StuparArt
Hero Member
Για αρχή άλλαξε βενζινάδικο και βαλε κατοστάρα κάνε χιλιόμετρα και πήγαινε να σβήσεις την βλάβη. Εάν σου ξανά ανάψει τότε ρίξε ένα καθάρισμα στους λάμδα.
Nitroking said:Αστο να αδειασει και βαλε 100αρα Shell 30E.. Οπως σωστα λες, μετα απο καποια χλμ θα πρεπει να σβησει εφοσον προκειται για error απο fuel trim (too lean η too rich) η απο cat efficiency..
Το επαθα προσφατα σε ενα 206cc με το οποιο κυκλοφορω αραια και που, μου αναψε check για καταλυτη και τελικα ηταν η κωλοβενζινη, αν ειναι δυνατον! Δεν το πιστευα πραγματικα.. Δουλευε μεχρι και 3κυλινδρο σε καποια φαναρια...
Nitroking said:Δε μου ειχε ξανατυχει ποτε.. Αλλα βαζω απο συγκεκριμενα πρατηρια.. Το 206 το ειχε γεμισει αλλος..