Αυτες τις μερες αφού βρήκα λίγο χρόνο (ησυχο δρομο με καλη ορατότητα) και μια καλη στροφοδιαδρομη στο όρος Κενταυρος αποφάσισα να δω τι κανει το μκ6 στο κοντα στο οριο. Με οδήγηση σε σβελτους ρυθμους με οδοστρωμα πότε στεγνο και πότε βρεγμενο απο υγρασιες... καταρίπτουν καθε μυθο που θέλει το μκ6 βελτιωση στην ανάρτηση του. Με αναρτησεις 7χρονων ,με 1.4 κυβικα , με ελατήρια μαμα , με λαστιχα 185/60/14 (ενος χρονου) πανω στην σιδερένια ζαντα...το φιεστακι (πλην απο δυναμη) δεν εδειχνε να υστερει πουθενα(!) . Ξεκιναω απο τις κλησεις του αμαξώματος που ήταν μηδαμινές κ αντιθέτως βοηθούσαν το αυτοκίνητο να τοποθετηθεί σωστά παρά να το δυσκολευουν στις πολύ κλειστες στροφές κ στα συνεχόμενα S. Πέρναγε κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος χωρίς να επηρεάζεται η πρόσφυση του αυτοκινήτου. Με ένα φθηνο λάστιχο ενος ετους μαρκας Kleber έδειχνε να κάνει το βρεγμένο οδόστρωμα απόλυτα στεγνό(!) Τα επίπεδα πρόσφυσης ήταν σε πολύ υψηλά επίπεδα (λόγω της μαμας αναρτησης) έτσι ωστε να βοηθάει τον οδηγό στο να έχει τον απόλυτο έλεγχο! Τα φρένα του άψογα και προοδευτικα χωρις να αναψουν(!) και χωρις να μπλοκάρουν με το παραμικρο! Στην συγκεκριμενη διαδρομη δεν μπλόκαραν ουτε φρενάροντας πάνω σε στροφη!! ...φυσικα είχα κ μέτρο σύγκρισης ένα πανακριβο σπορ αμάξι(δεν χρειαζεται να πω την μαρκα) που στα μεν σαμαρακια σηκωνόταν στον αερα κ εχανε την προσφυση λόγω σπορ αναρτησης με λαστιχα 17αρας ζαντας (μην πω παραπανω) ...με υποδυναμη τριπλασια απο το 1.4 μκ6 ...που το μόνο που έκανε ήταν να είναι εμπόδιο στους ρυθμους του τελειοτατου φιεστα μκ6!!!!!