Καλησπέρα συγνώμη που άργησα να γράψω τη διόρθωση στο τι συνέβη τελικά. Το φίλτρο dpf τελικά δεν είναι βουλωμένο απεναντίας είναι όσο πιο καθαρό θα μπορούσε να είναι.
Υπήρξε παρεξήγηση στη μονάδα μέτρησης που έβλεπα εγώ θεωρούσα ότι το φίλτρο είναι βουλωμένο.
Στο πρόγραμμα το forscan η μονάδα μέτρησης είναι τα κιλοπασκάλ kPa και όχι τα bar.
Εγώ είχα διαφορική πίεση 0,5 kPa = 0,005bar!!!
Για κάποιο λόγο νόμιζα ότι αυτές οι δύο μονάδες είναι ίδιες και έτσι το επικοινώνησα λάθος στο συνεργείο.
Το αμάξι τελικά είχε καθαρίσει full. Πέρασα και από το συνεργείο για να το επιβεβαιώσουμε. Άρα το συμπέρασμα είναι ότι δεν χρειάζεται να ασχολείστε ξέρει μόνο του το αμάξι να διορθωθεί. Απλά θέλει ταξίδια και τίποτα περισσότερο. Και δεν πιστεύω στο ελάχιστο αυτό που ανέφερε ο φίλος μας ότι χρειάζεται να είσαι πάνω από 3.000 στροφές για να κάνει η αναγέννηση.
Μέσω του ford scan είχα πατήσει να κάνει και στατική αναγέννηση σε ένα πάρκινγκ και μέσα σε ένα λεπτό σταμάτησε οπότε εγώ πίστευα ότι απέτυχε. Αλλά στην πραγματικότητα σταμάτησε γιατί είχε καθαρίσει το φίλτρο. Τώρα για αυτό που λένε ότι με στατική αναγέννηση περνάνε πετρέλαια στα λάδια έχω να πω ότι για ένα λεπτό που έγινε ίσον μηδέν. Μέσα σε ένα μήνα με χρήση στην πόλη θα έχει περάσει πολύ περισσότερο πετρελαίο στο λάδι.
Τέλος για τα DTC errors ο μάστορας μου είπε ότι ο συγκεκριμένος εγκέφαλος τα πετάει όλη την ώρα στο συγκεκριμένο μοντέλο. Οπότε είναι κάτι φυσιολογικό.
Μόνο λίγο την egr είδαμε να κάνει ένα μικρό σκάλωμα.
Συμπέρασμα όποιος το έχει αυτό το αμάξι ή σκέφτεται να το πάρει, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Να μην ανησυχεί.