Το υδρογόνο μπορεί να είναι απευθείας καύσιμο ΜΕΚ ή να αποτελεί πηγή για fuel-cells, δηλαδή FCEV. Το θέμα εδώ είναι ότι είναι αρκετά πιο πίσω από τα BEV/PHEV, δεν υπάρχει δίκτυο και δεν παράγεται πουθενά σε σημαντικές ποσότητες για ευρεία χρήση. Είναι όμως σίγουρα μια άλλη εναλλακτική, κάπου στο 2030-2035 θα έχει ευρύτερη εφαρμογή.
Πάντως και σήμερα τα εναλλακτικά καύσιμα τυγχάνουν ελαφρύνσεων και επιδοτήσεων, απλώς το Κινούμαι-Ηλεκτρικά το βγάλαμε για BEV λόγω διαθεσιμότητας, μοντέλων, φορτιστών κλπ, ενώ το υδρογόνο είναι πολύ πίσω.
Πάντως και σήμερα τα εναλλακτικά καύσιμα τυγχάνουν ελαφρύνσεων και επιδοτήσεων, απλώς το Κινούμαι-Ηλεκτρικά το βγάλαμε για BEV λόγω διαθεσιμότητας, μοντέλων, φορτιστών κλπ, ενώ το υδρογόνο είναι πολύ πίσω.
Last edited: