Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Μπορεί να μην είναι υπερβολή ,αλλά άμα βάλεις κανα δίσκο ΝΑ και μια δαγκάνα ΝΑ και ένα τακάκι που δεν ζεσταίνεται με τίποτα σε αμάξι μέχρι 130 άλογα δεν θα πολυσωθείς αν δεν έχουν ζεσταθεί ...
 
Για καλύτερο τακάκι στις μαμά δισκόπακες κάνω λόγο.
Για εμένα όπως και να έχει είναι υπερβολή και πεταμένα λεφτά για χρήση δρόμου η μεγαλύτερη (ακριβότερη) δισκόπλακα και το μεγαλύτερο (ακριβότερο) τακάκι που αρκετοί το κάνουν μόνο για να "γεμίζει" (...αλλα περί ορέξεως -κολοκυθόπιτα!! ) ;D . Ο καθένας κάνει το κουμάντο του όπως νομίζει καλύτερα  ;) .
Στο να κινηθεί η aftermarket αγορά έχουν σκεφτεί οι "έξυπνοι" , ένα σωρό ιδέες και στρέφουν τον κόσμο σε ακραιές λύσεις λες και χτίζουν φόρμουλά αντί για επιβατικό ΙΧ .
 

pikosapikos

Newbie
Jun 27, 2014
4
0
1
Χαιρετίζω το φόρουμ!
Κάτοχος Fiesta 1,4 υπερευχαριστημένος με μια μεγάλη απορία για τα φρένα:

Με την πρώτη αλλαγή τακακίων εμπρός στα 55000 km, ξεκίνησαν να τρίζουν ανελέητα και συνεχώς κυρίως σε φρενάρισμα στις χαμηλές ταχύτητες. Από το συνεργείο μου είπαν ότι οφείλεται στο υλικό τους-το έχουν αλλάξει για περιβαλλοντικούς λόγους. Τα "έξυσαν" υποτείθεται στις άκρες, το σφύριγμα όμως παρέμεινε όπως και πριν.

Υποψιάζομαι  σκάρτο υλικό και τακάκια επειδή δεν έχω ακούσει κανένα άλλο Fiesta και γενικά Ford να σκούζει έτσι όταν φρενάρει, (και γενικά κανένα ίδιας ηλικίας αυτοκίνητο, αν υποτείθεται ότι έχουν αλλάξει πλεον όλοι οι κατασκευαστές υλικό στα τακάκια τους).

Επειδή προβλέπω σόου όταν τους πω ότι τα στέλνω στη Ford για εξηγήσεις, έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα?
 

pikosapikos

Newbie
Jun 27, 2014
4
0
1
Στην απόδειξη δυστυχώς δεν γράφει γαργαλιστικές λεπτομέρειες, απλά αφαίρεση-τοποθέτηση τακακίων.

Απορώ για το αν και πώς η επίσημη Ford δικαιολογεί το να σκούζουν έτσι  για ένα χρόνο  τα καινούρια τακάκια της,  αλλαγμένα μάλιστα από συνεργείο επίσημης αντιπροσωπίας !

Αν δε μου το πουν εδώ θα μου το απαντήσουν από Στουτγκάρδη όπου θα στείλω συστημένο  τεμάχιο για έλεγχο. Θα έχει ενδιαφέρον θέλω να πιστεύω..
 

Pa_Nos_1400cc

Pro Member
May 10, 2010
521
0
16
47
Αγρίνιο
Εμένα το σφύριγμα θα μου έλεγε μη καλό ταίριασμα των υλικών τριβής από το δίσκο και το τακάκι και κατά συνέπεια μη σωστό φρενάρισμα, και μιλάω σαν παθών παλιότερα με τα premiere. <a href="http://www.youtube.com/watch?v=-KNXvqmqNr0#t=21"> Vid 1</a>  κάθε δεύτερη μέρα πλύσιμο με το πιεστικό δεν θα σφυράνε...

Από aftermarket το πάντρεμα σαν ολόκληρο σετ δίσκοι-τακάκια είναι μια δύσκολη υπόθεση.
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
pikosapikos said:
Τα "έξυσαν" υποτείθεται στις άκρες, το σφύριγμα όμως παρέμεινε όπως και πριν.

Υποψιάζομαι  σκάρτο υλικό και τακάκια επειδή δεν έχω ακούσει κανένα άλλο Fiesta και γενικά Ford να σκούζει έτσι όταν φρενάρει, (και γενικά κανένα ίδιας ηλικίας αυτοκίνητο, αν υποτείθεται ότι έχουν αλλάξει πλεον όλοι οι κατασκευαστές υλικό στα τακάκια τους).

πολυ πιθανον απλα να μην "παταει" ολη η επιφανεια του τακακιου στο δισκο και για αυτο σφυριζουν. Οτι τα εξυσαν οπως περιγραφεις αν δεν το ειδες νε τα ματια σου μη το πολυπιστευεις!η Αρπα κωλα ειναι αγαπημενο αθλημα.θα σου προτεινα πριν κανεις "σαματα" κανε μια καλη βολτα με a vantage στο φρενο-ασε-πατα και μετα πηγαινε και ζητα τα ρεστα αν συνεχιζει το ιδιο βιολι.
 

pikosapikos

Newbie
Jun 27, 2014
4
0
1
Ακριβώς αυτό  είδα, δεν πατάει όλη η επιφάνεια των τακακιών στις δισκόπλακες (συγκεκριμένα μέσα στο μικρό "λούκι" που έχει κάνει η δισκόπλακα λόγω φυσιολογικής φθοράς) με συνέπεια να βρίσκουν πρώτα οι άκρες τους και να  τσιρίζουν. Τα έτριψε με εμένα παρών, αλλά αποτέλεσμα μηδέν.

Γνωρίζω ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό, όμως δε μπορώ να δεχτώ ότι αυτές είναι και οι προδιαγραφές της μαμάς Ford όσον αφορά τη λειτουργία των αυτοκινήτων της.
Το θέμα είναι ότι δεν αλλάζεις κάθε φορά και δικόπλακα μαζί με τακάκια.
Είναι δυνατό να δικαιολογεί η εταιρία ότι μέχρι να αλλάξεις και δικόπλακα θα σου σπάσουν τα νεύρα από το σφύριγμα?

Επίσης , σε όσα Ford έχω στήσει αυτί τον τελευταίο χρόνο δεν έχω ακούσει σφυρίγματα, οπότε .. ?
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
"φατο" εσυ αν μπορεις(και αν εχεις τα μεσα..) η πηγαινε να στο ξανακανουν και κανε και μια σωστη βολτα να τελειωνεις. επειδη αν σου πω την αποψη μου περι συντηρησης και προδιαγραφων θα γραφουμε παλι 3-4 σελιδες και θα ακουω για ενα εκκατ/ριο χλμ και τη σεληνη με ωροσκοπο τον ερμη οποτε δεν εκφερω γνωμη. παντως αν το "Φαγωμα"( η λουκι) ειναι πλεον των 0.6mm εχει θεμα σκεψου πως το οριο ειναι το 1.5mm(εκει τη πετας).Στο σφυριγμα παιζουν και αλλα πραγματα ρολο οπως πολυ σωστα αναφερθηκε πιο πριν, παστες, ποιοτητα υλικων, θερμικες επεξεργασιες κ αλλα...εφοσον το αμαξι το εχεις για να κινησε ανθρωπινα μην σε απασχολουν και πολυ γιατι μπλεκεις με τα αχυρα!επισης μπορεις να  ακολουθησεις -για να γελασουμε και λιγο- τη συνταγη  ενος τυπου που εσκασε στο συνεργειο που φτιαχνω το αμαξι για επισκευη φρενων σε BMW E46 318 γιατι ακουγε ενα θορυβο..Επισης πεταξε και την ατακα "το εργαλειο σκοτωνει, μονο τα λαδια του και δεν σπαει δεν χαλαει..Γερμανικο φιλε.." Οταν εβγαλαν τη ζαντα εκανα να αρθρωσω  διθφογκο 5 λεπτα!


 
Pa_Nos_1400cc said:
Εμένα το σφύριγμα θα μου έλεγε μη καλό ταίριασμα των υλικών τριβής από το δίσκο και το τακάκι και κατά συνέπεια μη σωστό φρενάρισμα, και μιλάω σαν παθών παλιότερα με τα premiere. <a href="http://www.youtube.com/watch?v=-KNXvqmqNr0#t=21"> Vid 1</a>  κάθε δεύτερη μέρα πλύσιμο με το πιεστικό δεν θα σφυράνε...

Από aftermarket το πάντρεμα σαν ολόκληρο σετ δίσκοι-τακάκια είναι μια δύσκολη υπόθεση.

Πάνο το πρεμιερ σφύριζε λίγο όπου και να το έβαζες ! Καμιά σχεση με το σφύριγμα που δίχνει το βίντεο με τα φερόντο 2.500

pikosapikos said:
Επίσης , σε όσα Ford έχω στήσει αυτί τον τελευταίο χρόνο δεν έχω ακούσει σφυρίγματα, οπότε .. ?

Το τακάκι δεν είναι σωστό! Εκτος αν έχουν κάνει πολλές γραμμές "κυματισμους" οι δισκόπλακες. Προσπάθησε να δεις την μαρκα που εβαλες την επόμενη φορά που θα βγάλεις ζάντα.
 

pikosapikos

Newbie
Jun 27, 2014
4
0
1
Αν είχα ακούσει έστω και ένα Ford να σφυράει όταν φρενάρει, δε θα το συζητούσα καν. Αλλά το "περίεργο" είναι ότι πριν από 3 εβδομάδες που πήγα για να το δουν και τα "λιμαραν" υποτείθεται στις άκρες, μου είπαν ότι έχουν ψωμί ακόμα τακάκια και δισκόπλακες.
Όμως την προηγούμενη εβδομάδα στο ετήσιο σέρβις, ανακάλυψαν ότι θα πρέπει σύντομα να αλλάξουν οι δισκόπλακες και συνεπώς και τα τακάκια.

Με το να εξηγούν συνεχώς το λόγο στον οποίο οφείλεται το σφύριγμα (και που κατανοώ απόλυτα) είναι σα να αποδέχονται αυτό τον τρόπο λειτουργίας των φρένων.
Δηλαδή σε εμένα τον ένα και μοναδικό είναι απόλυτα φυσιολογικό να σφυρίζουν τα φρένα !

Για να δούμε τι άποψη έχει γι αυτό η επίσημη Ford Ελλάδας αλλά και Γερμανίας..

---
(μαρουλόφυλλο η δισκόπλακα !!)
 

leftko

Member
Dec 23, 2012
193
0
16
32
Καλημέρα.  Μέσα στην επόμενη βδομάδα θα αλλάξω τακάκια.  Σκέφτομαι  για αυτά εδώ http://streetandcircuit.gr/ferodo-premier-set-takakia-empros-ford-fiesta-120hp-2009-p-287553.html
Τι γνώμη έχετε? Κάποια άλλη επιλογή? Άλλο σιτε?

Η άλλη μου επιλογή είναι να βάλω αυτά εδώ http://www.european-parts.net/catalog/product_info.php/products_id/1311
Αλλά με τα μεταφορικά βγαίνουν στην ίδια τιμή.

Και τέλος ένας φίλος μου(μηχανικός με δυο του συνεργείο αλλά μεγαλων οχημάτων)(σε αυτόν θα κάνω την αλλαγή ), ρώτησε αυτόν που τους προμηθεύει στο συνεργείο και βρίσκει δυο είδη. Ένα με λιγότερο φερμουιτ (εγώ δεν έχω ιδέα τι είναι, φαντάζομαι το πάχος )στα 55 ευρώ και άλλο ένα στα 65 με φαρδύτερο. Και τα δύο της ίδιας μάρκας.  Txtr  υπάρχει τέτοια μάρκα? Trw? Textar?  Υπάρχουν και οι τρεις?
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Trw & Textar υπάρχουν. Για την πρώτη δεν ξέρω. Λογικά στην ίδια κατηγορία παίζουν. Τα ebc black stuff είναι απλά τακάκια αντικατάστασης, ferodo δε θα τα προτιμούσα. Γιατί δεν βάζεις τα εργοστασιακά; Πάνω κάτω όλα αυτά που αναφέρεις είναι τα ίδια.
 

leftko

Member
Dec 23, 2012
193
0
16
32
μπορει να βαλω και τα εργοστασιακα,το ψαχνω, ελεγα μηπως αυτα ειναι καλυτερα γι'αυτο.

μολις μιλησα με την αντιπροσωπία στο Ηρακλειο (βελμαρ). τα τακακια σαν ανταλλακτικο 65 ευρω( τους ρωταω μηπως ξερετε ποιας εταιρια ειναι,και μου λενε σε ενα κουτι που λεει απ'εξω ford)

με την εργασια θελουν περιπου 120 ευρω.. Ποσα????δικαιολογειτε τοσο μεγαλη τιμη?δυσκολο ειναι να αλλαχτουν?

παντως σαν τιμη ανταλλακτικου ολα οσα εχω βρει εχουν περιπου την ιδια τιμη,κοντα στα 60 παιζουν οποτε ποια προτινετε εσεις σαν καλυτερα?για κυριως ηρεμη οδηγηση?να πιανουν ωραια δηλαδη,να μην κανουν θορυβο κτλ?
πιθανες μαρκες ferodo,ebc (αυτα που ανεβασα παραπανω), trw ή αυτα της ford?
 

NickMrg

Pro Member
Jul 23, 2013
360
0
0
36
Το πρόβλημα με το σφύριγμα στο φρενάρισμα το έχω κι εγώ. Άλλαξα τακάκια τον Μάρτη στο service από αντιπροσωπία. Λόγω της δισκόπλακας λέτε να είναι;
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ε, ναι, έχει κάνει "δόντι" η δισκόπλακα λόγω φθοράς και κάνει θόρυβο γιατί δεν πατάει καλά το τακάκι. Κι εμένα έτσι κάνει (όχι πάντα).
Λευτέρη, θα δοκίμαζα trw.
 

leftko

Member
Dec 23, 2012
193
0
16
32
Και εγώ για trw κλείνω. Ευχαριστώ. Θα ενημερώσω λογικά από Δευτέρα που θα τα βάλω
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
δοκιμασα κατι δισκους bradi (θυγατρική brembo) με τακακια delphi, αγορασμενα απο parts.gr (κετσελίδης) και έμεινα ικανοποιημενος (για λογική χρηση δρομου, όχι για σπορ οδηγηση).

οι δισκοι κανανε 34 ευρω με ΦΠΑ και τα τακακια 25 σε golf 4. Για λοιπα αμαξια παρομοιες τιμες.

μεχρι στιγμης το parts.gr ειναι οτι φτηνοτερο εχω βρει στην αγορα και τα delphi ανταλλακτικά θεωρουνται καλα.

(ακομα αγορασα ημιμπαρο αριστερο 10 ευρω, ακρομπαρα και τα δυο 20 ευρω, kayaba excelG 200 ευρω).
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Ρε Αλέξη μην μας συγκρίνεις τις τιμές για το golf με τα fiesta,οι τιμές πάνω κάτω τα ίδια σε όλα

Το delphi σφυρίζει γιατί έχει πολύ ρίνισμα σιδήρου
Το θέμα τακάκι έχει να κάνει και με το τι ζητάει ο καθένας
Για μένα το trw είναι πολύ καλό,αυτό φοράω,μαλακό τακάκι και με άμεσο φρενάρισμα
Το ferodo έχει αρχίσει και χαλάει ποιοτικά,ακούω πολλά παράπονα τον τελευταίο καιρό πάνω στην δουλειά
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread