Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

fiestast88

Newbie
May 22, 2014
3
0
0
Καλησπερα παιδια επειδη και εγω σκεφτομαι την αγορα ενος Fiesta st ξερουμε αν υπαρχει διαθεσιμο για test drive σε καποια αντιπροσωπεια της Θεσσαλονικης ;Το αμαξι μου αρεσει απιστευτα πολυ απλα εχω μερικους ενδοιασμους και φοβαμαι μηπως απογοητευτω απο την μεταβαση της κατηγοριας που θα κανω
 

johnnyM

Original poster
Rookie
May 27, 2019
11
0
0
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει διαθέσιμο για test drive σε άλλη αντιπροσωπεία πέρα από του Σφακιανάκη στην Αθήνα. Εκεί θα ήταν καλό να πάρεις ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις. Εμένα το δικό μου ήρθε και πήγα και το ειδα και από κοντά και έπαθα πλάκα πραγματικά. Την ερχόμενη εβδομάδα θα το παραλάβω έτοιμο να κυκλοφορήσει. Αν θέλεις και μπορείς να κάνεις λίγο υπομονή θα σου πω τις εντυπώσεις μου. Πάντως σαν έκδοση σίγουρα κοίτα για st2.
 

johnnyM

Original poster
Rookie
May 27, 2019
11
0
0
Το αυτοκίνητο παιδιά είναι ένα πραγματικό στολίδι! Απίστευτη εμπειρία η κάθε βόλτα! Δεν μπορω να σταματήσω να οδηγώ κάθε φορά που μπαίνω μέσα. Τα Recaro θέλουν μόνο προσοχή γιατί δεν είναι δύσκολο να ξεφτισουν οπότε έβαλα καλύμματα για να μην εχ. Αυτό το άγχος. Θα ήθελα όμως για ακόμα μια φορά τα φώτα σας. Θέλω να βλέπω την πίεση της τουρμπίνας, του λαδιού και γενικά τέτοια θέματα. Τι μου προτείνετε για αυτό? Υπάρχει κάποιος τρόπος να τα βλέπω στο κινητό μου τηλέφωνο γιατί δε θέλω να το γεμίσω όργανα (ακόμα). Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
ξέρει κανείς αν δέχονται νεφρά οι αντιπροσωπείες ? :p
 

tryfon

Newbie
Mar 12, 2020
4
0
1
Παιδιά καλησπέρα δεν ανηκω στο club fiesta ακομα αλλα εχω αποφασισει να παρω ενα st-line 1000αρι με 125 αλογα. το οδηγησα και μου αρεσε πολυ αλλά σκεφτομαι μηπως να δοκιμαζα το st2 τελικα. Η απορία μου ειναι αν στην καθημερινη χρήση του κουράζει σε σχέση με ενα πιο χαλαρο αμάξι όπως το st-line .

Σας ευχαριστώ πολύ
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
[mention]tryfon[/mention] Καλησπέρα φίλε, προσωπικά δεν έχω οδηγήσει την νέα γενιά(mk8) σε ST έκδοση αλλα μπορώ να πώ την άποψη μου καθώς έχω οδηγήσει την αμέσως προηγούμενη(mk7.5) σε ST-Line και σε ST. Εαν κάποιος το έχει κάνει και με την νέα γενιά τότε σίγουρα μπορεί να σε βοηθήσει περισσότερο.

Πάντως θεωρώ είναι καθαρά θέμα του τί ζητάς. Εγώ ζητούσα καλές σχετικά επιδόσεις (125άλογα πήρα), χαμηλά έξοδα σε ασφάλεια και τέλη(μολις 88 ευρώ), χαμηλή κατανάλωση (περί τα 7 λίτρα με πατηματάκια και παιχνίδι) και να μπορείς να κάνεις τα πάντα εντός και εκτός πόλης. Πήρα το ST-Line του 2015. Επίσης να προσθέσω εδώ οτι ήξερα εξ αρχής για τις αρκετά μεγαλες δυνατότητες upgrade που έχουν τα 1000άκια. Αρα εξ αρχης ήξερα οτι θα το πάω 140(αφου και η Φορντ εκει το πήγε) + άλογα και μάλιστα με μεγάλη ασφάλεια χωρις να χάσεις κάποιο απο τα παραπάνω προτερήματα.

Εαν είσαι καθαρά λάτρης ταχύτητας, και ξέρεις οτι θα πιέζεις το αμάξι σου συνέχεια μην το σκεφτείς. Πας σε ST. Tρομερό στήσιμο και ταχύτητα. Στροφές και ευθείες. Τα πάντα. Οχι οτι δεν τα έχεις με το Στλινε. Αλλα σε μικρότερη έκταση..
Απο εκει και πέρα χάνεις προτερήματα όπως, κάτι λίτρα στο ντεπόζιτο, πιο ακριβή ασφάλεια, πιο ακριβά τέλη και περισσότερα λεφτά για την αγορά του αυτοκινήτου.
Σε κάτι που κερδίζει όμως είναι η αξία μεταπωλήσεως. 1000άκια ειδικα της νέας γενιάς πουλήθηκαν πάρα πολλά. Σε 2 χρόνια θα παίρνει με 10-χιλιάρικα και με 50.000-χλμ.
Βέβαια στην Ελλάδα αμαξάρες σαν το ST δεν εκτιμωνται σωστά.
Μην ξεχνάς οτι φτάσαμε 2020 και αυτά που πουλιούνται περισσότερο για αμάξι πόλεως είναι τα Ντίζελ επειδη και μονο το πετρέλαιο ειναι 1.3 αντι για 1.5.
Άρα εδω το 1000άκι σου δίνει ρευστότητα στα 7-8 χρόνια εαν θες να το δώσεις.

Προστέθηκε μετά από 9 λεπτά 15 δευτερόλεπτα:
[mention]tryfon[/mention] Και επειδή δεν αναφέρθηκα στο εαν θα σε κουράσει. Εαν θα σε κουράσει το ST θα σε κουράσει και το STLine. Toυλάχιστον για μένα για τα γούστα μου αυτό ισχύει ανάμεσα σε ST kai STline στην γενιά mk7.5. Είναι αρκετά σκληρά και τα 2, λίγο περισσότερο το ΣΤ. Ομως για αυτό παίρνεις ενα αμάξι με σπορ διάθεση. Γιατί οταν θές να το στρίψεις δεν μπορεί να είναι "μαλακό". Εαν ισχύει και στα μκ8 δεν μπορώ να πάρω όρκο.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
42
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Επειδή έχω οδηγήσει και τα δύο, στην καθημερινότητα δεν υπάρχει επαφή μόνο και μόνο λόγω άνεσης ανάρτησης. Το mk 8 ST-Line φιλτράρει πολλά σε χαμηλές ταχύτητες. Το mk 8 ST αντίθετα είναι ξερό. Σου φέρνει τα πάντα μέσα. Πραγματικά πρέπει να το οδηγήσεις για να δεις αν θα το ευχαριστιέσαι ή αν θα σε κουράσει.

Για εμένα ας πούμε το ST κόπηκε στο ανέβασμα της Συγγρού προς της στήλες του Ολυμπίου Διός, στη μεσαία λωριδα μετά το Συγγρού Φιξ. Στα συνεχόμενα σπασιματάκια που κάνει ο δρόμος εκεί το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να αποσβέσει τίποτα. Απλά χοροπηδούσε σαν ένα κομμάτι. Το ST- Line εκεί, και μάλιστα το diesel που είναι λίγο πιο σφιχτο μπροστά λόγω βάρους σε σχέση με το ecoboost, δεν είναι απλά ανεκτό, αλλά το λες και άνετο.
 

tryfon

Newbie
Mar 12, 2020
4
0
1
shumako η απορία μου ήταν για τις αναρτησεις και για το να οδηγεις στα καθισματα του st καθημερινα ακομα και οταν θες να πας μια χαλαρη βολτα ( ακομα και στο top gear ενώ εκθειαζουν τα φιεστα και φοκους λενε οτι το καθισμα στο st μπορει να γινει pain in the arse.

Αυτό που με έβαλε σε σκεψεις πρακτικές ήταν όμως η ανάρτηση. απο τα πολλά αμάξια που εκανα τεστ οδηγησης κατέληξα στο φιεστα και στο mini cooper και αν δεν ηταν η διαφορά τιμής αγοράς και συντηρησης θα είχα αγοράσει το cooper . Το θέμα είναι ότι τα 2 τεστ με το μινι είχαν γινει κηφισίας και σπύρου λούη,δρομοι που δεν εχουν ποιοτικα ζητήματα , όταν όμως τεσταρα ενα μεταχειρισμένο που μου το έφερε η spotwheel στο σπιτι μου ώσπου να βγω στην λεωφόρο δεν μου άρεσε η αίσθηση του αμαξιου στους εσωτερικους κακοφτιαγμενους δρόμους που έχουμε. Αντίθετα όταν οδήγησα το st-line το πήγα επιτηδες και σε παρόμοιους δρόμους και η αίσθηση ήταν ό,τι πρέπει.Καλώς ή κακώς μεγάλο μερος της οδηγησης θα το περνάω και σε τέτοιους δρόμους πόλης οπότε για μένα παίζει ρόλο, για κάποιον άλλον ίσως όχι.

Αυτό που ψάχνω ( δεν ξέρω αν μπορώ να το βρω βέβαια ) είναι η επιτάχυνση που είχε το μινι να την έβρισκα και στο φιέστα το οποίο έχει 170-180 nm με 125-140 ίππους τα οποία είναι λίγα σε σχέση με άλλα αμάξια της κατηγορίας που δίνουν 210-240 nm ακόμα και με λιγότερους ίππους κάποια εξ αυτών.

Προφανώς και θα το τεστάρω και το st απλά ήθελα και τη γνώμη κάποιου που ίσως το έχει οδηγήσει παραπάνω από 20 λεπτά που διαρκεί μια δοκιμή.
 

shumakos

New member
May 17, 2014
98
13
8
42
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8
Τα καθίσματα του MK8 ST για μεσαίους σωματότυπους είναι τελεια. Ανατομικά, άνετα και σε σφύγγουν στα σωστά σημεία. Καμία σχέση με τα αντίστοιχα του MK 7 ST που είναι τόσο στενά που νιώθουν άνετα μόνο επαγγελματίες δρομείς μεγάλων αποστάσεων. Η ανάρτηση και στο MK8 όμως είναι σκληροπυρηνική.

Υπάρχει η φήμη ότι σύντομα έρχεται το Fiesta 1.0 ecoboost mhd. Aν κάνει την καλή η Ford να βάλει και την 155άρα εκδοχή με τα 240 nm ροπής στο over που βάζει στο Puma θα είναι το ιδανικό νομίζω 😉 .
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
tryfon said:
shumako η απορία μου ήταν για τις αναρτησεις και για το να οδηγεις στα καθισματα του st καθημερινα ακομα και οταν θες να πας μια χαλαρη βολτα ( ακομα και στο top gear ενώ εκθειαζουν τα φιεστα και φοκους λενε οτι το καθισμα στο st μπορει να γινει pain in the arse.

Αυτό που με έβαλε σε σκεψεις πρακτικές ήταν όμως η ανάρτηση. απο τα πολλά αμάξια που εκανα τεστ οδηγησης κατέληξα στο φιεστα και στο mini cooper και αν δεν ηταν η διαφορά τιμής αγοράς και συντηρησης θα είχα αγοράσει το cooper . Το θέμα είναι ότι τα 2 τεστ με το μινι είχαν γινει κηφισίας και σπύρου λούη,δρομοι που δεν εχουν ποιοτικα ζητήματα , όταν όμως τεσταρα ενα μεταχειρισμένο που μου το έφερε η spotwheel στο σπιτι μου ώσπου να βγω στην λεωφόρο δεν μου άρεσε η αίσθηση του αμαξιου στους εσωτερικους κακοφτιαγμενους δρόμους που έχουμε. Αντίθετα όταν οδήγησα το st-line το πήγα επιτηδες και σε παρόμοιους δρόμους και η αίσθηση ήταν ό,τι πρέπει.Καλώς ή κακώς μεγάλο μερος της οδηγησης θα το περνάω και σε τέτοιους δρόμους πόλης οπότε για μένα παίζει ρόλο, για κάποιον άλλον ίσως όχι.

Αυτό που ψάχνω ( δεν ξέρω αν μπορώ να το βρω βέβαια ) είναι η επιτάχυνση που είχε το μινι να την έβρισκα και στο φιέστα το οποίο έχει 170-180 nm με 125-140 ίππους τα οποία είναι λίγα σε σχέση με άλλα αμάξια της κατηγορίας που δίνουν 210-240 nm ακόμα και με λιγότερους ίππους κάποια εξ αυτών.

Προφανώς και θα το τεστάρω και το st απλά ήθελα και τη γνώμη κάποιου που ίσως το έχει οδηγήσει παραπάνω από 20 λεπτά που διαρκεί μια δοκιμή.

Σε αυτό που είπες περί 125άλογα με 17Κιλά ροπής κολλούσε αυτο που είπα για τα περιθώρια του μικρού για βελτίωση. Με ενα 400άρι έχεις πάει με ασφάλεια στα 150άλογα με 23-24 κιλά ροπής. Εκεί θεωρώ οτι ειναι το τέλειο για το συγκεκριμένο αμάξι. Τώρα άλλο αμάξι κατηγορίας fiesta με τέτοια οδική συμπεριφορά, στα λεφτά του και στις επιδόσεις του δεν έχω οδηγήσει. Βέβαια το να σου λέω οτι πάρε ενα καινούριο αμάξι με την προυπόθεση να το βελτιώσεις την επόμενη μέρα σε κάποιους δεν ακούγεται λόγικό. Ωστόσο εαν μιλήσεις με 9-10 άτομα που το είχαν απο τα πρώτα χλμ και τώρα εχουν φτάσει στα 70-100-150 ακόμα και στα 190χιλιάδες χλμ απροβλημάτιστα, αρχίζει να ηχεί καλύτερα στα αυτιά σου. Ουσιαστικά ειναι μια βελτίωση στα μέτρα της ford με αφαίρεση κάποιων περιορισμών που έχουν τα μικρά για να βγαίνουν κάτω απο 100g ρύπους και να ειναι φορολογικά "ελαφριά".
Ομως μια σύγκριση με ενα minicooper που παίζει πολύ υψηλότερα σε τιμή, θεωρώ οτι το αδικεί λίγο.
 

tryfon

Newbie
Mar 12, 2020
4
0
1
Δημήτρη με βοηθάει πολύ αυτό. Ήξερα οτι παιρνει αναβάθμιση απλά δεν ήξερα αν βγάζει και κιλα ροπής παραπάνω γιατι το 140αρι φιεστα πάει από τα 17 στα 18 κιλα απλώς. Αν ισχύει αυτό που λες τότε για μένα είναι ό,τι πρέπει γιατι σε αυτά τα όρια ήθελα να είμαι και το αμάξι για εκεί είναι φτιαγμένο.

Όσον αφορά την σύγκριση με το μίνι δεν είναι απόλυτη. Η διαφορά της τιμής 5-8 χιλιαρικα είναι υπέρ του φιεστα. Οδήγησα αρκετά αμάξια και είδα ακόμα περισσότερα. Το φιέστα απλώς δεν βγάζει μάτι εμφανισιακα ( εσωτερικα κυρίως ) ενώ το μινι και το 208 ( ήμουν έτοιμος να το πάρω μιας και οικογενειακά έχουμε παρει 6-7 πεζώ ) φυσάνε. όταν όμως οδήγησα το φιέστα ( το απλο 100αρι μάλιστα στην αρχή γιατι δεν είχαν το line διαθέσιμο ) μου άρεσε αμέσως και όταν δοκίμασα και το line είπα εδώ είμαστε.Απλά ήθελα και την δύναμη που άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας έχουν .

Σε ευχαριστώ κι εσένα και τον  shumako για τα σχόλια που είναι to the point όσο δεν πάει.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
To 1000αρι έχει 17 (ή 18) κιλά σταθερής (constant) μέγιστης ροπής, αλλά έχει λειτουργία overboost, κατά τη διάρκεια της οποίας φτάνει και ξεπερνάει τα 20 κιλά ροπής. Και αυτό βοηθάει πάρα πολύ σε προσπεράσματα, λογικό άλλωστε αφού για αυτό το λόγο κυρίως υπάρχει.

Εγώ ήθελα να πάρω έστω το 125αρι αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο, οπότε ήξερα from day one ότι θα του φορέσω Stg1 remap αργά ή γρήγορα....

Όλα τα γνωστά remaps σε Stg1 πάνε τον 1000αρι εκεί τριγύρω στα 145-155 άλογα, και στα 23-24 κιλά ροπής. Καθώς έχουν πουληθεί δεκάδες χιλιάδες Fiesta και είναι χιλιάδες αυτά που έχουν περάσει πρόγραμμα χωρίς να έχει ακουστεί κάποιο σοβαρό πρόβλημα, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι αυτό είναι και το όριο ασφαλείας για ένα stock μοτέρ. Το πρόβλημα είναι ότι, αν μιλάμε για απλές εκδόσεις, τότε τα υπόλοιπα περιφερειακά, κυρίως τα φρένα αλλά και το στήσιμο, αρχίζουν να έχουν προβλήματα απόδοσης και αντοχής. Οπότε μέχρι εκεί θα έλεγα ότι είναι και το συνολικό όριο "αντοχής" ενός stock απλού Fiesta, από εκεί και πάνω πρέπει να αρχίσουμε να φτιάχνουμε τα υπόλοιπα συστήματα, ξεκινώντας από τα φρένα και την ανάρτηση.
 

tryfon

Newbie
Mar 12, 2020
4
0
1
ace σε ευχαριστώ. αυτο για το overboost μου το είπαν και στη Βελμαρ όταν τους είπα για την ανησυχία μου όσον αφορά τις προσπεράσεις αλλά ξέχασα να το δοκιμάσω στο δρόμο. Είναι πολύ καλό να το ακούω και από καποιον σαν εσένα που το έχεις οδηγήσει

Εγώ παώ για την st-line οπότε αν καταλαβαινω καλά μια αναβάθμιση στα 23-24 κιλά ροπής είναι ό,τι πρέπει για το αμάξι.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread