Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
τερατακι για τρελες πλακες στο δρόμο!!!

προσοχή στην σχολαστική συντηρηση: καθαρα 100% συνθετικά λάδια πάντα, καλες βαλβολίνες, μπουζι ιριδιου και φίλτρο βενζινης. Οσο πιο δυνατό είναι ενα μοτερ τόσο συχνότερα πρεπει να συντηρείται.

αν και είναι χόντα αυτο δεν έχει ανάγκη, δουλευει και χωρις λαδια!!! :D :D
 

ChrisFrou

Original poster
Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
βαζω εδω ενα βιντεακι μου προσφατο απο κατι μετρησεις που ειχα κανει στα σκοταδια με vbox

https://www.youtube.com/watch?v=Hvv8XHKJGgI

αφηνω γκαζι στα 360 μετρα γιατι ενιωσα το αμαξι να "σφιγγει" και στα 360 μετρα ειχα 12,1 χρονο και υπολογιζω στα 400 μετρα λογικα αν συνεχιζα 12,5
ολα αυτα με οχι τοσο καλη προσφυση μιας και ειχε αρκετη υγρασια , δικαβαλος και πιεση 1,2
επισης 100-200 χλμ η καλυτερη μετρηση ηταν 7,3 δικαβαλος και παλι πιεση 1,2
εδω το βιντεο

https://www.youtube.com/watch?v=wbQO8Q2R3xc
 

pirat

New member
Jun 13, 2015
70
1
8
Τα  μοτέρ της Χοντα είναι πριόνια. Γνωστός μου με crx και μοτέρ Β16Α έβγαζε πάνω από 250hp ατμόσφαιρα και χτύπαγε 9500, πραγματικό πριόνι ( αλλά το crx κουβάς κανονικός, πραγματικά άθλιο αμάξι) τα Civic πρέπει να είναι πολύ καλύτερα.
 

ChrisFrou

Original poster
Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
pirat said:
Τα  μοτέρ της Χοντα είναι πριόνια. Γνωστός μου με crx και μοτέρ Β16Α έβγαζε πάνω από 250hp ατμόσφαιρα και χτύπαγε 9500, πραγματικό πριόνι ( αλλά το crx κουβάς κανονικός, πραγματικά άθλιο αμάξι) τα Civic πρέπει να είναι πολύ καλύτερα.
Τα crx είναι ωραία πολεμικά καροτσια για κόντρες είναι οτι πρεπει ! Τα άλογα που λες για b16 είναι παρα πολλά μήπως ηταν b20?
 

pirat

New member
Jun 13, 2015
70
1
8
Β16 ήταν αλλά είχε αλλάξει τα πάντα από μέσα, είχα δει το Β16Α πάνω στο μοτέρ χτυπημένο. Το crx είναι καλό μόνο για κόντρα σε ευθεία, είναι πολύ ελαφρύ. Για στροφές δεν κάνει, το παιδί που το είχε του είχε ρίξει πολλά λεφτά για ανάρτηση και διάφορα άλλα, το αμάξι είναι πολύ απότομο με πολύ αργό τιμόνι. Αλλά για ευθεία είναι ότι πρέπει
 

ChrisFrou

Original poster
Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
Χμμμ συνεχίζουν να μου φαίνονται υπερβολικα αυτά τα νούμερα εκτός και αν μιλάμε για 13+++ συμπίεση vtec killer εκκεντροφόρους και b16b μπλοκ το οποίο θυμίζει drag και όχι δρομισιο σεταπ ! Ενιγουει στα υπολοιπα θα συμφωνησω παραυτα

Υ.Γ. τι χρωμα το Ρεξ; και πως το λένε το παιδι ;
 

pirat

New member
Jun 13, 2015
70
1
8
Τη να σου πω δεν θυμάμαι λεπτομέρειες για το μοτέρ, αυτό που θυμάμαι είναι ότι είχε αλλάξει πολλά από μέσα και ότι πήγε 8.000 +++ ευρό, με τελική 270 GPS. Το αμάξι  ήταν πράσινο
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
τοσα λεφταπου δωσε, τουρμίσιο θα χε δώσει τα μισα και θαχε και ακόμα 200 εξτρα αλογα.

συμφωνω με το χρηστο 250, δύσκολο, ότι και να χε, μαλλον θα βαλε β18 μπλοκ, ή κατι δεν του πανε καλά στα δυναμόμετρα...
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Αν πάρουμε ως δεδομένο ότι ο Β16B βγάζει εντελώς μαμά 185 άτια, τότε τα 200+ είναι *θεωρητικά* θέμα λίγων -και καλών- βελτιώσεων, εφόσον δεν νοιαζόμαστε πλέον για θέματα θορύβου, εκπομπών κλπ. Αν θυσιάσουμε και λίγο ακόμα οδηγησιμότητα (σε χαμηλές σαλ ή/και μέχρι την αλλαγή των έκκεντρων), τότε μπορούμε να δούμε 210-215 ρεαλιστικά πραγματικά άλογα.  Από εκεί και πέρα όμως, δηλαδή για πάνω από 220-230, το πράγμα ζορίζει και δεν είναι καθόλου απλό/εύκολο, ίσως ούτε καν εφικτό. Εγώ δεν έχω ακούσει για τόσα πολλά άλογα από Β16 οποιασδήποτε σειράς....

Από Β18 και φυσικά Κ20, τα 240-250 είναι πιο απλή υπόθεση, για τον Β18 υπάρχει και το jdm C5 trim που έβγαζε 200 άλογα stock. Για τον Κ20 είναι σχεδόν εύκολο, ήξερα αρκετά CTR με 2-3 πραγματάκια Hondata και εισαγωγή/εξαγωγή που ακουμπούσαν τα 250 άλογα χωρίς τίποτα άλλο...
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
αν υπαρχουν λεφτα ολα γινονται  ;D

[youtube]LdcUSLensa8[/youtube]
 

ChrisFrou

Original poster
Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
The Ace said:
Αν πάρουμε ως δεδομένο ότι ο Β16B βγάζει εντελώς μαμά 185 άτια, τότε τα 200+ είναι *θεωρητικά* θέμα λίγων -και καλών- βελτιώσεων, εφόσον δεν νοιαζόμαστε πλέον για θέματα θορύβου, εκπομπών κλπ. Αν θυσιάσουμε και λίγο ακόμα οδηγησιμότητα (σε χαμηλές σαλ ή/και μέχρι την αλλαγή των έκκεντρων), τότε μπορούμε να δούμε 210-215 ρεαλιστικά πραγματικά άλογα.  Από εκεί και πέρα όμως, δηλαδή για πάνω από 220-230, το πράγμα ζορίζει και δεν είναι καθόλου απλό/εύκολο, ίσως ούτε καν εφικτό. Εγώ δεν έχω ακούσει για τόσα πολλά άλογα από Β16 οποιασδήποτε σειράς....

Από Β18 και φυσικά Κ20, τα 240-250 είναι πιο απλή υπόθεση, για τον Β18 υπάρχει και το jdm C5 trim που έβγαζε 200 άλογα stock. Για τον Κ20 είναι σχεδόν εύκολο, ήξερα αρκετά CTR με 2-3 πραγματάκια Hondata και εισαγωγή/εξαγωγή που ακουμπούσαν τα 250 άλογα χωρίς τίποτα άλλο...
ο b18 jdm δηλαδη integra type r βγαζει στοκ 192 αλογα ειναι επισης σχεδον αδυνατο η τουλαχιστον λιγοτερο αδυνατο απτον β16 να βγαλεις 250 αλογα απο β18 ! συνηθως θες η β20 μπλοκ η χιτωνιατο β18 για να βγαλεις 250+ εννοειται με κεφαλες εκκεντρα πιστονια κλπ κλπ
τωρα οσον αφορα το διαμαντι το κ20 εχουμε δει τα πιο πολλα 256 με περιφερειακα μονο χωρις να ανοιχτει μοτερ κεφαλη συμπιεση κλπ
οσον αφορα το βιντεο που εβαλες ειναι λιγο ακυρο γιατι αν δεις και εσυ ο ιδιος θα δεις οτι στις 11 βγαζει 240 στις 10 225 οποτε λογικα στις 9 θα εβγαζε 200 οποτε κλαιν δεν λεει κατι ασε που ακουγεται λες και αδρανει εκει ψηλα δεν βρισκω καποιο νοημα
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
τα καλα K20 (με toda stage 3, πεταλούδα, πολλαπλές, συμπίεση στο 12.5, μπορουν να βγαλουν και 270 στρόφαλο.
 

ChrisFrou

Original poster
Pro Member
May 10, 2010
674
1
0
13
Αγ.Δημητριος (Αθηνα)
turbomaniac said:
τα καλα K20 (με toda stage 3, πεταλούδα, πολλαπλές, συμπίεση στο 12.5, μπορουν να βγαλουν και 270 στρόφαλο.
τωρα το ειδα αυτο...σεταπ παρομοιο με toda a3 μαμα πεταλουδα πολλαπλη rbc συμπιεση 11,5 275 στο dynoworx
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread