- Thread starter
- #1
Μοντελο 2015 με πολυ σοβαρη και καλη συντηρηση τον πρωτο χρονο καποια στιγμη αρχισε η διαρροη αντιψυκτικου που τυχαια ειδα σαν κυλιδα στο εδαφος και που στο προσφατο σερβις τοτε ,ουδεν σχολιο.
Μετα απο πολυ ταλαιπορια τοτε ,αφου κρατησαν το αυτοκινητο 2 εβδομαδες για την επισκευη του,γιατι δεν ειχαν
ανταλλακτικα στην Ελλαδα ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ σε αθλια κατασταση γενικως και μου ειπαν οτι εφ οσον ειναι και ατμοσφαιρικο (80 ιππους) δεν προκειται να ξαναδω διαρροη .
Φετος 2019 αρχες του μηνα πηγε για γενικο ετησιο σερβις και ελενχο στα πλαισια της 5 ετους εγγυησης.
Το σερβις δεν εγινε γιατι το αμαξι ειχε σοβαρο προβλημα διαρροων ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΑΔΙΟΥ.
Εγιναν παραγγελια τα απαιτουμενα ανταλλακτικα και προφανως περιμενω ακομη το τηλεφωνο ,για να παει το αυτοκινητο προς επισκευη.
Το αυτοκινητο ειναι ατμοσφαιρικο με 47500 χιλιομετρα συντηρημενο με θρησκευτικη ευλαβια και οδηγειται με τροπο
αρκετα γρηγορο αλλα προσεκτικο.
Δεν επιτρεπεται σε καμια περιπτωση ενας γερμανικος υποτιθεται κινητηρας να θελει τωρα ξηλωμα για να
αλλαχτουν ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΛΑΤΖΕς ΤΟΥ γιατι ξερναει απο παντου λαδια.
Η βασικοτερη ,η φλατζα κεφαλης ξερναει απο 3 σημεια διαφορετικα μεταξυ τους.
Τωρα πλεον δεν εχω καμια απορια γιατι μαθαινω και ακουω για πολλες ζημιες των τουρμπατων κινητηρων,
και φυσικο ειναι γιατι ανεβαζουν περισσοτερες θερμοκρασιες.
ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΛΙΚΕς ΕΞΕΛΙΞΕΙς.
Μετα απο πολυ ταλαιπορια τοτε ,αφου κρατησαν το αυτοκινητο 2 εβδομαδες για την επισκευη του,γιατι δεν ειχαν
ανταλλακτικα στην Ελλαδα ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ σε αθλια κατασταση γενικως και μου ειπαν οτι εφ οσον ειναι και ατμοσφαιρικο (80 ιππους) δεν προκειται να ξαναδω διαρροη .
Φετος 2019 αρχες του μηνα πηγε για γενικο ετησιο σερβις και ελενχο στα πλαισια της 5 ετους εγγυησης.
Το σερβις δεν εγινε γιατι το αμαξι ειχε σοβαρο προβλημα διαρροων ΑΝΤΙΨΥΚΤΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΑΔΙΟΥ.
Εγιναν παραγγελια τα απαιτουμενα ανταλλακτικα και προφανως περιμενω ακομη το τηλεφωνο ,για να παει το αυτοκινητο προς επισκευη.
Το αυτοκινητο ειναι ατμοσφαιρικο με 47500 χιλιομετρα συντηρημενο με θρησκευτικη ευλαβια και οδηγειται με τροπο
αρκετα γρηγορο αλλα προσεκτικο.
Δεν επιτρεπεται σε καμια περιπτωση ενας γερμανικος υποτιθεται κινητηρας να θελει τωρα ξηλωμα για να
αλλαχτουν ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΛΑΤΖΕς ΤΟΥ γιατι ξερναει απο παντου λαδια.
Η βασικοτερη ,η φλατζα κεφαλης ξερναει απο 3 σημεια διαφορετικα μεταξυ τους.
Τωρα πλεον δεν εχω καμια απορια γιατι μαθαινω και ακουω για πολλες ζημιες των τουρμπατων κινητηρων,
και φυσικο ειναι γιατι ανεβαζουν περισσοτερες θερμοκρασιες.
ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΛΙΚΕς ΕΞΕΛΙΞΕΙς.