Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
Thanks πανο! ναι θελει στρωσιμο....
προς το παρον βεβαια δεν πιανει καθολου

με γεια. :) απο εμφανιση είναι ωραίοι...Νομίζω όμως οτι έπρεπε να βαλεις brembo τρυπητούς που χουν μόνο καμια 30αρια ευρω παραπάνω...  Για το χαραγμα συμφωνω με οτι έχει πει ο στέλιος..
 

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
αλλες απαιτησεις εχει ο στελιος αλλες εγω...ουτε τρεχω σε αγωνες ουτε το ζοριζω σε
φρεναρισματα κτλ...πιστευω δεν θα υπαρξει προβλημα!
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
pyrgiotis said:
Μια και μιλαμε για ''κρακ'', οριστε η δυσαρεστη εκπληξη της εβδομαδας:
...
Δεν ειναι Fiesta, ειναι Focus mk1.
Οι δισκοι ειναι OMP Road Sport με τακακι Ferodo DS Performance.
Στα 32.000 χλμ και στην αρχη του δευτερου σετ τακακιων παρεδωσαν πνευμα!

Απο τα τακακια ειμαι ευχαριστημενος και θα ξαναβαλω τα ιδια.
Τωρα σκεφτομαι αν θα βαλω δισκοπλακα αντικαταστασης ή καποια χαρακτη.
Αναμεσα σε Brembo MAX και ATE Powerdisk εχει δοκιμασει κανεις κατι?

και γω θα σου έλεγα να δοκιμάσεις  Brembo
 
pyrgiotis said:
Μια και μιλαμε για ''κρακ'', οριστε η δυσαρεστη εκπληξη της εβδομαδας:
...
Δεν ειναι Fiesta, ειναι Focus mk1.
Οι δισκοι ειναι OMP Road Sport με τακακι Ferodo DS Performance.
Στα 32.000 χλμ και στην αρχη του δευτερου σετ τακακιων παρεδωσαν πνευμα!

Απο τα τακακια ειμαι ευχαριστημενος και θα ξαναβαλω τα ιδια.
Τωρα σκεφτομαι αν θα βαλω δισκοπλακα αντικαταστασης ή καποια χαρακτη.
Αναμεσα σε Brembo MAX και ATE Powerdisk εχει δοκιμασει κανεις κατι?

Σπυρο δοκιμασμενη λυση απο φιλο που εκανε εξελιξη σε focus1 (σχεδον τα ιδια φρενα με τα φιεστα) ειναι να βαλεις τους χαρακτους της Tarox. Eγειναν μετρησεις (σε πολυ γνωστο περιοδικοι που δεν θελω να διαφημισω) κ ειχαν το πιο σταθερο αποτελεσμα σε φρεναρισμα! ..κ ετσι για την ιστορια την μικροτερη τιμη ακινητοποιησης την ειχαν με το σετ Tarox (τακακια δισκους) αλλα αυτη η τιμη δεν ηταν σταθερη σε ολλες τις συνθηκες!

turbomaniac said:
εχω δοκιμάσει μπρεμπο τρυπητή (χρυσαφί όταν την αγοράζεις)..

Την έχω 60000 χιλόμετρα και δεν έχει κάνει καμία πατούρα (φιεστα 1.6 ΜΚ6)

Με τακακι φεροντο πρεμιερ, χωρίς καμία αλλη μετατροπή (μαμα σωληνάκια, πίσω ταμπούρο, μαμα δαγκάνες), μετρήσεις power mag τευχος Μαι 2005 με Vbox 2: Κρύο ζεστό 100-0 χ.α.ω σε 39,9 μέτρα...

Αλεξ ειναι πολυ μαλακο το τακακι για να αντεξει πολλες πιεσεις το πρεμιερ. δεν ειναι σχεδιασμενο για να αντεξει τρυπες κ χαρακιες! ...βαλε σαν εικονομικη λυση Tarox που ειναι μελετημενο τακακι για να αντεξει αυτες τις καταπονησεις (δλδ τρυπες κ χαρακιες)
 

pyrgiotis

New member
May 26, 2010
86
0
0
39
Πυργος Ηλειας
Οτι τρυπητους και να βαλουμε, μετα απο καποια χλμ πιεσης, θα κανουν σιγουρα τριχωματακια γυρω απο τις τρυπες, αυτο ειναι συνηθες σε αυτο τον τυπο δισκοπλακας.

Κι επειδη ειναι αληθεια οτι εχω απαιτησεις απο τα φρενα, δεν θελω να ξαναβαλω τρυπητους, και κοιταζω για χαρακτους οπως προτεινει και ο Στελιος.

turbomaniac said:
εχω δοκιμάσει μπρεμπο τρυπητή (χρυσαφί όταν την αγοράζεις)..

Την έχω 60000 χιλόμετρα και δεν έχει κάνει καμία πατούρα (φιεστα 1.6 ΜΚ6)

Με τακακι φεροντο πρεμιερ, χωρίς καμία αλλη μετατροπή (μαμα σωληνάκια, πίσω ταμπούρο, μαμα δαγκάνες), μετρήσεις power mag τευχος Μαι 2005 με Vbox 2: Κρύο ζεστό 100-0 χ.α.ω σε 39,9 μέτρα...

mk1 Stelios said:
Αλεξ ειναι πολυ μαλακο το τακακι για να αντεξει πολλες πιεσεις το πρεμιερ. δεν ειναι σχεδιασμενο για να αντεξει τρυπες κ χαρακιες! ...βαλε σαν εικονομικη λυση Tarox που ειναι μελετημενο τακακι για να αντεξει αυτες τις καταπονησεις (δλδ τρυπες κ χαρακιες)

Συμφωνω με το Στελιο. Το premier ειναι στην ουσια αντικαταστασης, η παστα του δεν ειναι κατι ιδιαιτερο για να συνδιαστει με τους δισκους που εχεις , που ειναι πραγματικα πολυ καλοι.
Θα επρεπε να σε εχει προβληματησει το γεγονος οτι μετα απο 60.000 χλμ ο δισκος δεν εχει πατουρα, αποδειξη οτι το τακακι ειναι πολυ light για να αντεξει την τρυπητη.
Φιλος που ειχε ακριβως τον ιδιο συνδυασμο αντιμετωπησε το εξεις θέμα -> μετα απο πιεση το τακακι αναβε ( οι τρυπες επιβαρυνουν ακομα περισσοτερο) και αρχισε να παρατηρει στηγματα απο λιωμενο τακακι στις δισκοπλακες. Οταν αποφασισε να αλλαξει τακακι διαπιστωσε οτι η παστα τους ειχε κανει ρωγμες και ειχαν φυγει κομματακια.

Σε γενικες γραμμες, το 80% της αποτελεσματικοτητας των φρενων εχει να κανει με το τακακι και λιγοτερο με το δισκο, και σιγουρα να διαλεγουμε τακακι αναλογα με τη χρηση που κανει ο καθενας, και οχι με το πιο ειναι ακριβο ή ποιο βγαζουν καλο τα περιοδικα
 

pyrgiotis

New member
May 26, 2010
86
0
0
39
Πυργος Ηλειας
mk1 Stelios said:
. Eγειναν μετρησεις (σε πολυ γνωστο περιοδικοι που δεν θελω να διαφημισω) κ ειχαν το πιο σταθερο αποτελεσμα σε φρεναρισμα! ..κ ετσι για την ιστορια την μικροτερη τιμη ακινητοποιησης την ειχαν με το σετ Tarox (τακακια δισκους) αλλα αυτη η τιμη δεν ηταν σταθερη σε ολλες τις συνθηκες!

4 Τροχοι, Ιανουαριος 2002 αν δεν κανω λαθος...χαχαχα!!
Ευαγγελιο το ειχα κανει αυτο το αρθρο.
Τοτε καλυτερη επολογη ειχαν βγει οι χρυσοι τρυπητοι brembo με τα Ferodo DS 2500.
Σαν value for money λυση η δοκιμη ειχε δειξει μαμα δισκο με τακακι ΟΜΡ, τα οποια ομως δοκιμασα και αποδειχθηκαν χειροτερα σε διαρκεια και απο τα μαμα.
 
...εχω απο πρωτο χερι ολες τις εντυπωσεις (κ off the record) απο καθε δοκιμη που εγινε σε αυτο το αμαξι γιατι αυτος που το βελτιωνε ειναι σχεδον γειτονας κ κολλητός μου!! (ηταν για να το αγορασει αυτο το αμαξι ετσι πως το ειχε φτιαξει! )

...εγω απο προσωπικη εμπειρια με τακακια. Το κρακ σε παστα το εχω ψωμοτυρι!
Σε χρηση με τρυπητη διοσκοπλακα σχημάτισα τρυπες στο τακάκι(!!!!)

Οσο αναφορα τωρα στο να παω στον οποιοδηποτε ΧΑΣΑΠΗ και να του πω σφαξε λιγο την δισκοπλακα απο εδω λιγο απο εκει δεν θα το εκανα ποτε μου!!
Θα το ειχαν κανει οι εταιριες για εμενα που αντι να πουλανε 60 ΕΥΡΩ το σετ θα εδεινες 20 ΕΥΡΩ παραπανω για να τους παρεις χαρακτους!! Αλλα ποτε δεν θα το εκαναν στο να ρισκαρουν την ασφαλεια του αγοραστη αφου κ μετα απο μια τετοια διαδικασια θελει ζυγισμα ο δισκος !!
Δεν ειναι τυχαιο που οι χαρακτοι δισκοι εχουν ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ τιμη απο τους κανονικους!!
 

vagma

Hero Member
εγω δεν πειθομαι.......αν δεν κανω λαθος η ρωγμη στον δισκο του φοκι ειναι πανω στην τρυπα και οχι στις χαραξεις της δισκοπλακας............μαθετε οτι ακριβως με τον ιδιο τροπο που φτιαχνει ο μαστορακος της γειτονιας την χαραξη της δισκοπλακας ετσι ακριβως γινεται και στις υποτειθεμενες μεγαλες εταιριες φρενων.........με εργαλειομηχανες....φρεζοδραπανα για να ειμαστε ακριβης......χυτευονται οπως οι απλοι δισκοι οι συμπαγεις και μετα διαμορφωνεται η οποια χαραξη και τρυπες στην δισκοπλακα με τις φρεζες....και η σκληρυνση(ανοπτηση λεγεται δηλ ζεσταμα της δισκοπλακας στους 800 βαθμους σε ειδικο φουρνο....και μετα κρυωμα σε ειδικο διαλυμα)....η οποια αυτη σκληρυνση :eek: ειναι επιφανειακη και δεν αφορα ολη την δισκοπλακα σαν υλικο......δεν μπορει να απελευθερωθουν οι τασεις στο υλικο με μια απλη ανοπτηση....αλεξη η δισκοπλακα σου ειναι κιτρινωπη γιατι εχει zinc...για να σκληρυνει η δισκοπλακα επιφανειακα

ηθικο διδαγμα........ναι στις χαρακτες.....οχι στις τρυπητες δισκοπλακες....προκαλω τον οποιονδηποτε διαφωνει να μου δειξει φωτογραφιες χαρακτης δισκοπλακας σπασμενης....αν υπαρχει.....μονο χαρακτης επαναλαμβανω!!!! :)
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
H δική μου εμπειρία σχετικά με τα φρένα έχει ως εξής:
Τους εργοστασιακούς δίσκους (που δεν είχαν φθαρεί αισθητά) τους αντικατέστησα στα 63000 περίπου χιλιόμετρα με τους Turbogroove της EBC.

ebcturbogroove.jpg


Όπως βλέπετε είναι χαραγμένοι και έχουν και τρύπες (αλλά όχι ξετρύπημα μέχρι την άλλη πλευρά). Όταν τους τοποθέτησα είχαν χρυσαφί χρώμα το οποίο οφείλεται σε ειδικό βερνίκι που έχουν κατά της οξείδωσης και το οποίο στα σημεία που τρίβονται τα τακάκια φεύγει σιγά σιγά και μένει το μεταλλικό χρώμα. Ομολογώ ότι είναι πανάκριβοι (180 με 200 ευρώ το σετ).
Τακάκι χρησιμοποίησα πολύ φθηνό (λόγω οικονομικών δυσκολιών), της Mintex.
Από όλα τα παραπάνω έχω να παρατηρήσω ότι τα φρένα μου είναι μια χαρά, χωρίς να έχω καταφέρει να τα κουράσω (μετά από 10000 χιλιόμετρα περίπου), σημαντική φθορά στα τακάκια δεν έχω παρατηρήσει (πρέπει να αντέξουν άλλα 10000 χιλιόμετρα και παραπάνω) παρόλο το χάραγμα των δίσκων και γενικά είμαι ευχαριστημένος.
Το μόνο που με χαλάει είναι ότι έχει αυξηθεί ο θόρυβος κύλισης του αυτοκινήτου, δηλαδή χωρίς να πατάω φρένο ακούω τους δίσκους να κάνουν ένα χαρακτηριστικό χρρρρρρ και όταν πατάω φρένο (και ενώ αγκυροβολούν :p ) το χρρρρρ είναι αρκετά πιο έντονο...

EDIT: Αλήθεια, με άλλο τακάκι υπάρχει περίπτωση να μειώσω τον θόρυβο κύλισης ή τζάμπα καίει η λάμπα (είναι καθαρά θέμα δίσκων);
 

pyrgiotis

New member
May 26, 2010
86
0
0
39
Πυργος Ηλειας
kostg said:
Αλήθεια, με άλλο τακάκι υπάρχει περίπτωση να μειώσω τον θόρυβο κύλισης ή τζάμπα καίει η λάμπα (είναι καθαρά θέμα δίσκων);

Ειναι καθαρα θεμα δισκου.
Ειτε χαρακτους ειτε τρυπητους βαλεις το βουητο δεν το γλυτωνεις.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
εγω που εχω αλλαξει τα φρενα μου
εβαλα εργοστασιακους δισκους ford με τακακι ford, τους εχω χαραξει (28 ή 30 χαρακιες) εχουν ενα πολυ ελαχιστο βουητο, στο αποτομο φρεναρισμα το βουητο αυξανεται αλλα δεν βουηζει τοσο πολυ οσο σε ενα αλλο αυτοκινητο που ειχα μπει και χαλαγε τον κοσμο καθως το αυτοκινητο κινουνταν
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Χαίρομαι να βλέπω "ζεστά" θέματα...

Τωρα έχω μαμα τακάκια...

Μαλλον όταν τα φάω θα δοκιμάσω τα ΤΑΡΟΧ...

Στελιο αν θυμασαι μοντελο απο τα ταροχ πες μου για να μην μου δώσουνε ότι έχουνε.. Αρεκει να κανουν κανα 100αρι σαν τα DS2500 και να ναι εφάμιλλα

Ασχετο η Αλκον δεν βγαζει κανένα εμπορικό τακάκι?
 
Αλεξ εναν τυπο Ταροξ θα σου δωσουν στην Ελλαδα. Απλα ειναι μια οικονομικη λυση (ο τυπος που εχουν) γιατι ειναι ανθεκτικα σε τρυπες κ χαρακιες γιατι οι δισκοι που σχεδιαζει η ταροξ ειναι μονο χαρακτοι κ τρυπητοι ή πολυχαρακτοι!
Εχει σχετικα καλο γριπ σαν τακακι! Δεν ειναι καλυτερο απο 2500. ΅Εχω δοκιμασει τον πιο ενισχυμενο τυπο τακακι ταροχ κ εχω παθει την πλακα μου!! Μονο εξω τα βγαζουν δυστυχως!!
..για Αλκον δεν ξερω!
 

vagma

Hero Member
mk1 Stelios said:
Αλεξ εναν τυπο Ταροξ θα σου δωσουν στην Ελλαδα. Απλα ειναι μια οικονομικη λυση (ο τυπος που εχουν) γιατι ειναι ανθεκτικα σε τρυπες κ χαρακιες γιατι οι δισκοι που σχεδιαζει η ταροξ ειναι μονο χαρακτοι κ τρυπητοι ή πολυχαρακτοι!
Εχει σχετικα καλο γριπ σαν τακακι! Δεν ειναι καλυτερο απο 2500. ΅Εχω δοκιμασει τον πιο ενισχυμενο τυπο τακακι ταροχ κ εχω παθει την πλακα μου!! Μονο εξω τα βγαζουν δυστυχως!!
..για Αλκον δεν ξερω!

τον κιτρινο τυπο εννοεις η τον κοκκινο στελιο? γιατι βγαζει δυο τυπους για xr2
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Με μία απλή ψακτική εδώ: http://docs.tarox.com/index.php?dir=Catalogues%2F , τα άπαντα για Tarox απλά και αγνωνιστικά, κωδικοι κλπ. Πιθανώς να ταχυδρομούν και για τη χώρα μας,
όμως όποιος ενδιαφέρεται ας περάσει μια βόλτα πρώτα απο εδώ να δεί με εικονες τι θέλει:
http://www.motorsportworld.co.uk/frame-detail.asp?PAGE=/manranges.asp
 

pyrgiotis

New member
May 26, 2010
86
0
0
39
Πυργος Ηλειας
turbomaniac said:
Αποφασιστε επιτέλους τι τακάκια θα βάλω... ::)

Εγω δεν ξερω απ αυτα, απο σας περιμένω...

Αν κανεις συχνα πυκνα χρηση fast road δοκιμασε να βρεις τα ds performance που φοραω κι εγω τωρα. Δεν εχουν κουραστει ποτε, ακομα και με τις τρυπητες-χαρακτες δισκοπλακες.
Τ ειχα φερει απο Αγγλια απο τη larkspeed, λογικα θα εχει και για fiesta (μπορει να ειναι και ιδιο part number με το focus)
 

Dreamchaser

Rookie
Mar 5, 2011
24
0
0
32
Καλησπέρα παιδιά...έχει πάρει κανένας από εσάς πότε από το ebay ανταλλακτικά...ρωτάω γιατί βρήκα δισκοπλακες για μπροστά με τακάκια ( http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FIESTA-MK6-FRONT-BRAKE-DISCS-PADS-02-08-VENTED-/130409256419?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e5cff55e3 ) είμαι όμως λίγο επιφυλακτικώς με αγορές από internet...λέτε να αξίζει?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Είναι αρκετά φθηνό σετάκι με δίσκους-τακάκια και ο πωλητής γράφει ότι είναι εφάμιλλης ποιότητας με τα εργοστασιακά. Μπορείς να το ρισκάρεις αν θέλεις την απολύτως οικονομική λύση για το αυτοκίνητό σου.
Προσωπικά δεν έχω θέμα με αγορές από το internet, οι δικοί μου δίσκοι-τακάκια είναι αγορασμένοι από το e-bay και είναι μια χαρά. Βέβαια προτίμησα επώνυμα προϊόντα (της EBC Brakes), απλά τα αγόρασα αρκετά φθηνότερα από ότι στην Ελλάδα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Dreamchaser said:
Καλησπέρα παιδιά...έχει πάρει κανένας από εσάς πότε από το ebay ανταλλακτικά...ρωτάω γιατί βρήκα δισκοπλακες για μπροστά με τακάκια ( http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FIESTA-MK6-FRONT-BRAKE-DISCS-PADS-02-08-VENTED-/130409256419?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e5cff55e3 ) είμαι όμως λίγο επιφυλακτικώς με αγορές από internet...λέτε να αξίζει?


πολύ φτηνά πραγματι!!! αξίζει πιστευω να τα παρεις και ας βαλεις άλλα τακακια όποια σου αρέσουν. εγω πάντως θα δοκιμάσω ds performance αυτη την φορά (φόραγα πρωτα ferodo premier και μετα μαμα, δίσκους φοράω μαμα διάσταση brembo)
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread