Ηλίας said:
Σήμερα το μεσημέρι συνέβη. Το τιμόνι στριμένο ελαφρώς αριστερά για να πάει ευθεία το αμάξι. Λάστιχα άλλαξα το περασμένο Σ/Κ . Πιέσεις δε πρόλαβα να τσεκάρω αλλά δε νομίζω...Αύριο θα περάσω μιά βόλτα απο το συνεργείο να το τσεκάρουν. Ελπίζω το μόνο που θα χρειαστεί να είναι ευθυγράμμιση και να ξεμπερδέψω εκεί.
Αν κάποιος έχει να μου προτείνει κάποιον για την ευθυγράμμιση ( Αθήνα, Δυτικά Προάστια ), κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη.
Αν αλλαξες ελαστικά και με τα παλιά δεν στο εκανε , τότε ειναι 150% από ελαστικά(αφού πρώτα κάνεις έλεγχο σε πιέσεις φυσικά) ! Μπορεί να είναι το πέλμα πετσικαρισμενο απο το καλουπι και να σου τραβάει το αμαξι. συνήθως αυτό το πρόβλημα το έχουν τα φθηνά ελαστικά!
Άλλος λόγος για να τραβάει το αμάξι είναι μεγάλη διαφορά κάμπερ (ανά άξονα) .
Αν είναι από ελαστικά , θα κάνεις τα εμπρός πίσω και θα στρώσει ή τα δεξιά , αριστερά άν σου το επιτρέπει η φορά του πέλματος.
Αν είναι από κάμπερ , τότε είναι πιο δύσκολα τα πράγματα γιατί είναι φιξ στα φιέστα.
Με λίγα λόγια τσάμπα θα δώσεις χρήματα σε ευθυγραμμιση.....
turbomaniac said:
Σιχαινομαι την ευθυγραμιση... Γενικα σιχαινομαι οτι δεν μπορω να κανω μονος μου...
Μια και μοναδική φόρά πήγα σε φίλο το αγωνιστικό λίγο πριν τον αγώνα για να μου κάνει ευθυγράμμιση (αφού την κάνω μόνος μου γνωρίζοντας αρκετά κολπάκια) και έφτασε σε σημείο να μου πει πως έχουν κάνει καλή ευθυγράμμιση στο αμάξι μου (καστερ, καμπερ ,και συγκλιση) και δεν χρειάζεται να του κάνουμε τίποτα!! Φυσικά έβαλα τα γέλια και του΄πα όλη την αλήθεια...δηλαδή πως την κάνω μόνος μου!! giggle