Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Σκέφτηκα ότι δεν είχα φτιάξει project θέμα για το αμάξι μου και ειπα να φτιάξω ένα να υπάρχει.
Fiesta MK6 pre facelift 1.6 100PS 5 door Black Panther λοιπόν ονομασία ΕΥΑ λόγο πινακίδας. Μοντέλο 2003


Εμφάνιση
1) Αλλαγή εμπρός φώτα με του facelift
2) Κρυσταλοποίηση φαναριών μπρος πίσω και ένα τονο βερνίκι φιμέ από Paintbull
3) Πίσω προφυλακτήρας από S
4) Βάψιμο πλαστικών προφυλακτήρων σε μαύρο
5) Τιμόνι από ST και καινούργια δερμάτινη σπορ επένδυση από τον Ρέλλα (η αγαπημένη μου μετατροπή)
6) Τοποθέτηση αεροτομής από ST ( άλλαξε ολη η εμφάνιση)
7) Βάψιμο ουρανού και επίστρωση με ειδικά βερνίκια για extra γυαλάδα (glass effect)
8) Μπλε/μαύρο καλύμματα καθισμάτων και πατάκια
9) Τοποθέτηση φιμέ Llumar 35% στα πίσω και 25% στα εμπρος, επισης μου έβαλε και μια λωρίδα στο πάνω στο παμπριζ
10) Καπάκι στο ψευτοκάπακο Volvo για στεγανοποίηση στον χώρο των μπουζί αλλά και για ψαρωτική εμφάνιση :)

Μηχανικά/ηλεκτρολογικά
1) Αναρτήσεις Koni STR.T πορτοκαλί
2) ελατήρια από το S
3) Android οθόνη 2 din 7' με λειτουργία ραδιοφώνου χάρτες και google apps
4) Φίλτρο αέρα τύπου χοάνη της K/N
5) Πολλαπλή εισαγωγής αλουμινίου από Ford Puma 1.7
6) Αντικατάσταση μαμα χταποδοκαταλύτη με αντιγραφή μιλτεκ 4-1 απο Δανελάτο
7) καταλύτης 400αρης μεταλικός
8) Αντικατάσταση μεσαίου με ελευθέρας
9) Reprofil εκκεντροφόρων στον Μπούμπη , έγινε ένα "light" προφίλ ώστε να μην χρειάζεται να φτιαχτεί πρόγραμμα με έμφαση σε όλο το φάσμα στροφών. Μπήκαν στα μαμα χρονίσματα.
10) Πεταλούδα 54αρα από Fiesta MK7 1,6 (45αρα ήταν η μαμά του fiesta)
11) Αντικατάσταση μαμά πολλαπλής εισαγωγής με Puma 1.7
12) Αντικατάσταση μαμα σωλήνα εξάτμισης από καταλύτη μέχρι τελικό σε Φ50 ανοξείδωτο
13) Τελικό καζάνι εξάτμισης από ΜΚ7,5 ecoboost
14) REMAP ECU στην Revlimit στην πάτρα
15) Μπουζοκαλώδια MSD
16) Όργανο μέτρησης αναλογίας αέρα/καυσίμου Wideband της AEM
17) Έξτρα γειώσεις στα ρεύματα


Αξίζει να αναφέρω ότι στα 130χιλ χιλ. έγινε ρεκτιφιέ στο μοτέρ καθώς μετά από τρύπημα στο ψυγείο έχασα τα νερά και είχα πρόβλημα με τη φλατζα.
Λύθηκε όλο το μοτέρ πλανιαριστηκε η κεφαλή , αντικαταστάθηκαν μέχρι και τα ελατήρια πιστονιών και καθαρίστηκαν τα πάντα μέσα στο μοτέρ έγινε μπορώ να πω με σιγουριά σαν καινούργιο ! Οι εκκεντροφόροι έγιναν εκείνη την περίοδο με την ευκαιρία που λύθηκε το μοτέρ.

Μετά το REMAP το αμάξι έβγαλε στο δυναμόμετρο 127PS και 16,5 κιλά ροπή ρυθμιζμένο με 95αρα. Εχει περιθώριο στο αβανς με 100αρα να μπορεί να αποδώσει +3PS .Επισης δεν κατάφερε να μου ανεβάσει τον κόφτη και να βγάλει τον προκόφτη κάτι που μπορεί να γίνει σε δεύτερη επίσκεψη στην Revlimit καθώς έπρεπε να το ψάξει αρκετά και δεν έιχαμε χρόνο.




και εδώ φωτος από όλα αυτά που ανέφερα. Για ότι νεότερο θα τα λέμε !




































 
Last edited:

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Εγινε και αντικατάσταση του μαμα σωλήνα με Φ50 ανοξείδωτο από τον καταλύτη μέχρι το τελικό ! Απόλαυση..









 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Σήμερα μπήκαν και οι εξτρα γειώσεις στο σασμάν και στην πολλαπλή








 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
    • Administrator
    • Moderator
  • #4
Φοβερές όλες οι αλλαγές σου Δημήτρη συνέχισε έτσι και με μπόλικες φωτογραφίες για να μας τρέχουν τα σάλια :)
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Μπήκαν και οι ανεμοθραυστες μπρος πίσω της Heko

 

PetrosScH

Newbie
Jul 25, 2020
5
0
1
απλα τελειο!! Για την εισαγωγη του Puma χρειαστηκαν μετατροπες?
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
να σε καλά φιλε ! ναι χρειάστηκε αρκετή δουλειά. την εβαλε μάστορας που δουλεύει χρόνια με ford αυτοκίνητα και μπόρεσε να καταλάβει πως επρεπε να μπει με τον καλύτερα συμβατό τρόπο.
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Σε αυτό το σημείο μιας και λέμε για την Puma να σας πώ ότι μου φτώχυνε σε μεγάλο βαθμό το μείγμα μιας και πήγα πριν καμια 20αρια μερες στην Πατρα και μέτρησα με wideband στην εξατμιση το AFR, θα διορθωθεί μόνο με ένα σωστό πρόγραμμα που θα γίνει σε κανα μήνα περίπου.

Επισης από την τελευταία μέτρηση μου στον Πετρόπουλο εκτός από την αλλαγή της εισαγωγής άλλαξα και το σωλήνα της εξατμισης σε 50αρι που και αυτό πρέπει να έπαιξε ρόλο. Σύντομα θα εγκαταστήσω και ένα wideband στο αμάξι για να βλέπω τι ακριβως συμβαίνει και να έχω και πιο σωστή εικόνα αφου θα μπει στο χταπόδι πάνω.

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι η Puma μπορεί να δείχνει κούκλα πάνω στο αμάξι αλλα σε καμία περίπτωση δεν καλυτερεύει αυτόματα την απόδοση ισα ισα την κάνει χειρότερη και πλέον μπορώ να το αποδείξω και με νούμερα.
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Μπήκε και το wideband !


 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
βάλαμε και το δοχείο αναθυμιάσεων για να σταματήσουν οι οσμές και την λαδιλα που εβγαινε απο την χοανιτσα. Διαφορα μεγάλη


125163828-10159281756701410-1886826371488409768-o.jpg

125364957-10159281756466410-4816645513819489283-o.jpg

125375581-10159281756266410-5884591674433000315-o.jpg

125298917-10159281756031410-6467177874250485494-o.jpg
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
έγινε και το πρόγραμμα !

αρχικά να πω ότι με την πούμα την πολλαπλή άλλαξε τελείως το φασμα της ροπής και της δύναμης, σε σχέση με την πρώτη δυναμομέτρηση στον Πετρόπουλο που έδειξε 120 άλογα , στην παρακάτω δυναμοτρηση που έγινε με την πούμα και τον 50αρη σωλήνα πριν το πρόγραμμα το αμάξι έδειχνε 111 άλογα ! σε αυτό το σημείο να πω ότι είχα σοβαρό πρόβλημα με την εξάτμιση καθώς είχαν ανοίξει τα πλακάκια που ειχα σε 3 σημεία λόγο κακής κόλησης που έγινε με απλή οξυγονοκόλληση και έχανα συμπίεση και δύναμη. Αυτό το κατάλαβα αργότερα όταν σήκωσα το αμάξι.

Έφτιαξα την εξάτμιση έβαλα και την πεταλούδα την 54αρα και πήγα για πρόγραμμα. αποτέλεσμα 127 άλογα χωρις να γινει μετατοπιση του κόφτη και αφαίρεση του προκοφτη. Μια τρελή ανοδική πορεία από τις 3500 μεχρι τις 6400 , άψογα και δυνατά ροπάτα χαμηλά μεχρι 2900 με μια μικρη πτωση μεχρι τις 3500 όπου με δυσκολία το καταλαβαίνεις παρά μόνο με 4η αλλα ανεπαίσθητα όπου αν δεν είχα το διάγραμμα να το βλέπω δεν θα το καταλάβαινα.

στην παρακάτω εικόνα με μπλε η παλιά μέτρηση και με κόκκινο μετά το πρόγραμμα. όπως μπορείτε να δείτε και στο μείγμα ( υπολογίζουμε μια μονάδα κάτω γιατί το wideband τους ήταν πίσω στο τελικό) το μείγμα έγινε σωστό με περιθώρια βελτίωσης ακόμα κάτι που θα επιδιώξω να γίνει όταν ξαναπάω για το θέμα με την μετατόπιση του κόφτη και προκοφτη καθώς δεν πρόλαβε να το ψαξει αρκετά όσο ήμουν εκεί.


afr-graph.jpg
 
May 27, 2020
170
28
28
26
Μοντέλο
MK6
Βαλε τωρα και μια πισωκινηση και ετοιμος lol
Περα σπο την πλακα ομως, παρακολουθησα ολο το project και το λεει η καρδια σου, και εις ανωτερα ok234
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Να σε καλά φίλε, ότι μπορούμε κάνουμε !
 

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
στις τελευταίες προσθήκες έχουμε

Μπουζοκαλώδια MSD με τροποποιημένες φίσες για να ταιριάζουν στον μαμά πολλαπλασιαστή !
εκτός από πανέμορφα είδα και διαφορά στην απόκριση του γκαζιού μιας και το ρεύμα φτάνει στα μπουζί χωρίς να μειώνετε λόγο απόστασης χάρη στα ποιοτικά υλικά ωμικής αντίστασης των MSD

Καπάκι στο ψευτοκάπακο από το μοντέλο της Volvo C40 κωδικός part 30650468

IMG_20210114_135029.jpgIMG_20210115_143729.jpgIMG_20210115_143743.jpg
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
άλλαξε μωρέ το σωληνάκι από τις αναθυμιάσεις.....
σαν το λάστιχο που πλένει στην βεράντα η θεία μου είναι....:ROFLMAO:
 
  • Haha
  • Like
Αντιδράσεις: Panos693, mk6car and dtsef

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
χαχαχαχαχα ρε φίλε έχεις δίκιο χωράφι τελείως χαχαχα..... θα το αλλάξω φίλε περιμένω ένα μαγαζί εδώ να μου φέρει ευκαμπτο μαυρο στη διάσταση που χρειάζετε γιατί εδώ επαρχία δεν βρίσκεις ούτε τα βασικά πόσο μάλλον τώρα με το lockdown.... θα το αλλάξω όμως με την πρώτη ευκαιρία απλά ήταν άλλα τα σημαντικά να γίνουν !
 
  • Like
Αντιδράσεις: m@kro

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
είχα ξεχάσει να αναφέρω την 54αρα την πεταλούδα με την οποια αντικατέστησα την εργοστασιακή 45αρα
την συγκεκριμένη την φοράει το ΜΚ7 1,6 και κάποια σειρά ford Modeo. Η αλλαγή έγινε πριν το πρόγραμμα.



pet.png
pet2.jpg
 
  • Like
Αντιδράσεις: Στρατηςς and m@kro

mk6car

Original poster
Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Μεγαλη δεν πεφτει 54αρα; δεν κραταει ψηλα ρελαντι;
αστειεύεσαι.. ακόμα και πριν φτιάξω το πρόγραμμα δεν είχε κανένα θέμα με το ρελαντί ! και όσο για τη διαφορά με την μαμά στο δρόμο που εκανα δοκιμές είναι η μέρα με τη νύχτα !! η καλύτερη λύση δεδομένου και της πολλαπλής από το Puma μπορώ να σου πω ότι αξιοποιεί πλήρως τον επιπλέον αέρα !
Post automatically merged:

το καλό είνα ότι δεν χρειάστηκε ούτε πλακάκι ουτε τίποτα η συγκεκριμένη έχει τις ίδιες θέσεις που έχει η μαμά στις βίδες
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread