Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mavrosipotis

Original poster
Rookie
Dec 4, 2013
10
1
3
Update:
Με ενημερωσαν οτι το αμαξι ειναι ετοιμο.
Το DPF «καθαρισε» μεσω στατικης αναγεννησης οποτε δεν χρειαστηκε κατεβασμα.
Οι μικροδιακοπες στον κινητηρα ανω των 3000 σαλ μου ειπαν οτι επιλυθηκαν αφου περασαν με χημικα την κυλινδροκεφαλη για αρκετες ωρες (τους διαυλους εισαγωγης δλδ) και μετα το πηγαν για καθαρισμο με υδρογονο σε συνεργειο-συνεργατη (χωρις βεβαια να με ρωτησουν για αυτο το βημα).
Κοστος: 850€ ΑΝΕΥ αποδειξης
Ερωτηση: Λαδια μου αλλαξατε?
ΟΧΙ ηταν η απαντηση.
Μεχρι και εγω γνωριζω οτι οταν προσπαθει να κανει αναγεννησεις το συγκεκριμενο οχημα αμολαει πετρελαια στο καρτερ και χρηζουν αλλαγης…..
Ηθελε να με χρεωσει επιπλεον ~60€ για κατι που ηταν υποχρεωση του να εχει ηδη αλλαξει. Με τσακωμο δεχτηκε να τα αλλαξει χωρις εξτρα επιβαρυνση απο το ηδη διογκωμενο συνολικο ποσο (~400-500€ ηταν το αρχικο εκτιμωμενο κοστος για τον καθαρισμο εισαγωγης…)
Οταν θα παω να παραλαβω μενει να δω το ποσό πως δικαιολογείται οτι εφτασε 850…
Αυτα προς το παρων….
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Δοκιμασε το αν πραγματι διορθωθηκε η βλαβη. Αν ειναι αληθεια ενταξει.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Αν δεν άνοιξαν κεφαλή, τότε το ποσό δεν δικαιολογείται επ'ουδενί. Όσα χημικά (υποθέτω τύπου Tunap, LiquiMoly, seafoam κλπ) και να έριξαν, όσους "καθαρισμούς" υδρογόνου και αν έκαναν (έκαστος κοστίζει 50€, για περίπου 45'), 850€ δεν φτάνει με τίποτα. Ακόμα και full service και αλλαγή όλων των υγρών να έκαναν, πάλι δεν φτάνει 850€.

Υπόψιν ότι ακόμα και soda blasting να έκαναν (που είναι δύσκολο σε diesel), το οποίο σίγουρα θα έκανε δουλειά και θα καθάριζε, κοστίζει 100-150€, τα διάφορα καθαριστικά κοστίζουν 30-40€ το μπουκάλι, συν 1-2 υδρογόνα άλλα 100-120€, μαζί με εργασία για όλα αυτά, 400, 450 άντε 500€ βαριά, μα πολύ βαριά....
 

mavrosipotis

Original poster
Rookie
Dec 4, 2013
10
1
3
Σας ευχαριστω για τα hints. Δευτερα θα παω απο κοντα και θα ζητησω αναλυση γιατι κατι δεν μου εχει πει καλα απο το τηλεφωνο…..
 

Souliotis

Rookie
Aug 27, 2019
34
4
8
Καλησπέρα. Έχω το ίδιο αυτοκίνητο fiesta 2014 1.6 tdci 95hp πετρέλαιο econetic έκδοση με πιο μακρύ σασμάν λέει.

Το Σάββατο την 25 Μαρτίου έφυγα από Αθήνα και πήγαινα Γιάννενα στο χωριό. Επειδή είχα αργήσει και δεν ήθελα να νυχτώσει το πίεζα λίγο το αμάξι, πήγαινα 140 με 160. Ήδη είχα αρχίσει να παρατηρώ υπερβολικά υψηλές καταναλώσεις 10 λίτρα τα 100 km. Και το ξέρω το αυτοκίνητό μου ότι συνήθως σε αυτές οι ταχύτητες κινείται με 7 - 7,5 λίτρα κατανάλωση. (Παλιά που είχα τις 14άρες ζάντες με 175 πλάτος έκαιγε 5,4 με 140 στην ευθεία και με air condition. Με το που τις άλλαξα σε 15αρες μαμά ford με 195 πλάτος, η κατανάλωση πήγε στα 6,4 στις ίδιες ταχύτητες.) Στην Ιόνια οδό και λίγο μετά τον κόμβο της Αμφιλοχίας σε μία μεγάλη κατηφορική ευθεία με σταμάτησαν και με έγραψαν από την τροχαία για υπερβολικό όριο ταχύτητας. Δεν θα γκρινιάξω τόσο για αυτό γιατί λέει πήγαινα 160 στην κατηφόρα, αλλά όσο στο ότι μου είπαν ότι το όριο ταχύτητας είναι 100 km/h στην Ιόνια οδό από την Αμβρακία μέχρι το τέλος της στην Εγνατία. Και λες τότε τι τα πληρώνω τα διόδια για να πηγαίνω με 100km/h;! Τέλος πάντων αφού τους εξήγησα ότι προσπαθούσα να προλάβω το φως της μέρας για να ανοίξω το σπίτι και είδανε δίπλα και τη μάνα μου 82 χρόνων με γράψανε ότι πήγαινα 117km/h οπότε μικρό το κακό. Αλλά με το που έβαλα μπροστά να φύγω μετά από λίγα δευτερόλεπτα άναψε το λαμπάκι του κινητήρα! Δεν ξέρω αν φταίει ότι έσβησα το αμάξι από 160 που πήγαινα ενώ είχε ζεσταθεί πολύ και έκατσε έτσι σβήστο για περίπου ένα τέταρτο... Η κατανάλωση πάντως παρέμενε ψηλά αλλά ευτυχώς το αμάξι δούλευε καλά. Φτάνοντας στο χωριό και παρότι είχα πέσει στα 40 km/h το λαμπάκι παρέμενε αναμμένο. Και στα πέρα δώθε του χωριού το λαμπάκι σταθερό και βρώμαγε πάρα πολύ θειάφι. Ευτυχώς την επόμενη μέρα το λαμπάκι έσβησε μόνο του. Κατευθείαν το πρωί που έβαλα μπροστά για να πεταχτώ 100m πιο πέρα είχε σβήσει. Γύρισα Αθήνα βάζοντας πετρέλαιο σε ένα καλό βενζινάδικο στα Γιάννενα (AVIN μοσχουλης) κι ενώ οι καταναλώσεις παραμένανε λίγο πιο πάνω από ότι συνήθως, όλα καλά.

Έκατσα και έκανα μόνος μου το ετήσιο service που ήταν η ώρα του. Άλλαξα δηλαδή λάδια και φίλτρο λαδιού, φίλτρο πετρελαίου και φίλτρο αέρα. 80 ευρώ μου κόστισε, μαζί με φίλτρο καμπίνας κι ένα υγρό καθαριστικό για τα μπαμπρίζ. Ήταν αυτό το service τριετίας που λέμε. 80€ τα ανταλλακτικά γιατί η εργασία είναι δικιά μου. Όταν για την ίδια δουλειά τα συνεργεία χρεώνουν 200+€! Επίσης πήρα από τα praktiker το stp καθαριστικό injection πετρελαίου και το έριξα στο ντεπόζιτο που είχε αδειάσει και το γέμισα full πετρέλαιο. Προς το παρόν έχω κάνει μόνο 60 km και όλα φαίνονται καλά. Αλλά όταν πήγαινα προς το βενζινάδικο η κατανάλωση στο ρελαντί ήταν στα 0,7 λίτρα ανά ώρα αντί για 0,4 - 0,5 που είναι κανονικά και χόρευε ασταμάτητα 0,6-0,7. Φεύγοντας από το βενζινάδικο και μετά από 5 χιλιόμετρα έπεσε στα φυσιολογικά.

Πιστεύω ότι το πρόβλημα αρχικά με το λαμπάκι ήτανε από το dpf. Επειδή το πίεζα το αμάξι πρέπει να είχε βουλώσει και μάλλον δεν είχα και καλής ποιότητας πετρέλαιο, παρότι προσέχω σε τι βενζινάδικο βάζω. Κυρίως πηγαίνω σε ένα ΕΚΟ αλλά λόγω της προσφοράς βάζω και σένα AVIN.

Τώρα θέλω να βρω να πάρω και ένα OBD να διαβάσω τον εγκέφαλο. Αλλά τα καλά OBD είναι πολύ ακριβά για την χρήση που το θέλω... Και τα φτηνά δεν ξέρω αν αξίζουν.

Τέλος είχα παρατηρήσει ένα πρόβλημα εδώ και χρόνια στο αμάξι μου, όπου καμία φορά που το έσβηνα, το βεντιλατέρ δούλευε μόνο του στο φουλ! Έβαζα πάλι το κλειδί και άνοιγα το διακόπτη χωρίς να βάλω μπροστά και σταματαγε το βεντιλατέρ. Κλείδωνα το αμάξι, ξανά δούλευε το βεντιλατέρ. Οπότε ξανά κλειδί και μετά από δύο τρεις προσπάθειες, ευτυχώς το βεντιλατέρ δεν δούλευε. Μου το έχει κάνει τέσσερις φορές αυτό το πρόβλημα στα τέσσερα χρόνια που το έχω στην κατοχή μου το αμάξι και έλεγα ότι θα είναι κάποιο ηλεκτρολογικό πρόβλημα του εγκεφάλου αλλά τώρα εδώ είδα ότι λέτε ότι το κάνει και λόγω αναγέννησης του dpf, σωστά; Έχει τύχει και σε κανέναν άλλον αυτό δηλαδή να σβήνεις το αμάξι και να παίρνει μπροστά το βεντιλατέρ και να δουλεύει full παρότι δεν έχει ζεσταθεί ιδιαίτερα το μοτερ. Ούτε κίνηση ούτε τίποτα, να είναι χειμώνας και έχεις μετακινηθεί μόλις λίγα χιλιόμετρα νύχτα!;

Να πω ότι το αμάξι μου αυτή την στιγμή έχει 119.300 χλμ. Που δεν τα θεωρώ πολλά. Το χρησιμοποιώ κατά 80% πόλη και 20% ταξίδια αλλά επειδή έχω και παπί για την κίνηση και τα κοντινά, στην πόλη η χρήση που κάνω είναι κυρίως βόλτες.
 
Last edited:

Souliotis

Rookie
Aug 27, 2019
34
4
8
φιλε μου το ιδιο εχω με 190χιλ χωρις κανενα θεμα ,πιστευω οτι εκανες λαθος επιλογη οπως και πολλοι αλλοι με τα ιδια προβληματα.το αυτοκινητο αυτο δεν ειναι για την πολη και εαν το κανεις θελει τουλαχιστον 2 φορες την Μηνα σε εθνικη .δεν εχει ενδειξη οπως σωστα λες για αναγεννηση αλλα τα βεντιλατερ που δουλευουν στο φουλ πρεπει να να ακουγες και να μην γινετε διακοπη, επρεπε να σου το πει ο μηχανικος σου οπως και πολλα αλλα για το πετρελαιο.Η αποψη μου για τις αντιπροσωπειες στα πετρελαια ειναι η χειροτερη ειναι ασχετοι οι περισσοτεροι, καλο ειναι εαν το κρατησεις να βρεις ενα συνεργειο που ασχολειτε με πετρελαια και να σου λυνει τα προβληματα με πολυ λιγοτερο κοστος.ειδικα σε αυτο το αυτοκινητο που ολα σχεδον ειναι ιδια μηχανικα με peugeot citroen volvo βρισκεις τα παντα εξω πολυ φθινοτερα απο την επισημη αντιπροσωπεια.Εκανα προληπτικα στις 130χιλ ενα καθαρισμο μπεκ, egr, εισαγωγη ,dpf,ρεζερβουαρ, ελεγχο τουρμπο ,με κοστος γυρω στα 500 eurο και εγινε αλλο αυτοκινητο. η μεση καταναλωση απο 5,4 που ειχα εφτασε στο 4,6 με τον ιδιο τροπο οδηγησης.
Μπορείς να μου στείλεις συνεργείο πήγες, γιατί είναι πολύ ενδιαφέρον όλο αυτό που περιγράφεις παρότι τα 500 ευρώ είναι υψηλή τιμή για απλό service. Εγώ βέβαια Αθήνα είμαι Περιστέρι για την ακρίβεια Και μου έχουν προτείνει στον Πειραιά τους αδερφούς λιατηρα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: radaristas

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Χαίρετε. Το αμαξι εκτονωνεται/ γινεται ξεμπουκωμα; Ειναι απαραιτητο για τα παντα και δη για τα πετρελαιοκινητα.
 

Souliotis

Rookie
Aug 27, 2019
34
4
8
Χαίρετε. Το αμαξι εκτονωνεται/ γινεται ξεμπουκωμα; Ειναι απαραιτητο για τα παντα και δη για τα πετρελαιοκινητα.
Ναι το γνωρίζω και φροντίζουμε συχνά-πυκνά να κάνει μεγάλες βόλτες. Όλοι όσοι έχουν πετρέλαιο το ξέρουν αυτό.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Καμποσοι που εγραψαν στο φορουμ δεν το εφαρμοζουν. Γι αυτο εγινε η εξηγηση.
Εξακολουθει η ενδειξη βλαβης να εμφανιζεται;
 

Souliotis

Rookie
Aug 27, 2019
34
4
8
Είπα ξεκάθαρα ότι έσβησε την επόμενη μέρα. Ας μην επαναλαμβανόμαστε.
 
Dec 14, 2019
2
0
1
Καλημερα στην ομαδα!

Κατοχος Fiesta 1.6 TDCi με 121.000 χλμ. Το αγορασα καινουργιο to 2014. Γενικα το δουλευω εντος πολης. Φετος, επιστρεφοντας απο διακοπες, Εθνικη οδος, ειπα να το παω οπως οριζει το εγχειριδιο για αναγεννηση DPF (1500-3000 στροφες για 20 λεπτα). Μετα το "πατησα" στην ευθεια με 4η ταχυτητα, ~3800 σαλ (~150 χλμ την ωρα). Τερμα πατημενο το γκαζι και το αμαξι φαινοταν να την δινει αλλο (AC αναμμενο). Αναβει το πορτοκαλι γαλλικο κλειδι στο καντραν και στην οθονη δειχνει "Engine Malfunction". Το αμαξι σαν να επιβραδυνε και δεν προλαβαινω να αφησω γκαζι αναβι και το αλλο πορτοκαλι λαμπακι κινητηρα. Εκει "νεκρωσε" το αμαξι και πηγαινοντας ΛΕΑ πατωντας συμπλεκτη ο κινητηρας ειχε σβησει (τιμονι-φρενα μια χαρα). Αφου το ακινητοποιησα προσπαθησα να το βαλω μπροστα. Μιζα ζωηρη αλλα δεν επαιρνε. Φορτωμα στην Οδικη (για αντλια πετρελαιου μου ειπε και ο ανθρωπος της οδικης-μαλλον) και επισημη αντιπροσωπεια στον Κηφισο. Τελικα βουλωμενο DPF (δεν εχουν λαμπακι προειδοποιησης τα Fiesta για αναγεννηση DPF δυστυχως, το καταλαβαινεις οτι προσπαθει να κανει αναγεννηση απο το βεντιλατερ που δουλευει χωρις να εχει σηκωσει θερμοκρασια ο κινητηρας πανω απο την μεση -> αυτο μου εξηγησαν απο την αντιπροσωπεια) και ειχε μπει σε safe mode ο κινητηρας. Αφου εβησαν βλάβες προσπαθησαν για στατικη αναγεννηση με εγκεφαλο αλλα παλι βλαβες. Γενικα δεν ολοκληρωθηκε με επιτυχια το εγχειρημα.
Το μονο που υποστηριζε η συγκεκριμενη αντιπροσωπεια ηταν αντικατασταση DPF με νεο (~1800-2000€) και καθαρισμος πολλαπλης εισαγωγης λογω του οτι πρεπει να εχει γεμισει καπνα λογω της ανακυκλοφοριας απο EGR (τα λεω σωστα?). Πανω απο 2000€ το ολο εγχειρημα θα κοστιζε. Δεν το συνεχισα και πηρα το αυτοκινητο για επιστροφη στο σπιτι. Συνδεσα το ODB reader Konnwei 681 και ειχε Pending DTC με κωδικοP2002 "Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold Bank 1" (το εσβησα ετσι για να τεσταρω και το Konnwei μιας και δεν ειχε ξαναχρειαστει να ασχοληθω με DTC). Στο ρελαντι μυριζει καυσαεριο ο τοπος.

1) Εχω διαβασει στο φορουμ για DPF Delete αλλα εχω απορια αν καποιος που εχει κανει το εν λογω εγχειρημα ειναι ΟΚ με καρτα καυσαεριων και ΚΤΕΟ?

2) Εκτος των "Tuningonroad" και "powerchips" εχει δοκιμασει κανενας DPF delete σε αλλον?

3) Εχω κλεισει να παει το αμαξι σε αλλη επισημη αντιπροσωπεια που εκει υποστηριζουν DPF cleaning (μεσω συνεργατη) για να παρω τιμη μαζι με καθαρισμο πολλαπλης εισαγωγης/εξαγωγης. Η επομενη ερωτηση ειναι αν εχει κανενας προβει σε καθαρισμο DPF και αν ειναι οκ με αυτο ή γεμισε ποιο αμεσα.

Ευχαριστω.
Καλησπέρα φίλε μου.Διαβασα το μνμ έπαθα ακριβώς το ίδιο χθες στην εθνική ..θέλω να μιλήσουμε στο τηλ αν γίνεται
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread