Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

BLUE-WHITE said:
Ποιανου το ST αν επιτρεπεται?
δεν τον ξερεις είναι απο τα μέρη μου εδω!
Αν θελεις παντως μπες μια μερα στην πιστα κανε μερικους γυρους με τους αποστάτες κ μετά βγάλτους μια κ ξαναμπες για να  δεις την διαφορα σε συμπεριφορα κ σε απόδοση! Δεν ειναι τιποτα! 20€ θα δωσεις στην πιστα για να το δοκιμασεις ;)
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Α μαλιστα...
Στον δρομο εχω κανει δοκιμες...οσες και οσο φυσικα μπορoυν να σου επιτρεψουν οι συνθηκες δρομου...Δεν παρατηρησα κατι αρνητικο, το ξαναλεω...Anyway...
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
εγω προσωπικα 1η φορα ακουω οτι για να διορθωσεις τον κωλο του αυτοκινητου βαζεις αποστατες...δεν διορθωνεται με αυτον τον τροπο..
να ρωτησω: το ST ειναι τοσο υπερστροφικο (ακομα κ στο οριο) για να χρειαζεται βελτιωση με ηδη τοσο καλη αναρτηση οσο ειναι οι kw?
Δημητρη αν ειχες προβλημα υπερστροφης το σωστο θα ηταν να παιξεις με την ρυθμιση της αναρτησης...γι΄αυτο εξαλλου ειναι κ ρυθμιζομενη...
 
BLUE-WHITE said:
Α μαλιστα...
Στον δρομο εχω κανει δοκιμες...οσες και οσο φυσικα μπορoυν να σου επιτρεψουν οι συνθηκες δρομου...Δεν παρατηρησα κατι αρνητικο, το ξαναλεω...Anyway...
δεν πρόκειται να δεις κάτι αρνητικό με μισό πόντο αλλά κ ούτε κάτι θετικό! στην πολύ πίεση βλέπεις την διαφορά όταν έχεις ειδικά ημισλικ (ή σε συνθήκες καλής πρόσφυσης) κ αρχίζει να συμπεριφέρεται όλο το αμάξι παράξενα!! Το ίδιο ειχε συμβεί όταν δοκιμάστηκαν στο ίδιο αμάξι ζάντες με λίγο μικρότερο όφσετ(με τα ίδια λάστιχα) ! (Βασικά να είναι καλά οι απεριόριστες στροφοδιαδρομές που έχουμε εδω πέρα για αρχή) ..κ η πίστα που βλέπεις πλέον με χρόνους αν άξιζε το κάθε πείραμα στο τέλος!
Όπως κ να έχει αν είναι αμάξι σου μαθαίνεις να προσαρμόζεσαι στις συνθήκες  που είναι στημένο ή κακοστημένο! 
Σαν αμάξι το μαμά ST έχει πολύ ουδέτερη συμπεριφορά στον δρόμο! Δεν ξαφνιάζει τον οποιοδήποτε οδηγό θα το οδηγήσει! Η υπερστροφή έρχεται μόνο όταν δώσει εντολές ο οδηγός κ έρχεται τόσο ομαλά κ προοδευτικά που ο οποιοσδήποτε μπορεί να την κουμαντάρει! Σε περιπτώσεις που υπερβεί κατά πολύ το μετατρόχιο με αποστάτες κ με συνδυασμό κακής ανάρτησης τότε το αμάξι αρχίζει να σφαλιαρίζει ανεξέλεγκτα σε σημείο που μπορεί να σε βγάλει στα χωράφια στην καλύτερη των περιπτώσεων.... 
Πολλές παρεμβάσεις γίνονται δυστυχώς στην ανάρτηση των αυτοκινήτων για την εξωτερική εμφάνιση κ μόνο! μια από αυτές είναι κ οι αποστάτες για αυτό τον λόγο βρίσκεται εδώ το θέμα αυτό κ όχι στις αναρτήσεις...!!   
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Εγώ πάντως που δε συνηθίζω να οδηγώ στο όριο, θα έβαζα αποστάτες μόνο πίσω για ομορφιά. Και μόνο υπό την προϋπόθεση ότι δε θα χαλάσει τραγικά η γεωμετρία της ανάρτησης του αυτοκινήτου μου (κοπανήματα, γλιστρήματα κλπ).
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Σαν μαμα στησιμο, για τα δικα μου γουστα, το ST ειναι πιο υπερστροφικο απο οσο θα ηθελα...Η συμπεριφορα του αυτη, διορθωθηκε κυριως με την KW και πολυ λιγοτερο με τους αποστατες...παρελειψα να το πω...

Γενικοτερα ειμαι απο αυτους που απο ενα hatch-back θελουν η ουρα να ακολουθει τα μουτρα...Δεν μου αρεσουν τα παντιλικια, σε αυτα τα αμαξια...Αν ηθελα γλιστρηματα, θα επαιρνα πισωκουνα...
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
BLUE-WHITE said:
Οσο για τον αεροδυναμικο συντελεστη, ενταξει, δεν χαλαει οπως θα χαλουσε αν εβαζε καποιος μια τεραστια αεροτομη, ομως σιγουρα επηρεαζει στα πολλα χιλιομετρα...Οπως επηρεαζουν οι ζαντες με πολυ μικρο offset, που εξεχουν πολυ απο το αμαξωμα....Οποιος αμφιβαλλει, του δανειζω περιοδικα ειδικου τυπου, μπας και μαθει τιποτα...


επειδη μαλλον σε εμενα πηγαινε αυτο κ σ απανταω επι ευκαιριας κ στο τελ. σου post:

ολα αυτα που λες για το αμαξι σου ειναι κυριως φιλολογικου χαρακτηρα οποτε θα τα συζητησουμε σε καποιον καφε...να μ δανεισεις κ τα περιοδικα ειδικου τυπου κ να εγω να σ δανεισω εγκυκλοπαιδεια...
κατσε κ ρυθμιζε εσυ την οδ. συμπεριφορα του αυτοκινητου με τους αποστατες σου!!
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Την δεχομαι την εγκυκλοπαιδεια, αρκει να την διαβασεις και εσυ πρωτα...Δεν μπορω να εξηγησω αλλιως το οτι σου κανει τοση εντυπωση το γεγονος, οτι αν μεγαλωσεις το μετατροχιο, αναγκαζεις την ουρα να φυγει δυσκολοτερα...Απλα καποιοι υποστηριζουν οτι, το αμαξι μετα (ακριβως επειδη πλεον δεν μπορει να διωξει ευκολα την ουρα) βγαζει περισσοτερα μουτρα, αλλοι παλι οτι, ναι μεν μεγαλωνει το οριο, αλλα οταν φτασεις το (μεγαλυτερο πλεον) οριο, γινεται πιο αποτομο...Εγω παλι λεω οτι, τουλαχιστον με το δικο μου setup, το αμαξι δεν κανει τιποτα απο τα δυο...

Υ.Γ. Σε ενα forum λογικο ειναι να γινονται και πολλες κουβεντες φιλολογικου χαρακτηρα....Να τις συζητησουμε λοιπον σε καποιο καφε...(αν και δεν θα επρεπε να γραφεις για καφε, γιατι δημιουργεις εντυπωσεις  :eek: borred)...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Κύριοι, παρακαλώ να σταματήσουν εδώ τα σχόλια για εγκυκλοπαίδειες, περιοδικά και  borred  και να περιοριστούμε στις εντυπώσεις μας από την τοποθέτηση ή όχι αποστατών στο ST.
 

mpokwsths

Member
May 20, 2010
202
0
0
BLUE-WHITE said:
Απλα καποιοι υποστηριζουν οτι, το αμαξι μετα (ακριβως επειδη πλεον δεν μπορει να διωξει ευκολα την ουρα) βγαζει περισσοτερα μουτρα, αλλοι παλι οτι, ναι μεν μεγαλωνει το οριο, αλλα οταν φτασεις το (μεγαλυτερο πλεον) οριο, γινεται πιο αποτομο...Εγω παλι λεω οτι, τουλαχιστον με το δικο μου setup, το αμαξι δεν κανει τιποτα απο τα δυο...
Δημήτρη, είχα σκοπό να μη συνεχίσω αυτή την κουβέντα αλλά βλέπω ότι δεν τα λες σωστά.
Δε μεγαλώνεις κανένα όριο με τους αποστάτες πίσω. Απλά εξαλείφεις την τάση του αυτοκινήτου να βοηθάει στο στρίψιμο με το πίσω μέρος (την οποία τάση έχουν - είχαν όλα τα αναγνωρισμένα σπορτιφ - στριφτερά μοντέλα του παρόντος και του παρελθόντος: Focus RS 1&2, Clio RS, Megane RS, Peugeot 106, Renault Williams και πολλά πολλά άλλα). Να αισθάνεσαι δηλαδή στο όριο ότι υπάρχει η τάση να γλιστρήσει η ουρά (κάτι που δεν γίνεται γιατί είναι μόνο αίσθηση ή γίνεται τόσο γλυκά και ομαλά που πραγματικά σε βοηθάει να στρίψεις ταχύτερα). Αντί λοιπόν να έχεις αυτή την ισορροπία στο όριο, η οποία βοηθάει στην εξάλειψη της υποστροφής, έχεις πιο σταθερό πίσω άξονα με αποτέλεσμα να αναγκάζεις το εμπρός μέρος να ξεκολλήσει νωρίτερα. Απλά πράγματα. Δεν έχεις μεγαλώσει απολύτως κανένα όριο.

Κατά συνέπεια: ΚΑΙ περισσότερα μούτρα έχεις ΚΑΙ πιο απότομη συμπεριφορά. Τράβα χειρόφρενο με 60 - 70  χλμ να ξεκολλήσει το πίσω μέρος αρκετά και μετά μου λες μετά αν αυτό που θα επακολουθήσει θυμίζει προοδευτική οδική συμπεριφορά.

Τώρα αν δε συνηθίζεις να πηγαίνεις με το πλάι, αυτό είναι άλλο -δικό σου- θέμα. Αλλά δε σημαίνει ότι επειδή δεν το επιδιώκεις ή δε βγάζεις το ESP δεν θα το κάνει όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
αμ μπραβο.. Π.χ:οτι πρεπει για να μπορεις να πλασαρεις-τοποθετησεις το αμαξι πριν την στροφη..

συμφωνω σε ολα Κωστα..

οι αποστατες ειναι καθαρα για θεμα ομορφιας, να χωρανε οι τροχοι στους θολους κλπ και οχι για βελτιωση της οδ. συμπεριφορας, απεναντιας την χειροτερευουν..

αλλα πραγματα κανεις για βελτιωση οδ. συμπεριφορας!!!
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
mpokwsths said:
Δημήτρη, είχα σκοπό να μη συνεχίσω αυτή την κουβέντα αλλά βλέπω ότι δεν τα λες σωστά.
Δε μεγαλώνεις κανένα όριο με τους αποστάτες πίσω. Απλά εξαλείφεις την τάση του αυτοκινήτου να βοηθάει στο στρίψιμο με το πίσω μέρος (την οποία τάση έχουν - είχαν όλα τα αναγνωρισμένα σπορτιφ - στριφτερά μοντέλα του παρόντος και του παρελθόντος: Focus RS 1&2, Clio RS, Megane RS, Peugeot 106, Renault Williams και πολλά πολλά άλλα). Να αισθάνεσαι δηλαδή στο όριο ότι υπάρχει η τάση να γλιστρήσει η ουρά (κάτι που δεν γίνεται γιατί είναι μόνο αίσθηση ή γίνεται τόσο γλυκά και ομαλά που πραγματικά σε βοηθάει να στρίψεις ταχύτερα). Αντί λοιπόν να έχεις αυτή την ισορροπία στο όριο, η οποία βοηθάει στην εξάλειψη της υποστροφής, έχεις πιο σταθερό πίσω άξονα με αποτέλεσμα να αναγκάζεις το εμπρός μέρος να ξεκολλήσει νωρίτερα. Απλά πράγματα. Δεν έχεις μεγαλώσει απολύτως κανένα όριο.

Κατά συνέπεια: ΚΑΙ περισσότερα μούτρα έχεις ΚΑΙ πιο απότομη συμπεριφορά. Τράβα χειρόφρενο με 60 - 70  χλμ να ξεκολλήσει το πίσω μέρος αρκετά και μετά μου λες μετά αν αυτό που θα επακολουθήσει θυμίζει προοδευτική οδική συμπεριφορά.

Τώρα αν δε συνηθίζεις να πηγαίνεις με το πλάι, αυτό είναι άλλο -δικό σου- θέμα. Αλλά δε σημαίνει ότι επειδή δεν το επιδιώκεις ή δε βγάζεις το ESP δεν θα το κάνει όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.


Ναι Κωστα, εσυ υποστηριζεις λοιπον την πρωτη περιπτωση που εγραψα στο προηγουμενο μου ποστ...Τα εχουμε συζητησει πολλες φορες...και εγω προσωπικα κατεληξα στο συμπερασμα, οτι ολοι δεν εχουν τα ιδια οδηγικα γουστα στο καθε αμαξι...Λογικο....Οπως λογικη ειναι και η θεωρια της υποστροφης, οταν μεγαλωνει ο πισω αξονας...Ομως εγω δεν ειδα παραπανω μουτρα στο δικο μου....Ισως να ειναι τα KW ή η θολομπαρα...Δεν ξερω...αλλα αφου δεν εχω extra μουτρα δεν με απασχολει κιολας...Διαφορετικα θα ειχα βγαλει τους αποστατες... ;)
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
ρε συ Δημητρη μια ερωτηση εκανε ο arkas κ αρχισες να αναλυεις την οδ. συμπεριφορα με τους αποστατες...
10 ατομα εγραψαν την γνωμη τους κ πρεπει να εχεις τον τελ.λογο παντα...δεν απαγορευεται το λαθος αλλα μην ξεχασουμε κ αυτα που ξερουμε επειδη πρεπει οπωσδηποτε να υποστηριξεις το αμαξι σου..

ας αποφασισει μονο του το παιδι γιατι μονο κακο κανουμε με αυτον τον τροπο!
 

BLUE-WHITE

Pro Member
May 12, 2010
447
0
0
Athens
Αλλη φορα τοτε, να απανταμε μονιλεκτικα....''Ναι βαλε ή οχι μην βαζεις"....Γιατι?..."Γιατι ετσι"
Ισα-ισα που με αυτον τον τροπο, ακουγωντας δηλαδη διαφορες (τεκμηριωμενες) αποψεις, ειναι πιο ευκολο για αυτον να αποφασισει και ισως να του λυθουν οι οποιες αποριες εχει....Γιατι αφου ρωτησε, θεωρω δεδομενο οτι εχει καποιες αποριες...


*Να υποστηριξω το αμαξι μου...χαχα...Τι αλλο θα ακουσω...Πραγματικα πρεπει να υποστηριξω μια μετατροπη των 100 ευρω, που ανα πασα στιγμη μπορει να αφαιρεθει, χωρις κανενα κοστος... ::) wall
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread