Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Oct 10, 2015
122
4
19
Επειδη ημουν απο πανω τους οταν ελυσαν την μηχανη, μου ειπαν τα παιδια του συνεργειου να το δω , ειναι μεσα στην μηχανη ενα στρογγυλο λαστιχακι, γυρω στα 5-7 εκατοστα διαμετρο. ηταν σαν λιωμενο λεσ και ηταν πολυκαιρισμενο και κομματιασμενο απο τον ηλιο, και μου εδειξαν και το καινουριο λαστιχακι, τωρα δεν θυμαμαι αν μου το ειπαν τσιμουχα η φλαντζα, δεν ειμαι μηχανικος για να γνωριζω την ωρολογια, παντως λυνεται ολη η αριστερη μερια της μηχανης. Δεν ξερω το κατα ποσο βοηθησα δεν θυμαμαι καποια αλλη λεπτομερεια
 

KARBY

Original poster
Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Φιλε Γιωργο ειναι ακριβως ετσι οπως τα λες.
Ενα παλιολαστιχακι ειναι ,που χρειαζεται πραγματι να λυθει ο κινητηρας απο την αριστερη πλευρα ,καθως και να βγουν ολα εξω ,μιζα -δυναμο -τεντοτηρες -εξωτερικος ιμαντας αλτενειτορ και ενα καπακι αλουμινενιο που αλλαζεται και αυτο μαζι με τις βιδες του.
Ειναι τελειως ανοητο για μια τοσο χαζη ζημια το εργοστασιο δεν εχει σοβαρευτει να δωσει λυση στο προβλημα.Συμφωνα με την οδηγια του κατασκευαστη αλλαζονται και οι βιδες του καπακιου ,γιατι σφιγγουν επανω σε αλουμινιο αλλα και το αλουμινενιο καπακι.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Η τσιμούχα που αλλάζεται στην προκειμένη περίπτωση είναι στο πίσω μέρος του καθρέπτη και είναι αυτή :

s-l1600.jpg


Έχει κωδικό 1816352 και είναι η τσιμούχα που βγάζει ο κυριούλης εδώ:

shot0001.jpg


Η Ford έχει βγάλει TSB για το συγκεκριμένο πρόβλημα και είναι το TSB 15-1070. Προσοχή, μιλάμε πάντα για οδηγία στην περίπτωση που έχει διαπιστωθεί απώλεια αντιψυκτικού υγρού, και αυτή δεν οφείλεται σε κολάρο/δοχείο διαστολής/αντλία νερού. Στην αντιπροσωπεία πρώτα θα ξεκινήσουν με ένα τεστ πίεσης του κυκλώματος, για να αποκλείσουν κάποια εμφανή διαρροή, μετά θα αλλάξουν την αντλία για να αποκλειστεί και αυτή η περίπτωση και στο τέλος θα βγάλουν τον καθρέπτη, γιατί είναι και η πιο χρονοβόρα διαδικασία με το υψηλότερο κόστος.
Από 28/1/13, ο κωδικός της τσιμούχας είναι ο ίδιος, άρα δεν έχει να κάνει με κάποιο ελάττωμα στην σχεδίαση ώστε να την αντικαταστήσουν με ανανεωμένο κωδικό. Επίσης δεν είναι θέμα παρτίδας, για να κάνουν μαζικές ανακλήσεις. Πιθανότερο έχει να κάνει με κακή τοποθέτηση από το εργοστάσιο σε κάποιες περιπτώσεις. Το καλό εν μέρη, είναι ότι αν έχει κάτσει λάθος, αυτό θα φανεί στα πρώτα 10,000-40,000 χλμ, οπότε θα καλυφθεί λογικά και από την εγγύηση. Επίσης δεν είναι απαραίτητο ότι θα ξανασυμβεί το ίδιο αν γίνει σωστά η αλλαγή με νέα τσιμούχα. Το κακό είναι ότι η διαδικασία αλλαγής της συγκεκριμένης τσιμούχας είναι αρκετά πολύπλοκη, και θα ανησυχούσα αν χρειαζόταν να πάω σε κάποιο συνεργείο για να κάνω την αλλαγή. Μπορεί κάποιος να δει όλη την διαδικασία σε αυτό το βίντεο:

https://youtu.be/RaM_acrirZU

Το συγκεκριμένο πρόβλημα πάντως είναι κάπως τυχαίο και δεν το εμφανίζουν όλα τα 1.0 ecoboost.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Πολύ χρήσιμες πληροφορίες. Πράγματι αυτό που δημιουργεί την ζημιά είναι ένα λάστιχο στεγανότητος με ιδιαίτερο σχήμα, δεν μπορείς να το πείς  Ο ring. Πολύ δύσκολη δουλειά η αλλαγή του και σημαντικό κατά την συναρμολόγηση να πετύχουν οι στεγανοποιήσεις .
 

KARBY

Original poster
Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Ευχαριστουμε για την ενημερωση.
Παντως σε εμενα συνεβει περιπου ανα 20000-25000 χιλ.
Αυτη η φορα ειναι η δευτερη.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Karby, πολύ φοβάμαι ότι σε εσένα δεν έγινε σωστή δουλειά κατά την πρώτη επισκευή. Δεν θα έπρεπε να είχες ξανά το ίδιο θέμα.
 

KARBY

Original poster
Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
nexus
Πολυ φοβαμαι οτι εχεις δικιο.Εκεινη την εποχη που εγινε η επισκευη στον Παζαροπουλο ,εγιναν και πολλες αλλες βλακειες με αλλα τεχνικα θεματα που εδειχναν ασχετοσυνη.
Μετα αλλαξε το συνεργειο ,και αλλαξαν και ολοι οι μηχανικοι.
Οι βλακειες τοτε εγιναν χειροτερες που εδειχναν μεγαλη ασχετοσυνη.
Ισως τωρα και η κοροιδια τους να μην μου φτιαχνουν το αυτοκινητο εχει να κανει και με την ασχετοσυνη τους.
Γιατι οταν ενας μηχανικος σου αλλαζει φιλτρο καμπινας σκιζωντας την μοκετα και ψαχνωντας
να βρει που ειναι ,και επι πλεον μετα δεν φτιαχνει τιποτα απο αυτα που χαλασε
ΜΟΝΟ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Τελος παντων για ολα αυτα ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΝΩ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΕΚΕΙ.
Και απο πανω εχουν και ενα εργοδηγο που ειναι μαλλον και ο φερωμενος της αδειας
λειτουργιας του συνεργειου ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΚΑΡΑΣΧΕΤΟς.
Περιμενω την απαντηση απο την μαμα εταιρεια ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ.
 
Oct 10, 2015
122
4
19
KARBY δεν παιρνεις το αυτοκινητο και να το πας στην Βελμαρ Γερακα, που τουλαχιστον εκει τους εχει τυχει καποιες περιπτωσεις σαν τις δικιες μας.
 

KARBY

Original poster
Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Ενα απλο νεο.
Δεν εχω λαβει καμια απαντητικη επιστολη απο την ford.Κακως.
Την Παρασκευη που περασε εκανα μια βολτα απο τον Σφακιανακη οπου βρηκα το αυτοκινητο παρκαρισμενο στην ιδια θεση εδω και 12 ημερες.
Η αντιμετωπιση απο τον τεχνικο προισταμενο αψογη οπως και η ενημερωση οτι τα ανταλλακτικα ,στον αριθμο 32 για την επισκευη αυτη θα ηταν την ιδια ημερα συγκεντρωμενα προς επισκευη.
Αργοτερα το απογευμα ελαβα ενα μυνημα στο κινητο οτι εχουμε ραντεβου την Δευτερα το πρωι στις 9 στο συνεργειο.
Προφανως θα μπει για την επισκευη ,ενω το αυτοκινητο λειπει απο την αυλη.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΜΑς.
εΠΙΦΥΛΛΑΣΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΚΗΦΙΣΟΥ.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.
 

KARBY

Original poster
Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.
Ταλαιπωριας συνεχεια ,με το αυτοκινητο σημερα να κλεινει 3 εβδομαδες στον ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ
για την επισκευη του.
Την Παρασκευη με εμημερωσαν οτι πλεον περιμενουμε τα λαστιχακια στεγανοποιησης των λαδιων που χανει ,απο που δεν ξερω,ο κινητητρας.
Περιμενωντας λοιπον ,σημερα 21 ημερες για την επισκευη του.
Δεν ξερω ποσο ακομη πρεπει να ταλαιπωρηθουμε.
Απο τον Παζαροπουλο ακομη περιμενω το φορτηγο να φερει τα ανταλλακτικα απο Γερμανια.
ΗΜΑΡΤΟΝ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ.

ΓΙΑ ΝΕΩΤΕΡΑ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ.
 

KARBY

Original poster
Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Καλημερα σε ολους.
Απλα ενημερωνω οτι το αμαξι ετοιμαστηκε και απο την διαρροη λαδιων .
Μου τηλεφωνησαν και πηγα και παρελαβα.
Το σερβις το ετησιο εγινε (4ο χρονο) λαδια-φιλτρο λαδιου-καμπινας φιλτρο-αλλαγη υγρων φρενων-καθαρισμος πισω φρενων και ρυθμιση χειροφρενου.
Για πρωτη φορα στην ιστορια του αυτοκινητου ,σωατη σταθμη λαδιου (4,1) λιτρα και η χρεωση τους κανονικη .
Καινουριο λογισμικο στο αυτοκινητο ,εφ οσον ειχε αποσυνδεθει απο την μπαταρια  τις ωρες της επισκευης.Η χρεωση του σερβις απολυτως λογικη  στα 178 ευρω για ολα.
Εγγυηση ολα τα υπολοιπα ,με την υποδειξη μετα απο 500 χιλ. ειναι απαραιτητος ο επανελενχος του κινητηρα για διαρροες.
Ευχομαι να πανε ολα καλα στην συνεχεια ,εμεινα πολυ ευχαριστημενος απο την Σφακιανακης.
Απο τον Παζαροπουλο ακομα περιμενω .
 

KARBY

Original poster
Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. AR15firing AR15firing AR15firing
Πριν απο λιγο ελαβα απαντητικη επιστολη απο την ford.
Χωρις περιστροφες μου ειπαν οτι δεν εχουν καμια ευθυνη για την ολη ταλαιπωρια μου.
Επισης μου ειπαν οτι την αποκλειστικη ευθυνη για την καλυψη ανταλλακτικων ,εργασιων και εγγυησης ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩς ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ. tease tease
Ολα ειναι θεμα εξουσιοδοτιμενου αντιπροσωπου ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ.
Αυτοι προφανως εχουν στησει το δυκτιο πωλησεων και επισκευων χωρις βεβαια να προκυπτουν
για αυτους νομικες η συμβατικες υποχρεωσεις προς τριτους.
ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΑΣ. ok234 ok234
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread