είναι καθαρά θέμα ψευδαίσθησης να νομίζεις ότι με μισό πόντο αποστάτη έχεις βελτιώσει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο καλύτερο!!BLUE-WHITE said:Θες να βαλεις μπρος-πισω?
Eγω εχω βαλει αποστατες του μισου ποντου, μονο στους πισω τροχους, για να γινει πιο ουδετερο το πισω μερος...
επειδη βλεπω οτι το θελεις μονο απο πλευρα αισθητικης,καλα ειναι να βαλεις 17ρες τοτε,παρα αποστατες,εχουνς μεγαλη διαφορα στα λεφτα,αλλα δεν θα χαλασεις την γεωμετρια του αυτοκινητου σουarkas said:ναι εχω αλλαξει αναρτηση και θελω να βαλω αποστατες μονο για αισθητικη βελτιωση γιατι τωρα που χαμηλωσε εδειξε και τον τεραστιο πισω θολο του
scorpion said:επειδη βλεπω οτι το θελεις μονο απο πλευρα αισθητικης,καλα ειναι να βαλεις 17ρες τοτε,παρα αποστατες,εχουνς μεγαλη διαφορα στα λεφτα,αλλα δεν θα χαλασεις την γεωμετρια του αυτοκινητου σου
kostg said:Εγώ θα σου πρότεινα να μην πειράξεις το μπροστινό σύστημα του αυτοκινήτου σου και πίσω να τοποθετήσεις αποστάτες άξονα 10mm, σαν αυτούς εδώ, ώστε να μην έχεις προβλήματα με πρόωρες αλλαγές ρουλεμάν των άκρων. Έτσι θα τονιστεί ο "πισινός" του αυτοκινήτου σου και θα δείχνει περίπου όσο φαρδύ είναι και το μπροστινό μέρος του.
Και να έχεις στο νου σου ότι όταν αλλάζεις ζάντες (αλλάζοντας offset) ή τοποθετείς αποστάτες τροχών πάντα κάτι "χαλάει" στη γεωμετρία του αυτοκινήτου + ότι καταπονείς περισσότερο τα ρουλεμάν των τροχών μπρος - πίσω.
mpokwsths said:Και ότι αν τοποθετηθούν μόνο στον ένα άξονα αποστάτες θα αλλοιωθεί η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η ισορροπία του στο όριο και η προοδευτικότητα του αφού ξεπεραστεί το όριο. Δες πως είναι στημένο το αυτοκίνητο σου, εξερεύνησε τα όρια του και μάθε το καλά. Ford έχεις, είναι κρίμα να το κάνεις Opel.
mk1 Stelios said:είναι καθαρά θέμα ψευδαίσθησης να νομίζεις ότι με μισό πόντο αποστάτη έχεις βελτιώσει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο καλύτερο!!
..καλά για τους 2 πόντους ούτε συζήτηση για το πόσο χειρότερο γίνεται ένα αυτοκίνητο!
BLUE-WHITE said:Αν ο μισος ποντος δεν ειναι αρκετος για να προκαλεσει βελτιωση στην συμπεριφορα ομως, γιατι να ειναι ικανος να χαλασει την συμπεριφορα του ST?
BLUE-WHITE said:Δεν μπορουμε να ξερουμε τους λογους που ο καθενας βαζει αποστατες, (παντως εγω και οχι μονο), τους βαλαμε για να κανουμε πιο ουδετερη την ουρα και σε δευτερη φαση για ομορφια...
Οσο για τον αεροδυναμικο συντελεστη, ενταξει, δεν χαλαει οπως θα χαλουσε αν εβαζε καποιος μια τεραστια αεροτομη, ομως σιγουρα επηρεαζει στα πολλα χιλιομετρα...Οπως επηρεαζουν οι ζαντες με πολυ μικρο offset, που εξεχουν πολυ απο το αμαξωμα....Οποιος αμφιβαλλει, του δανειζω περιοδικα ειδικου τυπου, μπας και μαθει τιποτα...
BLUE-WHITE said:1) Τα περιοδικα που εγραψα αναφερονται στον αεροδυναμικο συντελεστη...
2) Μιλωντας γενικα, καλο ειναι να κραταμε χαμηλους τονους...Ενταξει υπαρχουν και κουλοι σε περιοδικα, ομως σε γενικες γραμμες, κανουν με τα αμαξια πραγματα που κανενας μας δεν εχει κανει...Ας μην τα ακυρωνουμε ολοι ολα και ας μην μιλαμε λες και εχουμε κερδισει ολοι μας απο κανα-δυο WRC...