Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

billz

Original poster
Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Θα ειχε κανενα αποτελεσμα η αλλαγη του συμπλεκτη με εναν εκτος αυτου που βαζουν στην φορντ για καλυτερες επιδοσεις??
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
η ford συνεργάζεται με την sachs,έχει τον κανονικό τύπο που βγάζει άλλα έχει και πιο racing τύπο,αλλά θα δώσεις πάνω από 500E αξίζει?
εγώ δεν θα τα έδινα προσωπικά
 

billz

Original poster
Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Αμα ειναι να δωσει λιγο ευστοφεια αξιζει νομιζω για οποιον ηρθε η ωρα για νεο συμπλεκτη αμα ειναι μικρη η διαφορα τους τιμολογικα
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Μπορείς να πας και να φτιάξεις τον δικό σου δίσκο αλλά και το πλατό. Μπορείς να το κάνεις τετράφτερο κανονικά με ελατήρια όχι ξερό όπως.. και το να ενισχύσεις το πλατό.

Ο τετράφτερος φτιαχτός αντέχει περίπου για 20.000 χμ ανάλογα την χρίση και το πόδι σου (αλλά και η επώνυμη κάπου εκεί παίζουν). Θα σου ξεκινάει ποιο απότομα δηλ. ξεχνάς το πατινάρισμα γιατί πολύ απλά δεν πατινάρουν (πολύ λίγο) και αν προσπαθήσεις να το πατινάρεις θα αρχίσει να σου σκοτσάρει. Τοποθετώντας έναν τρετράφτερο δίσκο θα έχεις ποιο άμεσες αλλαγές ταχυτήτων. Είναι ποιο ελαφρύς, αερίζετε καλύτερα απ ότι ένας μαμά και η διαφορές στις επιδοσεις θα είναι πολύ μικρές…τόσο μικρές  που δεν θα τις καταλαβαίνεις και τόσο εύκολα, το πολύ να κερδίσεις ένα καπό από πρώτες μέχρι και τετάρτες.
Κάτι είναι και αυτό. giggle

Για το πλατό μη το σκέφτεσαι καν μιας και το Fiesta για τα άλογα που έχει δεν το χρειάζεται και εκτός από αυτό θα σε κουράσει  περισσότερο στην καθημερινή χρήσει.

Το κόστος αγοράς ενός τέτοιου δίσκου είναι περίπου στα 200ε
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Για καθημερινή χρίση “απλή χρίση” δεν αξίζει.

Από την άλλη εάν έχεις άλλες βλέψεις για το αμάξι σου και εάν ασχολείσαι με ανηγματάκια τα βράδια, δεν είναι κακό… από την στιγμή που πας έτσι και αλλιώς για δίσκο.
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
billz said:
Κατατοπιστικοτατος!!!Οποτε δν αξιζει  ;D
Εφόσον το αυτοκίνητό σου είναι σε εργοστασιακά επίπεδα ουτέ να το σκέφτεσαι να αλλάξεις συμπλέκτη με κάτι πιο ''άγριο''... Θα χαλάσεις την άνεση και την οδηγησιμότητα του χωρις να υπάρχει λόγος!Αν δεν άντεχε ο συμπλέκτης λόγο αυξημένης ροπής τότε να προχωρούσες σε κάτι τέτοιο.
 

Dante!

Hero Member
May 10, 2010
900
0
16
39
athens
Μοντέλο
MK8
Λοιποοοοοον....τελικα μαθαμε τι επαθε το Dantoαμαξο!!!!!!καταστραφηκε ο δίσκος !!! εσπασε ενα απο τα ελατηρια κ καταφερε να κινητε αυτοδυναμα γτ εγκλωβηστηκε αναμεσα στα δοντακια το ελατηριο.... ;)
2011-09-06144946.jpg

2011-09-06145004.jpg

300 ευρω το μαλλι.... rules
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
H απόλυτη γκαντεμιά δηλαδή. Αυτό είναι σίγουρα ελάττωμα από την κατασκευή του συμπλέκτη γιατί αν θυμάμαι καλά δεν έχεις και πάρα πολλά χιλιόμετρα (π.χ. πάνω από 101000 που έχω εγώ)... Τέσπα, καλορίζικος ο νέος σου συμπλέκτης  :)
 

Dante!

Hero Member
May 10, 2010
900
0
16
39
athens
Μοντέλο
MK8
kostg said:
H απόλυτη γκαντεμιά δηλαδή. Αυτό είναι σίγουρα ελάττωμα από την κατασκευή του συμπλέκτη γιατί αν θυμάμαι καλά δεν έχεις και πάρα πολλά χιλιόμετρα (π.χ. πάνω από 101000 που έχω εγώ)... Τέσπα, καλορίζικος ο νέος σου συμπλέκτης  :)
περιπου...γτ μπορουσε να μ'αφησει στην Καβαλα οπου αρχησε τα συμπτοματα αλλα....εκανε 1000 χλμ πριν σταματησει να δουλευει εν κινηση!!!!εχει τσαγανο το fiestaki !!!!καλα θυμασαι...73000 χλμ εχει!
το παραλογο ειναι οτι αντι να χαλασει ο δισκος....κλαταρε το πλατο ???
 

Dante!

Hero Member
May 10, 2010
900
0
16
39
athens
Μοντέλο
MK8
σ'ευχαριστω αγορινα μου....θα προτημουσα βεβαια να εβαφα τα πλαστικα κ να εβαζα xenon αλλα....με τις υγειες μου :)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Κωστή μια μικρή διόρθωση. Απ ότι φαίνεται στις φωτο, σου χάλασε το ελατήριο του δίσκου όχι του πλατό. Το πλατό είναι άλλο …είναι αυτό που έχει τα χτένια πάνω του μαζί με ένα μεταλλικό ας το πούμε στεφάνι.

Η δουλειά των ελατηρίων του δίσκου είναι, να κάνουν απόσβεση κατά την σύμπλεξη του δίσκου με το βολάν. Εάν δεν υπήρχαν όλες οι αλλαγές θα ήταν πιο ακέραιες και απότομες στο άφημα του συμπλέκτη και ειδικά κατά την εκκίνηση. Ταυτόχρονα προστατεύουν τα άλλα κινούμενα μέρη πχ ημιαξόνια, σασμάν (ρουλεμάν και γρανάζια) ακόμα και τον στρόφαλο (τσιμούχα στροφάλου) από πρόωρες φθορές και τυχόν σπασίματα.


Κρίμα.. μιας και φαίνεται ότι ο δίσκος σου ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση.
 

Dante!

Hero Member
May 10, 2010
900
0
16
39
athens
Μοντέλο
MK8
εκανα λαθος τελικα...αμα δεν εχεις ξαναδει ποτε αυτα τα εξαρτηματα αυτα συμβενουν!καλα εκανες Νικο κ με διορθοσες γτ ετσι μαθενω! ok234
ναι παρατηρησα οτι ηταν σε πολυ καλη κατασταση ο δισκος....!τι να κανουμε,τουλαχιστον μαθενουμε κ κατι με αυτες τις βλαβες μιας κ γω παντα ειμαι μπροστα σε καθε τι που κανω στο αμαξι μου ;)




edit: Φίλε Dante το ποστ σου διορθώθηκε. Η λέξη πλατό μετονομάστηκε σε δίσκος ;)
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Μια και που τα χιλιόμετρα του πάνθηρα αυξάνονται διαρκώς με τον καιρό,



ήρθε η ώρα να αλλάξω συμπλέκτη. Η αλήθεια είναι ότι δε με άφησε, αλλά εδώ και αρκετό καιρό είχα προβλήματα όπως:

1) "Τριξίματα" κατά τη σύμπλεξη
2) "Σφύριγμα" κατά την εκκίνηση, ειδικά τα κρύα πρωινά
3) "Μηδενική" διαδρομή πεντάλ συμπλέκτη, δηλαδή πατημένο έκανε αποσύμπλεξη, αφημένο σύμπλεξη, μέση κατάσταση δεν υπήρχε (π.χ. "πατινάρισμα")
4) Πιο σκληρό πεντάλ συμπλέκτη από το κανονικό
5) Όταν ζεσταινόταν γενικά το αυτοκίνητο (μετά από κανένα 20λεπτο +) και αναλόγως το δρόμο, "πατινάριζε" από μόνο του (αυτό όχι πάντα, αλλά υπό συνθήκες)

Επισκεύτηκα λοιπόν το συνεργείο που συντηρεί τον πάνθηρα με τα ανταλλακτικά στο χέρι και έγινε η αντικατάσταση. Αρχικά λύθηκε το σασμάν, οι βάσεις του, τα ημιαξόνια και άδειασαν οι παλιές βαλβολίνες. Στη συνέχεια "κατέβηκε" στο πάτωμα του συνεργείου, όπου και αντικαταστάθηκε το υδραυλικό τρομπάκι - ρουλεμάν του συμπλέκτη:



Το νέο τρομπάκι (γνήσιο Ford) όπως βγήκε από το κουτί του:

   

To βολάν μετά την απομάκρυνση του σετ δίσκου - πλατό (με λίγο "γυαλοχαρτάρισμα" για να φύγει η μάκα:



Ο παλιός δίσκος και το πλατό, όπου φαίνονται πόσο ταλαιπωρημένα είναι (μετά από 115.000 χιλιόμετρα). Ουσιαστικά ο δίσκος έχει "λιώσει" αρκετά (το υλικό τριβής κοντεύει να φτάσει στα πριτσίνια) και το πλατό είναι "καμμένο" σε κάποια σημεία του:

           

Ο νέος δίσκος και το πλατό (sachs, πρακτικά ίδιο σετ με το εργοστασιακό, αλλά χωρίς τη στάμπα της Ford):

       

Τα παραπάνω τοποθετημένα (βιδωμένα) πάνω στο βολάν, ένα βήμα προτού "ανέβει" ξανά το σασμάν στη θέση του:



Και οι γνήσιες βαλβολίνες της Ford, το κιβώτιο του fiesta δέχεται κάτι λιγότερο από 2 λίτρα:



Η διαδικασία βγάλε - άλλαξε - βάλε κράτησε περίπου 4 ώρες χωρίς περιττές καθυστερήσεις, ο μηχανικός ήξερε ακριβώς τι να ξεβιδώσει και δεν ψαχνόταν εκείνη τη στιγμή. Το κόστος των ανταλλακτικών ήταν 200 ευρώ με τις σχετικές εκπτώσεις (σετ δίσκου - πλατώ, τρομπάκι και βαλβολίνες) και η εργασία 130 ευρώ, σύνολο δηλαδή 330.
Με τις υγειές μου!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread