southern said:Για την αλλαγη των υγρων φρενων χρειαζονται περιπου στα 3 μπουκαλακια Super DOT 4 των 250 ml.Το κοστος περιπου στα 10ευρω ισως και λιγοτερο.
Καθε 40000 χρειαζονται αλλαγη,αν κανω λαθος με διορθωνετε
southern said:Για την αλλαγη των υγρων φρενων χρειαζονται περιπου στα 3 μπουκαλακια Super DOT 4 των 250 ml.Το κοστος περιπου στα 10ευρω ισως και λιγοτερο.
Καθε 40000 χρειαζονται αλλαγη,αν κανω λαθος με διορθωνετε
kostg said:Όντως, νομίζω ότι τα υγρά φρένων η Ford τα δίνει για αλλαγή κάθε δύο χρόνια (ή 40000χλμ). Ο λόγος είναι ότι με το πέρασμα του χρόνου χάνουν τις χημικές ιδιότητές τους οπότε χρειάζονται αλλαγή (και ας μην έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο).
τα απότομα δαγκώματα εχουν να κανουν με τα ταμπουρα πισω που λογο υγρασιας εχουν την ταση να μπλοκαρουν πιο γρηγορα στην αρχη. Για να σιγουρευτεις οπου ειναι ασφαλές δοκιμασε λιγο το χειροφρενο(με το μαλακό γιατι μπορει να μπλοκαρφει αποτομα) για να σιγουρευτεις 100% Μετα απο λιγο το φαινομενο αυτο εξαφανιζεταιjason22 said:Ναι μαλλον πρεπει να τα αλλαξω γιατι μερικες φορες εχω παρατηρησει κατι απότομα δαγκωματα σε cold start.
ισως να φταινε οι δισκοπλακες ή τα τακακια δεν ξερω ακριβως.
Θα ψαξω να βρω εναν αξιοπιστο φρενα ωστε να κανει καλη διαγνωση.
Όταν μένεις από πετάλι κ δεν μυρίζουν τα τακάκια είναι από υγρά φρένων.scorpion said:Την Κυριακή στα Μέγαρα μετά από 15 γύρους πίεσης στα φρένα,είπα να ξεκάρω τα φρένα μου πως είναι πριν ξεκινήσω για να γυρίσω πίσω...
το φρένο.....κάπου είχε μείνει στην κ2-κ5-κ9...αγνοείται
Αλλάξα τα υγρά φρένων μου(ήθελαν και αλλαγή κιόλας)με τα motul RBF600 τα oποία τα αγόρασα 10e τα 500ml και πήρα 2 μπουκαλάκια
Αυτά λένε ότι αντέχουν στις υψηλές θερμοκρασίες(είχαμε κάνει και κουβέντα και στο st),δηλαδή στα Μέγαρα με ίδια χρήση δεν θα μείνω από φρένα?
Τα φρένα πίσω ρύθμισε πρώταggs said:Κι εγω μετα τα μεγαρα βλεπω μια διαφορα στα φρενα προς το χειροτερο αλλα δεν εχω προλαβει να παω να τα τσεκαρω.Με μια προχειρη ματια παντως τα τακακια δειχνουν να εχουν ψωμι ακομα οποτε σκεφτομαι μηπως εχουν βρασει τα υγρα....
Αυτά τα υγρά φρένων που έβαλες (κατηγορίας DOT4 plus ή Super DOT4) έχουν υψηλότερο σημείο βρασμού απο τα απλά DOT 4 υγρά πού έχει το αμάξι απο τη μάνα του οπότε βράζουν σε υψηλότερες θερμοκρασίες. Δεν θέλουμε γενικά να βράζουν τα υγρά φρένων γιατι απλά εκείνη τη στιγμή βγάζει φυσσαλίδες αέρα το υγρό με όλα τα αρνητικά αποτελέσματα της υγροποίησης του αέρα και τη δημιουργία νερού στο κύκλωμα των φρένων. Κάτι τέτοιο παίζει να έγινε με το αμάξι σου μέσα στην πίστα όταν είπες έχασες το φρένο σου... με τη μεγάλη πίεση των υγρών και τη διάρκεια των 15 γύρων που είπες πως πήγες βράσανε τα υγρά.scorpion said:Την Κυριακή στα Μέγαρα μετά από 15 γύρους πίεσης στα φρένα,είπα να ξεκάρω τα φρένα μου πως είναι πριν ξεκινήσω για να γυρίσω πίσω...
το φρένο.....κάπου είχε μείνει στην κ2-κ5-κ9...αγνοείται
Αλλάξα τα υγρά φρένων μου(ήθελαν και αλλαγή κιόλας)με τα motul RBF600 τα oποία τα αγόρασα 10e τα 500ml και πήρα 2 μπουκαλάκια
Αυτά λένε ότι αντέχουν στις υψηλές θερμοκρασίες(είχαμε κάνει και κουβέντα και στο st),δηλαδή στα Μέγαρα με ίδια χρήση δεν θα μείνω από φρένα?