Πλέον το μπροστινό του κάμπερ έχει κάτσει στο -1,1 και το πίσω στο -0,5.
Πάλι καλά, γιατί καινούργιο ήταν στο -0,78 και 0 αντίστοιχα. Πήρε τις ανοχές του σιγά-σιγά.
Μα και την απόκλιση μπροστά την έχουμε ξεχειλώσει στο -0,8 σε σχέση με το 0 ως +0,24 που βάζει το εργοστάσιο για τους δικούς του λόγους.
Μα με τη γεωμετρία, μα με το μπλοκέ και τα φρένα, μα με την αφαίρεση έστω και λίγης μη φερόμενης μάζας (ελαφρύτερες ζάντες και ελαφρύτερα φρένα), μα με το μισό έστω εκατοστό μεγαλύτερο μετατρόχιο, αλλά και -γιατί όχι- την παραπανίσια δυναμίτσα του, το οπλάκι έχει γίνει όπλο στην δουλειά για την οποία φκιάχτηκε...
Οι συνολικοί ρυθμοί του σε δεδομένες τεχνικές διαδρομές πλέον αγγίζουν αυτούς του οδηγητικά αμποδεμένου Κούπρα Ρω που είχα πριν, και η αίσθηση/πληροφόρηση/διαχειρισιμότητά του θυμίζει S2K το δίχως άλλο...
Απαιτεί συμμετοχή και προσήλωση από πλευράς οδηγού και ανταμοίβει πλουσιοπάροχα και σε ικανοποίηση οδήγησης και σε αποτελέσματα...
Δεν είναι δα τυχαίο που ο ξένος ειδικός τύπος συγκρίνει την αίσθησή του με αυτή του καινούργιου Mėgane Trophy-R και τη σιγουριά/αυτοπεποίθηση που εμπνέει στον οδηγό με την αντίστοιχη ενός Datsun GT-R...
Και φυσικά ο ειδικός τύπος αναφέρεται σε ΦιεSTόνι μαμίσιο... Ο νοών νοείτω...
Η αποψινή Ανάβυσσος ήταν ερημική... Μάλλον την κάνουν αρκετοί σιγά-σιγά για τα Χριστούγεννα... Ρυθμοί, ανάδραση και συμπεριφορά που αντιστοιχούν σ' ένα S2K το λοιπόν... Ευτυχώς, με κάπως μικρότερη δυσκολία οδήγησης...
Εξαιρετική κατασκευή, που την εποφθαλμιούν σε επίπεδο συμπεριφοράς-ρυθμών ακόμα και ιδιοκτήτες Focus RS, όπως είχα την ευκαιρία 1-2 φορές ως τώρα να διαπιστώσω ιδίοις όμμασιν...