Λοιπόν, τελικά σήμερα το πήγα για σέρβις στη Βελμαρ η οποία μετακόμισε από το Χαλάνδρι στον παράδεισο Αμαρουσίου μαζί με τη Saab. Πολύ μεγάλο συνεργείο, εφόσον πλέον εξυπηρετεί δύο εταιρίες, καθαρός χώρος και πολύ κίνηση...το ένα έμπαινε το άλλο έβγαινε. Δεν μπορώ να συγκρίνω τιμές γιατί δεν έχω επισκεφθεί ιδιώτη αλλά σαν αντιπροσωπεία αυτό που μου είχε μείνει από την αρχή ήταν η άψογη συμπεριφορά. Ευγενέστατοι όλοι οι υπάλληλοι, ειδικά ο υπεύθυνος του σέρβις ο κυρ Νίκος(όπως μου συστήθηκε ο ίδιος). Για μένα, αυτό μετράει από το περίπτερο που θα πάω μέχρι το σέρβις ή το σουπερ μαρκετ. Στα του σέρβις όλα καλά, αν και το μεγαλύτερο μειονέκτημα γενικότερα των συνεργείων είναι η απώλεια αυτοκινήτων αντικατάστασης. Παρόλα αυτά, επειδή δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα και στην ουσία κάνω σέρβις μια φορά το χρόνο θα συνεχίσω να πηγαίνω στη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία.
Υ.Γ. Πρέπει να τους κάνουν έλεγχο από τα κεντρικά, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας σε πελάτες για να διαπιστώσουν το γενικότερο επίπεδο εξυπηρέτησης γιατί πριν φύγω ο κυρ Νίκος μου είπε "αν μείνατε ευχαριστημένος, αν σας καλέσουν από τα κεντρικά να τους πείτε το όνομα μου...αν το θυμάστε..σας ευχαριστώ εκ των προτέρων" αυτά..