λες ε? οκ απο να τα πληρωνω διπλα μετα αν θυμασαι στο παρελθον με το παλιο μου την ειχα παθει τη ζημια με την αντλια σε ευχαριστω για την απαντηση και κατι τελευταιο απο μαρκα τι να βαλω στο παλιο ειχα βαλει της hepu και βγηκε σκυλι αλλα ειναι λιγο ακριβη.scorpion said:Καλό είναι να τα αλλάξεις...
Επειδή περνάνε τα χρόνια...Από χιλιόμετρα δεν σε πιάνει
Είναι όντως ακριβή αλλά και πολύ καλή...pt1986 said:λες ε? οκ απο να τα πληρωνω διπλα μετα αν θυμασαι στο παρελθον με το παλιο μου την ειχα παθει τη ζημια με την αντλια σε ευχαριστω για την απαντηση και κατι τελευταιο απο μαρκα τι να βαλω στο παλιο ειχα βαλει της hepu και βγηκε σκυλι αλλα ειναι λιγο ακριβη.
Μαλλον καλυτερα να βαλω την hepu παλι αλλα θα θελει και αντιψυκτικο ποσα λιτρα θελει το mk7 αραγε? στο μαγαζι που ψωνιζω βρηκα ενα σετ της ina χρονισμου που εχει και αντλια μεσα στα 80 ευρω αξιζει να το χτυπησω?scorpion said:Είναι όντως ακριβή αλλά και πολύ καλή...
Ότι πληρώνεις παίρνεις.Βέβαια υπάρχουν και πιο οικονομικές και ποιοτικές...και μετά πας στις κινέζικες
Παιδια πηγα σημερα και πηρα το σετ ιμαντα της ford με αντλια γνησια στα 130 ευρω και εξωτερικα λουρια της dayco και το αντιψυκτικο της motul που ειναι χωρις αραιωση σε 2 ωρες εχω ραντεβου για τοποθετησηpt1986 said:Μαλλον καλυτερα να βαλω την hepu παλι αλλα θα θελει και αντιψυκτικο ποσα λιτρα θελει το mk7 αραγε? στο μαγαζι που ψωνιζω βρηκα ενα σετ της ina χρονισμου που εχει και αντλια μεσα στα 80 ευρω αξιζει να το χτυπησω?
Σ' ευχαριστω κωστα σημερα που το οδηγησα πρωτη φορα πολυ ικανοποημενος ενταξει και στο mk6 ημουν :'(.kostg said:Πολύ ωραία. Μπραβο. Και καλή "αναβάθμιση" από mk6 σε mk7
Kαλοτάξιδο να είναι!
Προσωπικη μου αποψη ειναι πολλα εκτος αν σου ειπε και την αντλια, εγω πηρα ιμαντα και αντλια γνησια στα 130 ευρω, τα εξωτερικα λουρια ειναι αναλογα το μοντελο σου αν εχεις κλιμα η ac η αν ειναι του 11 και μετα η πριν του 11 και η φλαντζα στροφαλου, η εργασια το πολυ 90 με 100 ευρω θα σου παει βαλε και το αντιψυκτικο εμενα νομιζω βγηκε 281€ μονο ο ιμαντας και η αντλια και η εργασια επειδη ειχα και την εργασια του απλου service βγκε παραπανω αλλα η τιμη ειναι αναλογα του μηχανικου.thodoris said:Σήμερα που πήγα για service μου είπαν επειδή έχω φτάσει τα 8 χρόνια πρέπει να αλλαχτεί ο ιμάντας χρονισμού...Βέβαια όταν τον ρώτησα την τιμή μου είπε ότι πάει σετ με κάτι άλλα ανταλλακτικά τα οποία δεν θυμάμαι τώρα και η τιμή του είναι στα 300 ευρώ...Καλά είναι?Μιλάω για της ford τον ιμάντα και όχι κάποιον άλλον του εμπορίου..
Το ξερω τι συνεπειες θα υπαρξουν αμα κοπει ο ιμαντας και εργοστασιακο να παρεις μπορει να την πατησεις ειναι και αναλογα τον μηχανικο αμα ειναι βιαστικος η κανει τσαπατσουλιες π.χ βαζει παλιες βιδες κτλ.scorpion said:Την ποιότητα δεν την χαλάνε τόσο πολύ.Απλά κοιτάνε να ρίξουν τα κόστη στο εργασιακό κομμάτι.Για αυτό όλα τα εργοστάσια είναι στην Κίνα
Αν κοπεί ο ιμάντας σε ένα αμάξι η ζημιά ξεκινάει από 600e και ανεβαίνει...φαντάσου να μην ήταν σωστά κατασκευασμένα τι καταστροφή θα πάθαιναν οι εταιρίες