Η τσιμούχα που αλλάζεται στην προκειμένη περίπτωση είναι στο πίσω μέρος του καθρέπτη και είναι αυτή :
Έχει κωδικό 1816352 και είναι η τσιμούχα που βγάζει ο κυριούλης εδώ:
Η Ford έχει βγάλει TSB για το συγκεκριμένο πρόβλημα και είναι το TSB 15-1070. Προσοχή, μιλάμε πάντα για οδηγία στην περίπτωση που έχει διαπιστωθεί απώλεια αντιψυκτικού υγρού, και αυτή δεν οφείλεται σε κολάρο/δοχείο διαστολής/αντλία νερού. Στην αντιπροσωπεία πρώτα θα ξεκινήσουν με ένα τεστ πίεσης του κυκλώματος, για να αποκλείσουν κάποια εμφανή διαρροή, μετά θα αλλάξουν την αντλία για να αποκλειστεί και αυτή η περίπτωση και στο τέλος θα βγάλουν τον καθρέπτη, γιατί είναι και η πιο χρονοβόρα διαδικασία με το υψηλότερο κόστος.
Από 28/1/13, ο κωδικός της τσιμούχας είναι ο ίδιος, άρα δεν έχει να κάνει με κάποιο ελάττωμα στην σχεδίαση ώστε να την αντικαταστήσουν με ανανεωμένο κωδικό. Επίσης δεν είναι θέμα παρτίδας, για να κάνουν μαζικές ανακλήσεις. Πιθανότερο έχει να κάνει με κακή τοποθέτηση από το εργοστάσιο σε κάποιες περιπτώσεις. Το καλό εν μέρη, είναι ότι αν έχει κάτσει λάθος, αυτό θα φανεί στα πρώτα 10,000-40,000 χλμ, οπότε θα καλυφθεί λογικά και από την εγγύηση. Επίσης δεν είναι απαραίτητο ότι θα ξανασυμβεί το ίδιο αν γίνει σωστά η αλλαγή με νέα τσιμούχα. Το κακό είναι ότι η διαδικασία αλλαγής της συγκεκριμένης τσιμούχας είναι αρκετά πολύπλοκη, και θα ανησυχούσα αν χρειαζόταν να πάω σε κάποιο συνεργείο για να κάνω την αλλαγή. Μπορεί κάποιος να δει όλη την διαδικασία σε αυτό το βίντεο:
https://youtu.be/RaM_acrirZU
Το συγκεκριμένο πρόβλημα πάντως είναι κάπως τυχαίο και δεν το εμφανίζουν όλα τα 1.0 ecoboost.