nos7 said:
Εχεις ενα καλωδιο που φευγει απο τον εγκεφαλο και καταληγει σε μια φυσα,μετα κουμπωνει εκει η φυσα του λ και μετα ειναι ο λ....θα κοψεις το καλωδιο που ειναι απο τον εγκεφαλο κοντα στην φυσα και θα μακρυνεις αυτο το καλωδιο!!! Εαν πειραξει το καλωδιο του λ θα εχεις προβλημα
ok234
Η αλήθεια είναι ότι σε κάποια αυτοκίνητα αν κόψεις το καλώδιο του λ και το κάνεις "τσόντα" δεν σε απασχολεί ουτε με check ούτε με κοψίματα όπως κάνουν τα δικά μας (άποψη μου, αυτο ειναι η αιτία)!
Του scorpion δεν του βγάζει ουτε check που να αναγράφει ότι η βλάβη προέρχεται απο λ αλλα ουτε κοψίματα!
Μήπως τελικά παίζει ρόλο ο εγκέφαλος μιας και ο δικός μας είναι και λίγο "κομπλεξικός"??
Απο την αρχή του θέματος εχω διαβάσει ότι υπάρχουν mk7 με φιλτρο πανελ και ολόσωμη, με κιτ εισαγωγής της k&n και ολόσωμη αλλα και πρωτο στάδιο(με κιτ της k&n) τα οποία είχαν το ίδιο θέμα με τα κοψίματα οπως είχα και εγώ.
Στο πρώτο στάδιο αλλα και σε μένα μετα την αλλαγή των αισθητήρων δεν ξανα παρατηρήθηκε κάτι!