- Dec 4, 2013
- 10
- 1
- 3
-
- Thread starter
- #21
Update:
Με ενημερωσαν οτι το αμαξι ειναι ετοιμο.
Το DPF «καθαρισε» μεσω στατικης αναγεννησης οποτε δεν χρειαστηκε κατεβασμα.
Οι μικροδιακοπες στον κινητηρα ανω των 3000 σαλ μου ειπαν οτι επιλυθηκαν αφου περασαν με χημικα την κυλινδροκεφαλη για αρκετες ωρες (τους διαυλους εισαγωγης δλδ) και μετα το πηγαν για καθαρισμο με υδρογονο σε συνεργειο-συνεργατη (χωρις βεβαια να με ρωτησουν για αυτο το βημα).
Κοστος: 850€ ΑΝΕΥ αποδειξης
Ερωτηση: Λαδια μου αλλαξατε?
ΟΧΙ ηταν η απαντηση.
Μεχρι και εγω γνωριζω οτι οταν προσπαθει να κανει αναγεννησεις το συγκεκριμενο οχημα αμολαει πετρελαια στο καρτερ και χρηζουν αλλαγης…..
Ηθελε να με χρεωσει επιπλεον ~60€ για κατι που ηταν υποχρεωση του να εχει ηδη αλλαξει. Με τσακωμο δεχτηκε να τα αλλαξει χωρις εξτρα επιβαρυνση απο το ηδη διογκωμενο συνολικο ποσο (~400-500€ ηταν το αρχικο εκτιμωμενο κοστος για τον καθαρισμο εισαγωγης…)
Οταν θα παω να παραλαβω μενει να δω το ποσό πως δικαιολογείται οτι εφτασε 850…
Αυτα προς το παρων….
Με ενημερωσαν οτι το αμαξι ειναι ετοιμο.
Το DPF «καθαρισε» μεσω στατικης αναγεννησης οποτε δεν χρειαστηκε κατεβασμα.
Οι μικροδιακοπες στον κινητηρα ανω των 3000 σαλ μου ειπαν οτι επιλυθηκαν αφου περασαν με χημικα την κυλινδροκεφαλη για αρκετες ωρες (τους διαυλους εισαγωγης δλδ) και μετα το πηγαν για καθαρισμο με υδρογονο σε συνεργειο-συνεργατη (χωρις βεβαια να με ρωτησουν για αυτο το βημα).
Κοστος: 850€ ΑΝΕΥ αποδειξης
Ερωτηση: Λαδια μου αλλαξατε?
ΟΧΙ ηταν η απαντηση.
Μεχρι και εγω γνωριζω οτι οταν προσπαθει να κανει αναγεννησεις το συγκεκριμενο οχημα αμολαει πετρελαια στο καρτερ και χρηζουν αλλαγης…..
Ηθελε να με χρεωσει επιπλεον ~60€ για κατι που ηταν υποχρεωση του να εχει ηδη αλλαξει. Με τσακωμο δεχτηκε να τα αλλαξει χωρις εξτρα επιβαρυνση απο το ηδη διογκωμενο συνολικο ποσο (~400-500€ ηταν το αρχικο εκτιμωμενο κοστος για τον καθαρισμο εισαγωγης…)
Οταν θα παω να παραλαβω μενει να δω το ποσό πως δικαιολογείται οτι εφτασε 850…
Αυτα προς το παρων….