turbomaniac
Hero Member
αστο είναι μακρυ αυτο το σασμάνι για σενα. Αμα τουρμπίσουμε, το βλέπουμε... ΧΑΧΑStuparArt said:Άσχετο και off topic αλλά αν μπορείς να μου πεις στην 5η και 3000σαλ πόσα χμ σου λέει το κοντέρ?
αστο είναι μακρυ αυτο το σασμάνι για σενα. Αμα τουρμπίσουμε, το βλέπουμε... ΧΑΧΑStuparArt said:Άσχετο και off topic αλλά αν μπορείς να μου πεις στην 5η και 3000σαλ πόσα χμ σου λέει το κοντέρ?
DarthFiesta said:μπραβο!!!αυτο ειναι αρκετα χρησιμο..οτι πρεπει για χαλαρα κ οικονομικα ταξιδακια..
σαν τοποθετηση για το γραναζι της 5ης κατεβαινει το σασμαν?δηλαδη επι΄ευκαιριας αλλαζεις κ δισκο?δεν γνωριζω κ πολυ σε αυτο το θεμα..
κ για να καταλαβω λιγο ποση μεγαλη διαφορα ειναι με το γραναζι του 1.4 μκ6 στα 120χλμ τι στροφες εχουν τα 1.4?αν μπορει να βοηθησει καποιο παιδι να μας πει αναλυτικα στα 80-100-120 κλπ....
Aν απευθυνεσαι σε μενα με 5η 3000rpm εχω 130χλμ.StuparArt said:Άσχετο και off topic αλλά αν μπορείς να μου πεις στην 5η και 3000σαλ πόσα χμ σου λέει το κοντέρ?
StuparArt said:Ωό αυτά είναι… να η λύση για τα δυνατά turbo και compressor τις παρέας!
Eνα κωρονοπυνιο από deasel στο γρανάζομα του S ,ST, (ισως και σε κάποιο Sport μελλοντικά ;D) θα δώσει τρομερό πάτημα και μύωση του χαζοσπινιαρισματος + το ότι θα αυξηθεί κατά πολύ και η τελική ταχύτητα.
Πιστεύω με ένα τέτοιο σασμάν στο fiesta που θα στροφάρει 7000 η τελική θα είναι κάτι παραπάνω από 260+
Υ.ς τερλοαλεχ κάνε τα + - σου και πες μου κατά πόσο πέφτω έξω...
@ bmw5argolida σε ευχαριστω..
lookmimis said:σχεσεις μεταδοσεις μκ6 s 1600
σχεση/ταχυτητα ανα 1000 σ.α.λ.
1η 3,583/7,2
2η 2,038/12,7
3η 1,414/18,3
4η 1,108/23,4
5η 0,878/29,5
οπισθεν 3,615
διαφορικο 4,059
Vrachos said:Για να μην αναρωτιέστε άδικα, αντιγράφω από Ford ETIS
scorpion said:δεν ξέρω ακριβώς τι είναι το ford etis αλλά σύμφωνα με το πρόγραμμά της ford (microcat) είναι διαφορετικά,αλλά βλέπουμε ότι αυτά που βρήκα από το Microcat ισχύουν με αυτά που έγραψε ο stuparart όπου έχει λύσει το σασμαν κιόλας απο 1.6cc