Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Του '07 με δύο λ και όχι τέσσερις που είχαν κάποια μέχρι το πρώτο Εξάμηνο του '07
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ωραία. Η Bosch όπως και η NTK (NGK) βγάζουν δύο ανταλλακτικά για τον δεύτερο "λ" σου. Το ένα έχει μήκος καλωδίου 60cm και το άλλο 72cm, ανάλογα με την μεριά (δεξιά ή αριστερά) που τοποθετείται (απ' ότι καταλαβαίνω από τους καταλόγους). Αυτά τα 12 εκατοστά μήπως λύνουν το πρόβλημά σου;

http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=1348
http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=1349
http://www.lambdapower.co.uk/partsearch/az2.asp?idlist=LP-56295%2CLP-56298%2C&compare_submit=compare

Υ.Γ. Τα ngk link ανοίγουν με δεξί κλικ copy link και paste σε νέο παράθυρο...
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Θέλω αρκετό καλώδιο ακόμα για να φτάσω μετά τον καταλύτη!
Αυτοι οι αισθητήρες ίσως είναι για το αλλο με τους τέσσερις λ!
Που ο ένας πάει δεξιά και ο άλλος αριστερά και γι'αυτό η διάφορα στο μήκος!
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Όχι, δε βγάζει κάτι τέτοιο στον κατάλογο. Έναν τύπο δίνει για 1ο αισθητήρα και δύο τύπους (δεξιά-αριστερά) για τον 2ο (monitoring όπως τον αναφέρει). Όλα αυτά για τον ti-vct κινητήρα. Για τους άλλους κινητήρες δεν κοίταξα καν.
 

laDAKIAS

Member
Jul 2, 2010
114
0
16
38
αθηνα
Ισως οι πρώτοι να είναι ίδιοι σε μήκος και να διαφέρουν οι δεύτεροι!
Και το αλλο με τους τέσσερις ti-vct είναι αλλά με διαφορετικη πολλαπλή εξαγωγή!
Δηλαδή έχει ένα χταπόδι 4-2 μετά δύο καταλύτες και μετά γίνετε 2-1!
Και έχει σε κάθε καταλύτη έναν αισθητήρα πριν και έναν μετά.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
kostg said:
Εχεις λαμπακι τωρα. Οταν βαλεις καταλυτη θα καταλαβεις αν δουλεψε η μοντα.
Δεν έχουν οι άλλοι που πλήρωσαν Κώστα για να γλυτώσουν τα λεφτά για τον κανονικό αισθητήρα
Τον έχω δοκιμάσει πριν του πω το οκ για μένα
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
nos7 said:
Εχεις ενα καλωδιο που φευγει απο τον εγκεφαλο και καταληγει σε μια φυσα,μετα κουμπωνει εκει η φυσα του λ και μετα ειναι ο λ....θα κοψεις το καλωδιο που ειναι απο τον εγκεφαλο κοντα στην φυσα και θα μακρυνεις αυτο το καλωδιο!!! Εαν πειραξει το καλωδιο του λ θα εχεις προβλημα ;)
ok234

Η αλήθεια είναι ότι σε κάποια αυτοκίνητα αν κόψεις το καλώδιο του λ και το κάνεις "τσόντα"  δεν σε απασχολεί ουτε με check ούτε με κοψίματα όπως κάνουν τα δικά μας (άποψη μου, αυτο ειναι η αιτία)!
Του scorpion δεν του βγάζει ουτε check που να αναγράφει ότι η βλάβη προέρχεται απο λ αλλα ουτε κοψίματα!
Μήπως τελικά παίζει ρόλο ο εγκέφαλος μιας και ο δικός μας είναι και λίγο "κομπλεξικός"??
Απο την αρχή του θέματος εχω διαβάσει ότι υπάρχουν mk7 με φιλτρο πανελ και ολόσωμη, με κιτ εισαγωγής της k&n και ολόσωμη αλλα και πρωτο στάδιο(με κιτ της k&n) τα οποία είχαν το ίδιο θέμα με τα κοψίματα οπως είχα και εγώ.
Στο πρώτο στάδιο αλλα και σε μένα μετα την αλλαγή των αισθητήρων δεν ξανα παρατηρήθηκε κάτι!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread