Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Μπορεί με την μαμά πολλαπλή να είχες λιγότερα άλογα αλλά δεν πέφτανε τα άλογα έτσι κατακόρυφα... για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό με την συγκεκριμένη πολλαπλή;
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Συγνώμη....Η δεύτερη δυναμομετρηση ειναι χωρίς πολλαπλή;;;;; Τοοοοσο πολύ πήρε με την πολλαπλη;
Στεφανε αν είναι τοσο πολύ το κέρδος στο υπόλοιπο φάσμα αγνοείς το ότι σου πέφτει τοσο πολύ στον κόφτη! Και πάλι είσαι πιο πάνω απ ότι χωρίς αυτήν σε αυτές τις στροφές!( Διόρθωσε με αν κάνω λάθος γιατί προσπαθώ να το διακρίνω απο το tablet!)
 

otto

Rookie
Nov 25, 2013
16
0
1
athens
ναι παιδια πριν ηταν χωρις πολλαπλη απο πουμα!μετα κοιταξτε ποσο κερδισε και ποσο πιο σωστη ειναι η δυναμομετρηση ουτε εγω το πιστευα.ειναι πιο γραμμικο το αμαξι και ας πεφτει ετσι,στο δρομο μεχρι το κοφτη δε καταλαβαινεις αισθητη πτωση.οποιος εχει ασχοληθει με 16 αρι και εχει βαλει και εκκεντρα ειναι must η πολλαπλη!χανεις πολλα με τη μαμα ειναι για πεταμα σε βελτιωμενο μοτερ.
 

mpoukou22

New member
May 12, 2010
94
0
0
ακριβως το ιδιο σκηνικο γινεται και στο δικο μου το μοτερ.
ένα ιμπιζα σαν το δικο μου ειχε βγαλει +16 αλογα από μια πολλαπλη εισαγωγή.
μεγαλο κερδος μια καλοσχεδιασμενη πολλαπλη
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Μα και στις δυο δυναμομετρησεις το αμαξι δινει μεχρι το ιδιο φασμα...ενα ξεψυχισμα που βγαζει 6.600 δεν λεει κατι.Ασε που και σε αυτην με την puma βγαζει πιο πολλα αλογα.

Εγω απο συγκριση που κανω στις δυο δυναμομετρησεις και χωρις να ξερω αν ειναι σωστη(γιατι δεν ξερω αν εχει αποτυπωθει σωστα στο χαρτι,φασμα στροφων-αλογα ωστε να μπορει να γινει σωστη συγκριση)βλεπω τα εξης
Με την μαμα πολλαπλη μεχρι τις 4750 το αμαξι βγαζει πιο πολλα αλογα σε σχεση με την puma και σε αντιθεση με την puma το αμαξι ειναι πιο δυνατο απο τις 5000 και μετα .

Το τελικο αποτελεσμα ειναι εντυπωσιακο σε σχεση πριν και μετα αλλα πιστευω οτι μετα την αλλαγη της πολλαπλης θα σου διορθωσαν και το προγραμμα και δεν θα ειναι ιδιο με της δυναμομετρησης με την μαμα πολλαπλη.
Τι διαμετρο εξατμισης φορας?
 

otto

Rookie
Nov 25, 2013
16
0
1
athens
εννοειται διορθωθηκε το προγραμμα διαμετρο σωληνα δεν αλλαξα δεν ηθελα.
 

otto

Rookie
Nov 25, 2013
16
0
1
athens
πριν κανα χρονο.οχι δεν ηταν κονσερβα στη τατ το βαλα.chiptronic
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Χωρίς να θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση,η τατ μόνο κονσερβα βάζει και ας λέει ότι το ρυθμίζει
Το πρώτο μου πρόγραμμα το έβαλα και εγώ εκεί αλλά αποδείχθηκε μεγάλη αποτυχία τελικά και έβαλα σε άλλον πρόγραμμα
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
η καμπυλη του οτο μου θυμιζει πολυ την δικια μου δυναμομετρηση,

αρα προφανως φοραει τα βπ270 που φοραγα και γω. Πιστευω οτι θα ναι λιγο μπροστα απο μκ7 1.6 ολοσωμη-φιλτρο...

με τα 285, πιθανον να συνεχισει και μετα τις 6000 να ανεβαινει η ροπή, αλλα πρεπει να φυγουν κατι προκοφτες που εχει το μαμα προγραμμα.

οσο για το προγραμμα, δεν νομιζω οτι γινεται κατι καλύτερο με τα συγκεκριμενα εκκεντρα..
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
turbomaniac said:
οσο για το προγραμμα, δεν νομιζω οτι γινεται κατι καλύτερο με τα συγκεκριμενα εκκεντρα..

Γίνεται Αλέξη.Από σωστό προγραμματιστή...
 

otto

Rookie
Nov 25, 2013
16
0
1
athens
δε ξερω φιλε μου και δεν υποστηριζω κανεναν.μπορει να χεις δικιο μπορει να ναι κονσερβα,εγω ειμαι απολυτα ευχαριστημενος γιατι απο 100 αλογα εφτασα 140 ατμοσφαιρα και πανω απο ολα αξιοπιστα.ειναι τεραστια διαφορα σε ατμοσφαιρα.οπως προειπε και καποιος τα μπεκ μας δεν εχουν μεγαλυτερη παροχη οποτε μπορει με μεγαλυετα μπεκ αλλη πεταλουδα εκκεντρα αλλα να φτανε 150 και....απλα μετα θα ξεφευγε το κοστος.εγω ειχα 14 αρι και ελεγα να το τουρμπισω πολλες φορες ομως μου αρεσε το στροφαρισμα και ετσι αντι να παιζω με μισο μπαρ 130 αντε 140 καταφερα να το φτασω οσο ηθελα χωρις προβληματα και χωρις να χαλασω την ομοιογενεια του.εχει απιστευτη γραμμικοτητα οσο ανεβαινουν οι στροφες και νιωθεις συνεχως να ανεβαζει δυναμη.
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Φίλε Otto τη στιγμή που άλλαξες κινητήρα τι έκανες για να δουλέψει ο 1600cc πρόγραμμα εξω ή επισκεψη στη Ford; ο εγκεφαλος γενικα ειναι ο siemens sim210.
Υπάρχει και το  <a href="http://www.fiestamaniacs.gr/forum/index.php?topic=7354.msg128700;topicseen#new">σ χ ε τ ι κ ό</a>  θεμα
 

otto

Rookie
Nov 25, 2013
16
0
1
athens
απλα πηγα στη φορντ βρηκα ενα φιεστα s και περασα τα δεδομενα του μεσω του obd δεν θυμαμαι να ηθελε τπτ αλλο,νομιζω τους ιδιους εγκεφαλους φορανε.μεδω του vcds της φορντ το εκανα αν το λεω σωστα!
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Οττο αυτό στο λέω γιατί και εμένα μου το είχαν μετρήσει 123 και στον δρόμο δεν τα είχα.Αυτές τις διαφορές τις είδα με φιλικά ανοίγματα-δοκιμές
 

otto

Rookie
Nov 25, 2013
16
0
1
athens
και επειδη εχω φαει απειρες ωρες λεω φιεστα s 1.6 γιατι πολυ απλα τα απλα 16 αρια στο μαμα εγκεφαλο δε ξερω μεχρι ποια χρονολογια εχουν κοφτη στις 6000!!!!και στις δυναμομετρησεις και παντου φαινοταν να πεφτει η δυναμη αποτομα,ειχα τρελαθει ως που μετα απο ψαξιμο ανακαλυψα οτι τα 1600 s συνεχιζουν κανονικα μεχρι6700.... ;)

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1394304458[/time]
εγω οταν το κινουσα πολυ με 100 βενζινη ημουν μπροστα απο φιλο μου με sirocco 122 tsi και swift sport φιλτρο προγραμμα(τωρα δε το πολυμετακοινω)και η δυναμομετρηση ηταν με 95 αρα βενζινη ξεχασα να το αναφερω.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το μκ6 s δεν ειχανε προκοφτες - προοδευτικό κόφτη, αλλα τα μκ6 σαν το δικο μου (πριν το 2005) είχανε.

για αυτο τα μκ6 s στροφαρανε καλυτερα μετα τις 6000 απο τα προ φεις λιφτ.

τα μκ6 πριν το 2005, ειχανε κοφτη 6000 στο ρελαντι και στην 5η, όχι σε ολες τις ταχυτητες..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
συμπερασματικά πιστεύω ότι για αυτά που φοράει ο otto έχει πολύ καλή δυναμη.

θα μπορούσε ο ΤΑΤ να σηκώσει και λίγο τον κόφτη (7200), για να απλώνει λίγο καλύτερα την δύναμη, αλλά και έτσι όπως είναι πολύ καλό είναι.

Άλλωστε οι 270 είναι παρα πολύ ηπιοι και εγω απορησα που βγαλανε +15 άλογα, περιμενα +8 άντε +10 το πολύ (δηλαδή 130-135 άλογα)

τελος, μια δοκιμη στον δρομο με καποιο μκ6 η μκ7 1ο σταδιο εγνωσμενης αξιας (panosd, pitbul, scorpion, nos7, κλπ) θα βοηθήσει να διαπιστωθεί αν είναι σωστά τα 140 άλογα που έβγαλε στο δυναμόμετρο.

Αρκει πριν την κοντρα να είναι σωστά προετοιμασμένο αμάξι το otto (καθαρο φίλτρο αερα, σωστη σταθμη λαδιου, σωστα μπουζι, όχι περιττα βαρη, σωστη πιεση στα ελαστικα)

επισις για να φανουν σωστα αποτελέσματα η κοντρα πρεπει να είναι ρολαστες 2ες μεχρι 4ρτες.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread