ε τότε θα πάμε με γερό πορτοφόλι τι να κάνουμε χεχεχεCrazy said:Εμενα παλιοτερα που την ειχε "ακουσει" το ρουλεμαν,εκανε τοσο εντονο θορυβο κι οταν κουναγαμε το τροχο δεν ειχε "κενα".Εγω πιστευω πιο πολυ ρουλεμαν.
Τα ρουλεμαν δεν ειναι αναγκη να εχουν κενα για να κανουν θορυβο. Αν ξεκιναν να χαλανε αρχιζουν τα βουητα...κ μετα σκορπανε. Τα μεσα εχουν θεμα σε αυτα τα αυτοκινητα γιατι εισχωρουν ρινισματα απο τα φρενα.Pa_Nos_1400cc said:Σήμερα σε βόλτα που έκανα από ταχύτητες 70km/h μέχρι και τα 80km/h ακούγονταν ένα βουητό στον πίσω από το συνοδηγό τροχό.
τώρα το βράδυ σήκωσα τον προβληματικό τροχό με το γρύλο απλά δε μπορώ να αποφασίσω αν είναι ρουλεμάν ή τα ταμπουρόφρενα αυτό που ακούγεται. Θα έλεγα ρουλεμάν αλλά δεν κόβει καθόλου ο τροχός ταχύτητα στη περιστροφή.
τι γνώμη έχετε;
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GjfvK0ahC4E[/youtube]
edit: επίσης ξέχασα να γράψω οτι ο τροχός δεν μπορεί να κουνηθεί από το θόλο μέσα έξω με το χέρι αλλά είναι σταθερός δηλαδή δεν έχει κενά.
Συμπληρώνω, η πίεση που ασκηται στα ρουλεμάν από την οδήγηση στο οριο στις στροφές και ειδικα με τη βοήθεια του χειρόφρενου !mk1 Stelios said:Αυτο ειναι το προβλημα του μκ6 ,φοκους κτλ. Τα ρινισματα απο τα φρενα χαλανε την στεγανοτητα του ρουλεμαν
και οταν μπουν νερα απο καμια δυνατη βροχη ,μπαινουν τα ρινισματα με το νερο μεσα στο ρουλεμαν.