Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

thabibikas said:
Καλησπερα, μιας και ηρθε και η ωρα μου και εμενα, και μετα απο αναγνωση ολου του θεματος, πιστευω πω εχω καταληξει στα:

1. δισκο πλατο sacks
2. τρομπακι γνησιο
3. βαλβολινες comma ή motul 2 λιτρα

Επιπλεον θα ηθελα να ρωτησω αν μαλακωσει το σασμαν μου, διοτι το νιωθω αρκετα σκληρο.
Το πεταλι θα μαλακωσει. Το σασμαν λιγο δυσκολο...εκτος και αν δεν μπορει να κανει καλη αποσύμπλεξη λογο φθορας.
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
ok πρωτα θα δω τι εχει πανω. δεν πατιναρει το αμαξι, αλλα ακουγεται παρα πολυ το ρουλεμαν και εχει σκληρυνει το σασμαν μου, στελιο σε ευχαριστω για την πληροφορια.
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Καλημερα. Η νεα χρονια δεν αρχισε ευχαριστα. Μετα απο επιστροφη απο την ευβοια (ταξιδι 2 ωρων απροβληματιστο), την επομενη το βραδυ (ειχε και μηδεν βαθμους θερμοκρασια) παιρνω το αμαξι μια βολτα και  πατιναρει σαν τρελο. Ενω μεχρι την προηγουμενη μερα δεν ειχα θεμα. Νομιζα οτι ειναι το κρυο...αλλα οχι. Ειμαι για δισκο πλατο ετσι στα ξαφνικα? Ολες οι ταχυτητες, εκτος απο την πρωτη, μολις πατησω λιγο γκαζι, φτανουν στον κοφτη. :'(
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
οποτε ειμαι σιγουρα για αλλαγη... στις 120χιλιαδες χιλιομετρα πλεον.
θα περιμενω τιμη απο το συνεργειο μου και θα ενημερωσω. Μ ειπε οτι zachs θα μου βαλει. Επιπλεον, παρατηρησα εντελως τυχαιο, οτι στο πεταλι του συμπλεκτη υπαρχουν υγρα σε πολυ μικρη ποσοτητα, σαν να γλυφει.
 
Εχει χαρακτηριστικη μυρωδια το υγρό των φρένων. Για σιγουρεψου αν ειναι οντως υγρά.
Υπάρχει μια μικρή πιθανότητα τα χρειαστείς πλανάρισμα στο βολάν (αν δουλεψαν πολύ τα πιρτσίνια) . Αν χρειαστεί να βγει πρέπει να σημαδευτεί το σημείο του βολάν σε σχέση με τον στρόφαλο για να μην χάσει το εργοστασιακό ζύγισμα. Η τιμη για δισκο πλατό (σακς) και ρουλεμάν μαζί με βαλβολίνες είναι γυρω στα 200€ . Να περιμένεις κανα 300-350 να ακούσεις. Για πιο πάνω τιμη αν σου πει , ψάξε αλλού.
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
αυτο το τρομπακι που λετε να το αναφερω? ναι υγρα ειναι βγαινουν απο ενα τσιμουχακι
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Έχει 2 τρομπακια ένα μέσα(στο συμπλέκτη) ένα στο σασμαν, του σασμαν καλό είναι να το αλλάξεις, τώρα το μέσα εγώ με 293.000χλμ δν το χω αλλάξει ποτε.το έξω κάθε φορά που αλλάζω δίσκο πλατό το αλλάζω.

Υ.γ. Στέλιο έχει στάνταρ θέση το βολάν δν μπορείς να το βάλεις άλλιως κ να θες.
 
Εχεις δίκιο Αντρέα. Το ξέχασα ότι σε αυτό το μοντέλο έχουν βάλει πείρο και μπένει σε στάνταρ θέση! Αλλά για να το ξέρεις και να το θυμάσαι...κάτι θα έχεις σκαλίσει..κάτι θα έχεις αλαφρώσει (απο το ελαφρώνω) tease

thabibikas said:
αυτο το τρομπακι που λετε να το αναφερω? ναι υγρα ειναι βγαινουν απο ενα τσιμουχακι
Ναι...ειναι σημαντικό. Να ξέρεις πως αν παρει αέρα το κύκλωμα ο συμπλέκτης(το πετάλι ) δεν θα "ακούει".
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Μακάρι Στελλακο να ταν ελαφρωμα.
ορίστε τα "κολπα" μου που το γνωρίζω.  tease κ πρόσεξε αυτό συνέβη 2 φορές. Τλκ τα βολάν τις ford δεν έχουν αντοχή χαχαχχαχα tease tease tease
 
βρήκες τελικα τον λόγο? Κακοζυγισμένος στρόφαλος κάνει τέτοια κρακ...ειδικά αν έχουν μετατοπιστει οι κοφτες. Εκτος αν πετσικάρουν στα πολλά ζόρια (σε ξεκινήματα) αλλά θα κλώτσαγε στις ημισυμπλέξεις.
Τυχερός που δεν σου ήρθε σε καμια καμπίνα...
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Αυτό είναι τη δεύτερη φορά. Πριν 3 χρόνια συνέβη πάλι το ίδιο. Από τις "νορμαλ" αλλαγές είναι  tease. Μέσα στρόφαλο κ τετοια δν έχω πειράξει τπτ.
 
Αν ήταν έτσι θα έπρεπε να είχα πετσικάρει όχι μόνο βολάν αλλά και σασμάν μαζι με τις αλλαγές που κάνω εγώ!!  giggle

Απο την μάνα του έχει θέμα το μοτερ με το ζύγισμα ή με τον στρόφαλο στην βάση του βολαν. Μετριέται με όργανο.
Το σωστό για κάθε φορά που αλλάζεις βολαν , ειναι πως πρεπει να βγουν τα "σωθηκά" του μοτερ για ζύγισμα.
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Κ ποιος σου είπε ότι δν έχω πάρει κ σασμαν στο χέρι :p αλλά πίστεψε με δν νομίζω ότι κάνεις αλλαγές όπως εγώ ;) μπορεί να στο επιβεβαίωσει κ ένα μέλος γνωστός κοντρακιας tease
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Καλησπερα, στο συνεργειο που πηγαινω,μου ειπαν για δισκο πλατο και εργασια στα 350e. Μου ειπε πως το τρομπακι και το ρουλεμαν συνηθως δεν εχουν προβλημα, μονο αν εχουν διαρροη. Αυτος λεει απλα τα γρασαρει αν δεν εχει διαρροη. Και επιπλον τρομπακι και ρουλεμαν πανε +100ε αν θελω. Πειτε μου την αποψη σας!
 
φυγε....πηγαινε αλλου

πριν λίγο καιρό είχα γράψει..

Αυτές τις ημέρες ασχολήθηκα με αλλαγή δίσκου-πλατό-ρουλεμάν-βαλβολίνες σε μκ6

Το κοντέρ έδειχνε 245.000+ χιλιόμετρα....

Φυσικά έβαλα sachs εμπορίου περίπου στα 100€ σε σύγκριση με τα 180€ που έχει το γνήσιο (Sachs με σφραγίδα Mototrcraft) .
Χρειάστηκαν γύρω στα 2.5 Λίτρα βαλβολίνη (αφού το άφησα να στραγγίξει μπαταρισμένο και με βγαλμένο το ημιαξόνιο)
Ρουλεμάν-Τρομπάκι γνήσιο στα 65€.
Δεν στοίχισαν πάνω από 190€ τα ανταλλακτικά.
Είναι εύκολη υπόθεση η αντικατάστασή του σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα αφού είναι αρκετά ευρύχωρο το μηχανοστάσιο. Μέσα σε μία ημέρα ένα άτομο το αλλάζει το σετ άνετα.




Απο βαλβολίνες 10€ το λίτρο σε comma
Οι τιμες ειναι αυτες να ξέρεις...
 

TEO-S

Member
Jun 3, 2010
128
0
16
Μοντέλο
MK6
Σε ευχαριστω στελλιο. Μηπως μπορεις να μ στειλεις ενα προσωπικο μηνυμα απο που εκανες τις αγορες?
 

Crazy

Hero Member
Vip Team
Jul 8, 2010
1,568
8
38
38
Οπου υπαρχει στροφη....
Οντως φύγε. Το τρομπακι είναι το 1ο που αλλάζουν κι αυτός λέει να το γρασαρει;  ωραία πες του αν το ξανακάνει πληρώνω εργασία; κοίτα να δεις κάτι τύπους ρε.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread