- Thread starter
- #1
Λοιπον οπως αρκετοι θα ξερετε το σεπτεμβρη ανταλλαξα το fiesta με ενα honda type r ! Αυτοκινητο απωθημενο που καλυπτει ολα τα γουστα μου ! Σε ταξιδι πολυ πιο ανετο απο το φιεστα λογω και 6ης πλεον και λιγο πιο οικονομικο τουλαχιστον απο το δικο μου φιεστα ! Μεσα στην πολη πανω κατω καιει τα ιδια με το δικο μου(ξαναλεω) φιεστα !
Το αμαξι οταν το πηρα ειχε μαμα εξατμιση με ενα τελικο χειροποιητο, injen φιλτρο εισαγωγης 70 αρι, και το πιο σημαντικο hondata εγκεφαλο με προγραμμα απο νικηφορο !
Στην αρχη ειχα σκοπο να αλλαξω την εξατμιση και κυριως το τελικο αφου δεν μου αρεσε αισθητικα αυτο που ειχε και να μην κανω κατι αλλο !
Οντως ετσι εγινε πηρα μια μεταχειρισμενη 70αρα εξατμιση απο γνωστο μου ! Το αμαξι πηγε δυναμομετρο ( maha τσακανικα) και εβγαλε 233 με 21 κιλα ροπη ! Καλο μου φανηκε τοτε που δεν ηξερα
Μια παρενθεση που εκανα οσον αφορα τα μηχανικα ηταν η k-sport αναρτηση που εβαλα !
Εχωντας μπλεξει με τους honda redliners αποφασισα να προχωρησω λιγο ακομη την βελτιωση ..!
Ετσι πηγα στον δανελατο και εφτιαξα χταποδι toda replica !
Αγορασα εκκεντροφορους απο το καινουριο το type r (fn2) οπως και πολλαπλη εισαγωγης απο το ιδιο μοντελο αφου τα τοποθετησα το προγραμμα αναλαβε ο Γιαννης Κουραμπας (ef9_tuned) και το αμαξι εδειξε 245 και 24 κιλα ροπη !!
Στον δρομο ειχα κερδισει 2+ αμαξια επειτα απο δοκιμες με αμαξι φιλου!
Πολυ ευχαριστημενος απο το συνολο !
Αυριο κιολας θα παω να βαλω μια εισαγωγη χειροποιητη που εχω παραγγειλει 90αρα μιας και η 70 αρα injen που εχω απλα δεν επαρκει ! Και απο βδομαδα θα μπει παλι μεσα για να τοποθετηθει η φλατζα (toda) 0,3 θα γινει ενα δεκατο πλανισμα στην κεφαλη και η συμπιεση απο 11:1 που ειναι τωρα θα παει περιπου 11,5 :1 επισης θα μπει μεγαλυτερη πεταλουδα (70 mm) και καινουρια retainers ! Ισως αμα βρω σε καλη τιμη να μπουν και βαλβιδες flat για λιγο ακομη συμπιεση ! Αφου γινουν ολα αυτα πιστευω τα 255+ να τα δω στο dyno μετα απο επαναπρογραμματισμο !
Ο κοφτης τωρα ειναι 8800 πραγματικες (κοντερ 9000) και μετα πιστευω θα κατεβαζει 9000 πραγματικες (9200 κοντερ περιπου )
Φωτο θα βαλω μετα
Το αμαξι οταν το πηρα ειχε μαμα εξατμιση με ενα τελικο χειροποιητο, injen φιλτρο εισαγωγης 70 αρι, και το πιο σημαντικο hondata εγκεφαλο με προγραμμα απο νικηφορο !
Στην αρχη ειχα σκοπο να αλλαξω την εξατμιση και κυριως το τελικο αφου δεν μου αρεσε αισθητικα αυτο που ειχε και να μην κανω κατι αλλο !
Οντως ετσι εγινε πηρα μια μεταχειρισμενη 70αρα εξατμιση απο γνωστο μου ! Το αμαξι πηγε δυναμομετρο ( maha τσακανικα) και εβγαλε 233 με 21 κιλα ροπη ! Καλο μου φανηκε τοτε που δεν ηξερα
Μια παρενθεση που εκανα οσον αφορα τα μηχανικα ηταν η k-sport αναρτηση που εβαλα !
Εχωντας μπλεξει με τους honda redliners αποφασισα να προχωρησω λιγο ακομη την βελτιωση ..!
Ετσι πηγα στον δανελατο και εφτιαξα χταποδι toda replica !
Αγορασα εκκεντροφορους απο το καινουριο το type r (fn2) οπως και πολλαπλη εισαγωγης απο το ιδιο μοντελο αφου τα τοποθετησα το προγραμμα αναλαβε ο Γιαννης Κουραμπας (ef9_tuned) και το αμαξι εδειξε 245 και 24 κιλα ροπη !!
Στον δρομο ειχα κερδισει 2+ αμαξια επειτα απο δοκιμες με αμαξι φιλου!
Πολυ ευχαριστημενος απο το συνολο !
Αυριο κιολας θα παω να βαλω μια εισαγωγη χειροποιητη που εχω παραγγειλει 90αρα μιας και η 70 αρα injen που εχω απλα δεν επαρκει ! Και απο βδομαδα θα μπει παλι μεσα για να τοποθετηθει η φλατζα (toda) 0,3 θα γινει ενα δεκατο πλανισμα στην κεφαλη και η συμπιεση απο 11:1 που ειναι τωρα θα παει περιπου 11,5 :1 επισης θα μπει μεγαλυτερη πεταλουδα (70 mm) και καινουρια retainers ! Ισως αμα βρω σε καλη τιμη να μπουν και βαλβιδες flat για λιγο ακομη συμπιεση ! Αφου γινουν ολα αυτα πιστευω τα 255+ να τα δω στο dyno μετα απο επαναπρογραμματισμο !
Ο κοφτης τωρα ειναι 8800 πραγματικες (κοντερ 9000) και μετα πιστευω θα κατεβαζει 9000 πραγματικες (9200 κοντερ περιπου )
Φωτο θα βαλω μετα