Αναποδα Μιχάλη, 32 πίσω 35 εμπρός. Δοκίμασε και πες εντυπώσεις.
Δε συμφωνώ με αυτό που γράφεις στο 100%. Με 38 πίεση και στις ανωμαλίες του δρόμου το λάστιχο δεν απορροφά σχεδόν κανέναν κραδασμό. Άρα όλη αυτή η πίεση που πηγαίνει, στην ανάρτηση και εν συνεχεία στο σασί. Και κυρίως στο σασί γιατί έχεις σχετικά σφιχτή ανάρτηση (coilover). Όλα είναι σχετικά, κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις. Προσωπικά προτιμώ να ισιώσω μια ζάντα κάθε τόσο (ή να προσέχω περισσότερο τις λακούβες) παρά να ταλαιπωρώ το σασί του fiesta μου. Εκτός κι αν είχα σκοπό να το πουλήσω στην 5ετία (που δεν το έχω σκοπό γιατί δεν είναι εποχές για τέτοια οικονομικά ανοίγματα)...
pumaspeed said:και εγω με μιχαλη 38 πιεση σε ολα ακατεβατο pilot sport 3 μαλακο λαστιχο με 30 και 32 πας για καινουργια ζαντα αν φας λακουβα ....
Δε συμφωνώ με αυτό που γράφεις στο 100%. Με 38 πίεση και στις ανωμαλίες του δρόμου το λάστιχο δεν απορροφά σχεδόν κανέναν κραδασμό. Άρα όλη αυτή η πίεση που πηγαίνει, στην ανάρτηση και εν συνεχεία στο σασί. Και κυρίως στο σασί γιατί έχεις σχετικά σφιχτή ανάρτηση (coilover). Όλα είναι σχετικά, κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις. Προσωπικά προτιμώ να ισιώσω μια ζάντα κάθε τόσο (ή να προσέχω περισσότερο τις λακούβες) παρά να ταλαιπωρώ το σασί του fiesta μου. Εκτός κι αν είχα σκοπό να το πουλήσω στην 5ετία (που δεν το έχω σκοπό γιατί δεν είναι εποχές για τέτοια οικονομικά ανοίγματα)...