Αφορμη το γραμμα ενος φίλου έκατσα και έψαξα λίγο το θέμα με τον κομπρέσσορα.
Το κιτ απο την europarts ( http://www.european-parts.net/catalog/product_info.php?products_id=1029 ) , φοραει έναν rotrex C30-74, o οποιοιος αναλόγως της τροχαλίας παρέχει απο 150 μέχρι 300 άλογα. Επίσημα η rotrex προσφερει το ίδιο κιτ εδω: http://www.rotrex.com/Home/Supercharger_Experience/Details.aspx?kit_id=2ea4c397-3999-472e-98d6-00b36b545a8d
To kit βγαζει 170 άλογα και 21 κιλα ροπής (όχι 24 που λεει η europarts). Επειδή o C30-74 είναι μεγάλος κομπρέσσορας, το κιτ βγαζει τόσο λίγα άλογα επειδη μάλλον το δίνουνμε την μικρή τροχαλία (70mm). Τροχαλίες επιλεγεις απο 70mm μέχρι 110mm, με την 70 να βγαζει 170 άλογα και την 110, 300+ άλογα στον συγκεκριμένο κομπρέσσορα.
Στην ελλάδα αντιπρόσωπος της rotrex είναι ο ζανταλής (210 6658252).
Σκέτο το κιτ απο την ροτρεχ (βάση κομπρέσσορα, ιμαντας, κομπρεσσορας, σύστημα λίπανσης κομπρέσσορα) πρεπει να κανει περιπου 2500 ευρω.
Εγω προτεινω αν θελει καποιος να βαλει κομπρεσσορα, να παρει σκετο το κιτ με 2500 (αλλα με μεγαλύτερη τροχαλία πχ 80 mm) και να παει σε έναν καλό μηχανικο (πχ μανούκης), να τον τοποθετήσει, μαζι με φλαντζα κεφαλής, εξατμιση, δίσκο πλατό, ιντερκούλερ και πρόγραμμα.
θα έχει το ίδιο κόστος με τουρμπο κιτ και αναλόγως της τροχαλίας θα βγάλει περιπου 200+ άλογα (με την 80αρα νομίζω καπου τόσο θα βγάλει)
Αυτα για τους λατρεις του κομπρέσσορα...