Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα


Πλέον το μπροστινό του κάμπερ έχει κάτσει στο -1,1 και το πίσω στο -0,5.

Πάλι καλά, γιατί καινούργιο ήταν στο -0,78 και 0 αντίστοιχα. Πήρε τις ανοχές του σιγά-σιγά.

Μα και την απόκλιση μπροστά την έχουμε ξεχειλώσει στο -0,8 σε σχέση με το 0 ως +0,24 που βάζει το εργοστάσιο για τους δικούς του λόγους.

Μα με τη γεωμετρία, μα με το μπλοκέ και τα φρένα, μα με την αφαίρεση έστω και λίγης μη φερόμενης μάζας (ελαφρύτερες ζάντες και ελαφρύτερα φρένα), μα με το μισό έστω εκατοστό μεγαλύτερο μετατρόχιο, αλλά και -γιατί όχι- την παραπανίσια δυναμίτσα του, το οπλάκι έχει γίνει όπλο στην δουλειά για την οποία φκιάχτηκε...

Οι συνολικοί ρυθμοί του σε δεδομένες τεχνικές διαδρομές πλέον αγγίζουν αυτούς του οδηγητικά αμποδεμένου Κούπρα Ρω που είχα πριν, και η αίσθηση/πληροφόρηση/διαχειρισιμότητά του θυμίζει S2K το δίχως άλλο...

Απαιτεί συμμετοχή και προσήλωση από πλευράς οδηγού και ανταμοίβει πλουσιοπάροχα και σε ικανοποίηση οδήγησης και σε αποτελέσματα...

Δεν είναι δα τυχαίο που ο ξένος ειδικός τύπος συγκρίνει την αίσθησή του με αυτή του καινούργιου Mėgane Trophy-R και τη σιγουριά/αυτοπεποίθηση που εμπνέει στον οδηγό με την αντίστοιχη ενός Datsun GT-R...

Και φυσικά ο ειδικός τύπος αναφέρεται σε ΦιεSTόνι μαμίσιο... Ο νοών νοείτω...

Η αποψινή Ανάβυσσος ήταν ερημική... Μάλλον την κάνουν αρκετοί σιγά-σιγά για τα Χριστούγεννα... Ρυθμοί, ανάδραση και συμπεριφορά που αντιστοιχούν σ' ένα S2K το λοιπόν... Ευτυχώς, με κάπως μικρότερη δυσκολία οδήγησης...

Εξαιρετική κατασκευή, που την εποφθαλμιούν σε επίπεδο συμπεριφοράς-ρυθμών ακόμα και ιδιοκτήτες Focus RS, όπως είχα την ευκαιρία 1-2 φορές ως τώρα να διαπιστώσω ιδίοις όμμασιν...
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
με λιγα λογια ενα πολυ καλα στημενο αμαξι που χαιρεσαι να το οδηγεις και με αρκετη δυναμη να σε συγκινησει.. τι άλλο να ζητησει κανείς απο ένα νεανικό αμάξι?
 

pumaspeed

Member
Σεπτ. 20, 2010
278
0
0
34
τα φορντ ειχαν ανεκαθεν ενα πολυ καλο ονομα οσον αναφορα την οδηγικη συμπεριφορα και  το στησιμο  ;D και το σασι του μκ7 ηταν γνωστο  οτι  ηταν πολυ καλο αλλα υπολειπονταν σε δυναμη τωρα με τον ecoboost εδεσε το γλυκο  ok234                                                               καλοταξιδο και απροβληματιστο να ειναι .... :)  αν και αν μου ελεγες να διαλεξω  αναμεσα στο στ και στο s2k νμζ οτι η καρδια θα ελεγε s2k  ::)
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Το S2K είναι αναντικατάστατο, εννοείται....


Από τον αποψινό προπονόκαιρο...
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα




Στρώνοντας τακάκια-λάστιχα και παίρνοντας άλλη μια ακόμα γεύση στεγνής γεωμετρίας στο βρεγμένο...

Καλό μου Σούνιο, Σούνιό μου καλό...
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα


Και σκάει σήμερα μύτη ο μπάρμπας με τη Μ3 από Γλυφάδα ίσαμε Σαρωνίδα.

Και είχε και αυτοκόλητο Νουρουμπούρουγκρινγκ και ΔΕΝ πήγαινε καθωσπρέποντας...

Με συνοπτικές διαδικασίες παίχτηκε αρχαίο δράμα μέχρι Σαρωνίς, όπου τα τακακολάστιχά μου στρώσανε σε χρόνο δt...

Αυτά τα απρόσμενα είναι...
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα


Όπως λένε και οι Σουηδοί, krut per krona...

Δηλαδή: (Πήρες) μπαρούτι για κάθε κορόνα (που πλήρωσες για το απόκτημά σου).

Εμπειρία στριφτική που μόνο με του S2000 συγκρίνεται...

Δεν ξέρω πόσο καλύτερο θα ήταν το Mègane Trophy-R. Δεν το 'χω στρίψει. Από κείνα που έχω στρίψει πάντως, μόνο με το Στουκέι το συγκρίνω. Στη μορφή που το έχω φυσικά. Μα και το Στουκέι μου μόνο μαμά δεν ήταν σε στήσιμο. Ένυγουέυ.

Σε μαμά μορφή ανώτερο κι από 106 Rallye τελικά το ΕκομπουSTόνι ΦιεSTόνι. Ανάλογο μόνο του 2λιτρου Clio RS.

Στα τεχνικά κομμάτια πέριξ του Ναού είσαι με μια σχέση πάνω, τιμονιάζεις διακριτικά, τοποθετείται επιθετικά  (εμ, με δυο μπλοκέ και γεωμετρία allou fun park, πώς αλλιώς να 'κανε) και τοποθετημένος ων, μένεις στο γκάζι με την περίσσεια ροπή, για να σε τραβήξει στην έξοδο με μούρη πάντα μέσα και ξεκλείδωμα στο τιμόνι.

Ίσα που τσιμπάς τα δηλητηριώδη-τοξικά πλέον φρένα, και βρίσκεσαι τοποθετημένος για την επόμενη στρόφα...

Και οι ρυθμοί... ζεϊμπέκικοι...
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Να τα λέμε και δαύτα...



Περί της ειδικής έκδοσης του OPC ο λόγος. Εκείνης που φοράει μπλοκέ, φρένα, 18άρια ζαντολάστιχα.

Από 4Τ.
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα
Μιας και πήγαμε να προπονήσουμε ένα σουνιάτικο καφέ με τον kostg, είπαμε και σ' ένα Έβο ν' ακολουθήσει, γιατί είναι μεγάλη η διαδρομή κι αν δεν έχουμε και κανα ξωκλήσι να ληστέψουμε, θα βαρεθούμε.

Λοιπά δοκουμένδα εν ευθέτω χρόνω...
 

Nordvinden

Original poster
Pro Member
Dec 15, 2013
362
0
0
59
Αθήνα

Sάκι όμορφο... Ανοιγόμαστε για είσοδο δεξιά.



Κεντράρουμε άπεξ... Δεν είχα φέρει και το διαβήτη μου μαζί, αλλά τεσπά.



Ανάβυσσος...



Ποίημα το STάκι στα σφιχτά, τεχνικά κομμάτια, χωρίς να μένει πολύ πίσω στα πιο πατημένα (ε, τι να κάνουμε, μια σταλιά είναι και δεν κυνηγιότανε και με κανα Λάντα δα).

Παραπανίσια πληροφοριακό κι ευέλικτο, τοποθετείται εύκολα, σημαδεύεις και... πυροκροτείς. Βρίσκεις εύκολα ρυθμό, εμπιστεύεσαι τιμόνι, σασί, στήσιμο, μπλοκέ, φρένα αλλά και το πρόθυμο μοτέρ μαζί με την ισορροπημένη κλιμάκωση του ακριβούς κιβωτίου, και μην τον είδατε τον Παναή.


Η μπάλα στον Κωστγκ.
;)
 

Gas7

Newbie
Mar 24, 2014
1
0
0
Να πω κι εγω δυο πραγματα για τον φιλο μου συνονοματο.
Κυνηγωντας-παρατηρωντας το ST σε ολη την διαδρομη που καναμε,αυτο που εχω να πω ειναι οτι με εξεπληξε αφανταστα. Σταθερο,γρηγορο,ακλονητο σε ολων των ειδων τις στροφες,ειτε ανοικτες καμπες ειτε κλειστα κομματια.
Επισης πολυ καλες επιταχυνσεις παντου,οπου 180-200αριζε πολυ ανετα.
Μπραβο στην FORD για το αυτοκινητο που εφτιαξε και προφανως και στον Κωστα για τις βελτιωσεις που εκανε(στησιμο-προγραμμα). AR15firing
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread