Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
AN7 said:
Ερχόμαστε πάλι σε αυτό που είπα πιο πριν, και που ξέρεις ότι όντως  τα 128 είναι το σωστό νούμερο και όχι το 135. Πρακτικά δεν μπορείς να το αποδείξεις

Mπορεις να το αποδειξεις αν δοκιμασεις με ενα εργοστασιακο στα 125 αλογα,πχ ενα suzuki swift sport.Αν το φας η αν σε φαει η πως θα κατσεις απεναντι του ε καποιο συμπερασμα θα βγαλεις.Τωρα για τα maha και για τις διορθωμενες και λοιπα με πιανεις αδιαβαστο και δεν τα ξερω και καλα.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
pitbull said:
Mπορεις να το αποδειξεις αν δοκιμασεις με ενα εργοστασιακο στα 125 αλογα,πχ ενα suzuki swift sport.Αν το φας η αν σε φαει η πως θα κατσεις απεναντι του ε καποιο συμπερασμα θα βγαλεις.Τωρα για τα maha και για τις διορθωμενες και λοιπα με πιανεις αδιαβαστο και δεν τα ξερω και καλα.
Με την σειρά του και αυτό δε ξέρεις πόσα άλογα βγάζει. Μπορεί να βγάλει 115 μπορεί να βγάλει 135. Δεν βγάζεις έτσι συμπέρασμα.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Εχεις δικιο σε αυτο που λες.

Καποια στιγμη εγινε μια δοκιμη με αμαξι που ειχε βγαλει ενα Α αριθμο αλογων στην Τατ και ηταν στα ιδια σχεδον αλογα(μικρη διαφορα) με καποιο αλλο που τα ειχε βγαλει στο maha και αυτο της Τατ ηταν μπροστα με μια λογικη διαφορα....Και αυτο μπορεις να μου πεις οτι εχει τα κενα του αλλα οταν εχεις δυο παρομοια αυτοκινητα και εισαι μπροστα καταλαβαινεις.Τουλαχιστον εγω ετσι εβγαλα καποια συμπερασματα και ελπιζω να ηταν σωστα.
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
pitbull said:
Εχεις δικιο σε αυτο που λες.

Καποια στιγμη εγινε μια δοκιμη με αμαξι που ειχε βγαλει ενα Α αριθμο αλογων στην Τατ και ηταν στα ιδια σχεδον αλογα(μικρη διαφορα) με καποιο αλλο που τα ειχε βγαλει στο maha και αυτο της Τατ ηταν μπροστα με μια λογικη διαφορα....Και αυτο μπορεις να μου πεις οτι εχει τα κενα του αλλα οταν εχεις δυο παρομοια αυτοκινητα και εισαι μπροστα καταλαβαινεις.Τουλαχιστον εγω ετσι εβγαλα καποια συμπερασματα και ελπιζω να ηταν σωστα.
Κοίτα, άμα το ένα έχει βγάλιε 135 ΤΑΤ και το άλλο στο maha έβγαλε 135, αν θεωρήσουμε όπως πρακτικά γίνεται ότι το ΤΑΤ μετράει λιγότερο στα ίδια άλογα, άμα αυτό που έβγαλε 135 maha είναι πχ 128 ΤΑΤ, τότε υπάρχει μια διαφορά της τάξεως των 7 αλόγων, λογικό αυτό που έβγαλε τα 135 στην ΤΑΤ να είναι μπροστά απ αυτό που έβγαλε 135 στο maha. Απλά αυτό που λέω είναι ότι δεν ξέρεις ποια είναι τα πιο αντικειμενικά, η διαφορά αλόγων στο ίδιο δυναμόμετρο παραμένει.
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
ρε παιδια ποτε θα μαθετε να μην κοιτατε ενα απολυτο νουμερο σε μια δυναμομετρηση??

εγω σου λεω το αλλο ...πες ο ενας βγαζει 140 αλογα στις 7000 και ο αλλος βγαζει 135 απο τις 6000 μεχρι τις 7000....ποιος πιστευεις θα ειναι μπροστα???
μιλαμε παντα για ΙΔΙΑ αμαξια...γιατι αν μπλεξεις διαφορετικα αμαξια εκει θα χασεις την μπαλα γιατι παιζουν πολλα πραγματα ρολο και οχι μονο ο οδηγος(πιεση ελαστικων,ζαντες,μπουζι,βενζινη,κτλ)...εκτος α βρεις 2 διαφορετικα αμαξια με τις ιδιες ακριβως σχεσεις στο σαζμαν...πραγμα αδυνατο....
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
giannis_suzuki said:
ρε παιδια ποτε θα μαθετε να μην κοιτατε ενα απολυτο νουμερο σε μια δυναμομετρηση??

εγω σου λεω το αλλο ...πες ο ενας βγαζει 140 αλογα στις 7000 και ο αλλος βγαζει 135 απο τις 6000 μεχρι τις 7000....ποιος πιστευεις θα ειναι μπροστα???
μιλαμε παντα για ΙΔΙΑ αμαξια...γιατι αν μπλεξεις διαφορετικα αμαξια εκει θα χασεις την μπαλα γιατι παιζουν πολλα πραγματα ρολο και οχι μονο ο οδηγος(πιεση ελαστικων,ζαντες,μπουζι,βενζινη,κτλ)...εκτος α βρεις 2 διαφορετικα αμαξια με τις ιδιες ακριβως σχεσεις στο σαζμαν...πραγμα αδυνατο....
Αν αυτό που στις 7000 έχει 140 στις 6 θα εχει κάπου στα 135. Αρα αυτό με τα 140 θα είναι μπροστά :p
 

mikepc

Rookie
May 22, 2010
46
0
0
38
giannis_suzuki said:
ρε παιδια ποτε θα μαθετε να μην κοιτατε ενα απολυτο νουμερο σε μια δυναμομετρηση??

εγω σου λεω το αλλο ...πες ο ενας βγαζει 140 αλογα στις 7000 και ο αλλος βγαζει 135 απο τις 6000 μεχρι τις 7000....ποιος πιστευεις θα ειναι μπροστα???

Παιδια ωραια τα αλογα οσο πιο πολλα τοσο πιο πολυ γεμιζει κ το στομα μας!!!!!!
Προσωπικα υξερα δυο ιδια αυτοκινητα μαμα ιδιας εταιριας τα οποια ειχαν 10hp διαφορα μονο που αυτο με τα λιγοτερα αλογα ειχε 2 κιλα περισσοτερη ροπη πιο λετε να ητανε μπροστα:::
Το μονο που αξιζει σε ενα καλο αυτοκινητο πιστευω ειναι η ροπη κ μετα τα αλογα τα οποια στα διδουν δωρο οπου κ να πας βαλε αυτο κ θα παρεις χ αλογα βαλε εκεινο κ θα παρεις ψ αλογα κ παει καπως ετσι......
Αλογα σου δινουν ολοι ροπη ελαχιστοι.
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35


Αυτη είναι η τελευταία μου δυναμομετρηση με φίλτροχοανη k&n, ολοσωμη εξάτμιση milltek και προγραμματισμος εγκεφάλου απο reaction.
Αυτό ειναι το πρωτο πάτημα! Στο δεύτερο πατημα έβγαλε 141, 7hp και 17, 5kgm.
Προσωπικά πιστεύω οτι φαίνεται η δουλειά το προγραμματιστη από το διάγραμμα του afr!
Να τονισω οτι αλλου προγραμματιστηκε και αλλου δυναμομετρηθηκε!


Οταν βρω χρόνο θα ανεβασω και παλιότερες δυναμομετρησεις.
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Βάλε και την συγκριτική να δουμε και στο χαρτί την υπεροχή των μκ7 ρε  :D
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Δεν φαίνεται καθόλου! Μπορείς να την ανεβάσεις εσύ?
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Επειδή έχω τελικό με δύο φλογέρες  και το wide band  που έχει μπαίνει στη μια απόληξη, στις πολυ χαμηλές στροφές έχει μεγάλη απώλεια και δεν διαβάζει την απόλυτη τιμή! Στις ψηλές στροφες όμως που τα καυσαέρια βγαίνουν με μεγαλύτερη ροή διαβάζει πιο σωστά το wind band!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
καλο είναι, τυπικό για μκ7. καλη η αναλογια του AFR. πες στον προγραμματιστή σου να σου ανεβασει λίγο τον κόφτη, θα κερδίσεις τουλάχιστον ενα αμάξι στην αλλαγή 1ης-2ας και 2ας-3ης. Το σημαντικό είναι να σου ανεβάσει τόσο τον κόφτη, ωστε στην αλλαγή 1ης-2ας και 2ας-3ης να "πέφτεις" πάνω απο τις 4500 στροφές, όπου είναι και το ωφέλιμο φάσμα στροφών σου.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread