Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

kos25k

New member
MK7
Jan 11, 2024
60
17
8
Μοντέλο
MK7
Επικαθήσεις στις βαλβίδες σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού δεν καθαρίζουν με κανένα πρόσθετο, αφού απλά το καύσιμο δεν περνάει από τις βαλβίδες. Αν υπάρχει πρόβλημα επικαθήσεων, τότε μόνο με blasting ή κανονικό άνοιγμα και καθάρισμα θα γίνει δουλειά.
Με καθαρισμό με υδρογόνο που λένε γίνεται τίποτα;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,321
187
63
51
Αθήνα
Ρίξε μια ματιά στα σχετικά threads να δεις συμπεράσματα

Kαθαρισμός κινητήρα με υδρογόνο

 

kos25k

New member
MK7
Jan 11, 2024
60
17
8
Μοντέλο
MK7
Ρίξε μια ματιά στα σχετικά threads να δεις συμπεράσματα

Kαθαρισμός κινητήρα με υδρογόνο

Ναι,το είχα δει.Απλά μας λείπουν πραγματικά reviews από χρήστες.Το καλύτερο θα ήταν μία διαπίστωση με μία φτηνή endoscope camera μέσα στους αυλούς-βαλβίδες.Αν κάποιος έχει μία παρόμοια εμπειρία ας μας πει,καθώς το θέμα είναι ψιλοαμφιλεγόμενο.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,321
187
63
51
Αθήνα
Και στα δύο threads έχω παραθέσει προσωπικές εμπειρίες με τρία διαφορετικά αυτοκίνητα, όπου έκανα και υδρογόνο και blasting, με dynos πριν και μετά για να συγκρίνω....πιο ξεκάθαρα αποτελέσματα δεν γίνεται να βρείτε...
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

Vaggelistrip

Newbie
May 14, 2024
2
0
1
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα στην ομάδα, ψάχνω να αγοράσω ένα fiesta του 18 αλλά είμαι ακόμα αναποφάσιστος στο αν προτιμώ βενζίνη ή πετρέλαιο. Για αρχή τι από τα δυο θα μου προτείνατε κ από την εμπειρία σας τι από τα δυο έχει δείξει ο χρόνος ότι είναι περισσότερο αξιόπιστα; Ευχαριστώ πολύ!
 

vagmak

Rookie
MK7
Dec 7, 2023
12
2
3
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα στην ομάδα, ψάχνω να αγοράσω ένα fiesta του 18 αλλά είμαι ακόμα αναποφάσιστος στο αν προτιμώ βενζίνη ή πετρέλαιο. Για αρχή τι από τα δυο θα μου προτείνατε κ από την εμπειρία σας τι από τα δυο έχει δείξει ο χρόνος ότι είναι περισσότερο αξιόπιστα; Ευχαριστώ πολύ!
Με βάσει αυτά που ζω με fiesta diesel του 2017....Το σίγουρο είναι οτι το πετρέλαιο ειναι ποιό οικονομικό στην κατανάλωση, καμία σχέση με βενζίνη. Εαν κινήσε αρκετά εκτός πόλης είναι για εμένα μονόδρομος. Το δεύτερο είναι οτι το πετρελαίο εχει περισσότερες ως προς την συντήρηση του απαιτήσεις. Πρέπει να ακολουθείτε κατα γράμμα ο "φάκελος" του αυτοκινήτου. Κατά τα άλλα ειναι και τα δυο αξιόπιστα με τα πετρέλαια θεωριτικά να αντέχουν περισσότερο στον χρόνο.
 

Souliotis

Rookie
Aug 27, 2019
38
4
8
Καλησπέρα συγνώμη που άργησα να γράψω τη διόρθωση στο τι συνέβη τελικά. Το φίλτρο dpf τελικά δεν είναι βουλωμένο απεναντίας είναι όσο πιο καθαρό θα μπορούσε να είναι.

Υπήρξε παρεξήγηση στη μονάδα μέτρησης που έβλεπα εγώ θεωρούσα ότι το φίλτρο είναι βουλωμένο.

Στο πρόγραμμα το forscan η μονάδα μέτρησης είναι τα κιλοπασκάλ kPa και όχι τα bar.

Εγώ είχα διαφορική πίεση 0,5 kPa = 0,005bar!!!

Για κάποιο λόγο νόμιζα ότι αυτές οι δύο μονάδες είναι ίδιες και έτσι το επικοινώνησα λάθος στο συνεργείο.

Το αμάξι τελικά είχε καθαρίσει full. Πέρασα και από το συνεργείο για να το επιβεβαιώσουμε. Άρα το συμπέρασμα είναι ότι δεν χρειάζεται να ασχολείστε ξέρει μόνο του το αμάξι να διορθωθεί. Απλά θέλει ταξίδια και τίποτα περισσότερο. Και δεν πιστεύω στο ελάχιστο αυτό που ανέφερε ο φίλος μας ότι χρειάζεται να είσαι πάνω από 3.000 στροφές για να κάνει η αναγέννηση.

Μέσω του ford scan είχα πατήσει να κάνει και στατική αναγέννηση σε ένα πάρκινγκ και μέσα σε ένα λεπτό σταμάτησε οπότε εγώ πίστευα ότι απέτυχε. Αλλά στην πραγματικότητα σταμάτησε γιατί είχε καθαρίσει το φίλτρο. Τώρα για αυτό που λένε ότι με στατική αναγέννηση περνάνε πετρέλαια στα λάδια έχω να πω ότι για ένα λεπτό που έγινε ίσον μηδέν. Μέσα σε ένα μήνα με χρήση στην πόλη θα έχει περάσει πολύ περισσότερο πετρελαίο στο λάδι.

Τέλος για τα DTC errors ο μάστορας μου είπε ότι ο συγκεκριμένος εγκέφαλος τα πετάει όλη την ώρα στο συγκεκριμένο μοντέλο. Οπότε είναι κάτι φυσιολογικό.

Μόνο λίγο την egr είδαμε να κάνει ένα μικρό σκάλωμα.

Συμπέρασμα όποιος το έχει αυτό το αμάξι ή σκέφτεται να το πάρει, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Να μην ανησυχεί.
 

vagmak

Rookie
MK7
Dec 7, 2023
12
2
3
Μοντέλο
MK7
Αυτό που προανέφερα σε προηγούμενο ποστ περι 3000 στροφών και αναγέννηση dpf είναι κατόπιν συμβουλής του μηχανικού μου, που ακολουθόντας αυτό το tip δεν εχω αντιμετωπίσει μεχρι στιγμής το παραμικρό πρόβλημα. (κ γι αυτό το παραθέτω σαν στοιχείο). Δεν αμφισβητώ τον φίλο ποιό πάνω που το έψαξε διεξοδικά το όλο θέμα. Ισα ισα, μαθαίνουμε και κάτι ακόμα.
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

vassot

Newbie
Nov 18, 2023
8
2
3
Μοντέλο
MK8
Επικαθήσεις στις βαλβίδες σε κινητήρες άμεσου ψεκασμού δεν καθαρίζουν με κανένα πρόσθετο, αφού απλά το καύσιμο δεν περνάει από τις βαλβίδες. Αν υπάρχει πρόβλημα επικαθήσεων, τότε μόνο με blasting ή κανονικό άνοιγμα και καθάρισμα θα γίνει δουλειά.
Εχεις να προτείνεις κάποια συνεργεία για blasting? Σκέφτομαι να το κάνω μια και είναι πιο οικονομική λύση απο το ανοιγμα κινητήρα και καθαρισμό.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,321
187
63
51
Αθήνα
Σε diesel έχω κάνει μόνο στο Χ3, το οποίο έκανα στον Αντρέα (QS BMW Service) στη Βουλιαγμένης. Αλλά μπορείς να ρωτήσεις σε κάποιο εξειδικευμένο (αντιπροσωπεία δεν το κάνει αυτό έτσι και αλλιώς) αν μπορούν και τι θα χρεώσουν
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread