Ενας ελεγχος απο τα πιο εμπειρα ματια ενος μηχανικου δε βλαπτει. Θα σου πω ομως κι εγω μια ιστορια, πριν απο χρονια, οταν το mk6 μου ηταν καινουριο (δεν πρεπει να ειχε πανω απο 10.000 χιλιομετρα, ισως να ηταν και κοντα στα δικα σου) το πηγα σε ενα πλυντηριο για πλυσιμο. Ριχνουν λοιπον τα πακι ενα υγρο στις ζαντες (και στις δισκοπλακες εννοειται) που μολις επεσε πανω μετα απο δευτερολεπτα οι δισκοπλακες φαινοταν σαν σκουριασμενες. Τελος παντων σκεφτομαι, ριχνουν καπακι με το πιεστικο, πλενουν και το υπολοιπο αυτοκινητο και τελος. Παω να φυγω, στο πρωτο φρεναρισμα τα τακακια ετριζαν (ενω πριν ηταν ΟΚ το fiesta).. Στο επομενο, παλι ετριζαν και λοιπα. Σε πληροφορω οτι εκανε κανενα, μηνα μεχρι να σταματησει το τριξιμο και φυσικα εγω δεν ξαναπατησα ποτε στο συγκεκριμενο πλυντηριο (παρολο που ηταν το πιο φθηνο για την εποχη του).