Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

pivoter

Hero Member
Rookie
Σεπτ. 2, 2010
20
0
0
mk1 Stelios said:
Το προσεχε ειναι αληθεια!! Ηταν πολυ ψειρας οταν το ειχε!!
..αλλα μου κανει εντυπωση που οταν μπηκες προχθες δεν ησουν κ τοσο ικανοποιημενος με το αμαξι σου!!  :-\
Εγω το θυμαμαι κ εραβε παντως!!

Τωρα βεβαια καταλαβα μερικα πραγματα παραπανω και ειδα και δυναμομετρησεις και απο το δικο μου και αλλα, και μια χαρα παει το αμαξι μου. Απλα ισως καποιοι αλλοι κατοχοι ...υπερβαλουν λιγο :)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
enkefalos said:
Παιδιά καλησπέρα και απο μενα να κανω μια ερώτηση εχει παρει κανείς απο SCT το Advantage ?
γιατί λέω να το πάρω τον άλλο μίνα και έχω καπιες απορίες 

Φίλε enkefale τελικά προχώρησες στην αγορά του Advantage και αν ναι... άκρη έβγαλες??
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Για το θέμα της πεταλούδας και γενικά για αλλαγές στην εισαγωγή του μοτέρ του ST: Ο εγκέφαλος είναι ρυθμισμένος να βασίζεται κατά 99% στο adaptive learning. Στην περίπτωση της πεταλούδας πρέπει όπως όπωσδήποτε να γίνει σωστό adapt για να έχει καλά αποτελέσματα (αυτός ειναι και ο λόγος που λένε αυτοί που φοράνε πεταλούδα ότι μετά από 2-3 ανοίγματα πάει καλύτερα).

Το ST έχει MAP. Δε γνωρίζει ο εγκέφαλος ποια είναι η πραγματική ποσότητα του εισερχομένου αέρα. Την υπολογίζει έμμεσα ο εγκέφαλος βασιζόμενος σε έναν πίνακα, ο οποίος πίνακας έχει κάποιες τιμές μάζας αέρα μετρημένες με τη μαμά εισαγωγή. Βάζει και τη θερμοκρασία και τις τιμές του MAP στην εξίσωση και βγάζει το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Έτσι υπολογίζεται το volumetric efficiency που λέγαμε παλιότερα. Όταν όμως έχει αλλαχτει κάτι στην εισαγωγή αλλάζει το πράγμα. Μάλιστα με την πεταλούδα αλλάζει τραγικά η εξίσωση. Προσπαθεί να τα φέρει στα ίσια τους ο εγκέφαλος με την προσαρμογή αλλά δεν τα καταφέρνει πάντα τόσο καλά.

Ακούστε παράδειγμα τώρα. Μία μέρα έχει ζέστη, δουλεύει πολλή ώρα το μοτέρ και η θερμοκρασία εισερχομένου αέρα είναι υψηλή. Διορθώνει ο εγκέφαλος κατά ένα συγκεκριμένο ποσοστό % πολλαπλασιαζόμενο με έναν αριθμό που αντιπροσωπεύει τη μάζα του αέρα . Αν την επόμενη φορά που θα δουλέψει το μοτέρ έχει κρύο ... θα θυμάται τα παλιότερα ποσοστά προσαρμογής και θα τα εφαρμόσει. Όμως μπορεί η θερμοκρασία εισ. αέρα να διαφέρει κατά 30 βαθμούς (ζέστη και πυρωμένο μοτέρ vs κρύο και κρύο μοτέρ). Έτσι οι διορθώσεις που θυμάται και εφαρμοζει είναι για πολύ μικρότερη μάζα αέρα από την παρούσα (κρύος αέρας = μεγαλύτερη μάζα) με αποτέλεσμα να διορθώνει πολύ λιγότερο από όσο θα έπρεπε και να δουλεύει με φτωχό μίγμα.

-Αν αυτό συμβεί στην περίπτωση του Περικλή που δεν έχει πρόγραμμα και από το εργοστάσιο προσπαθεί να δουλέψει πάρα πολύ πλούσιο ... θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα καθότι θα φτωχύνει και θα πηγαίνει καλύτερα.
-Αν όμως συμβεί σε κάποιον που έχει κακοφτιαγμένο πρόγραμμα, απλά ρυθμισμένο να προσπαθεί να βρίσκεται στο 13:1 χωρίς να έχουν γίνει αλλαγές στο volumetric efficiency, τότε θα δουλεύει πολύ φτωχότερο από το ιδανικό με αποτέλεσμα να πηγαίνει χειρότερα.

Τα ίδια ισχύουν και μόνο με αλλαγή χοάνης αλλά σε πολύ πολύ μικρότερο βαθμό. Γενικά το ST έχει πολύ δύσκολο προγραμματισμό όσον αφορά την επίτευξη σταθερής απόδοσης υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Μου έχουν βγει τα μάτια τόσο καιρό να το σκαλίζω  :D

@FiestaVT: Υποθέτω ότι το άνοιγμα Περικλής vs ΒW με πρόγραμμα έγινε χωρίς προσαρμογή από τον BW (το πέρασε εκείνη τη στιγμή το πρόγραμμα μάλλον)?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
craz craz craz
αυτό που λες εξηγει και το γιατι άλλες φορες τα ΣΤ με ψιλομετατροπες πανε καλύτερα και άλλες χειρότερα!!!
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Και δεν είναι μόνο αυτό φίλε Turbomaniac. Αν οι τιμές του calculated V.E. δεν είναι οι σωστές δεν αξιοποιείται πλήρως ο κινητήρας. Πριν το ρυθμίσω είχα μέγιστο φορτίο κινητήρα (load) 0.9 (90%) στις 5.500 rpm. Τώρα φτάνει στο 0.96 (96%)!!! Όλα αυτά τσεκαρισμένα από logging...
 

vagma

Hero Member
mpokwsths said:
Και δεν είναι μόνο αυτό φίλε Turbomaniac. Αν οι τιμές του calculated V.E. δεν είναι οι σωστές δεν αξιοποιείται πλήρως ο κινητήρας. Πριν το ρυθμίσω είχα μέγιστο φορτίο κινητήρα (load) 0.9 (90%) στις 5.500 rpm. Τώρα φτάνει στο 0.96 (96%)!!! Όλα αυτά τσεκαρισμένα από logging...

κωστα μηπως αυτο που λεει ο αλεξης ισχυει και για ολους τους σημερινους εγκεφαλους?
δηλαδη χρειαζονται καποια χλμ για να προσαρμοστουν στις εκαστοτε συνθηκες?
το χω παρατηρησει και στο αμαξι μου...........οταν εχω κανει αρκετα νωχελικα χλμ και θελω καποια στιγμη να του τα δωσω ολα δεν ανταποκρινεται αρχικα οπως θα επρεπε...αλλα μετα ξυπναει!!!!!!!!
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Αυτο που παρατηρείς είναι επειδή και το δικό σου V.E. είναι off και ο κινητήρας βασίζεται στο adaptive learning για να πετύχει ότι καλύτερο μπορεί (αλλά σπάνια πετυχαίνει το μέγιστο). Μετά από νωχελική οδήγηση πρέπει να κάνεις δηλαδή 3-4 καλές γκαζιές για να προσαρμοστεί ο εγκέφαλος και μετά πάει καλύτερα.

Το ιδανικό είναι να αποδίδει τα μεγιστα ανά πάσα στιγμή και δυστυχώς αν έχει αλλαχτεί η εισαγωγή - εξαγωγή μόνο με σωστό πρόγραμμα επιτυγχάνεται.

Το θεωρητικά ιδανικό είναι να ρυθμιστεί το αυτοκίνητο σε open loop (χωρίς κανένα feedback από τους αισθητήρες λ δηλαδή) να δουλεύει τέλεια και αφού γίνει αυτό να ενεργοποιηθούν οι λ και το adaptive learning για να βουλώσουν ότι τρύπες υπάρχουν.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Γιώργο είσαι σίγουρος ότι δεν φοράς πρόγραμμα?? Το αμάξι σου παλιά είχε αρκετά πραγματάκια και πήγαινε (όχι ότι δεν πάει τώρα) καλά!
Ψάξτο λίγο φίλε.

Υ.ς για φίλτρο και σπιράλ πάει πολύ καλά, για αυτό το λέω. ok234
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Με προγραμμα δεν θα επρεπε να κατεβαζω 7200? Ακομα και η superchips τοσο δινει!
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
με DS εχεις ψαχτει καθολου? Συνηθως ολοι με τα st εκει καταληγουν

Ρειξε μια ματια εδω :

http://www.dreamscience-automotive.co.uk/ford-fiesta/tuning/stratagem/805-stratagem-ultra-st150.php
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
CherokeeXj said:
Με προγραμμα δεν θα επρεπε να κατεβαζω 7200? Ακομα και η superchips τοσο δινει!
Δεν είναι απαραίτητο αυτό! Βέβαια είναι ποιο καλό να είναι μετατοπισμένος ο κόφτης σου μιας και κερδίζεις αν όχι απαραίτητα σε ιπποδύναμη όπου αυτό εξαρτάτε από αρκετούς παράγοντες όσο σε βήμα σε συγκεκριμένες καταστάσεις και ας βγαίνεις για λίγο απ το φάσμα της μέγιστης ιπποδύναμης.
Ρώτα τον προηγούμενο ιδιοκτήτη η τον άνθρωπο που του το είχε προγραμματίσει (μιας και τον ξέρεις) για να δεις το τι έπαιζε με το πρόγραμμα. ok234


Y.ς Μιας και σε ενδιαφέρει η βελτίωση στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ωραίο θα ήταν να ήξερες και το ιστορικό του. Μπορεί να σε βοηθήσει στο να πάρεις ποιο σωστές αποφάσεις ως προς το τι θέλεις να κάνεις μελλοντικά στο αμάξι σου. :)
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
προσοχη με τα προγραμματα και την μετατοπιση του κοφτη

στα 8100 περνεις το μοτερ στο χερι στο ST
 

Staros

Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
mpokwsths said:
7000, ο οποίος όμως αρχίζει να κόβει σταδιακά από τις 6850
Ακριβως...Καλητερη αλλαγη γινετε στις 6700 και κατι ψηλα....τσεκαρισμενο
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mpokwsths said:
Στα pre-F/L από τις 7800rpm καρφώνουν βαλβίδες.

για το μκ6 έχεις ακουσει τίποτα?

CherokeeXj said:
Ακριβως...Καλητερη αλλαγη γινετε στις 6700 και κατι ψηλα....τσεκαρισμενο

αυτοι οι απαισιοι προκοφτες της ford. ελπιζω να καταφερες να τους βγαλεις και να δουλεψεις 7300 περιπου...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread