Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

southern

Original poster
Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Για την αλλαγη των υγρων φρενων χρειαζονται περιπου στα 3 μπουκαλακια Super DOT 4 των 250 ml.Το κοστος περιπου στα 10ευρω ισως και λιγοτερο.

Καθε 40000 χρειαζονται αλλαγη,αν κανω λαθος με διορθωνετε  :)
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Όντως, νομίζω ότι τα υγρά φρένων η Ford τα δίνει για αλλαγή κάθε δύο χρόνια (ή 40000χλμ). Ο λόγος είναι ότι με το πέρασμα του χρόνου χάνουν τις χημικές ιδιότητές τους οπότε χρειάζονται αλλαγή (και ας μην έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο).
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
Για την αλλαγη των υγρων φρενων χρειαζονται περιπου στα 3 μπουκαλακια Super DOT 4 των 250 ml.Το κοστος περιπου στα 10ευρω ισως και λιγοτερο.

Καθε 40000 χρειαζονται αλλαγη,αν κανω λαθος με διορθωνετε  :)

Αμαν, δεν τα χω αλλάξει ποτέ.. Και έχω 70000!!
 
southern said:
Για την αλλαγη των υγρων φρενων χρειαζονται περιπου στα 3 μπουκαλακια Super DOT 4 των 250 ml.Το κοστος περιπου στα 10ευρω ισως και λιγοτερο.

Καθε 40000 χρειαζονται αλλαγη,αν κανω λαθος με διορθωνετε  :)

Έχει να κάνει με την χρήση και το πόσο ανθεκτικό είναι το υγρό!
Υπάρχει μετρητής που δείχνει σε τι κατάσταση είναι αλλα τον έχουν μόνο οι φρενάδες!
Τα έχω 2 χρόνια στο αγωνιστικό (πάνω απο 60.000)και ακόμα δείχνουν να αντέχουν αφού ποτέ δεν έχω χασει την αίσθηση του πεταλιού όσους αγώνες και αν έχω κάνει!
 

jason22

New member
Apr 28, 2012
63
0
0
41
ΑΘΗΝΑ
εχουμε καποιο καλο παραδειγμα φρενά με αυτον τον μετρητη που γραφει ο Στέλιος απο πανω?
αν καποιος θελει να αποφυγει την διαφημιση υπαρχει και το προσωπικο μηνυμα.

εχω αλλαξει σχετικα προσφατα δισκοπλακες-τακακια αλλα το υγρο φρενων νομιζω το αμελησα.
εκτος και αν το αλλαξε ο τεχνικος χωρις να μου πει τιποτα.
επειδη ομως τιθεται θεμα ασφαλειας πρεπει να το κοιταξω.

χρειαζεται καποιος επιπλεον ελεγχος στο συστημα πεδησης?
εκτος απο τακακια-δισκοπλακες-υγρο-διαρροες.
 

pitbull

Maniac Member
May 13, 2010
6,950
1
0
40
παντού και πουθενά
kostg said:
Όντως, νομίζω ότι τα υγρά φρένων η Ford τα δίνει για αλλαγή κάθε δύο χρόνια (ή 40000χλμ). Ο λόγος είναι ότι με το πέρασμα του χρόνου χάνουν τις χημικές ιδιότητές τους οπότε χρειάζονται αλλαγή (και ας μην έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο).

Οπως εχει γραψει και ο Κωστας παραπανω τα υγρα φρενων κανονικα αλλαζονται καθε 2 χρονια.Αν εχεις παρα πολυ καιρο να τα αλλαξεις θα πρεπει σιγα σιγα να μπεις στην διαδικασια να τους κανεις αλλαγη.Εγω που ειχα να τα αλλαξω 3+χρονια μια χαρα δουλευαν αλλα βγηκαν μαυρα κατραμι.
 

jason22

New member
Apr 28, 2012
63
0
0
41
ΑΘΗΝΑ
Ναι μαλλον πρεπει να τα αλλαξω γιατι μερικες φορες εχω παρατηρησει κατι απότομα δαγκωματα σε cold start.
ισως να φταινε οι δισκοπλακες ή τα τακακια δεν ξερω ακριβως.
Θα ψαξω να βρω εναν αξιοπιστο φρενα ωστε να κανει καλη διαγνωση.
 
jason22 said:
Ναι μαλλον πρεπει να τα αλλαξω γιατι μερικες φορες εχω παρατηρησει κατι απότομα δαγκωματα σε cold start.
ισως να φταινε οι δισκοπλακες ή τα τακακια δεν ξερω ακριβως.
Θα ψαξω να βρω εναν αξιοπιστο φρενα ωστε να κανει καλη διαγνωση.
τα απότομα δαγκώματα εχουν να κανουν με τα ταμπουρα πισω που λογο υγρασιας εχουν την ταση να μπλοκαρουν πιο γρηγορα στην αρχη. Για να σιγουρευτεις οπου ειναι ασφαλές δοκιμασε λιγο το χειροφρενο(με το μαλακό γιατι μπορει να μπλοκαρφει αποτομα) για να σιγουρευτεις 100% Μετα απο λιγο το φαινομενο αυτο εξαφανιζεται
 

jason22

New member
Apr 28, 2012
63
0
0
41
ΑΘΗΝΑ
Ναι καπως ετσι γινεται Στελιο.
Δυνατο δαγκωμα στην αρχη και μετα απο λιγο ολα ειναι ok.
Εχω δοκιμασει και χειροφρενο σε ελεγχομενο χωρο, δεν διαπιστωσα καποιο προβλημα.
Αρα λοιπον αφηνω το υγρο φρενων και τα ταμπουρα ως εχουν ή να παω να τα κοιταξει καποιος φρενας για καλο και για κακο?
 

jason22

New member
Apr 28, 2012
63
0
0
41
ΑΘΗΝΑ
ρεγουλαρισμα στα ταμπουρα πως γινεται; βγαινουν οι πισω τροχοι κλπ;
που να παω να το κοιταξουν και να κανω αλλαγη υγρων;
αν θελεις στειλε μου ενα πμ Στέλιο.
 
Στο ρεγουλαρισμα βγαινουν οι πισω τροχοι , βγαινει η ασημενια ταπα του ταμπουρου, ξεβιδωνεις το με 32καρυδάκι το παξιμαδι και ρεγουλαρεις απο μεσα το ταμπουρο. Μετά θελει σφυξιμο περιπου (το παξιμάδι)στα 23 κιλα ροπης και καινουργιες τάπες στο ταμπούρο.

Δυστυχώς δεν γνωρίζω κάποιον που μπορει να σου κανει αυτή την δουλειά γιατί ότι κάνω στο αμάξι το κάνω μόνος μου.
Αν είναι πάνω απο 2 χρονια το υγρό κάνε αλλαγή χωρίς να στο μετρήσουν. Καλό είναι να έχεις από εδώ κ πέρα βιβλιαράκι για το τι κανεις στο αμάξι για να μπορεις να προγραμματίζεις τα σερβις του.
 

jason22

New member
Apr 28, 2012
63
0
0
41
ΑΘΗΝΑ
Υπηρχε καποτε βιβλιαράκι, δυστυχως μου το κρατησαν κατα λάθος
στην αντιπροσωπεια και αντι να το επιστρεψουν αρνηθηκαν οτι το ειχαν κρατησει εξαρχης.
Δεν πειραζει, η ουσια ειναι οτι δεν υπαρχει πλεον.
Ετσι γραφω στον υπολογιστη το ιστορικο του.
Βαζω links για διαφορα ανταλλακτικα κλπ.
Με εχει βολεψει αλλα καλο θα ηταν να ειχα και το βιβλιο του.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Την Κυριακή στα Μέγαρα μετά από 15 γύρους πίεσης στα φρένα,είπα να ξεκάρω τα φρένα μου πως είναι πριν ξεκινήσω για να γυρίσω πίσω...
το φρένο.....κάπου είχε μείνει στην κ2-κ5-κ9...αγνοείται
Αλλάξα τα υγρά φρένων μου(ήθελαν και αλλαγή κιόλας)με τα motul RBF600 τα oποία τα αγόρασα 10e τα 500ml και πήρα 2 μπουκαλάκια
Αυτά λένε ότι αντέχουν στις υψηλές θερμοκρασίες(είχαμε κάνει και κουβέντα και στο st),δηλαδή στα Μέγαρα με ίδια χρήση δεν θα μείνω από φρένα?
 

ggs

Member
May 14, 2012
245
0
0
42
Κι εγω μετα τα μεγαρα βλεπω μια διαφορα στα φρενα προς το χειροτερο αλλα δεν εχω προλαβει να παω να τα τσεκαρω.Με μια προχειρη ματια παντως τα τακακια δειχνουν να εχουν ψωμι ακομα οποτε σκεφτομαι μηπως εχουν βρασει τα υγρα....
 
scorpion said:
Την Κυριακή στα Μέγαρα μετά από 15 γύρους πίεσης στα φρένα,είπα να ξεκάρω τα φρένα μου πως είναι πριν ξεκινήσω για να γυρίσω πίσω...
το φρένο.....κάπου είχε μείνει στην κ2-κ5-κ9...αγνοείται
Αλλάξα τα υγρά φρένων μου(ήθελαν και αλλαγή κιόλας)με τα motul RBF600 τα oποία τα αγόρασα 10e τα 500ml και πήρα 2 μπουκαλάκια
Αυτά λένε ότι αντέχουν στις υψηλές θερμοκρασίες(είχαμε κάνει και κουβέντα και στο st),δηλαδή στα Μέγαρα με ίδια χρήση δεν θα μείνω από φρένα?
Όταν μένεις από πετάλι κ δεν μυρίζουν τα τακάκια είναι από υγρά φρένων.
Στην δικιά σου περίπτωση που έχεις σφάξει τους δίσκους κ το τακάκι δεν αντέχει το χάραγμα τότε μπορεί να θες κ πιο σωστό τακάκι.
Δοκίμασε την απόδοση μόνο με την αλλαγή υγρών φρένων κ μετά κοιτάς για δίσκους τακάκια.

ggs said:
Κι εγω μετα τα μεγαρα βλεπω μια διαφορα στα φρενα προς το χειροτερο αλλα δεν εχω προλαβει να παω να τα τσεκαρω.Με μια προχειρη ματια παντως τα τακακια δειχνουν να εχουν ψωμι ακομα οποτε σκεφτομαι μηπως εχουν βρασει τα υγρα....
Τα φρένα πίσω ρύθμισε πρώτα
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
scorpion said:
Την Κυριακή στα Μέγαρα μετά από 15 γύρους πίεσης στα φρένα,είπα να ξεκάρω τα φρένα μου πως είναι πριν ξεκινήσω για να γυρίσω πίσω...
το φρένο.....κάπου είχε μείνει στην κ2-κ5-κ9...αγνοείται
Αλλάξα τα υγρά φρένων μου(ήθελαν και αλλαγή κιόλας)με τα motul RBF600 τα oποία τα αγόρασα 10e τα 500ml και πήρα 2 μπουκαλάκια
Αυτά λένε ότι αντέχουν στις υψηλές θερμοκρασίες(είχαμε κάνει και κουβέντα και στο st),δηλαδή στα Μέγαρα με ίδια χρήση δεν θα μείνω από φρένα?
Αυτά τα υγρά φρένων που έβαλες (κατηγορίας DOT4 plus ή Super DOT4) έχουν υψηλότερο σημείο βρασμού απο τα απλά  DOT 4 υγρά  πού έχει το αμάξι απο τη μάνα του οπότε βράζουν σε υψηλότερες θερμοκρασίες. Δεν θέλουμε γενικά να βράζουν τα υγρά φρένων γιατι απλά εκείνη τη στιγμή βγάζει φυσσαλίδες αέρα το υγρό με όλα τα αρνητικά αποτελέσματα της υγροποίησης του αέρα και τη δημιουργία νερού στο κύκλωμα των φρένων. Κάτι τέτοιο παίζει να έγινε με το αμάξι σου μέσα στην πίστα όταν είπες έχασες το φρένο σου... με τη μεγάλη πίεση των υγρών και τη διάρκεια των 15 γύρων που είπες πως πήγες βράσανε τα υγρά.

Έτσι για την ιστορία τα RBF 600 έχουν:
Σημείο ξηρού βρασμού στους 312°c
Σημείο υγρού βρασμού στους 216°c 

Γενικά τα Dot 4 έχουν:
Σημείο ξηρού βρασμού: 230C
Σημείο υγρού βρασμού: 155C (βάση: γλυκόλη)

Eγω χρησιμοποιώ της TRW σε DOT 5.1 με αντίστοιχα υψηλά νούμερα βρασμου και ίδιας βάσης υγρά γιατί απλά δεν έβρισκα τοτε που άλλαζα super DOT 4

*Το πρώτο είναι ας πουμε ενδεικτικό τις απόδοσης όταν τα υγρά είναι καινούργια ενώ το δεύτερο ενδεικτικό της απόδοσης των υγρών μετά από κάποιο διάστημα χρήσης.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread