To 1000αρι έχει 17 (ή 18) κιλά σταθερής (constant) μέγιστης ροπής, αλλά έχει λειτουργία overboost, κατά τη διάρκεια της οποίας φτάνει και ξεπερνάει τα 20 κιλά ροπής. Και αυτό βοηθάει πάρα πολύ σε προσπεράσματα, λογικό άλλωστε αφού για αυτό το λόγο κυρίως υπάρχει.
Εγώ ήθελα να πάρω έστω το 125αρι αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο, οπότε ήξερα from day one ότι θα του φορέσω Stg1 remap αργά ή γρήγορα....
Όλα τα γνωστά remaps σε Stg1 πάνε τον 1000αρι εκεί τριγύρω στα 145-155 άλογα, και στα 23-24 κιλά ροπής. Καθώς έχουν πουληθεί δεκάδες χιλιάδες Fiesta και είναι χιλιάδες αυτά που έχουν περάσει πρόγραμμα χωρίς να έχει ακουστεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι αυτό είναι και το όριο ασφαλείας για ένα stock μοτέρ. Το πρόβλημα είναι ότι, αν μιλάμε για απλές εκδόσεις, τότε τα υπόλοιπα περιφερειακά, κυρίως τα φρένα αλλά και το στήσιμο, αρχίζουν να έχουν προβλήματα απόδοσης και αντοχής. Οπότε μέχρι εκεί θα έλεγα ότι είναι και το συνολικό όριο "αντοχής" ενός stock απλού Fiesta, από εκεί και πάνω πρέπει να αρχίσουμε να φτιάχνουμε τα υπόλοιπα συστήματα, ξεκινώντας από τα φρένα και την ανάρτηση.