Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
StuparArt said:
Άσχετο και off topic αλλά αν μπορείς να μου πεις στην 5η και 3000σαλ πόσα χμ σου λέει το κοντέρ?  :)
αστο είναι μακρυ αυτο το σασμάνι για σενα. Αμα τουρμπίσουμε, το βλέπουμε... ΧΑΧΑ
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Αχααχ το ξέρω ρε Αλεχ… δεν ρωτάω για μένα. Από περιέργεια φίλε καθαρά για ενημέρωση ;D
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
DarthFiesta said:
μπραβο!!!αυτο ειναι αρκετα χρησιμο..οτι πρεπει για χαλαρα κ οικονομικα ταξιδακια..
σαν τοποθετηση για το γραναζι της 5ης κατεβαινει το σασμαν?δηλαδη επι΄ευκαιριας αλλαζεις κ δισκο?δεν γνωριζω κ πολυ σε αυτο το θεμα..
κ για να καταλαβω λιγο ποση μεγαλη διαφορα ειναι με το γραναζι του 1.4 μκ6 στα 120χλμ τι στροφες εχουν τα 1.4?αν μπορει να βοηθησει καποιο παιδι να μας πει αναλυτικα στα 80-100-120 κλπ....

είναι τεράστια δουλεια να λύσεις σασμάν και όποιος το κάνει θα σου παρει κανα 200αρι τουλάχιστον στα σίγουρα. Χώρια που το γραναζια που θα μπουν πρέπει να ταιριάουν ακριβώς και άν δεν ταιριάζουν πρέπει να φτιαχτούν γραναζια καινούργια, πράγμα πολύ δύσκολο λόγο του οτι είναι "φαλτσα". Αυτο που συμφερει είναι να βγει η χελώνα και να αλλάξει η κωρόνα και το πηνίο στο διαφορικό, να αλλάξει δηλαδή η τελική σχεση μεταδοσης. έτσι βέβαια θα μακρύνουν (ή θα κοντύνουν) όλες οι σχεσεις μεταδοσης.

ενας πιο απλός τροπος να μακρύνουν ή να κοντυνουν οι σχεσεις είναι αλλάζοντας την διάμετρο των τροχών. Για περίπου 1 εκατοστό μικρότερη διάμετρο κονταίνει η 5η πχ περίπου 1 χιλιόμετρο την ώρα, δηλαδή αν έβγαζε πρίν 32.5 χλμ.ωρα στις 1000 σ.α.λ., με την νέα διάμετρο θα βγαζε 31.5. Αυτο μπορέι να φαίνεται λίγο, αλλα στις 6000 σ.α.λ. με την παλιά διάμετρο είχαμε 195 χλμ και με τη νέα 189 χλμ. Φανταστείτε να μικρύνει η διάμετρος 2 εκατοστά, δηλαδή ένα και ένα απο την κάθε πλευρά της ρόδας. Πρακτικά, για 2.5 εκατοστά μικρότερη διάμετρο (195/45/15), το σασμαν του 14αριου γίνεται σχεδόν ίδιο με του 16αριου
 

bmw5argolida

New member
Jan 6, 2011
78
0
6
39
ΝΑΥΠΛΙΟ
StuparArt said:
Άσχετο και off topic αλλά αν μπορείς να μου πεις στην 5η και 3000σαλ πόσα χμ σου λέει το κοντέρ?  :)
Aν απευθυνεσαι σε μενα με 5η 3000rpm εχω 130χλμ.
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Ωό αυτά είναι… να η λύση για τα δυνατά turbo και compressor τις παρέας!
Eνα κωρονοπυνιο από deasel στο γρανάζομα του  S ,ST, (ισως και σε κάποιο Sport μελλοντικά  ;D) θα δώσει τρομερό πάτημα και μύωση του χαζοσπινιαρισματος + το ότι θα αυξηθεί κατά πολύ και η τελική ταχύτητα.

Πιστεύω με ένα τέτοιο σασμάν στο fiesta που θα στροφάρει 7000 η τελική θα είναι κάτι παραπάνω από 260+

Υ.ς τερλοαλεχ κάνε τα + - σου και πες μου κατά πόσο πέφτω έξω...

@ bmw5argolida σε ευχαριστω..
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
StuparArt said:
Ωό αυτά είναι… να η λύση για τα δυνατά turbo και compressor τις παρέας!
Eνα κωρονοπυνιο από deasel στο γρανάζομα του  S ,ST, (ισως και σε κάποιο Sport μελλοντικά  ;D) θα δώσει τρομερό πάτημα και μύωση του χαζοσπινιαρισματος + το ότι θα αυξηθεί κατά πολύ και η τελική ταχύτητα.

Πιστεύω με ένα τέτοιο σασμάν στο fiesta που θα στροφάρει 7000 η τελική θα είναι κάτι παραπάνω από 260+

Υ.ς τερλοαλεχ κάνε τα + - σου και πες μου κατά πόσο πέφτω έξω...

@ bmw5argolida σε ευχαριστω..

xaxax απ΄οτι βλέπω θα ναι σαν να έχεις μία ταχύτητα πάνω. Δηλαδή η 3η θα γίνει 4η, η 4η 5η κοκ. Να φανταστεις η 5η μετα στις 1000 στροφες θα χει 41 χλμ, δηλαδή στις 6000 στρ 246 πραγματικά χλμ (κοντερ 265). Καλή κλιμακωση αλλα για πάνω απο 300 άλογα
 

lookmimis

Member
May 13, 2010
216
0
0
52
αθηνα
                                          σχεσεις μεταδοσεις μκ6 s 1600
                                  σχεση/ταχυτητα ανα 1000 σ.α.λ.
                            1η  3,583/7,2
                            2η  2,038/12,7
                            3η  1,414/18,3
                            4η  1,108/23,4
                            5η  0,878/29,5
                     οπισθεν  3,615
                  διαφορικο  4,059
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
lookmimis said:
                                          σχεσεις μεταδοσεις μκ6 s 1600
                                  σχεση/ταχυτητα ανα 1000 σ.α.λ.
                            1η  3,583/7,2
                            2η  2,038/12,7
                            3η  1,414/18,3
                            4η  1,108/23,4
                            5η  0,878/29,5
                     οπισθεν  3,615
                  διαφορικο  4,059

οχι δεν είναι αυτες...

Με 195/50/15 λάστιχο είναι:

1η 3.15/ 7.7 Km/h στις 1000 στοφες

2α 1.93/  12.6 Km/h στις 1000 στοφες


3η περιπου 1.28/  19.1 Km/h στις 1000 στοφες


4η περιπου 1.095/  25.7 Km/h στις 1000 στοφες


5η περιπου 0.76/ 32.1 Km/h στις 1000 στοφες


Τελικη: 4.25

Οτι έχει ο βραχος στο λινκ του τελος παντων...

Vrachos said:
Για να μην αναρωτιέστε άδικα, αντιγράφω από Ford ETIS  :)

Gearing.jpg

εδω οτι λεει ο βραχος για το μκ6 1.6!!!
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
δεν ξέρω ακριβώς τι είναι το ford etis αλλά σύμφωνα με το πρόγραμμά της ford (microcat) είναι διαφορετικά,αλλά βλέπουμε ότι αυτά που βρήκα από το Microcat ισχύουν με αυτά που έγραψε ο stuparart όπου έχει λύσει το σασμαν κιόλας απο 1.6cc
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
scorpion said:
δεν ξέρω ακριβώς τι είναι το ford etis αλλά σύμφωνα με το πρόγραμμά της ford (microcat) είναι διαφορετικά,αλλά βλέπουμε ότι αυτά που βρήκα από το Microcat ισχύουν με αυτά που έγραψε ο stuparart όπου έχει λύσει το σασμαν κιόλας απο 1.6cc

http://www.etis.ford.com/home.do
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Για του λόγου το αληθές, τι ταχύτητα βγάζει το mk6 s 1.4 ανά επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο στις 3000 στροφές ανά λεπτό.


1st.jpg



2nd.jpg



3rd.jpg



4th.jpg



5th.jpg
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Update: Οι σχέσεις μετάδοσης του σασμάν ενός mk7 sport 2009 φορεμένο στο αυτοκίνητό μου (mk6 s 1.4)...


1h_smk7.jpg



2h_smk7.jpg



3h_smk7.jpg



4h_smk7.jpg



5h_smk7.jpg


Νομίζω πως είναι εμφανές το ότι το αυτοκίνητο έχει κοντύνει στις σχέσεις 3η, 4η και 5η. 1η και 2α παραμένουν οι ίδιες.
 

mexico

Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
παμε ενα στοιχιμα οτι το αμαξι σου θα βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα τελικη τωρα μιας κ του 1,4 ειναι θεο μακρο . κανε δοκιμη στην καταναλωση να δουμε
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Για τελικη το παλεψα, αλλα δεν ειδα διαφορες, βεβαια δε βοηθουσε και πολυ ο δρομος... Οσον αφορα την καταναλωση, θα σας πω εν καιρω. Νωρις ειναι ακομη...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Nαι, ταιριάζει κανονικά (βασικά είναι ίδιο και γράφει και τον ίδιο κωδικό πάνω). Η τοποθέτηση ήταν γύρω στο κατοστάρικο + καινούριες βαλβολίνες (2.5 λίτρα) + 2 καινούρια τσιμουχάκια ημιαξονίων.
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Μεγιεςςςς.....δεν αντεχεις κ συ τελικα ε?χαχαχα....ωραια πραγματακια...οποτε θες δοκιμουλα με μαμα 1.4 μκ6 μ λες... ;D

Απ´οτι βλεπω ισως επρεπε να κανεις το αναποδο...δηλ.2ερα-3η-4η να ειναι πιο κοντες κ η 5η να ειναι ταξιδιαρικη...

Βλεπω κυριως 4η κ 5η αρκετα πιο κοντες...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread