- Dec 22, 2018
- 673
- 154
- 43
- Μοντέλο
- MK6
- Thread starter
- #1
Σκέφτηκα ότι δεν είχα φτιάξει project θέμα για το αμάξι μου και ειπα να φτιάξω ένα να υπάρχει.
Fiesta MK6 pre facelift 1.6 100PS 5 door Black Panther λοιπόν ονομασία ΕΥΑ λόγο πινακίδας. Μοντέλο 2003
Εμφάνιση
1) Αλλαγή εμπρός φώτα με του facelift
2) Κρυσταλοποίηση φαναριών μπρος πίσω και ένα τονο βερνίκι φιμέ από Paintbull
3) Πίσω προφυλακτήρας από S
4) Βάψιμο πλαστικών προφυλακτήρων σε μαύρο
5) Τιμόνι από ST και καινούργια δερμάτινη σπορ επένδυση από τον Ρέλλα (η αγαπημένη μου μετατροπή)
6) Τοποθέτηση αεροτομής από ST ( άλλαξε ολη η εμφάνιση)
7) Βάψιμο ουρανού και επίστρωση με ειδικά βερνίκια για extra γυαλάδα (glass effect)
8) Μπλε/μαύρο καλύμματα καθισμάτων και πατάκια
9) Τοποθέτηση φιμέ Llumar 35% στα πίσω και 25% στα εμπρος, επισης μου έβαλε και μια λωρίδα στο πάνω στο παμπριζ
10) Καπάκι στο ψευτοκάπακο Volvo για στεγανοποίηση στον χώρο των μπουζί αλλά και για ψαρωτική εμφάνιση
Μηχανικά/ηλεκτρολογικά
1) Αναρτήσεις Koni STR.T πορτοκαλί
2) ελατήρια από το S
3) Android οθόνη 2 din 7' με λειτουργία ραδιοφώνου χάρτες και google apps
4) Φίλτρο αέρα τύπου χοάνη της K/N
5) Πολλαπλή εισαγωγής αλουμινίου από Ford Puma 1.7
6) Αντικατάσταση μαμα χταποδοκαταλύτη με αντιγραφή μιλτεκ 4-1 απο Δανελάτο
7) καταλύτης 400αρης μεταλικός
8) Αντικατάσταση μεσαίου με ελευθέρας
9) Reprofil εκκεντροφόρων στον Μπούμπη , έγινε ένα "light" προφίλ ώστε να μην χρειάζεται να φτιαχτεί πρόγραμμα με έμφαση σε όλο το φάσμα στροφών. Μπήκαν στα μαμα χρονίσματα.
10) Πεταλούδα 54αρα από Fiesta MK7 1,6 (45αρα ήταν η μαμά του fiesta)
11) Αντικατάσταση μαμά πολλαπλής εισαγωγής με Puma 1.7
12) Αντικατάσταση μαμα σωλήνα εξάτμισης από καταλύτη μέχρι τελικό σε Φ50 ανοξείδωτο
13) Τελικό καζάνι εξάτμισης από ΜΚ7,5 ecoboost
14) REMAP ECU στην Revlimit στην πάτρα
15) Μπουζοκαλώδια MSD
16) Όργανο μέτρησης αναλογίας αέρα/καυσίμου Wideband της AEM
17) Έξτρα γειώσεις στα ρεύματα
Αξίζει να αναφέρω ότι στα 130χιλ χιλ. έγινε ρεκτιφιέ στο μοτέρ καθώς μετά από τρύπημα στο ψυγείο έχασα τα νερά και είχα πρόβλημα με τη φλατζα.
Λύθηκε όλο το μοτέρ πλανιαριστηκε η κεφαλή , αντικαταστάθηκαν μέχρι και τα ελατήρια πιστονιών και καθαρίστηκαν τα πάντα μέσα στο μοτέρ έγινε μπορώ να πω με σιγουριά σαν καινούργιο ! Οι εκκεντροφόροι έγιναν εκείνη την περίοδο με την ευκαιρία που λύθηκε το μοτέρ.
Μετά το REMAP το αμάξι έβγαλε στο δυναμόμετρο 127PS και 16,5 κιλά ροπή ρυθμιζμένο με 95αρα. Εχει περιθώριο στο αβανς με 100αρα να μπορεί να αποδώσει +3PS .Επισης δεν κατάφερε να μου ανεβάσει τον κόφτη και να βγάλει τον προκόφτη κάτι που μπορεί να γίνει σε δεύτερη επίσκεψη στην Revlimit καθώς έπρεπε να το ψάξει αρκετά και δεν έιχαμε χρόνο.
και εδώ φωτος από όλα αυτά που ανέφερα. Για ότι νεότερο θα τα λέμε !
Fiesta MK6 pre facelift 1.6 100PS 5 door Black Panther λοιπόν ονομασία ΕΥΑ λόγο πινακίδας. Μοντέλο 2003
Εμφάνιση
1) Αλλαγή εμπρός φώτα με του facelift
2) Κρυσταλοποίηση φαναριών μπρος πίσω και ένα τονο βερνίκι φιμέ από Paintbull
3) Πίσω προφυλακτήρας από S
4) Βάψιμο πλαστικών προφυλακτήρων σε μαύρο
5) Τιμόνι από ST και καινούργια δερμάτινη σπορ επένδυση από τον Ρέλλα (η αγαπημένη μου μετατροπή)
6) Τοποθέτηση αεροτομής από ST ( άλλαξε ολη η εμφάνιση)
7) Βάψιμο ουρανού και επίστρωση με ειδικά βερνίκια για extra γυαλάδα (glass effect)
8) Μπλε/μαύρο καλύμματα καθισμάτων και πατάκια
9) Τοποθέτηση φιμέ Llumar 35% στα πίσω και 25% στα εμπρος, επισης μου έβαλε και μια λωρίδα στο πάνω στο παμπριζ
10) Καπάκι στο ψευτοκάπακο Volvo για στεγανοποίηση στον χώρο των μπουζί αλλά και για ψαρωτική εμφάνιση
Μηχανικά/ηλεκτρολογικά
1) Αναρτήσεις Koni STR.T πορτοκαλί
2) ελατήρια από το S
3) Android οθόνη 2 din 7' με λειτουργία ραδιοφώνου χάρτες και google apps
4) Φίλτρο αέρα τύπου χοάνη της K/N
5) Πολλαπλή εισαγωγής αλουμινίου από Ford Puma 1.7
6) Αντικατάσταση μαμα χταποδοκαταλύτη με αντιγραφή μιλτεκ 4-1 απο Δανελάτο
7) καταλύτης 400αρης μεταλικός
8) Αντικατάσταση μεσαίου με ελευθέρας
9) Reprofil εκκεντροφόρων στον Μπούμπη , έγινε ένα "light" προφίλ ώστε να μην χρειάζεται να φτιαχτεί πρόγραμμα με έμφαση σε όλο το φάσμα στροφών. Μπήκαν στα μαμα χρονίσματα.
10) Πεταλούδα 54αρα από Fiesta MK7 1,6 (45αρα ήταν η μαμά του fiesta)
11) Αντικατάσταση μαμά πολλαπλής εισαγωγής με Puma 1.7
12) Αντικατάσταση μαμα σωλήνα εξάτμισης από καταλύτη μέχρι τελικό σε Φ50 ανοξείδωτο
13) Τελικό καζάνι εξάτμισης από ΜΚ7,5 ecoboost
14) REMAP ECU στην Revlimit στην πάτρα
15) Μπουζοκαλώδια MSD
16) Όργανο μέτρησης αναλογίας αέρα/καυσίμου Wideband της AEM
17) Έξτρα γειώσεις στα ρεύματα
Αξίζει να αναφέρω ότι στα 130χιλ χιλ. έγινε ρεκτιφιέ στο μοτέρ καθώς μετά από τρύπημα στο ψυγείο έχασα τα νερά και είχα πρόβλημα με τη φλατζα.
Λύθηκε όλο το μοτέρ πλανιαριστηκε η κεφαλή , αντικαταστάθηκαν μέχρι και τα ελατήρια πιστονιών και καθαρίστηκαν τα πάντα μέσα στο μοτέρ έγινε μπορώ να πω με σιγουριά σαν καινούργιο ! Οι εκκεντροφόροι έγιναν εκείνη την περίοδο με την ευκαιρία που λύθηκε το μοτέρ.
Μετά το REMAP το αμάξι έβγαλε στο δυναμόμετρο 127PS και 16,5 κιλά ροπή ρυθμιζμένο με 95αρα. Εχει περιθώριο στο αβανς με 100αρα να μπορεί να αποδώσει +3PS .Επισης δεν κατάφερε να μου ανεβάσει τον κόφτη και να βγάλει τον προκόφτη κάτι που μπορεί να γίνει σε δεύτερη επίσκεψη στην Revlimit καθώς έπρεπε να το ψάξει αρκετά και δεν έιχαμε χρόνο.
και εδώ φωτος από όλα αυτά που ανέφερα. Για ότι νεότερο θα τα λέμε !
Last edited: