-
- Thread starter
- #1
λοιπον... απο την πολύ διαρροή λαδιού, τα παιξε ο πρώτος λάμδα, οπως το είχα διαγνωσει εμπειρικά..
Το σύμπτωμα ήτανε υπερβολικά κοψίματα, ακόμα και με τέρμα γκάζι, τόσο που δυο τρεις φορες έμεινα!!!!
Η βλάβη προσωρινά αποκαταστάθηκε, απλά αφαιρώντας την φίσα του λαμδα, οπώτε και ο εγκέγφαλος, μην μπvρόντας να τον διαβάσει, τον γραφει στα παλιά του και παίρνει ως δεδομένο μια τιμή σταθερήα στα 0.5 βολτ!!
Σε λιγο θα βγάλω και την φίσα και απο τον δευτερο λάμδα, γιατι και αυτός πνεει τα ολίσθια....
Αφαιρώντας την φίσα δεν θα χετε κανένα πρόβλημα στην οδήγηση, απλά θα αναψει το τσεκ engine....
Το σύμπτωμα ήτανε υπερβολικά κοψίματα, ακόμα και με τέρμα γκάζι, τόσο που δυο τρεις φορες έμεινα!!!!
Η βλάβη προσωρινά αποκαταστάθηκε, απλά αφαιρώντας την φίσα του λαμδα, οπώτε και ο εγκέγφαλος, μην μπvρόντας να τον διαβάσει, τον γραφει στα παλιά του και παίρνει ως δεδομένο μια τιμή σταθερήα στα 0.5 βολτ!!
Σε λιγο θα βγάλω και την φίσα και απο τον δευτερο λάμδα, γιατι και αυτός πνεει τα ολίσθια....
Αφαιρώντας την φίσα δεν θα χετε κανένα πρόβλημα στην οδήγηση, απλά θα αναψει το τσεκ engine....