Οι θολομπαρες αγαπητοι φιλοι ,ειναι μια μπερδεμενη ιστορια.
Οι θολομπαρες ξεκινησαν να μπαινουν σε αγωνιστικα αυτοκινητα σαν μια προεκταση του κλωβου ασφαλειας ,αλλα και την γενικοτερη ενισχυση του αμαξωματος ,σε συνεχεια με αλλες ενισχυσεις.
Οι θολομπαρες πολλες φορες χρησιμοποιηθηκαν σε αυτοκινητα αγωνιστηκα κατηγοριας Ν για να στηριξουν τροπο τινα τα τοπ μαουντ των σκληρων αλλα και ρυθμιζομενων αναρτησεων.
Ομως στην αγορα ,επικρατει η νοοτροποια βαζω κατι απο απο καποιο αγωνιστικο που ειδα και αυτο σημαινει οτι κανω καλλιτερο το αυτοκινητο.ΛΑΘΟΣ ΤΡΑΓΙΚΟ.
Ολα αυτα τα πραγματα που απευθυνονται σε ειδικες κατασκευες και χρησεις ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΡΕΑ.
Στην προκειμενη περιπτωση ο φιλος που λεει για μια σειρα ενυσχησεων εχει δικιο .
Εκεινο που συμπληρωνω ειναι οτι τα καινουρια αυτοκινητα γενικως ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ και επι πλεον τους κανουν ΚΑΚΟ.
Να μην ξεχναμε τις μελετες που γινονται για να πανε καλα στις δοκιμες συγκρουσης αλλα και των ζωνων παραμορφωσης που εχουν για να αντεχουν σωστα στις συγκρουσεις.
Οταν εμεις βαζουμε κατι τετοιο δημιουργουμε εν αγνοια μας μια σειρα απο προβληματα γενικοτερης συμπεριφορας της καροτσας και στην συμπεριφορα στη συγκρουση αλλα και στην οδικη συμπεριφορα γιατι επιρειαζονται ολες οι παραμετροι που εχουν οι εγκεφαλοι για την διαχειρηση των ηλεκτρονικων ενεργητικης ασφαλειας.
Οι παλιες εποχες περασαν και τα αυτοκινητα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ γιατι δεν εχουμε ουτε τη γνωση αλλα και την εμπειρια.ΤΑ ΧΑΛΑΜΕ.
αΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ Η ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΤΕΛΟ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.
Οι θολομπαρες ξεκινησαν να μπαινουν σε αγωνιστικα αυτοκινητα σαν μια προεκταση του κλωβου ασφαλειας ,αλλα και την γενικοτερη ενισχυση του αμαξωματος ,σε συνεχεια με αλλες ενισχυσεις.
Οι θολομπαρες πολλες φορες χρησιμοποιηθηκαν σε αυτοκινητα αγωνιστηκα κατηγοριας Ν για να στηριξουν τροπο τινα τα τοπ μαουντ των σκληρων αλλα και ρυθμιζομενων αναρτησεων.
Ομως στην αγορα ,επικρατει η νοοτροποια βαζω κατι απο απο καποιο αγωνιστικο που ειδα και αυτο σημαινει οτι κανω καλλιτερο το αυτοκινητο.ΛΑΘΟΣ ΤΡΑΓΙΚΟ.
Ολα αυτα τα πραγματα που απευθυνονται σε ειδικες κατασκευες και χρησεις ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΡΕΑ.
Στην προκειμενη περιπτωση ο φιλος που λεει για μια σειρα ενυσχησεων εχει δικιο .
Εκεινο που συμπληρωνω ειναι οτι τα καινουρια αυτοκινητα γενικως ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ και επι πλεον τους κανουν ΚΑΚΟ.
Να μην ξεχναμε τις μελετες που γινονται για να πανε καλα στις δοκιμες συγκρουσης αλλα και των ζωνων παραμορφωσης που εχουν για να αντεχουν σωστα στις συγκρουσεις.
Οταν εμεις βαζουμε κατι τετοιο δημιουργουμε εν αγνοια μας μια σειρα απο προβληματα γενικοτερης συμπεριφορας της καροτσας και στην συμπεριφορα στη συγκρουση αλλα και στην οδικη συμπεριφορα γιατι επιρειαζονται ολες οι παραμετροι που εχουν οι εγκεφαλοι για την διαχειρηση των ηλεκτρονικων ενεργητικης ασφαλειας.
Οι παλιες εποχες περασαν και τα αυτοκινητα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ γιατι δεν εχουμε ουτε τη γνωση αλλα και την εμπειρια.ΤΑ ΧΑΛΑΜΕ.
αΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ Η ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΤΕΛΟ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.