Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nikpap8888

Original poster
Rookie
MK7
Feb 28, 2021
11
2
3
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα θέλω να αλλάξω τα υγρά του ψυγείου. Πηρα 3 λίτρα αντιψυκτικό με την προδιαγραφή της Ford WSS-M97B44-D το liqui moly kfs 12+.Η ερώτηση είναι αν πρέπει να γίνει αραίωση με νερό βρύσης ή αποσταγμένο;
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Γράφει στο τεχνικό δελτίο ότι συνιστάται απιονισμένο.

Αποστραγγισε το παλιο, μετά κλείσε την τάπα εκκένωσης ρίξε μέσα 5 λιτρα νερό με μισό λίτρο άσπρο ξύδι, άστο λίγο να δουλέψει, άσε να κρυώσει, ,Αποστραγγισε, κλείσε πάλι την τάπα, ρίξε νερό με το λάστιχο άσε το νερό να τρέχει να ξεπλυθεί καλά όλο, αποστραγγισε, κλείσε πάλι την τάπα, γέμισε νερό, άστο να δουλεψει, αποστραγγισε, άστο να κρυώσει, γέμισε παραφλου από την τάπα του ψυγείου, δούλεψε το λίγο, άσε να κρυώσει, συμπλήρωσε από την τάπα του ψυγείου και τέλος συμπλήρωσε στο δοχείο διαστολής μέχρι το "max".

Εναλλακτικά, αν έχει πολύ καιρό το παλιό παραφλου , πάνω από 5-7 χρόνια, αντί για ξύδι μπορείς να πάρεις κάποιο σχετικο προϊόν.


Στα περισσότερα συνεργεία σιγά βέβαια μην τα κάνουνε όλα αυτά, απλά βγάζουν το παλιό και βάζουν το καινουργιο

Sent from my X19 using Tapatalk
 
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: Nikpap8888 and Κεραυνός

Κεραυνός

Hero Member
Jan 8, 2016
1,044
156
63
Μοντέλο
MK6
Αν εχει μονο παραφλου; στο φοκους μκ3 και στο φιεστα μκ6 νομιζω μονο παραφλου γεμιζει ανευ νερου.
 

Nikpap8888

Original poster
Rookie
MK7
Feb 28, 2021
11
2
3
Μοντέλο
MK7
Αν εχει μονο παραφλου; στο φοκους μκ3 και στο φιεστα μκ6 νομιζω μονο παραφλου γεμιζει ανευ νερου.


Ακριβώς όπως είπε ο φίλος είναι συμπυκνωμένο και θέλει αραίωση.
Απλά διάβασα πως με το απιονισμένο μπορεί να δημιουργηθεί το φαινόμενο της ηλεκτρόλυσης, Και πίσω το δοχείο του αντιψυκτικόυ προτείνει αναλογίες από 50:50 έως 35:65 με νερό. Θα ρωτήσω και το μηχανικό τη Δευτέρα για υπάρχει διχογνωμια στο ζήτημα. Σας ευχαριστώ πολύ.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Ακριβώς όπως είπε ο φίλος είναι συμπυκνωμένο και θέλει αραίωση.
Απλά διάβασα πως με το απιονισμένο μπορεί να δημιουργηθεί το φαινόμενο της ηλεκτρόλυσης, Και πίσω το δοχείο του αντιψυκτικόυ προτείνει αναλογίες από 50:50 έως 35:65 με νερό. Θα ρωτήσω και το μηχανικό τη Δευτέρα για υπάρχει διχογνωμια στο ζήτημα. Σας ευχαριστώ πολύ.
Καμία διχογνωμία αυτό που σου έγραψα το διάβασα στο τεχνικό δελτίο που έχει η motul για το συγκεκριμένο παραφλου που αγόρασες.

Δες το και μόνος σου εκεί που έχει downloads. Πες το μηχανικό σου να διαβάσει τι είναι η ηλεκτρόλυση και πως γίνεται. Η ηλεκτρόλυση θέλει άνοδο και κάθοδο, το παραφλου είναι όλο σε σώμα με τον κινητήρα, άρα γειωμενο από παντού

Sent from my X19 using Tapatalk
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

Nikpap8888

Original poster
Rookie
MK7
Feb 28, 2021
11
2
3
Μοντέλο
MK7
Καμία διχογνωμία αυτό που σου έγραψα το διάβασα στο τεχνικό δελτίο που έχει η motul για το συγκεκριμένο παραφλου που αγόρασες.

Δες το και μόνος σου εκεί που έχει downloads. Πες το μηχανικό σου να διαβάσει τι είναι η ηλεκτρόλυση και πως γίνεται. Η ηλεκτρόλυση θέλει άνοδο και κάθοδο, το παραφλου είναι όλο σε σώμα με τον κινητήρα, άρα γειωμενο από παντού

Sent from my X19 using Tapatalk
Θα το δω ναι ευχαριστώ πολύ.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

theoanag

Member
May 23, 2018
116
49
28
η αποψη μου χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος η αλλαγη θα πρεπει να γινεται με αντλια κενου,να τραβα δηλαδη εστω και τον ελαχιστο αερα που καπου μπορει να εγλωβηστει μεσα.Το παγουρι διαστολης ειναι κλειστο και δεν εξαερωνει σε αντιθεση με τα περισσοτερα Ιαπωνικα που κανει εξαερωση μονο του, γιατι ειναι ανοιχτο,δινει και περνει απο την ταπα του ψυγειου.Στο συνεργειο που παω το fiesta παντα γινεται με αντλια κενου.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nikpap8888 and turbomaniac

Nikpap8888

Original poster
Rookie
MK7
Feb 28, 2021
11
2
3
Μοντέλο
MK7
Γράφει στο τεχνικό δελτίο ότι συνιστάται απιονισμένο.

Αποστραγγισε το παλιο, μετά κλείσε την τάπα εκκένωσης ρίξε μέσα 5 λιτρα νερό με μισό λίτρο άσπρο ξύδι, άστο λίγο να δουλέψει, άσε να κρυώσει, ,Αποστραγγισε, κλείσε πάλι την τάπα, ρίξε νερό με το λάστιχο άσε το νερό να τρέχει να ξεπλυθεί καλά όλο, αποστραγγισε, κλείσε πάλι την τάπα, γέμισε νερό, άστο να δουλεψει, αποστραγγισε, άστο να κρυώσει, γέμισε παραφλου από την τάπα του ψυγείου, δούλεψε το λίγο, άσε να κρυώσει, συμπλήρωσε από την τάπα του ψυγείου και τέλος συμπλήρωσε στο δοχείο διαστολής μέχρι το "max".

Εναλλακτικά, αν έχει πολύ καιρό το παλιό παραφλου , πάνω από 5-7 χρόνια, αντί για ξύδι μπορείς να πάρεις κάποιο σχετικο προϊόν.


Στα περισσότερα συνεργεία σιγά βέβαια μην τα κάνουνε όλα αυτά, απλά βγάζουν το παλιό και βάζουν το καινουργιο

Sent from my X19 using Tapatalk
T theoanag Ερώτηση.
Αν βάλω 40:60 νερό, εκτός από το να ανέβει λίγο το σημείο ψύξης(-27°) Θα έχω κάποιο άλλο θέμα;
Τελικά το δελτίο της liqui moly λέει για αραίωση με Απεσταγμένο νερό εναλλακτικά με νερό βρυσής αρκεί να είναι μαλακό.
Δεν λέει κάτι για απιονισμένο.
Από την άλλη το super plus της Ford λέει για αραίωση με νερό βρύσης.
Τι ισχύει τελικά;
 

theoanag

Member
May 23, 2018
116
49
28
Αυτο που ξερω το παραφλου της ford αραιωνετε με νερο βρυσης,οταν ρωτησα τον μηχανικο της ford γιατι δεν βαζει απεσταγμενο μου ειπε οτι δεν κανει.Δεν ειμαι μηχανικος αλλα ξερω 5 πραγματα απο αυτοκινητα.Αυτο που ισχυει σιγουρα ειναι οτι θελει αντλια κενου που τραβα τον αερα απο μεσα και ταυτοχρονα βαζει το παραφλου.Δεν χρειαζετε να συμπληρωσεις μετα.Εστω και λιγο αερας να μεινει καπου μεσα δημιουργει προβλημα.Μονο του δεν εξαερωνει γιατι ολο το κυκλωμα ειναι κλειστο δεν εκτονωνει απο καποια ταπα οπως τα ιαπωνικα που δεν εχουν θεμα.
 

Nikpap8888

Original poster
Rookie
MK7
Feb 28, 2021
11
2
3
Μοντέλο
MK7
Αυτο που ξερω το παραφλου της ford αραιωνετε με νερο βρυσης,οταν ρωτησα τον μηχανικο της ford γιατι δεν βαζει απεσταγμενο μου ειπε οτι δεν κανει.Δεν ειμαι μηχανικος αλλα ξερω 5 πραγματα απο αυτοκινητα.Αυτο που ισχυει σιγουρα ειναι οτι θελει αντλια κενου που τραβα τον αερα απο μεσα και ταυτοχρονα βαζει το παραφλου.Δεν χρειαζετε να συμπληρωσεις μετα.Εστω και λιγο αερας να μεινει καπου μεσα δημιουργει προβλημα.Μονο του δεν εξαερωνει γιατι ολο το κυκλωμα ειναι κλειστο δεν εκτονωνει απο καποια ταπα οπως τα ιαπωνικα που δεν εχουν θεμα.
Λοιπόν έγινε αλλαγή του αντιψυκτικόυ.Πριν την άλλαγη μέτρησε το αντιψυκτικό ηταν -17°.Περίμενε να κρυωσει το μοτερ πρωτα. Μετα βγάλαμε το κολάρο από κάτω έτρεξε πολλά υγρα στην αρχή και μετά κατέβαζε πιο λίγα από τον κορμό. Ηταν πολυ καθαρά τα υγρα που βγήκαν μου ειπε.Συνολικά έβγαλε 4 λίτρα και μου είπε ότι κάποια υγρά είναι στο μπλοκ και αυτα δε βγαίνουν.
Αυτά που βγήκαν τα μετρησε με το μπιτονι για να υπολογίσει την αναλογία 50:50 και μετα μετρησε -35° το καινουργιο μειγμα. Μετά έβαλε 1 λιτρο αντιψυκτικό με ένα λίτρο νερο βρυσης, αφού αυτά κατέβηκαν στο ψυγείο έβαλε άλλο 1 λίτρο αντιψυκτικό με μισό λίτρο νερό και μετα περιμέναμε κανενα 20λεπτο να κυκλοφορήσει τα καινουργια υγρά και να ανοίξει το βεντιλατερ στους 105°.Τον ρωτησα για εξαέρωση μου ειπε πως εγινε και πως αμα ειχε αέρα θα ανεβαζε φουσκες στο δοχειο διαστολής. Απλά αύριο πρωί που θα είναι κρύο μου ειπε να συμπληρώσω μέχρι το max νερό το υπόλοιπο μισό λίτρο. Αυτά.
 

Attachments

  • 20231101_170845.jpg
    20231101_170845.jpg
    1.4 MB · Προβολές: 5
Last edited:
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread