Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Tα περισσοτερα δυναμομετρα ειναι υπεραισιοδοξα,για το μονο που αξιζουν ειναι για να δεις αν εχεις παρει κατι απο καποια μετατροπη που εχεις κανει.Ποσα πραγματικα αλογα ειναι το αμαξι καποιου δεν θα μαθεις ποτε.
Επισης να μην ξεχναμε οτι το νουμερο που θα δεις σε μια δυναμομετρηση μπορει να μην το δεις και στον δρομο,δεν συμβαδιζουν παντα.

marios7kal δεν θελω να ειμαι απαισιοδοξος αλλα με αυτα που ειχες βαλει στο αμαξι δυσκολα απο 96ps που ειναι μαμα να πηγε 110.
 

marios7kal

Pro Member
Jul 28, 2011
342
0
0
32
Αθήνα
το αμαξι ειχε βγει 102 μαμα αν θυμασαι! σε δυναμομετρο θα μου πεις που εδειχνε τα 1.6 με πανελ 135 , αλλα(!) και τα μκ6 και το μκ7 1.2 στα σωστα αλογα!
επισης στο ανοιγμα με τον βαγγελη με το κλιο που υπολογιζετε 120 ειδες απο κοντα τα αποτελεσματα, οποτε θεωρω οτι ειναι μια χαρα το νουμερο μου! ;)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Οι αλήθεια είναι ότι εκείνο το δυναμόμετρο που είχαμε πάει έδειχνε αρκετά παραπάνω περίπου +7 έδειχνε. Αυτοκίνητα τα οποία είχαν μετρηθεί και σε άλλα dyno αυστηρότερα ήταν αρκετά πιο κάτω από αυτό που είδαν εκείνη την ημέρα στο δυναμόμετρο που αναφέρεις.

Σκέψου ότι αυτά που λες ότι τα έδηξε στα αναμενόμενα, ότι αυτά στον δρόμο δεν πήγαιναν και τα νούμερα που είχαν πάρει τα είχαν πάρει σε dyno όπου είχαν φτιάξει και πρόγραμμα με ότι συνεπάγετε αυτό.
Από την άλλη δεν είναι λογικό εσένα το αμάξι να βγάζει περισσότερα άλογα πχ  απ ότι του Γρηγόρη που φοραει και μια ολόσωμη! Το δικό σου 110HP και 14,1kgm ενώ του Γρηγόρη 106,5ΗP και 13,5kgm σχεδόν.


Το πώς στάθηκες σε ένα προβληματικό Clio είναι άλλο θέμα. νομίζω ότι ήσουν και ξηλωμένος εκείνο το βράδυ.


Μάριε Φιλικά τα γράφω…
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
To δυναμομετρο τοτε δεν ηταν σωστο,γι'αυτο μετα απο καποιο διαστημα ακουστηκε οτι το ρυθμισε παλι και αλλο μελος που ειχε παει του ειχε δειξει ποιο πιστευτο νουμερο.

Για να δεις αν εισαι αυτα τα αλογα θα πρεπει να βρεις ενα εργοστασιακο σε αυτα και οχι καποιο βελτιωμενο.Γιατι πολυ απλα δεν ξερεις αν η βελτιωση που εχει αποδιδει και το συγκεκριμενο clio ειχε πολλα και διαφορα θεματα.

Εχουμε δοκιμασει τα διαφορετικα νουμερα που βγαζουν τα εκαστοτε δυναμομετρα και στον δρομο και εχουμε δει τα αποτελεσματα.Ειδικα η μπουρδα που σου λενε κατι maha οτι απο την ζεστη χανεις και 4-5 αλογα ειναι αλλο πραμα  giggle
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Γνώμη μου είναι οτι σημασία μεγάλη δεν έχει σε ποιο δυναμόμετρο θα πας, αν θα είναι αυστηρό αν δεν θα'ναι κτλ. Αντε να έχει λίγο σημασία να είναι αυστηρό για να εισαι κοντά στην πραγματικότητα και όχι να λεει 120 αλογα και να'σαι 110 ξέρω γω  giggle . Ξέρεις τί μόντες κάνει στο αμάξι του ο καθένας ξέρει στο "περίπου" πόσο βγάζει κάθετι που κάνει κάποιος στο αμάξι του. Για μένα το dyno το έχω σαν μέτρο σύγκρισης μεταξύ του τώρα και του πριν και όχι για να συγκρίνω με κάποιον άλλο "που πηγε σε αυτο τον τύπο και του βγάλε τόσα για τράβα σ'αυτον να δεις τι θα σου πει"  και και και. Τσαμπα λεφτα και χάσιμο χρόνου είναι και θα αποδείξεις τί; Ότι τον "ρίχνεις" στα άλογα σε ενα dyno;
Απλά αμα κάποιος πάει σε ένα που του αρέσει εξαρχής και να μείνει σε αυτό, γιατί αλλιώς θα χάσουμε και την μπαλα και τα 50αρικα θα φεύγουν απο δω κι απο κει.
 

marios7kal

Pro Member
Jul 28, 2011
342
0
0
32
Αθήνα
αρα εχουμε οτι τα 102 ειναι fake ! ωραια.. και δηλαδη ο καφετζης με πολυ αυστηρο δυναμομετρο, και το λεω γιατι ημουν εκει τουλαχιστον 4 ωρες και ειδα να μετριουνται κουπερ ς και πεζο 206 για ραλλυ αναβασεων και ακροπολις , και τα ρυθμιζε επι 2 ωρες το καθενα για να παρουν 1-2 αλογα, ειπε ας μπει το ταπεινο φιεστακι πανω και να του γραψω κατι ουτοπικο! δηλαδη το αμαξι μου μετα απο 2 δυναμομετρησεις δεν θα πρεπει να ξερω που ειναι! το ενα ειναι αισιοδοξο , το αλλο λεει οτι θελει , αρα δεν μπορω να ξερω ! τεσπα, εγω απλα παρεθεσα τη δυναμομετρηση επειδη ειχαμε παει στα 14αρια.. την ειχα ενα χρονο και επιτηδες δεν την ανεβαζα γιατι δεν ηθελα αυτα τα σχολια που θα ακολουθουσαν.. και τελικα αποδεικνυεται οτι κακως εκανα και την εβαλα! προφανως εδω μονο τα σουπερ(!) 16αρια εχουν την τιμητικη τους.. anyway, αμα μου βρειτε ενα δυναμομετρο αξιοπιστο που δεν θα πειτε ουτε το παραμικρο μετα, πειτε μου να το παω εκει ! εγω το αμαξι το απολαμβανω στο δρομο και δεν θα κατσω να αναλωθω εδω.. λαθος που ανεβασα την φοτο..

οσον αφορα το ξηλωμα, εχω ξαναπει οτι ειναι μονιμο, δεν το εκανα για το πατημα! επισης νομιζω οτι ειναι κατανοητο ποσο μειον εχω απο τις 17αρες, οποτε τα καθισματακια δεν μου δινουν και πολυ πλεονεκτημα! και η ρεζερβα ειναι παντα πανω, επειτα απο το διπλο σκισιμο ελαστικου που ειχα πριν καποιους μηνες!

το επομενο ειναι να μου πειτε οτι τους πληρωνω κιολας να μου βαζουν παραπανω αλογα!  :D 
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Ζητω συγγνώμη για το off topic αλλα επειδή έχω δει αρκετά post τα οποια γραφουν ότι το clio είναι προβληματικό ή έχει κάποια θέματα πιστεύω ότι δεν θα ήταν και ότι καλύτερο ο ιδιοκτητης του και μέλος του forum να τα διαβάζει αυτά μιας και υποστηρίζει ότι το αυτοκίνητο του δεν πηγαίνει τα αναμενόμενα από αυτά που περίμενε από την μετατροπή του,αλλα και για τα 120 άλογα που δυναμομετρήθηκε και όχι ότι έχει πρόβλημα!!Για τους εκάστοτε λόγους το αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι ανταγωνιστικό με αλλα της κατηγοριας του!!
Ξέρω είναι εκτος θέματος αλλα έπρεπε να το αναφέρω!
Οι φίλοι που έχουν αναφερθεί δεν θα θελα να παρεξηγήσουν την παρέμβαση μου αλλα έπρεπε να το διευκρινίσω!! ;)
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
marios7kal said:
αρα εχουμε οτι τα 102 ειναι fake ! ωραια.. και δηλαδη ο καφετζης με πολυ αυστηρο δυναμομετρο, και το λεω γιατι ημουν εκει τουλαχιστον 4 ωρες και ειδα να μετριουνται κουπερ ς και πεζο 206 για ραλλυ αναβασεων και ακροπολις , και τα ρυθμιζε επι 2 ωρες το καθενα για να παρουν 1-2 αλογα, ειπε ας μπει το ταπεινο φιεστακι πανω και να του γραψω κατι ουτοπικο! δηλαδη το αμαξι μου μετα απο 2 δυναμομετρησεις δεν θα πρεπει να ξερω που ειναι! το ενα ειναι αισιοδοξο , το αλλο λεει οτι θελει , αρα δεν μπορω να ξερω ! τεσπα, εγω απλα παρεθεσα τη δυναμομετρηση επειδη ειχαμε παει στα 14αρια.. την ειχα ενα χρονο και επιτηδες δεν την ανεβαζα γιατι δεν ηθελα αυτα τα σχολια που θα ακολουθουσαν.. και τελικα αποδεικνυεται οτι κακως εκανα και την εβαλα! προφανως εδω μονο τα σουπερ(!) 16αρια εχουν την τιμητικη τους.. anyway, αμα μου βρειτε ενα δυναμομετρο αξιοπιστο που δεν θα πειτε ουτε το παραμικρο μετα, πειτε μου να το παω εκει ! εγω το αμαξι το απολαμβανω στο δρομο και δεν θα κατσω να αναλωθω εδω.. λαθος που ανεβασα την φοτο..

οσον αφορα το ξηλωμα, εχω ξαναπει οτι ειναι μονιμο, δεν το εκανα για το πατημα! επισης νομιζω οτι ειναι κατανοητο ποσο μειον εχω απο τις 17αρες, οποτε τα καθισματακια δεν μου δινουν και πολυ πλεονεκτημα! και η ρεζερβα ειναι παντα πανω, επειτα απο το διπλο σκισιμο ελαστικου που ειχα πριν καποιους μηνες!

το επομενο ειναι να μου πειτε οτι τους πληρωνω κιολας να μου βαζουν παραπανω αλογα!  :D 
+1000
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Καταρχην δεν βλεπω τον λογο της παρεξηγησης αλλα οκ δικαιωμα του καθενα ειναι.

Το forum δεν ειναι μονο για λεμε πολυ ωραιο,μπραβο και λοιπα αλλα για να αναλυουμε και καπως τα πραγματα ωστε να βγαινουν οσο γινετε πιο ξεκαθαρα συμπερασματα.
Και το συγκεκριμενο θεμα ειναι και για αξιολογιση των δυναμομετρων αλλα και των βελτιωτων.Αλλιως αμα ειναι να κατσουμε να ασχολιομαστε με λαμπακια και μπλιμπλικια και να λεμε ποσο ωραια ειναι.

Προσωπικα δεν ξερω ποιος ειναι ο Καφετζης και δεν μπορω να κρυνω το δυναμομετρο του.Εγω αναφερθηκα για το συγκεκριμενο που ειχαμε παει τοτε....Και τοτε μονο εγω και ο Νικολας του λεγαμε οτι το δυναμομετρο του ειναι αισιοδοξο και κοντευαμε να παρεξηγηθουμε.Μετα απο καμια βδομαδα μετρησε και ο Panoswhite και οποιος θελει μπορει να ψαξει στο θεμα εδω να δει τι του εχει βγαλει εκεινου και να βγαλει μονος του ο καθενας τα συμπερασματα του.

Για το clio αν θυμαμαι καλα το παιδι εκεινη την μερα εβγαζε ασφαλειες απο το esp και εκανε και εκεινος δοκιμες με το αμαξι του και ο Νικολας ειχε μια εκτενη κουβεντα μαζι του οποτε δεν λεμε οτι να΄ναι.Παρεξηγηση δεν υπαρχει Πανο.

Τωρα αν καποιος νομιζει οτι τα φιεστα με τελικο και φιλτρο παιρνουν 10 αλογα ε δεν τα παιρνουν.Αυτα τα παιρνεις με καλη ολοσωμη και φιλτρο.Για παραπανω αλογα θελει μια τσεπη χωρις πατο και πολλα ευλογησον.Και οπως λενε αμα σου κατσει σου εκατσε.Αυτα ειναι οσον αφορα τα ti-vct για τα 1.25 και 1.4 δεν γνωριζω πως τα παιρνουν τα αλογα.Την γενια παντως των mk6 που ειδαμε και εχουμε οσοι εχουμε ε δεν εξελισονται ευκολα και καταληγουν σε ενα βαρελι διχως πατο.Οχι οτι δεν βελτιωνονται,ολα βελτιωνονται αλλα μεχρι ενα ορισμενο σημειο οσον αφορα την ατμοσφαιρα και για το τι εχει ο καθενας μας στο μυαλο του.Τωρα αν στο τελος θα αξιζει αυτο το κρινει μονο ο κατοχος και κανενας αλλος.

Υποτιμημενο δεν ειναι κανενα αμαξι εδω οποτε το να λεμε οτι το θεμα ειναι μονο για τα 1.6αρια ειναι αστοχο.Η κριτικη γινετε για ολα(και εχει φανει και στο παρελθον) και παντα ειναι καλοπροαιρετη.Πιθανον να μην επρεπε να σχολιασω την δυναμομετρηση οπως εχω κανει και σε αλλα θεματα για να μην χαλαμε τις καρδιες μας.

Αυτα τα ολιγα για να μην υπαρχουν παρεξηγησεις.

Υ.γ Τα maha δειχνουν 6-7 αλογα παραπανω απο Τατ.Τα αλογα που θα δεις στον δρομο(αμα σου τα βγαζει και στο δρομο το αμαξι)ειναι αυτα της Τατ  :)
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Για να το υποστηρίζεις,κάτι συγκεκριμένο είδες τις τελευταίες μέρες και δεν μας λες!! tease
Παρολα αυτα θα συμφωνήσω για το δυναμομετρο της ΤΑΤ βέβαια με μια μικρή επιφύλαξη!!!Μην ξεχνομαστε, στην Ελλάδα ζούμε!
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Επειδή βλέπω ότι αρκετοί παρεξηγηθήκατε αλλά εκτός από αυτό έχετε και συμπαράσταση από κάποιους άλλους και εκτός από αυτό μάλλον έχετε παρεξηγηθεί και στο παρελθών  με αυτά που γράφω κατά καιρούς ..... :eek:


Αν διαβάσετε τα ποστ μου θα δείτε ότι πάντα λέω ότι δεν πρέπει να κολλάμε στα άλογα και στα + του τάδε και στα τόσα – του κάποιου άλλου dyno. Ότι αναφέρω τα νούμερα είναι καθαρά συγκριτικά και μπας και ορισμένοι καταλάβουν ότι όλα τα αdyno δεν είναι τα ίδια.
Πάντα λέμε ναι βρείτε ένα που σας κάνει και μείνετε εκεί αλλά γιατί να μη πούμε και την άποψη μας για κάτι το οποίο το θεωρώ προσωπικά υπερβολικό. Την άποψη μου λέω δεν το κάνω ούτε να παρεξηγιέται ούτε για να με βρίζετε (έστω από μέσα σας)ευτυχώς που με περισσότερους από εσάς έχω καλές σχέσεις.
Τα άλογα δεν είναι στραγάλια και μη πωρώνεστε βλέποντας εντυπωσιακά νούμερα σε σχέση με αυτά που δίνει ο κατασκευαστής έχω δει πολλά σκηνικά σε σχέση με την διαφορά των αλόγων στο δρόμο,….. αμάξι με λιγότερα άλογα να περνανε τα υποτιθέμενα πιο γρήγορα (μιλαω πάντα για ίδια αμάξια). Και να το ποιο απλά εάν γουστάρετε να πιστεύετε ότι έχετε πχ 200 ,άλογα και να σας περνάει ένα με 150 ταπεινά με για σας και χαρά σας!!!

Μάριε επειδή βλέπω ότι το παρεξήγησες το θέμα που δεν είχα τέτοιο σκοπό απλά θα σου πω ότι πείρες φόρα και γράφεις ότι νάνε! Τι σχέση έχουν αυτά που λες για τα 16αρια? Τέτοια εντύπωση έχουμε δώσει εδώ μέσα??το ότι έκατσες εκεί 4 ώρες και είδες κάποια πράγματα τι πάει να πει?? Ωραία είδες αγωνιστικά να προσπαθούν να βγάλουν 1-2-5 άλογα δεν πάει να πει ότι είναι και αυστηρό (δεν ξέρω εάν είναι και ούτε αναίρεσα το νούμερο σου κουβέντα προσπάθησα να πιάσω ώστε να μου απαντήσεις όμορφα και όχι να παρεξηγηθείς). Αυτοί με τα αγωνιστικά κλπ πήγαν να βγάλουν κάνα άλογο σε αυτά που είχαν ήδη τι πάει να πει εκεί εάν είναι αυστηρό… ποιο πολύ θα παίξουν ρόλο η θερμοκρασίες και άλλα πολλά παρά το τελικό νούμερο που θα βγάλουν.
Και εσύ όταν με το καλό το φτιάξεις λογικό είναι να πας στον ίδιο και πόσο μάλλον όταν είσαι και ευχαριστημένος με τον ίδιο. Θα σε ενδιαφέρει το τι μπορεί να πείρες από το χταπόδι σου η κάτι άλλο που μπορεί να έχεις κάνει στο αμάξι. Το θέμα φίλε Μάριε είναι αυτά που θα δεις όχι μόνο σαν νούμερο αλλά και σαν σαλ στον κινητήρα η ροπή σε ποιες σαλ κλπ να έχουν λογική και να είναι πραγματικά. Δεν ξέρω πόσα dyno έχεις γυρίσει και τι διαφορές έχεις παρατηρήσει εκτός από τα άλογα. Πίστεψε με έχω δει πολλά παρά πάνω και αυτά που σου γράφω δεν τα γράφω να σου το παίξω έξυπνος αλλά έτσι είναι η πραγματικότητα ρε φίλε. Άμα θες να σε πάω σε dyno που θα σου δείχνει ότι βαράς κόφτες 7000 και μέγιστη ιπποδύναμη 7100 ενώ το αμάξι σου να στροφαρει στην πραγματικότητα 6600πχ πες μου εσύ μετά που θα βαράς αλλαγές και πως θα ξέρεις που βγάζεις την μέγιστη ιπποδύναμη.
Δεν ξέρω εάν το ανέφερα αλλά για αυτό ας το ξανά αναφέρω δεν κατακρίνω τόσο τα dyno σαν dyno….κατακρίνω περισσότερο αυτούς που τα χειρίζονται. Τα μηχανήματα από μόνα τους όλα σχεδόν την ίδια δουλειά  κάνουν όλα βασίζονται στον ίδιο τύπο υπολογισμού. Από εκεί και πέρα είναι θέμα ρυθμίσεων που θα επιλέξει να κάνει ο κάθε κάτοχος του dyno. Σίγουρα δεν είναι όλοι σκάρτοι .. η έστω δεν είναι πάντα!



Pano : αυτό μπορούσες να το πεις και με πμ από την πρώτη στιγμή που αναφέρθηκε (που εγώ το ανέφερα για πρώτη φορά στο VS) και το καλύτερο … θα μπορούσε το ίδιο το παιδί να μου το πει!!! Δικηγόρους δεν χρειάζομαι έχω δόξα το θεώ!!! Άμα κάτι από αυτά που έχω γράψει για το αμάξι του φίλου δεν είναι έτσι  η δεν ήταν έτσι ας με διαψεύσει. Ο ίδιος μου τα έχει πει και μάλιστα συζητάγαμε σε πολύ φιλικό κλήμα. Στεναχωρήθηκα πραγματικά που έμπλεξε έτσι!!! Το ότι έχω αναφέρει για το Clio είναι για να ξυπνήσουν ορισμένοι και να ανοίξουν τα μάτια τους ότι το συγκεκριμένο δεν πρέπει να είναι μέτρο σύγκρισης τους…. Θα βρεθεί κάνα άλλο με τα ίδια άλογα που δηλώνει και το clio και θα κλάψουν μανούλες! Στο κάτω κάτω Πάνο από την στιγμή που ένα αμάξι βγάζει πχ 100 και δεν πάει για αυτά τα 100 τότε τι είναι άμα δεν είναι προβληματικό (για μοτέρ αναφέρομαι πάντα προς θεού έτσι όχι για όλο το αμάξι)??
Άμα είναι να αρχίσω να γλύφω και εκεί λυπάμαι δεν θα μπορέσω ούτε εδώ!!!

Pinkfloyd το + 1000 δεν ξέρω πώς να το αντιληφτώ λογικά θα συμφωνείς με τον Μάριο σε όλα όσα γράφει αλλιώς θα εξαιρούσες κάποια πράγματα. Το μόνο που θα σου πω:  ψάξε και βρες και εσύ την απάντηση σε αυτά που έχω γράψει για τα διάφορα dyno όπως επίσης και για το maha που έχεις μετρηθεί και εσύ πριν κατακρίνετε τους άλλους.

Εσύ απ ότι έχω καταλάβει έχεις ένα θέμα με την ΤΑΤ εγώ αντιθέτως επειδή τα έχω σκάσει και στην ΤΑΤ αλλά και σε πολλά άλλα dyno θα σου πω ότι ναι δεν είναι και το μοναδικό σίγουρα αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να το συγκρίνω με άλλα τα οποία βγάζουν ότι νάνε από στροφές, ιπποδυνάμεις ,ροπές κλπ. Σε ένα από αυτά έχεις μετρηθεί και εσύ και έχεις μείνει ευχαριστημένος… αλλά έχω μετρηθεί και εγώ στο ίδιο dyno με σένα και θα σου πω απλά ότι είναι για τον πεοντα!
Έχω και αποδείξεις εάν σε ενδιαφέρει…. όπως επίσης τις έχει και ο pitbull.


Προς όλους γενικά:
Ότι γράφω προσπαθώ να είναι για το καλό ρε μαμοτο μου, και όχι να παρεξηγήστε ξεκολλάτε… γιατί άμα είναι να σας γλύφω για να γουστάρετε λυπάμαι αλλά δεν θα μπορέσω!!! Βρείτε άλλους που θα σας γλύφουν μπροστά σας και από πίσω σας θα σας θάβουν…!!!!!!!!!Είμαι γραμμένος σε αυτό το forum για να βοηθαω, όσο και όπου μπορώ. Προσπαθώ να μοιράζομαι αυτά που ξέρω (δεν λέω ότι όλα είναι σωστά).. όπως επίσης προσπαθώ να μάθω και καινούργια πράγματα από ανθρώπους οι όποιοι επίσης τα μοιράζονται και δεν είναι κολλημένοι στο να τα κρατανε για πάρτη τους !!!


Κουβέντα ζητάω και όχι παρεξηγήσεις…
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
:eek:Νίκο δυστυχώς μάλλον παρεξήγησες το ποστ μου!Δεν έμπλεξε απολύτως τίποτα και πραγματικά δεν ηταν κακοπροαιρετο το μην, ουτε κανω τον δικηγόρο κανενος! Το αυτοκίνητο δεν είναι προβληματικό απλα για τα αλογα που δηλώνει δεν,για διάφορους λόγους (κιλα, στροφαρισμα, το ηλεκτρογκαζο του και αλλα πολλά και πιο σημαντικά που δεν είναι ανάγκη να αναφέρω!Δεν ειναι αξιο ανταγωνισμου!Εχεις δικιο και τους το φέρνεις σαν παράδειγμα αλλα μάλλον εσυ το εκ λαβες οτι σου έβαλα χέρι! Προς θεού αλλα έχουμε πει ο γραπτός λόγος παρεξηγείται! ;)
Οσο στο να στο έστελνα σε πμ δεν είναι λόγος στο να στο στείλω μιας και δεν τον ανέφερα επι προσωπικού!
 

marios7kal

Pro Member
Jul 28, 2011
342
0
0
32
Αθήνα
Νικολα απο μενα εχεις πανω απ ολα το σεβασμο μου! και επειδη εχουμε κανει καποιες κουβεντες, ξερω ποσο ψαγμενος εισαι και παντα σε ακουγα και θελω να πιστευω πως θα συνεχισω να σε ακουω!!
οσον αφορα τα 14αρια vs 16αρια , διακρινω μια ευνοια του 'κοινου' προς τα 16αρια και αυτο θελω να αντιμετωπισω! επειδη εκατσε και πηρα το 14αρι και εχω την κ@υλα να το πειραξω και να πειραματιστω και να το μοιραστω, προτιμω να δω ενα 'μπραβο που ασχολεισαι' , παρα 'το δυναμομετρο ειναι μουφα'! βλεπω τσαγανο στο ταπεινο μου 14αρι και γι αυτο συνεχιζω να το πειραζω!
δεν βγηκα να πω οτι ραβω ο,τι κινειται! απλα θεωρω πως το νουμερο δεν ειναι τοσο τραγικο και απλα δεν το υποβαθμιζω! ουτε βγαινω και διατυμπανιζω 'μαγκες ειμαι 110, οσοι πιο κατω σας εχω' .. οταν βλεπω ενα 102 και ενα 110 , να πω οτι ειμαι 96 για να ειμαστε ικανοποιημενοι ολοι? στο κατω κατω και 90 να ειναι δε με νοιαζει γιατι παει ωραια και το φχαριστιεμαι! εξηγησα γιατι ανεβασα την φωτογραφια! δεν το παιζω γρηγορος!
δεν μπορει να υπαρχει μονο ενα σωστο δυναμομετρο και τα αλλα να ειναι μουφα! ουτε να ειναι αχρηστοι προγραμματιστες που τρεχουν με αγωνιστικες ομαδες σε αγωνες διεθνους κλασης και προγραμματιζουν απο τα γρηγοροτερα dragster της ελλαδας!
anyway, δεν εχω καμια προθεση για αντιπαραθεσεις.. θα αφησω την φωτογραφια να υπαρχει απλα για ενημερωση για καποιον αλλο με 14αρι και οσοι θελουν ας μην την κοιτανε καν!
οπως και να το κανουμε , τα φιεστα δεν θα γινουν ποτε πυραυλοι, οποτε αφου αποφασιζουμε να ξοδεψουμε χρηματα σε ενα τρυπιο κουμπαρα, ας λεμε που και που και κανα καλο σχολιο!
θελω να πιστευω οτι μεσα στις 2 επομενες βδομαδες θα ξαναπαω να το μετρησω, και τοτε θα αξιζει πραγματικα η συγκριση των 110 με των Χ που θα δειξει, για να δουμε αν τελικα επιασαν τοπο τα λεφτα ή τσαμπα μοιραζουμε!
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Στα τοσα χρονια πρωτη φορα ειδαμε δυναμομετρησεις απο 14αρια....

marios7kal said:
οπως και να το κανουμε , τα φιεστα δεν θα γινουν ποτε πυραυλοι, οποτε αφου αποφασιζουμε να ξοδεψουμε χρηματα σε ενα τρυπιο κουμπαρα, ας λεμε που και που και κανα καλο σχολιο!
θελω να πιστευω οτι μεσα στις 2 επομενες βδομαδες θα ξαναπαω να το μετρησω, και τοτε θα αξιζει πραγματικα η συγκριση των 110 με των Χ που θα δειξει, για να δουμε αν τελικα επιασαν τοπο τα λεφτα ή τσαμπα μοιραζουμε!

Μια χαρα τα λες εδω και κανενας δεν ειπε το αντιθετο.
Απο εμενα τον μονο καλο λογο που μπορω να πω ειναι οτι μπραβο σου που ασχολεισαι στο να βελτιωσεις.Το να πω μπραβο,πολυ ωραιο και να πλακωσουμε και καμια 10αρια like ε για εμενα ειναι για τα ματια του κοσμου.Η κριτικη δεν μπορει να ειναι παντα "καλη" ουτε να χαιδευομαστε και ποτε δεν ειναι κακοπροαιρετη.

Παντως απο Σεπτεμβριο οποιος θελει και εχει λεφτα για πεταμα μπορουμε να κανουμε ενα tour στα δυναμομετρα να δουμε ποια ειναι και τι.Μετα η θα τα κορνιζαρουμε η θα τα κανουμε προσαναμα αμα μας κοφτουν τα 5 η τα 15 αλογα που δεν θα εχουμε(λεμε τωρα...)
 

marios7kal

Pro Member
Jul 28, 2011
342
0
0
32
Αθήνα
δεν ζητησα like, ουτε να ακουσω οτι εχω το τελειο project και οτι ειναι γαματο το αμαξι μου!
το αν ειναι κακοπροαιρετη ή οχι, δεν μπορω να το γνωριζω! σιγουρα απο καποια ατομα καταλαβαινω οτι δεν ειναι.. για καποια αλλα ατομα δεν ειμαι σιγουρος, αλλα δεν με νοιαζει κιολας..
δεν αναφερομουν μονο στις δυναμομετρησεις , αλλα γενικα σε ολα τα θεματα για τα 14αρια..
πολυ το τραβηξαμε ομως, και βλεπω να παιρνει μπρος η σκουπιτσα και να φευγουν μηνυματα!
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
StuparArt, ανοίγεις μια συζήτηση που κανένας δεν μπορεί να την υποστηρίξει. Και τι εννοώ με αυτό.
Πως κρίνεις πιο δυναμόμετρο λέει την αλήθεια και ποιο όχι?
Ας πάρουμε παράδειγμα το ΤΑΤ που του έχεις αδυναμία.Που ξέρεις ότι το ΤΑΤ λέει την αλήθεια και το MAHA όχι? Επειδή δείχνει λιγότερα το ΤΑΤ? και? σημαίνει ότι είναι πραγματικά? ή επειδή λέει λίγα και πιο κοντά στα νούμερα του κατασκευαστή θα είναι και πιο σωστά?
Αυτό που είπες για τις στροφές, έχει να κάνει με τον χειριστή, αν ο χειριστής είναι κουλάδι και δεν μπορεί ποτέ να κάνει σωστό calibration των στροφών φταίει το δυναμόμετρο?
Πχ στο maha έχεις την δυνατότητα να συνδέσεις obd και να σου πάρει από κει στροφές, πίεση, πυρόμετρο,Λάμδα, θερμοκρασία εισερχομένου και ότι άλλο βγάζει ο εγκέφαλος από την obd.
Εσύ σαν  StuparArt, Πως θα αποδείξεις ποιο είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα? Δεν νομίζω κανείς να έχει την επιστημονική γνώση ώστε να πει ότι το τάδε δυναμόμετρο είναι για το πέο. Και μην ξεχνάς ότι μιλάς για μηχανήματα που κάνουν αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ.
Ανοίγεις μια κουβέντα δίχως τέλος.

Ναι,προφανώς και δεν μπορείς να συγκρίνεις νούμερα από 2-3-4-5 διαφορετικά δυναμόμετρα γιατί το καθένα θα πει τα δικά του. Για μένα η χρήση του είναι να δεις τι παίρνεις και όχι πόσα άλογα βγάζει το αμάξι. Βέβαια και αυτό το μπουρδέλο το νούμερο το χρειάζεσαι, οπότε αναγκαστικά το αναφέρεις. Και εννοείται ότι έκανες δυναμομέτρηση σε ένα δυναμόμετρο το οποίο σου έβγαλε 118 άλογα και το αμάξι φοράει φίλτρο-τελικό αλλά δεν μπορείς να πεις ότι αφού η μαμά εταιρία λέει στα χαρτιά 105 ότι πήρε 13 άλογα. Όπως είπες, διαλέγεις ένα δυναμόμετρο και συνεχίζεις εκεί ώστε να μπορεί να έχεις μέτρο σύγκρισης.


Για μένα αυτό που είπε ο pitbull δεν είναι ιδιαίτερα άσχημη ιδέα. Κάνετε ένα τουρ σε όλα τα δυναμόμετρα και βλέπετε τι διαφορές έχουν μεταξύ τους. πχ, τα 110 καφετζή είναι 105 ΤΑΤ και με την σειρά 109 MAHA κτλπ κτλπ. Και πάλι προκύπτει ένα πρόβλημα, οκ, στα 100 άλογα έχουν πχ 4% διαφορά τα 2 Χ δυναμόμετρα, στα 150 άλογα δεν ξέρεις τι διαφορά θα έχει ακριβώς
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
ΑΝ7 ναι δυστυχώς άνοιξα μια συζήτηση που όντος δεν μπορεί κανένας να την υποστηρίξει. Κρίνω κάποια δυναμόμετρα όχι σαν μηχανήματα αλλά σαν το αποτέλεσμα που θα σου βγάλουν! Για μένα αυτό που είναι πιο κοντά στα εργοστασιακά νούμερα είναι και το πιο αυστηρό όχι απαραίτητα και το καλύτερο μηχάνημα σαν μηχάνημα.

Στην ΤΑΤ δεν έχω αδυναμία, λυπάμαι εάν το πέρασα αυτό!! Τυχαίνει να έχω μετρηθεί τις περισσότερες φορές εκεί (όχι μόνο εγώ αλλά και οι περισσότερη από εδώ μέσα)για αυτό και την αναφέρω συχνά και τα πιο πολλά συγκριτικά που αναφέρω και συζητάω είναι απ αυτού. Το θεωρώ αξιόπιστο – αυστηρό για τα δικά μου κριτήρια και σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να ξέρω εάν αυτά που δείχνει είναι όντος πραγματικά!
Όσο αφορά το maha αναφέρομαι “σχεδόν” πάντα σε ένα συγκεκριμένο όπου αυτό το συγκεκριμένο που μετρήθηκε και ο pinkflyd όπως και εγώ παλιότερα το χαρακτήρισα για τον πεοντα(προς θεού δεν έχω τις γνώσης αλλά και αποδείξεις για να τα χαρακτηρίσω όλα για τον πεοντα). Σίγουρα δεν είμαι ο ιδικός και πάνω απ όλα σέβομαι το κόστος αυτών των μηχανημάτων αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα σεβαστώ τους χειριστές οι οποίοι μπορεί να βγάζουν ότι νάνε από την στιγμή που το μηχάνημα μπορεί να τα καταφέρει πολύ καλύτερα!! Ξέρουμε πολύ καλά ότι τα νούμερα μπορούν να μαγηρευτούν όπως γνωρίζουμε και πολύ καλά ότι δεν είναι και εύκολο να το αποδείξεις παρά μόνο συγκρίνοντας το με κάποιο άλλο dyno (η στον δρόμο).

Κάνω παράθεση σε αυτό που είπα και στο προηγούμενο μου ποστ
StuparArt said:
Δεν ξέρω εάν το ανέφερα αλλά για αυτό ας το ξανά αναφέρω δεν κατακρίνω τόσο τα dyno σαν dyno….κατακρίνω περισσότερο αυτούς που τα χειρίζονται. Τα μηχανήματα από μόνα τους όλα σχεδόν την ίδια δουλειά  κάνουν όλα βασίζονται στον ίδιο τύπο υπολογισμού. Από εκεί και πέρα είναι θέμα ρυθμίσεων που θα επιλέξει να κάνει ο κάθε κάτοχος του dyno. Σίγουρα δεν είναι όλοι σκάρτοι .. η έστω δεν είναι πάντα!


Σίγουρα οι σύγκριση δυο διαφορετικών δυναμομέτρων επομένως καμπυλών δεν είναι εφικτή και πόσο μάλλον όταν μιλάμε και για μικρό διαφορές όπως στην περίπτωση του φίλου Μάριου. Λόγο της συζήτησης κόλλησα με μια μικρό διαφορά αλόγων που και αυτή είναι σε πολύ μικρό φάσμα στροφών την οποία διαφορά μπορεί να την δικαιολογούν χίλια δυο πράγματα.. σίγουρα δεν χρειαζόταν να πάρει τέτοιες διαστάσεις το θέμα γιατί πολύ απλά δεν βγαίνει πουθενά και το ξέρω από παλιά αυτό.



Μάριε προς θεού δεν έχω κάτι μαζί σου ούτε με το αμάξι σου και ισα ισα που χαίραμε όταν κάποιος “σκαλίζει” το αμάξι του. Όπως επίσης δεν έχω και κάτι με το δυναμόμετρο του καφετζή ισα ισα έχω ακούσει καλά λόγια για αυτό! Το θέμα είναι να το χαίρεσαι εσύ και το κυριότερο να αποδίδουν αυτά που κάνεις ώστε να μη πετάς λεφτά τζάμπα (γενικά το λέω δεν μιλάω αποκλειστικά για σένα). Αυτό θεωρώ ότι είναι το πιο σημαντικό! ;)
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
StuparArt said:
ΑΝ7 ναι δυστυχώς άνοιξα μια συζήτηση που όντος δεν μπορεί κανένας να την υποστηρίξει. Κρίνω κάποια δυναμόμετρα όχι σαν μηχανήματα αλλά σαν το αποτέλεσμα που θα σου βγάλουν! Για μένα αυτό που είναι πιο κοντά στα εργοστασιακά νούμερα είναι και το πιο αυστηρό όχι απαραίτητα και το καλύτερο μηχάνημα σαν μηχάνημα.

Στην ΤΑΤ δεν έχω αδυναμία, λυπάμαι εάν το πέρασα αυτό!! Τυχαίνει να έχω μετρηθεί τις περισσότερες φορές εκεί (όχι μόνο εγώ αλλά και οι περισσότερη από εδώ μέσα)για αυτό και την αναφέρω συχνά και τα πιο πολλά συγκριτικά που αναφέρω και συζητάω είναι απ αυτού. Το θεωρώ αξιόπιστο – αυστηρό για τα δικά μου κριτήρια και σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να ξέρω εάν αυτά που δείχνει είναι όντος πραγματικά!
Όσο αφορά το maha αναφέρομαι “σχεδόν” πάντα σε ένα συγκεκριμένο όπου αυτό το συγκεκριμένο που μετρήθηκε και ο pinkflyd όπως και εγώ παλιότερα το χαρακτήρισα για τον πεοντα(προς θεού δεν έχω τις γνώσης αλλά και αποδείξεις για να τα χαρακτηρίσω όλα για τον πεοντα). Σίγουρα δεν είμαι ο ιδικός και πάνω απ όλα σέβομαι το κόστος αυτών των μηχανημάτων αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα σεβαστώ τους χειριστές οι οποίοι μπορεί να βγάζουν ότι νάνε από την στιγμή που το μηχάνημα μπορεί να τα καταφέρει πολύ καλύτερα!! Ξέρουμε πολύ καλά ότι τα νούμερα μπορούν να μαγηρευτούν όπως γνωρίζουμε και πολύ καλά ότι δεν είναι και εύκολο να το αποδείξεις παρά μόνο συγκρίνοντας το με κάποιο άλλο dyno (η στον δρόμο).
Όλοι έχουμε μια προτίμηση αδυναμία σε ένα δυναμόμετρο που πιστεύουμε ότι είναι το καλύτερο. Δεν είναι κακό για να το αποποιείσαι ;)
Έτσι όπως το γράφεις για το ΤΑΤ όμως είναι σα να θέλεις να τους πείσεις τους άλλους με το ζόρι ότι είναι το πιο αυστηρό-αξιόπιστο και να πηγαίνεις μόνο σε αυτό.
Για μένα το αυστηρό δεν λέει κάτι. Στο θέμα αξιοπιστίας χειριστών, επειδή δεν θέλω να δημιουργήσω κάποιου είδους διαμάχη δεν θα το θίξω το θέμα.

Τεσπα, αυτό που ήθελα να πω, είναι ότι επειδή βγάζει τα λιγότερα άλογα από τα άλλα, δε σημαίνει ότι είναι και καλύτερο. Δυναμόμετρα σαν το ΤΑΤ που δουλεύουν χωρίς φρένα, το ατμοσφαιρικό μπορεί στο πάτημα να μην δουλέψει τέρμα advance και το τουρμπάτο να μην σηκώσει ποτέ πίεση.(τα έχω δει και τα 2). Δεν είναι φυσιολογικό να βγουν λιγότερα άλογα?


Για μένα η κορυφή είναι το maha γιατί κάνει πλήρη εξομοίωση σε συνθήκες δρόμου με ότι αυτό συνεπάγεται σε ατμοσφαιρικά και τουρμπάτα.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
Εμεις μιλαμε για συγκεκριμενα δυναμομετρα και οχι για ολα μιας και δεν μπορουμε να εχουμε αποψη για τα παντα.

Οταν μετρας ενα μαμα mk7 1.6 και απο το εργοστασιακο νουμερο των 120 ιππων βλεπεις στην Τατ 128,6(ακομα και τωρα εχω απορια για αυτο το νουμερο για πολλους λογους) και σε maha 135 νομιζω λογικο ειναι να υποθεσεις οτι η Τατ ειναι πιο αξιοπιστη.
Επισης δυναμομετρηση σε maha οπου το δυναμομετρο ειναι σε ανοιχτο χωρο χωρις κλιματισμο με εξωτερικη θερμοκρασια 33βαθμους και εισαγωγη αερα 44βαθμους αφου ο ανεμιστηρας φυσαει καυτο αερα και εχουμε ψεκασει και το μοτερ.Μοτερ που στροφαρει κατω απο 7.000 να εχει μεγιστη ισχυ στις 7.085 και μεγιστες σ.α.λ 7100 και κατι ψιλα ε δεν το θεωρεις και πολυ αξιοπιστο.
Και σιγουρα για αυτο φταιει ο ιδιοκτητης χειριστης και οχι το δυναμομετρο.Τωρα το πιο ειναι το πιο αξιοπιστο η απαντηση ειναι ευκολη,κανενα.
Για το μονο που κανουν ειναι για να βλεπεις αν εχεις κερδισει κατι,ποσα αλογα εισαι στην πραγματικοτητα δεν θα μαθεις ποτε οπως και οτι μπορει αυτα να μην τα δεις και στον δρομο,οχι γιατι το δυναμομετρο δεν ηταν αξιοπιστο αλλα επειδη οι συνθηκες στον δρομο διαφερουν πολυ και για πολλους αλλους λογους.

Θεματα ξεχωριστα για 14αρια στο forum δεν υπαρχουν ολα τα θεματα ειναι γενικα για τα μκ7.Τα ατομα με τα 14αρια που ασχολουνται ειναι ελαχιστα και οι περισσοτεροι που προσπαθουν να βελτιωσουν εχουν τα ti-vct γι'αυτο και γινετε περισσοτερος ντορος με αυτα.Απο εκει και περα οι μονοι που σχολιασαν ημασταν εγω και ο Νικολας οσον αφορα για τα καλοπροαιρετα η κακοπροαιρετα σχολια.Προσωπικα εξεφρασα την ταπεινη μου αποψη οπως εχω κανει κριτικη και για δικιες μου δυναμομετρησεις.Τιποτα περισσοτερο τιποτα λιγοτερο  :)
 

AN7

Member
Oct 2, 2010
241
1
0
36
Βάρκιζα
pitbull said:
Εμεις μιλαμε για συγκεκριμενα δυναμομετρα και οχι για ολα μιας και δεν μπορουμε να εχουμε αποψη για τα παντα.
Οταν μετρας ενα μαμα mk7 1.6 και απο το εργοστασιακο νουμερο των 120 ιππων βλεπεις στην Τατ 128,6(ακομα και τωρα εχω απορια για αυτο το νουμερο για πολλους λογους) και σε maha 135 νομιζω λογικο ειναι να υποθεσεις οτι η Τατ ειναι πιο αξιοπιστη.
Ερχόμαστε πάλι σε αυτό που είπα πιο πριν, και που ξέρεις ότι όντως  τα 128 είναι το σωστό νούμερο και όχι το 135. Πρακτικά δεν μπορείς να το αποδείξεις

pitbull said:
Επισης δυναμομετρηση σε maha οπου το δυναμομετρο ειναι σε ανοιχτο χωρο χωρις κλιματισμο με εξωτερικη θερμοκρασια 33βαθμους και εισαγωγη αερα 44βαθμους αφου ο ανεμιστηρας φυσαει καυτο αερα και εχουμε ψεκασει και το μοτερ.Μοτερ που στροφαρει κατω απο 7.000 να εχει μεγιστη ισχυ στις 7.085 και μεγιστες σ.α.λ 7100 και κατι ψιλα ε δεν το θεωρεις και πολυ αξιοπιστο.
Και σιγουρα για αυτο φταιει ο ιδιοκτητης χειριστης και οχι το δυναμομετρο.
Στο Maha είτε καλοκαίρι πας, είτε χειμώνα η διορθωμένη θα έχει διαφορά ελάχιστη αφού η διορθωμένη είναι υπολογισμένη βάση ενός αλγόριθμου για 20βαθμούς εισαγωγής νομίζω. Μόνο η αδιόρθωτη θα είναι διαφορετική αφου φυσικά το μοτέρ με άλλη εξωτερική θερμοκρασία θα βγάζει και άλλη δύναμη.
Τώρα για αυτό με το κουλό στροφάρισμα, τι να σου πω, Shit happens, ο χειριστής το πιο πιθανό είναι ότι εκείνη την ώρα βαριόταν λιγάκι αν και δεν ξέρω κι όλας σε ποιο από τα 3 maha πήγατε.

pitbull said:
Τωρα το πιο ειναι το πιο αξιοπιστο η απαντηση ειναι ευκολη,κανενα.
Για το μονο που κανουν ειναι για να βλεπεις αν εχεις κερδισει κατι,ποσα αλογα εισαι στην πραγματικοτητα δεν θα μαθεις ποτε οπως και οτι μπορει αυτα να μην τα δεις και στον δρομο,οχι γιατι το δυναμομετρο δεν ηταν αξιοπιστο αλλα επειδη οι συνθηκες στον δρομο διαφερουν πολυ και για πολλους αλλους λογους.
Κοίτα, σίγουρα υπάρχει κάποιο πιο αξιόπιστο απ τα άλλα, αλλά δυστυχώς δεν είναι κανένας από δω σε θέση να το αποδείξει κάπως (αν υπάρχει τρόπος).
Στα υπόλοιπα συμφωνώ, απλά αναγκαστικά πρέπει να έχεις ένα νούμερο να λες.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread