-
- Thread starter
- #1
Ο καθε τροχος έχει 2 ρουλεμαν. Στις πιο πολλες περιπτωσεις ξεκιναει να ακουγεται θόρυβος κατα την διαρκεια της κυλησης του αυτοκινητου. Καποιοι ηχοι αυξάνουν την ενταση τους κατα την διαρκεια που στριβει το αμαξι.
Απο μπροστα ακουγεται ενας μικρος θορυβος στα φρενα που οταν τα πατησεις σταματαει ..το ιδιο κ πισω που υπαρχει το ταμπουρο! Απλα ο ηχος γινεται πιο εντονος λογο μεγαλυτερης επιφανειας τριβης της σιαγονας με το ταμπουρο. Οταν φτασουν σε σημειο να καταστραφουν τα ρουλεμαν για Α) βρισκουν μπροστα οι δισκοι στο μαντεμι της δαγκανας κ για Β)βρισκουν τα ταμπουρα σε σταθερο σημειο του αξονα.
Για να διαπυστωθει οτι ειναι σε καλη κατασταση κουναμε τον τροχο μεσα εξω κ προσπαθουμε να εντοπισουμε κενα ή μεταλλικους θορυβους!
Να σημειωθει πως υπαρχει περιπτωση να αναβει κ να σβηνει το λαμπακι του ABS επειδη παιζει ο τροχος λογο χαλασμενου ρουλεμάν!
Απο μπροστα ακουγεται ενας μικρος θορυβος στα φρενα που οταν τα πατησεις σταματαει ..το ιδιο κ πισω που υπαρχει το ταμπουρο! Απλα ο ηχος γινεται πιο εντονος λογο μεγαλυτερης επιφανειας τριβης της σιαγονας με το ταμπουρο. Οταν φτασουν σε σημειο να καταστραφουν τα ρουλεμαν για Α) βρισκουν μπροστα οι δισκοι στο μαντεμι της δαγκανας κ για Β)βρισκουν τα ταμπουρα σε σταθερο σημειο του αξονα.
Για να διαπυστωθει οτι ειναι σε καλη κατασταση κουναμε τον τροχο μεσα εξω κ προσπαθουμε να εντοπισουμε κενα ή μεταλλικους θορυβους!
Να σημειωθει πως υπαρχει περιπτωση να αναβει κ να σβηνει το λαμπακι του ABS επειδη παιζει ο τροχος λογο χαλασμενου ρουλεμάν!