H δική μου εμπειρία σχετικά με τα φρένα έχει ως εξής:
Τους εργοστασιακούς δίσκους (που δεν είχαν φθαρεί αισθητά) τους αντικατέστησα στα 63000 περίπου χιλιόμετρα με τους Turbogroove της EBC.
Όπως βλέπετε είναι χαραγμένοι και έχουν και τρύπες (αλλά όχι ξετρύπημα μέχρι την άλλη πλευρά). Όταν τους τοποθέτησα είχαν χρυσαφί χρώμα το οποίο οφείλεται σε ειδικό βερνίκι που έχουν κατά της οξείδωσης και το οποίο στα σημεία που τρίβονται τα τακάκια φεύγει σιγά σιγά και μένει το μεταλλικό χρώμα. Ομολογώ ότι είναι πανάκριβοι (180 με 200 ευρώ το σετ).
Τακάκι χρησιμοποίησα πολύ φθηνό (λόγω οικονομικών δυσκολιών), της Mintex.
Από όλα τα παραπάνω έχω να παρατηρήσω ότι τα φρένα μου είναι μια χαρά, χωρίς να έχω καταφέρει να τα κουράσω (μετά από 10000 χιλιόμετρα περίπου), σημαντική φθορά στα τακάκια δεν έχω παρατηρήσει (πρέπει να αντέξουν άλλα 10000 χιλιόμετρα και παραπάνω) παρόλο το χάραγμα των δίσκων και γενικά είμαι ευχαριστημένος.
Το μόνο που με χαλάει είναι ότι έχει αυξηθεί ο θόρυβος κύλισης του αυτοκινήτου, δηλαδή χωρίς να πατάω φρένο ακούω τους δίσκους να κάνουν ένα χαρακτηριστικό χρρρρρρ και όταν πατάω φρένο (και ενώ αγκυροβολούν
) το χρρρρρ είναι αρκετά πιο έντονο...
EDIT: Αλήθεια, με άλλο τακάκι υπάρχει περίπτωση να μειώσω τον θόρυβο κύλισης ή τζάμπα καίει η λάμπα (είναι καθαρά θέμα δίσκων);