Pa_Nos_1400cc
Pro Member
Welcome back NK . Ηξερα για τον αποστάτη λ αλλα δε περίμενα οτι θα έχει λύση και με καταλύτη επάνω. Το κολπο με το πείραγμα στις τάσεις με πυκνωτή αντίσταση είναι μεγαλύτερη ευκολία. Εντωμεταξύ περνάει ΚΤΕΟ με πολύ καλα καυσαέρια περίεργα πραγματα που ακομη ανάβει λαμπάκι.
Στην ηλεκτρονική λύση υπαρχει για Mustang στην αμερική αυτό που έχουμε ίδια βύσματα αρα πρέπει να ταιρίαζει. Εχει δύο κομμάτια το κίτ αρα ειναι για δύο αυτοκίνητα σα τα δικά μας ;D
http://www.latemodelrestoration.com/item/SVE-MILO2/1996-04-Mustang-SVE-Mil-Eliminators-O2-Sensor-Simulators?utm_source=YTLinks&utm_medium=SVE%20MIL%20&utm_campaign=YTALinks
[youtube]ybS9GaOMy1M[/youtube]
Στην ηλεκτρονική λύση υπαρχει για Mustang στην αμερική αυτό που έχουμε ίδια βύσματα αρα πρέπει να ταιρίαζει. Εχει δύο κομμάτια το κίτ αρα ειναι για δύο αυτοκίνητα σα τα δικά μας ;D
http://www.latemodelrestoration.com/item/SVE-MILO2/1996-04-Mustang-SVE-Mil-Eliminators-O2-Sensor-Simulators?utm_source=YTLinks&utm_medium=SVE%20MIL%20&utm_campaign=YTALinks
[youtube]ybS9GaOMy1M[/youtube]