Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Ποτε κανουμε ευθυγραμμιση και ποτε ζυγοσταθμιση,

Ζυγοσταθμιση

Οποτε νιωθουμε οτι τρεμει το τιμονι σε μεγαλες ταχυτητες.Η ζυγοσταθμιση στην ουσια ειναι
η ελλειψη ισορροπιας των ελαστικων!

Ευθυγραμιση

Αν αλλαξουμε αμορτησερ και βαλουμε καινουρια.
Αν αφησουμε το τιμονι σε ευθεια και παει δεξεια ή αριστερα (δηλαδη τραβαει)
Αν πατησουμε φρενο και παει οπου τυχει
 
Ζυγοστάθμιση

Πρέπει να προσέξουμε πως όταν τρέμει το τιμόνι μπορεί η αιτία να είναι κάποια στραβιά δισκόπλακα  και όχι η ζυγοστάθμιση των ελαστικών!

Ευθυργάμμιση
Μπορεί να τραβάει το αμάξι δεξιά ή αριστερά και να έχουν την ευθύνη τα ελαστικά για αυτό! Για να σιγουρευτούμε κάνουμε τα εμπρός λάστιχα τράμπα με τα πίσω!
Σημάδια οτι θέλει το αμάξι μας ευθυγράμμιση είναι όταν τα ελαστικά έχουν φθορά απο την μέσα μεριά του πέλματος.
Ακόμα και απο την απέξω μεριά όταν υπάρχει φθορά μπορεί να έχει την ευθύνη η κακή ευθυγράμμιση αλλα καμια φορά μας μπερδεύει το γεγονός οτι η φθορά μπορεί να την έχουμε προκαλλέσει εμείς οταν κινούμαστε γρήγορα στις στροφές!

Κάνουμε ευθυγράμμιση και κάθε φορά που αλλάζουμε στοιχεία ανάρτησης όπως ψαλίδια,ακρόμπαρα, αντιστρεπτικη,άκρα ...
Μεγάλη προσοχή πρέπει να δώσουμε όταν για χ,ψ λόγους το τιμόνι μας αλλάξει θέση(δηλαδή στην ευθεία να μας δείχνει οτι είναι στριμένο)
Το βασικό που πρέπει να ελέγχουμε είναι η κρεμαγιέρα και τα μπαλάκια ψαλιδιών να μην έχουν μπόσικα και να μην έχει σχιστεί κάποια φούσκα η οποία στο μέλλον θα προκαλλέσει μπόσικα αφού το χώμα και οι λάσπες λειτουργούν σαν σμυρίγλι και αντί να λιπανθούν οι αρθρώσεις καταστρέφοντε! !
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
mk1 Stelios said:
Μεγάλη προσοχή πρέπει να δώσουμε όταν για χ,ψ λόγους το τιμόνι μας αλλάξει θέση(δηλαδή στην ευθεία να μας δείχνει οτι είναι στριμένο)
Το βασικό που πρέπει να ελέγχουμε είναι η κρεμαγιέρα και τα μπαλάκια ψαλιδιών να μην έχουν μπόσικα και να μην έχει σχιστεί κάποια φούσκα η οποία στο μέλλον θα προκαλλέσει μπόσικα αφού το χώμα και οι λάσπες λειτουργούν σαν σμυρίγλι και αντί να λιπανθούν οι αρθρώσεις καταστρέφοντε! !

A ρε στελιο μας αναψες φωτιες,με βλεπω για συνεργειο σημερα...Eδω σιγουρα εχω θεμα.
Τα συμπτωματα μου εινα :
Το αμαξι τραβαει δεξια σε ευθεια,
Το τιμονι ειναι στριμενο ελαφρως ενω οι τροχοι ειναι σε ευθεια και φαινεται να χει μποσικα,
Ακουω μεταλλικους ηχους απο τα ψαλιδια (ζαμφορ ισως??)
Εχω μικρη διαρροη απο την μια τσιμουχα ημιαξονιου...
Κρεμαγιερα εχει επισκευαστει πριν 3 χρονια
Καμια γνωμη?
 
1. Κάνε με το μάτι έλεγχο φθοράς ελαστικών
2. Κάνε έλεγχο στις πιέσεις ελαστικών

Το τιμόνι μπορεί να έχει αλλάξει απο στραβό πέλμα ελαστικών
Όταν κάνεις τους 2 παραπάνω ελέγχους κ δεις πως όλα καλά τότε κάνε τα εμπρός πίσω ελαστικά για να είσαι 100% σίγουρος πριν κοιτάξεις μπαλάκια κτλ.
Η τσιμούχα ημιαξονίου δεν προκαλλέι καμία φθορά στο σύστημα διεύθυνσης!
Τον μπιλιοφόρο χαλάει πιο γρήγορα (που έχει να κάνει με την μετάδοση της κίνησης και μόνο)

Έλεγχος για μπόσικα...
Φοράς γάντια και προσπαθείς με την δύναμη σου να στρίψεις το τιμόνι δεξια και αριστερά. Αν έχει μπόσικα θα το καταλάβεις και αυτά θα είναι μπόσικα κρεμαγιέρας! Με τα 2 χέρια πιάνεις την κορυφή του ελαστικού και ροσπαθείς πάλι με όλη σου την δύναμη να σπρώξεις τον τροχό μέσα και έξω. Αν έχεις μπόσικα θα είναι απο ρουλεμάν τροχού! Σηκώνεις την 1 ρόδα με την βοήθεια του γρύλλου στον αέρα και πάλι κάνεις τα ίδια πράγματα για να σιγουρευτείς. Έλεγχος ψαλιδιου... (το πιο δύσκολο) παίρνεις ένα λοστάρι και το βάζεις ανάμεσα σε ζάντα και ψαλίδι και προσπαθείς να δεις άν έχει μπόσικα το μπαλάκι ψαλιδιού!! Για έλεγχο κρεμαγιέρας κοιτάζεις την φούσκα και τα λαστιχάκια απο τα ακρόμπαρα αν έιναι οκ και μετά πιάνεις με το χέρι σου το ημίμπαρο και το κουνας πάνω κάτω για να δεις αν υπάρχουν κενα(έχει 2 ημιμπαρα. Ημίμπαρο είναι το μέρος της κρεμαγιέρας που φεύγει απο την φούσκα της κρεμαγιέρας και πάει στον άκρο (τροχο). Η σύνδεση με το άκρο γίνεται με το ακρόμπαρο). Επίσης κουνας ελαφρά το τιμόνι δεξιά και αριστερά για να δεις μήπως έχει κενά η κρεμαγιέρα απο το εσωτερικό της!
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Tα λαστιχα ειναι κενουργια 4-5 μηνες τα φοραω.Ετοιμασου αυριο στον καφε να τα δουμε ολα αυτα!
 
Δεν έχει σημασία αν είναι καινούργιο το λάστιχο! 2 φορές μου έχει τύχει μετά απο τα πρώτα χιλιόμετρα που πάτησε το ελαστικό!!
Το θέμα τραβίγματος έχει να κάνει με διαφορά κάμπερ των μπροστινών τροχών και η σπάνια περίπτωση (μετά απο χτύπημα συνήθως) όταν έχει πρόβλημα ο πίσω άξονας!!
Το κάμπερ απο τα μκ4 και μετά είναι φιξαρισμένο κ έτσι δεν υπάρχει περίπτωση να τραβάει απο αυτόν το λόγο(εκτώς άν έχει χτυπηθεί απο κάτω ή έχει τρακάρει το αμάξι) .Αν δεν σου τράβαγε πριν τώρα σου τραβάει λόγο ελαστικών!!
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
λες να φταινε τα λαστιχα..?
τα ψιλοφοβαμαι γιατι τα πηρα απο ιντερνετικο online μαγαζι αμφιβολου ποιοτητας....
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
οκ thanks στελιο! θα το δεις και αυριο απο κοντα να μου πεις την γνωμη σου!
 
pitbull said:
Εμενα παντως το τιμονι ψιλοτρεμει μετα τα 130χμ,ειναι νορμαλ η λετε να υπαρχει κανα θεμα.Ζυγοσταθμιση εχω κανει.
Ένα καινούργιο λάστιχο θέλει ζυγοστάθμιση όταν μπει κ μετά απο τα πρώτα 1000χλμ ...αν σου τρέμει ,πατήσεις φρένο και σταματήσει τότε είναι δισκόπλακα. κατα 99% είναι κακή ζυγοστάθμιση.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Οταν τα εβαλα δεν εκανε ζυγοσταθμιση,μετα που πηγα(δε θυμαμαι ποσα χλμ ειχα κανει)εκανε μονο μπροστα,επρεπε να κανει και πισω?
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
οπως ειπαν παραπανω κανεις πρωτα καποια χιλιομετρα και μετα πας και κανεις την τελικη ζυγοσταθμιση(στο τσαμπα φυσικα).ευθυγραμμιση συνηθως κανουν μονο μπροστα,παει αναλογως το αυτοκινητο,στα τετρακινητα κανουν μπρος-πισω,στο δικο μου επισης μπρος-πισω.το κοστος ειναι απο 30 εως 60 ευρω!
 
Θέλει και πίσω! Καποιοι τριγμοί στο πισω εσωτερικό μερος έχουν να κάνουν με την ταλαντωση λόγο ελειψης ζυγ/σης. Ο καλύτερος τρόπος είναι χωρις να βγεί η ρόδα απο πανω.Δεν το έχουν όλοι δυστυχώς και ίσως να εχει μεγαλύτερο κόστος
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
εγω δινω μεχρι 60 ευρω μπρος-πισω στον Αγιο Δημητριοα,σε εναν πολυ ψαγμενο τυπα!
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Δεν ξερω αν ειναι θεμα ζυγοσταθμισης, ειναι θεμα αυτοκινητου η της ιδεας μου,γιατι μου το εκανε και πριν αλλαξω τα ζαντολαστιχα παντως θελω να το ψαξω γιατι μου'χει κολησει.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread