Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Lucifer πόσα χιλιόμετρα έχει το fiestaki σου?
Tο να δεις αρκετή διαφορά μόνο από το φίλτρο, το οποίο αλλάχτηκε πάλη με εργοστασιακό (αν δεν κάνω λάθος) είναι δύσκολο. Το παλιό φίλτρο σου θα πρέπει να ήταν πάρα πολύ βρόμικο με συνέπια να βλέπεις μεγαλύτερη διαφορά στα ψηλά. Εκεί ο κινητήρας τον "χιάζετε" πραγματικά…. στα χαμηλά δεν έχει και τόσο μεγάλο πρόβλημα...
 

Lucifer

Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
Νίκο έχει 8 χιλιαδες + δεν θυμάμαι ακριβώς, όπως είxα γράψει η διαφορά που είδα ήταν μικρή κ απλά αισθητή, δεν ηξερα οτι είχε αλλάξει ο πατέρας μου το φίλτρο...
το προηγούμενο δεν είχε αλλαχτεί ουτε καθαριστεί στο service, δεν ξερω αν κπόσο χάλια ήταν..
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Το θέμα είναι ότι και το μοτέρ σου ανοίγει σιγά σιγά με αποτέλεσμα να στροφάρει και ποιο ευχάριστα...
Λογικά μετά τα 10000+ (αν και εξαρτάτε απ τον τρόπο οδήγησης) θα δεις και άλλη διαφορά ;)
 

Lucifer

Hero Member
May 14, 2010
3,282
1
0
θα δείξει...
StuparArt said:
Το θέμα είναι ότι και το μοτέρ σου ανοίγει σιγά σιγά με αποτέλεσμα να στροφάρει και ποιο ευχάριστα...
Λογικά μετά τα 10000+ (αν και εξαρτάτε απ τον τρόπο οδήγησης) θα δεις και άλλη διαφορά ;)

ο οποίος για να υπάρχει θετική διαφορά πρέπει να ναι ποιος;;;;
 
αν εχεις φιλτροχοανη θα αρχισει σιγα σιγα να πεφτει η αποδοση αφου μαζευει περισσοτερα καταλοιπα το πιστονι με αποτελεσμα να χτυπαει πειρακια κ να πεφτει αυτη !! Μονο με το χαρτινο φιλτρο δουλευει σωστα ο κινητηρας κ βλεπεις βελτιωση της αποδοσης με το περασμα του καιρου ..η στασιμοτητα σε αντιθεση με την φιλτροχοανη που προκαλλει γραμμωσεις στα τοιχωματα του κυλινδρου με αποτελεσμα να αρχισει να πεφτει η συμπιεση σιγα σιγα..να πηγαινουν τα καυσαερια στον στροφαλοθάλαμο με αποτελεσμα να σπανε το λαδι γρηγοροτερα.....και παει λεγοντας
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Luci,εδώ ανοίγουμε ένα μεγάλο θέμα…. το οποίο δεν λύνετε και τόσο εύκολα σε δυο σειρές.
Όλο το θέμα ξεκάνει απ το στρώσιμο ενός κινητήρα ( το που το στρώνεις και πώς) και φτάνει μέχρι και την καθημερινή σου διαδρομή που κάνεις. Με πολύ απλά λόγια και χωρείς να θέλω να προκαλέσω (το αμάξι χρειάζεται τσαμπουκά). ¨
αν οδηγάς πολύ συντηρητικά και δεν πατάς το γκάζι, το μοτέρ ‘’μουλαρώνει’’ μπουκώνει και παραμένει σφιχτό σε όλο το φάσμα τον στροφών.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mk1 Stelios said:
αν εχεις φιλτροχοανη θα αρχισει σιγα σιγα να πεφτει η αποδοση αφου μαζευει περισσοτερα καταλοιπα το πιστονι με αποτελεσμα να χτυπαει πειρακια κ να πεφτει αυτη !! Μονο με το χαρτινο φιλτρο δουλευει σωστα ο κινητηρας κ βλεπεις βελτιωση της αποδοσης με το περασμα του καιρου ..η στασιμοτητα σε αντιθεση με την φιλτροχοανη που προκαλλει γραμμωσεις στα τοιχωματα του κυλινδρου με αποτελεσμα να αρχισει να πεφτει η συμπιεση σιγα σιγα..να πηγαινουν τα καυσαερια στον στροφαλοθάλαμο με αποτελεσμα να σπανε το λαδι γρηγοροτερα.....και παει λεγοντας

Στελιο αυτο είναι στανταρ 100%?


Γιατι αρχιζω να ανησυχώ....


και τι να κανω εγω που πρεπει ν αβαλω τεραστιο φίλτρο? Να το χω μόνο για καθημερινη χρήση?

Να φτιαξω παντεντα με κανα φιλτροκουτι απο άλλο αμάξι? (γιατι τωρα είναι η πολλαπλή και δεν χβραει το μαμα)
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mk1 Stelios said:
Δεν ειναι τυχαιο που επιλεγουν χαρτινο φιλτρο οι εταιριες.. και οι βελτιωτες για αγωνιστικα (κυριως τα χωματινα)

αρα να φτιαξω πατεντα κανα φιλτροκουτι απο αλλο αμάξι και για κανα πατημα μόνο να το βγαζω και μετα ξανα επανω..
 
με την τοποθετηση μανιταριου - φιλτροχοανης στον σωληνα εισαγωγης αερα εχει ως αποτελεσμα την αυξηση της καταναλωσης λογου σμικρινσης της εισοδου εισαγωγης του αερα ...κ για να μπορεσει το μοτερ να "ανασανει" παραπανω παρασερνει στην εισαγωγη του αερα τις αναθυμιασεις(ανεβαζει παραπανω αναθυμιασεις) ! Αναθυμιασεις= λερωμα πεταλουδας= καταλοιπα στον χωρο καυσης !!
 

vagma

Hero Member
mk1 Stelios said:
αν εχεις φιλτροχοανη θα αρχισει σιγα σιγα να πεφτει η αποδοση αφου μαζευει περισσοτερα καταλοιπα το πιστονι με αποτελεσμα να χτυπαει πειρακια κ να πεφτει αυτη !! Μονο με το χαρτινο φιλτρο δουλευει σωστα ο κινητηρας κ βλεπεις βελτιωση της αποδοσης με το περασμα του καιρου ..η στασιμοτητα σε αντιθεση με την φιλτροχοανη που προκαλλει γραμμωσεις στα τοιχωματα του κυλινδρου με αποτελεσμα να αρχισει να πεφτει η συμπιεση σιγα σιγα..να πηγαινουν τα καυσαερια στον στροφαλοθάλαμο με αποτελεσμα να σπανε το λαδι γρηγοροτερα.....και παει λεγοντας

μαμαμια.........θα μου πεσουν τα δοντια!!!!!!!!!τεσπα τα χαρτινα φιλτρα ειναι μαπα...........μπουκωνουν μεσα στα πρωτα 2000 χλμ.......οι φιλτροχοανες ειναι ακαταλληλες γιατι ζεσταινονται υπερβολικα απο την θερμοκρασια στο χωρο του κινητηρα και γιατι βρωμιζουν απο παντου!!!!!!!τα φιλτρα οπως τα βαρελακια εχουν λαδι για να φιλτραρουν καλυτερα ειναι κλειστα σε κουτι....καλυτερα τα ανθρακονηματινα(δεν επηρεαζονται απο την θερμοκρασια του κινητηρα)

υποψην τα χαρτινα φιλτρα τα βαζουν οι κατασκευαστες μονο για οικονομια!!!!!!!!για κανενα λογο......αντε στα χωματινα ραλλυ να δεχτω την αποψη του στελιου..........αλλα στα υπολοιπα...........
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Εχει βαλει κανενας βαρελακι να μας πει πως δουλευει και τα λοιπα περι θερμοκρασιων?Η απλα λεμε αλλα λογια ν'αγαπιομαστε?Σιγουρα στην θεωρια και εγω συμφωνω βαση λογικης αλλα το θεμα ειναι τι γινετε στον δρομο και στην πραξη.
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
ειναι το μοναδικο που δεν εχω βαλει...
απο αλλους εχω ακουσει οτι δεν δουλευει και παει χειροτερα
 

vagma

Hero Member
pitbull said:
Εχει βαλει κανενας βαρελακι να μας πει πως δουλευει και τα λοιπα περι θερμοκρασιων?Η απλα λεμε αλλα λογια ν'αγαπιομαστε?Σιγουρα στην θεωρια και εγω συμφωνω βαση λογικης αλλα το θεμα ειναι τι γινετε στον δρομο και στην πραξη.

στο st που εχω βαλει της bmc-carbon δουλευει πολυ καλυτερα απο μαμα.......+5 αλογακια....και φαινεται στο δρομο με αποδοση κορυφαια κυριως στις χαμηλομεσαιες......βεβαια σε ενα 1250 δεν μπορω να ξερω τι αποδοση θα χει....
 
mk1 Stelios said:
με την τοποθετηση μανιταριου - φιλτροχοανης στον σωληνα εισαγωγης αερα εχει ως αποτελεσμα την αυξηση της καταναλωσης λογου σμικρινσης της εισοδου εισαγωγης του αερα ...κ για να μπορεσει το μοτερ να "ανασανει" παραπανω παρασερνει στην εισαγωγη του αερα τις αναθυμιασεις(ανεβαζει παραπανω αναθυμιασεις) ! Αναθυμιασεις= λερωμα πεταλουδας= καταλοιπα στον χωρο καυσης !!

mk1 Stelios said:
αν εχεις φιλτροχοανη θα αρχισει σιγα σιγα να πεφτει η αποδοση αφου μαζευει περισσοτερα καταλοιπα το πιστονι με αποτελεσμα να χτυπαει πειρακια κ να πεφτει αυτη !! Μονο με το χαρτινο φιλτρο δουλευει σωστα ο κινητηρας κ βλεπεις βελτιωση της αποδοσης με το περασμα του καιρου ..η στασιμοτητα σε αντιθεση με την φιλτροχοανη που προκαλλει γραμμωσεις στα τοιχωματα του κυλινδρου με αποτελεσμα να αρχισει να πεφτει η συμπιεση σιγα σιγα..να πηγαινουν τα καυσαερια στον στροφαλοθάλαμο με αποτελεσμα να σπανε το λαδι γρηγοροτερα.....και παει λεγοντας

..περιλιπτικα εχουμε λοιπον μειωση της εισαγωγης αερας στον κινητηρα στο θάλαμο καυσης λογο μειωσης παροχης απο τις λαθος φιλτροχοανες και οτι αλλο με αποτέλεσμα το μιγμα να ειναι πιο φτωχο!! Αναλογα κ την αποσταση που βρικεται η φιλτροχοανη βλεπουν οι αισθητηρες ροης τιμες ροης αερα εκτως οριων.. Το φτωχο μιγμα ειναι αυτο που σε καποιο φασμα στροφων δινει ιπποδυναμη παραπανω φυσικα οταν οι θερμοκρασια ειναι η καταλληλη! Οσοι εχουν βαλλει εχουν διαπιστωσει λαγκαρισμα στις εκκινησεις λογο φτωχοτερου μιγματος...αυξηση καταναλωσης...αισθηση παραπανω δυναμης που ειναι αισθηση γιατι απλα ξεγελαει ο θορυβος(αφου τα 2 αλογα παραπανω δεν ειναι αισθητα σε καμια περιπτωση).... και στεγνωμα στα στροφαρισματα αφου εκει χρειαζεται οποσδηποτε πιο πλουσιο μειγμα..προβληματα που δεν υπηρχαν με το μαμα φιλτροκουτι!
...αντε και καλη τυχη μαγκες (οπως θα ελεγε κ ο Παυλος)  ;D
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mk1 Stelios said:
..περιλιπτικα εχουμε λοιπον μειωση της εισαγωγης αερας στον κινητηρα στο θάλαμο καυσης λογο μειωσης παροχης απο τις λαθος φιλτροχοανες και οτι αλλο με αποτέλεσμα το μιγμα να ειναι πιο φτωχο!! Αναλογα κ την αποσταση που βρικεται η φιλτροχοανη βλεπουν οι αισθητηρες ροης τιμες ροης αερα εκτως οριων.. Το φτωχο μιγμα ειναι αυτο που σε καποιο φασμα στροφων δινει ιπποδυναμη παραπανω φυσικα οταν οι θερμοκρασια ειναι η καταλληλη! Οσοι εχουν βαλλει εχουν διαπιστωσει λαγκαρισμα στις εκκινησεις λογο φτωχοτερου μιγματος...αυξηση καταναλωσης...αισθηση παραπανω δυναμης που ειναι αισθηση γιατι απλα ξεγελαει ο θορυβος(αφου τα 2 αλογα παραπανω δεν ειναι αισθητα σε καμια περιπτωση).... και στεγνωμα στα στροφαρισματα αφου εκει χρειαζεται οποσδηποτε πιο πλουσιο μειγμα..προβληματα που δεν υπηρχαν με το μαμα φιλτροκουτι!
...αντε και καλη τυχη μαγκες (οπως θα ελεγε κ ο Παυλος)  ;D

Η καλυτερη λύση είναι η κόντρα... Απο την διαφορα πριν και μετα θα υπολογίσω τα κιλά στον ίππο λιγοτερο και άλλα θα καταλάβω πόσα κερδισε στο περίπου γιατι 2 καρότσες τερμα τεταρτες είναι περίπου 0.5 κιλα στον ίππο λιγότερα...
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
εχουν γινει ανοιγματα παλιοτερα με μκ6 1,6 χοανη και χωρις χοανη

η διαφορα ηταν πανω απο 1 αμαξι...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
εχουν γινει ανοιγματα παλιοτερα με μκ6 1,6 χοανη και χωρις χοανη

η διαφορα ηταν πανω απο 1 αμαξι...
χμμ αρα 0.25 κιλα στον ίππο... αλλα αν εβγαζε 100 το μαμα με χοανη θα εβγαζε

102.4390243902439. και αυτο αν ήτανε ακριβως μια καρότσα μπροστα.. Παραπάνω απο μία πρεπει να βγαινει +3 αλογα με χοανη.. Ενταξει.. Ταιριάζουνε τα μπακαλονουμερα...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread