και να το άλλαζες με μεγαλύτερο, δεν θα κέρδιζες τίποτα γιατί την εντολή την παίρνει μέσω εγκεφάλου και είναι ρυθμισμένο από το εργοστάσιο για 82Cspithas said:ευχαριστω φιλε scorpion.
βρηκα εναν σε αυτη την θερμοκρασια και νομιζα οτι ηταν χαμηλος(δυσκολα θα βρω πιο χαμηλο).
οποτε η μετατροπη χαμηλοτερου βαθμου θερμοστατη "ακυρο".
Φίλε spitha γιατί θέλεις να βάλεις χαμηλότερο θερμοστάτη??spithas said:ξερει κανεις στους ποσους βαθμους ανοιγει ο μαμα θερμοστατης;
Scorpion τι θέλεις να πεις ότι εάν του βάλει θερμοστάτη πχ 72C ότι δεν θα ανοίξει η βαλβίδα η ότι το βεντιλατέρ δεν θα πάρει μπροστά?? Όπως και να έχει δεν μου φαίνεται λογικό να έχουν κάνει κάτι τέτοιο μέσα από την ford και εάν τελικά έτσι λειτουργεί ας μου εξηγήσει κάποιος τον τρόπο λειτουργίας του!scorpion said:και να το άλλαζες με μεγαλύτερο, δεν θα κέρδιζες τίποτα γιατί την εντολή την παίρνει μέσω εγκεφάλου και είναι ρυθμισμένο από το εργοστάσιο για 82C
Φίλε leon θα έλεγα ότι όριο ζωής δεν υπάρχει σε αυτά. Το όριο ζωής όπως το θέτεις ποικίλει και διαφέρει από την χρήση που κάνεις στο αμάξι, το που κινείτε το αμάξι σου, τη ψυκτικό υγρό έχει το κύκλωμα σου. αυτά είναι τουλάχιστον τα βασικά!leon said:Καλημέρα. Ξέρει κάποιος τι όριο ζωής έχει ο θερμοστάτης στο mk 6 ?
1-δεν δίνει ούτε η ford όυτε κάποια άλλη εταιρία θερμοστάτη με περισσότερους ή λιγότερους βαθμούςStuparArt said:Scorpion τι θέλεις να πεις ότι εάν του βάλει θερμοστάτη πχ 72C ότι δεν θα ανοίξει η βαλβίδα η ότι το βεντιλατέρ δεν θα πάρει μπροστά?? Όπως και να έχει δεν μου φαίνεται λογικό να έχουν κάνει κάτι τέτοιο μέσα από την ford και εάν τελικά έτσι λειτουργεί ας μου εξηγήσει κάποιος τον τρόπο λειτουργίας του!
kostg said:Απ' ότι έχω ακούσει, το καπάκι αυτό με τα χρόνια "ραγίζει" και χάνει υγρά. Οπότε χρειάζεται αλλαγή. Δεν είναι ακριβό ανταλλακτικό απ' όσο γνωρίζω (κανένα 10άρικο max)...
την ίδια ακριβώς βλάβη μου είχε βγάλει πριν δυο χρόνια, το λαστιχάκι του καπακιού του θερμοστάτη. Έγινε επίπεδο ξερό και είχε διαρροή. αλλάχτηκε εννοείται ολόκληρο το καπάκι θερμοστάτη όχι μόνο του το λαστιχάκι! γιατί παίζει να ήταν και σκεβρωμένο που δεν νομίζω. τα χιλιόμετρα τότε ήταν 80.000.kostg said:Ειχε λιωσει το εσωτερικο λαστιχακι (160.000χλμ) ...
τι 60ευρω ηταν αυτο που ειπες? καπακι θερμοστατη και θερμοστατη οταν αλλαξα δε νομιζω να μου κοτισαν πανω απο 20 ευρω αγοραkostg said:Τελικα δεν ειναι τοσο φθηνο το καπακι του θερμοστατη. Κλαταρε την προηγουμενη εβδομαδα ο θερμοστατης του fiesta μου και μαζι αλλαξα και το καπακι, γυρω στο 60αρι και τα δυο ανταλλακτικα. Ειχε λιωσει το εσωτερικο λαστιχακι (160.000χλμ) και δεν ανεβαζε θερμοκρασια εν κινησει, παρα μονο σταματημενο. Το καλοριφερ δε ζεσταινε και γενικα δε μου ενεπνεε εμπιστοσυνη να το κυκλοφορω "κρυο" (ειναι και χειμωνας)...
Μπορείς με Damos για τον εγκέφαλο siemens να κάνεις τα πάντα αλλά είπαμε να μη το φτάσουμε εκεί. Με το Damos η siemens φτιάχνει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου απο θέμα τι κάνει ο κάθε ξεχωριστός χάρτης στην ECU όλες οι οδηγίες εκεί είναι. thnxkostg said:Τα γνησια τοσο κοστισαν Γιαννη. Πανο, η εντολη για να ανοιξει το βεντιλατερ φευγει απο τον εγκεφαλο, δε νομιζω οτι μπορεις να επεμβεις σε αυτη.