turbomaniac
Hero Member
σωστη επιλογη πραγματων νομιζω, για κλειστό μοτερ. Εναλλακτικά αν θελεις κατι πιο οικονομικό σε τουρμπίνα με ελαχιστα λιγότερη παροχη απο 3076, μια garrett ΤΟ4e 50trim ή 60trim, θα κανει την δουλειά που θελεις
http://www.ebay.co.uk/itm/Garrett-T3-TO4E-Turbo-60-trim-compressor-82A-R-turbine-housing-/261243195542?hash=item3cd34ed096
τις μπιελες φοβαμαι μόνο.
δεν βαζεις και 4 μπιελίτσες για να χεις το κεφαλι σου ήσυχο? Ο κ20 ως γνωστον δεν είναι f20 απο θεμα αντοχών.
επισις βαλε ότι καλύτερο υπαρχει στην αγορά σε βαλβολίνες γιατι το κιβωτιο του κ20 δεν είναι για πολύ ροπή, επισις ως γνωστόν νομίζω.
και φυσικά, λογική χρήση, δηλαδη μετα απο καθε πατημα να το αφήνεις να "ξεκουραζεται" με χαλαρή υποπίεση πριν κανεις το επόμενο πατημα. Επισις προσοχή στις ανηφόρες με 4ες και 5ες. Απέφευγε να το ζορίζεις σε ανηφόρα με 4ες, 5ες.
Για εξατμιση νομιζω χρειαζεσαι κατι με 76χιλ τουλαχιστον.
σωστη κινηση και για τον ΜΑΠ, με τον KPRO δεν θα εχεις προβλημα νομιζω να φτιαχτει το προγραμμα όπως πρεπει: Καυσιμο 11-12:1 και avance λιγο λιγότερο απο της μανας του λόγω τουρμπο.
http://www.ebay.co.uk/itm/Garrett-T3-TO4E-Turbo-60-trim-compressor-82A-R-turbine-housing-/261243195542?hash=item3cd34ed096
τις μπιελες φοβαμαι μόνο.
δεν βαζεις και 4 μπιελίτσες για να χεις το κεφαλι σου ήσυχο? Ο κ20 ως γνωστον δεν είναι f20 απο θεμα αντοχών.
επισις βαλε ότι καλύτερο υπαρχει στην αγορά σε βαλβολίνες γιατι το κιβωτιο του κ20 δεν είναι για πολύ ροπή, επισις ως γνωστόν νομίζω.
και φυσικά, λογική χρήση, δηλαδη μετα απο καθε πατημα να το αφήνεις να "ξεκουραζεται" με χαλαρή υποπίεση πριν κανεις το επόμενο πατημα. Επισις προσοχή στις ανηφόρες με 4ες και 5ες. Απέφευγε να το ζορίζεις σε ανηφόρα με 4ες, 5ες.
Για εξατμιση νομιζω χρειαζεσαι κατι με 76χιλ τουλαχιστον.
σωστη κινηση και για τον ΜΑΠ, με τον KPRO δεν θα εχεις προβλημα νομιζω να φτιαχτει το προγραμμα όπως πρεπει: Καυσιμο 11-12:1 και avance λιγο λιγότερο απο της μανας του λόγω τουρμπο.