Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Θες να βαλεις μπρος-πισω?
Eγω εχω βαλει αποστατες του μισου ποντου, μονο στους πισω τροχους, για να γινει πιο ουδετερο το πισω μερος...
Πολλοι υποστηριζαν οτι μετα χαλαει η γεωμετρια του αυτοκινητου και τελικα γινεται πιο υποστροφικο...Παρολα αυτα οσοι βαλαμε αποστατες πισω, δεν παρατηρησαμε κατι τετοιο...Το μονο που συνεβει, ηταν αυτο που τελικα θελαμε, δηλαδη να κανουμε την ουρα να ακολουθει πιο καλα τα μπροστινο μερος...Ομως προσοχη, μην το παρακανεις με το μεγεθος των αποστατων...Για παραδειγμα αν βαλεις ετοιμους 2εκατοστων του εμποριου, ισως να εχεις πραγματι προβλημα με τα μουτρα μετα...
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
οι αποστατες που χρησιμευουν?ειναι για ομορφια ή να βελτιωσουν την οδ.συμπεριφορα του αυτοκινητου?
φιλε arka εχεις αλλαξει αναρτηση πρωτα αν θες για βελτιωση οδ.συμπεριφορας?

παντως ενα παιδι που εχει βαλει αποστατες στο ST μου εχει πει οτι χαλαει τρομακτικα η αεροδυναμικη του αυτοκινητου μετα τα 140χλμ...
 

arkas

Original poster
Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
ναι εχω αλλαξει αναρτηση και θελω να βαλω αποστατες μονο για αισθητικη βελτιωση γιατι τωρα που χαμηλωσε εδειξε και τον τεραστιο πισω θολο του
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Εγώ θα σου πρότεινα να μην πειράξεις το μπροστινό σύστημα του αυτοκινήτου σου και πίσω να τοποθετήσεις αποστάτες άξονα 10mm, σαν αυτούς εδώ, ώστε να μην έχεις προβλήματα με πρόωρες αλλαγές ρουλεμάν των άκρων. Έτσι θα τονιστεί ο "πισινός" του αυτοκινήτου σου και θα δείχνει περίπου όσο φαρδύ είναι και το μπροστινό μέρος του.
Και να έχεις στο νου σου ότι όταν αλλάζεις ζάντες (αλλάζοντας offset) ή τοποθετείς αποστάτες τροχών πάντα κάτι "χαλάει" στη γεωμετρία του αυτοκινήτου + ότι καταπονείς περισσότερο τα ρουλεμάν των τροχών μπρος - πίσω.
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Και ότι αν τοποθετηθούν μόνο στον ένα άξονα αποστάτες θα αλλοιωθεί η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η ισορροπία του στο όριο και η προοδευτικότητα του αφού ξεπεραστεί το όριο. Δες πως είναι στημένο το αυτοκίνητο σου, εξερεύνησε τα όρια του και μάθε το καλά. Ford έχεις, είναι κρίμα να το κάνεις Opel.  :D
 
BLUE-WHITE said:
Θες να βαλεις μπρος-πισω?
Eγω εχω βαλει αποστατες του μισου ποντου, μονο στους πισω τροχους, για να γινει πιο ουδετερο το πισω μερος...
είναι καθαρά θέμα ψευδαίσθησης να νομίζεις ότι με μισό πόντο αποστάτη έχεις βελτιώσει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο καλύτερο!!  :eek:
..καλά για τους 2 πόντους ούτε συζήτηση για το πόσο χειρότερο γίνεται ένα αυτοκίνητο!
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
arkas said:
ναι εχω αλλαξει αναρτηση και θελω να βαλω αποστατες μονο για αισθητικη βελτιωση γιατι τωρα που χαμηλωσε εδειξε και τον τεραστιο πισω θολο του
επειδη βλεπω οτι το θελεις μονο απο πλευρα αισθητικης,καλα ειναι να βαλεις 17ρες τοτε,παρα αποστατες,εχουνς μεγαλη διαφορα στα λεφτα,αλλα δεν θα χαλασεις την γεωμετρια του αυτοκινητου σου
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
scorpion said:
επειδη βλεπω οτι το θελεις μονο απο πλευρα αισθητικης,καλα ειναι να βαλεις 17ρες τοτε,παρα αποστατες,εχουνς μεγαλη διαφορα στα λεφτα,αλλα δεν θα χαλασεις την γεωμετρια του αυτοκινητου σου

+1
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
kostg said:
Εγώ θα σου πρότεινα να μην πειράξεις το μπροστινό σύστημα του αυτοκινήτου σου και πίσω να τοποθετήσεις αποστάτες άξονα 10mm, σαν αυτούς εδώ, ώστε να μην έχεις προβλήματα με πρόωρες αλλαγές ρουλεμάν των άκρων. Έτσι θα τονιστεί ο "πισινός" του αυτοκινήτου σου και θα δείχνει περίπου όσο φαρδύ είναι και το μπροστινό μέρος του.
Και να έχεις στο νου σου ότι όταν αλλάζεις ζάντες (αλλάζοντας offset) ή τοποθετείς αποστάτες τροχών πάντα κάτι "χαλάει" στη γεωμετρία του αυτοκινήτου + ότι καταπονείς περισσότερο τα ρουλεμάν των τροχών μπρος - πίσω.

Με αποστατες μισου ποντου παντως, ελαχιστα επηρεαζονται τα ρουλεμαν...Με μεγαλου παχους αποστατες, ναι....την ακουνε πολυ πιο γρηγορα τα ρουλεμαν...

mpokwsths said:
Και ότι αν τοποθετηθούν μόνο στον ένα άξονα αποστάτες θα αλλοιωθεί η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, η ισορροπία του στο όριο και η προοδευτικότητα του αφού ξεπεραστεί το όριο. Δες πως είναι στημένο το αυτοκίνητο σου, εξερεύνησε τα όρια του και μάθε το καλά. Ford έχεις, είναι κρίμα να το κάνεις Opel.  :D

Κωστα εχουμε ξανακανει παλαιοτερα αυτην την συζητηση...Οσοι εχουμε βαλει λογικου μεγεθους αποστατες, δεν ειδαμε κατι αρνητικο στην συμπεριφορα του αυτοκινητου, ουτε εξτρα υποστροφη παντως...Το μονο αρνητικο που σιγουρα προκαλουν, ειναι οτι χαλανε την αεροδυναμικη...(ιδιαιτερα οι μεγαλοι αποστατες μπρος-πισω)...

mk1 Stelios said:
είναι καθαρά θέμα ψευδαίσθησης να νομίζεις ότι με μισό πόντο αποστάτη έχεις βελτιώσει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο καλύτερο!!  :eek:
..καλά για τους 2 πόντους ούτε συζήτηση για το πόσο χειρότερο γίνεται ένα αυτοκίνητο!

Αν ο μισος ποντος δεν ειναι αρκετος για να προκαλεσει βελτιωση στην συμπεριφορα ομως, γιατι να ειναι ικανος να χαλασει την συμπεριφορα του ST?
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
Δημήτρη, τα έχουμε ξαναπεί. Εσύ τους βρίσκεις καλούς. Ο Βράχος διαφωνεί ας πούμε. Είχε βάλει αποστάτες και τους έβγαλε.

Θα πειστώ μόνο αν μου επιβεβαιώσει κάποιος με αποστάτες ότι μετά από αρκετή υπερστροφή, σχεδόν τετάκιασμα κατάφερε να επαναφέρει το αυτοκίνητο. Τέτοια είναι η προοδευτικότητα του ST (με τη μαμά ανάρτηση τουλάχιστον). Τόσες φορές έχω γυρίσει πλάι (με ή χωρίς χειρόφρενο) και κοιτάω το πεζοδρόμιο από το μπροστινό παρμπρίζ και έχω χρόνο να ανάψω τσιγάρο, να το καπνίσω και μετά να κάνω ανάποδο για να επαναφέρω το STάκι  :D. Όποιος με αποστάτες μου επιβεβαιώσει ότι το αυτοκίνητο παραμένει εξίσου προοδευτικό ίσως να το συζητήσω. Η Ford είχε κάποιο λόγο και έκανε το εμπρός μετατρόχιο 3 cm μεγαλύτερο από το πίσω. Ότι και να λέμε πέρα από αυτό είναι προσωπικές εκτιμήσεις οι οποίες είναι σεβαστές μεν, χρήζουν αμφισβήτησης δε καθώς εξαρτώνται από τα οδηγικά γούστα - ικανότητες του κάθενος.
 
BLUE-WHITE said:
Αν ο μισος ποντος δεν ειναι αρκετος για να προκαλεσει βελτιωση στην συμπεριφορα ομως, γιατι να ειναι ικανος να χαλασει την συμπεριφορα του ST?

γιατί ποτε δεν θα την βελτιώσει ουτε ο μισός ουτε ο ένας..ούτε κ οι 10..απλά την χαλάει ,κ είναι θέμα ομορφιάς κ μόνο! όποιος έχει βάλει σιγουρα δεν τους εχει βαλει για βελτίωση!!  ;)
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Αnyway μαλλον αυτα ειναι υποκειμενικα και οπως λεει ο Κωστας, εξαρτωνται απο τα οδηγικα γουστα του καθενος...Απλα καλο θα ηταν να οδηγησετε ενα ST με αποστατες, πριν βγαλετε DeFacto συμπερασματα...
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
αν καποιος εβαζε ελατηρια για να το χαμηλωσει για να ειναι πιο ομορφο το αμαξι εξωτερικα το ιδιο θα του λεγαμε γιατι χαλαει την ηδη καταπληκτικη οδικη συμπεριφορα στο ST.το να πειραξεις το στησιμο του αυτοκινητου μονο για ομορφια ειναι λαθος..αυτο δεν ειναι βελτιωση οδ. συμπεριφορας..( και χαλας και τρομερα την αεροδυναμικη του αυτοκινητου με μισο ποντο... :eek:. )

συμφωνω με τον Κωστα κ με τα παιδια..ειναι κριμα να χαλασεις κατι που ηδη βελτιωσες!! ;)

εγω 16αρες εχω κ kw κ δειχνει μια χαρα..(γουστα βεβαια ειναι) αλλα μηπως το εχεις τερμα κατω κ σου φαινεται ετσι?
ή καλυτερα 17αρες οπως λεει κ ο scorpion.

οπως κ να εχει μαθε το λιγο το αμαξι με τις καινουργιες αναρτησεις κ κοιτα να μην το κανεις απολυτο στο δρομο οπως λεει ο Κωστας!!
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Δεν μπορουμε να ξερουμε τους λογους που ο καθενας βαζει αποστατες, (παντως εγω και οχι μονο), τους βαλαμε για να κανουμε πιο ουδετερη την ουρα και σε δευτερη φαση για ομορφια...

Οσο για τον αεροδυναμικο συντελεστη, ενταξει, δεν χαλαει οπως θα χαλουσε αν εβαζε καποιος μια τεραστια αεροτομη, ομως σιγουρα επηρεαζει στα πολλα χιλιομετρα...Οπως επηρεαζουν οι ζαντες με πολυ μικρο offset, που εξεχουν πολυ απο το αμαξωμα....Οποιος αμφιβαλλει, του δανειζω περιοδικα ειδικου τυπου, μπας και μαθει τιποτα...
 
BLUE-WHITE said:
Δεν μπορουμε να ξερουμε τους λογους που ο καθενας βαζει αποστατες, (παντως εγω και οχι μονο), τους βαλαμε για να κανουμε πιο ουδετερη την ουρα και σε δευτερη φαση για ομορφια...

Οσο για τον αεροδυναμικο συντελεστη, ενταξει, δεν χαλαει οπως θα χαλουσε αν εβαζε καποιος μια τεραστια αεροτομη, ομως σιγουρα επηρεαζει στα πολλα χιλιομετρα...Οπως επηρεαζουν οι ζαντες με πολυ μικρο offset, που εξεχουν πολυ απο το αμαξωμα....Οποιος αμφιβαλλει, του δανειζω περιοδικα ειδικου τυπου, μπας και μαθει τιποτα...

τι να τα κανεις τα περιοδικα αν το αποτελεσμα της χειροτερευσης δε οδικη συμπεριφορα ειναι περα για περα δοκιμασμενο! ..σίγουρα αυτοι που λενε οτι παει καλύτερα το αμαξι απλά δεν έχουν φτασει ποτε στο όριο!  ;)
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
1) Τα περιοδικα που εγραψα αναφερονται στον αεροδυναμικο συντελεστη...

2) Μιλωντας γενικα, καλο ειναι να κραταμε χαμηλους τονους...Ενταξει υπαρχουν και κουλοι σε περιοδικα, ομως σε γενικες γραμμες, κανουν με τα αμαξια πραγματα που κανενας μας δεν εχει κανει...Ας μην τα ακυρωνουμε ολοι ολα και ας μην μιλαμε λες και εχουμε κερδισει ολοι μας απο κανα-δυο WRC...
 
[/quote]
BLUE-WHITE said:
1) Τα περιοδικα που εγραψα αναφερονται στον αεροδυναμικο συντελεστη...

2) Μιλωντας γενικα, καλο ειναι να κραταμε χαμηλους τονους...Ενταξει υπαρχουν και κουλοι σε περιοδικα, ομως σε γενικες γραμμες, κανουν με τα αμαξια πραγματα που κανενας μας δεν εχει κανει...Ας μην τα ακυρωνουμε ολοι ολα και ας μην μιλαμε λες και εχουμε κερδισει ολοι μας απο κανα-δυο WRC...

Βασικα το πρόβλημα αυτων που εχουν δουλεψει σε περιοδικά είναι οτί αυτοί νομιζουν πως εχουν οδηγησει wrc και εχω γνωρίσει αρκετους απο δαυτους!! Επειδή εγώ μόνο μιλάω για αυτό το θέμα κ είμαι τελείως αντίθετος το μόνο που έχω να πω είναι οτί εχω εξαντλησει αρκετα όρια αυτοκινητων με κ χωρις αποστάτες κ για αυτο κ μόνο μπορω να μιλαω με σιγουρια!
Αν θελεις ποιο ουδετερο κωλο οπως το λες ανοιγεις λιγο την toe αντι να πετάξεις λ7 σε αποστάτες!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread