Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

BloodMage

Original poster
Member
Jun 8, 2021
135
49
28
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8 ST
LOCATION
MK8.5 ST2 Frozen White
Πλέον ανακοινώθηκε και επίσημα από την Ford. Το ξέραμε όλοι και ήταν θέμα χρόνου, αλλά και πάλι δεν παύει να είναι λυπηρό
Ελπίζω να υπάρξει για αρκετά χρόνια μεγάλη υποστήριξη με ανταλλακτικά και αναλώσιμα
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Θυμηθείτε λίγο και οι παλιότεροι, ο σκαραβαίος σταμάτησε, το 2CV σταμάτησε, η Corolla και το Golf έχουν μείνει, γιατί τα LR, 911 και η Corvette έχουν αλλάξει τόσο πολύ που είναι άλλα αυτοκίνητα πλέον....

Το Fiesta έχει ήδη 46 χρόνια ζωής, καλά ήταν, πάμε στο επόμενο ;)
 
  • Like
Αντιδράσεις: Nos7

Antonis_Cup

New member
Σεπτ. 26, 2022
56
23
8
Μοντέλο
MK8 ST
Τα επόμενα θα είναι full electric, οπότε τελείωσε μια ολόκληρη εποχή πλέον.
Το ίδιο θα γίνει και με το focus.
Ίσα ίσα πρόλαβα 😁
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
Νεα συμφεροντα εξουσιας, ελεγχου και κερδους.
 

Antonis_Cup

New member
Σεπτ. 26, 2022
56
23
8
Μοντέλο
MK8 ST
Με λύπησε το γεγονός.
Ίσως υπάρχει ελπίδα ακόμα...
Οι θερμικοί κινητήρες φεύγουν σιγά σιγά.
Όσοι καταφέρουν να κρατήσουν κάποια αυτοκίνητα με τρομερούς κινητήρες στη συλλογή τους, θα είναι από τους λίγους προνομιούχους.
Για όλους εμάς τους υπόλοιπους, ότι προλάβαμε προλάβαμε.
 

geokats

Staff member
Member
Oct 23, 2019
199
154
43
39
ΛΑΜΙΑ
www.flickr.com
Μοντέλο
MK8
WEBSITE
https://www.youtube.com/user/sonataflower
LOCATION
Thessaloniki
Οι θερμικοί κινητήρες φεύγουν σιγά σιγά.
Όσοι καταφέρουν να κρατήσουν κάποια αυτοκίνητα με τρομερούς κινητήρες στη συλλογή τους, θα είναι από τους λίγους προνομιούχους.
Για όλους εμάς τους υπόλοιπους, ότι προλάβαμε προλάβαμε.
Γιατί όχι σε ένα Fiesta πλήρως ηλεκτρικό αν αυτό απαιτούν οι καιροί;
Ναι μεν το Puma βασίζεται στην πλατφόρμα του Fiesta, αλλά γιατί όχι και το Fiesta?

Γενικά έχουμε αναβιώσει επιστροφές παλαιών μοντέλων, π.χ. mini, fiat 500, corola... ποιος ξέρει τι θα σκεφτούν στο μέλλον και για το Fiesta?
 

Antonis_Cup

New member
Σεπτ. 26, 2022
56
23
8
Μοντέλο
MK8 ST
Γιατί όχι σε ένα Fiesta πλήρως ηλεκτρικό αν αυτό απαιτούν οι καιροί;
Ναι μεν το Puma βασίζεται στην πλατφόρμα του Fiesta, αλλά γιατί όχι και το Fiesta?

Γενικά έχουμε αναβιώσει επιστροφές παλαιών μοντέλων, π.χ. mini, fiat 500, corola... ποιος ξέρει τι θα σκεφτούν στο μέλλον και για το Fiesta?
Η συζήτηση γίνεται για εμάς τους ρομαντικούς.

ΝΑI σε full electric για κινηση εντός πόλης (χαμηλός θόρυβος, καθόλου καυσαέριο και όλα τα αλλα καλά που ήδη συμβαίνουν σε αρκετές πόλεις),
-- χωρίς βέβαια να υπάρχει κάποιο ουσιαστικό περιβαντολογικό όφελος, αφού οι ρύποι δεν μειώνονται - απλώς μεταφέρονται -,
ΑΛΛΑ για την αγχολυτική μου βόλτα στην πίστα ή το βουνό, θέλω φασαρία.

Τεράστια κουβέντα ούτως η άλλως.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
Πισω απο την διαφημιση για την ηλεκτροκινηση, η οποια δεν ειναι τοσο φιλικη προς το περιβαλλον οσο λενε, κρυβονται πολλα σχεδια και συμφεροντα. Οταν κατι διαφημιζεται τοσο πολυ σημερα ας υπαρχει υποψια.

Πιθανως σκοπευουν να θεσουν ως παρανομα τα αμαξια βενζινης και πετρελαιου υστερα. Στοχος ειναι τα παντα να ενεργοποιουνται και να δουλευουν με καρτες και τσιπακια και να ειναι συνδεδεμενα στο δικτυο.

Πολυ πιθανον πολλοι επαγγελματιες τεχνικοι, μηχανικοι και τεχνιτες θα μεινουν ανεργοι. Τα ηλεκτροκινητα θα ειναι πολυ περισσοτερο εξαρτημενα απο την αντιπροσωπεια και δεν θα επιδεχονται πολλες παρεμβασεις (και προχειρες επισκευες).

Η τιμη αγορας ειναι πολυ υψηλη και το κοστος αλλαγης μπαταριας πολυ υψηλο. Ποιος θα δωσει αν χρειασθει 4000-6000-10000Ε για αλλαγη μπαταριας, ακομα και 1000Ε να γινει, ποιος θα τα δωσει (καποιοι θα τα αγορασουν και τα δωσουν αλλα οχι ολοι).
 
Last edited:

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Αυτό για την μη μείωση των ρύπων με την ηλεκτροκίνηση δεν ξέρω από που έχει ξεκινήσει, αλλά δεν στέκει, προφανώς και η ηλεκτροκίνηση μειώνει συνολικά τους ρύπους, για πολλούς λόγους:

- πρώτον, η ηλεκτροπαραγωγή στις μεγάλες μονάδες είναι πολύ πιο αποδοτική από την επιμέρους καύση στους κινητήρες των αυτοκινήτων (ήτοι, οι ρύποι για παραγωγή ρεύματος για την ηλεκτροκίνηση ενός οχήματος είναι χαμηλότεροι από τους ρύπους που εκπέμπει το ίδιο αυτοκίνητο με ΜΕΚ)
- δεύτερον, οι μηχανισμοί μείωσης-κατακράτησης ρύπων στις μεγάλες μονάδες Η/Π είναι πολύ καλύτεροι και πιο σύγχρονοί από τους αντίστοιχους μηχανισμούς στα αυτοκίνητα με ΜΕΚ (ήτοι, φίλτρα, υγρόψυξη κλπ στα εργοστάσια Η/Π είναι αποδοτικότερα από επιμέρους καταλύτες, GPF/DPF κλπ). Και αυτό χωρίς να βάζω καν στην εξίσωση το carbon capture & storage (CCS), που μπορεί να λάβει χώρα μόνο στα εργοστάσια Η/Π
- τρίτον και σημαντικότερο, η συνολική απόδοση ενός ηλεκτροκινητήρα είναι πολύ, πολύ υψηλότερη από την απολύτως καλύτερη ΜΕΚ (άρα η εκμετάλλευση της ενέργειας είναι πολύ καλύτερη, άρα συνολικά απαιτείται μικρότερη κατανάλωση ενέργειας, άρα μείωση ρύπων, από όπου και αν προέρχονται)
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
Ολα τα υλικα της μπαταριας ειναι ανακυκλωσιμα (π.χ. λιθιο);

Πιθανοτατα να μειωνονται ρυποι, αλλα δεν ειναι και απολυτως καθαρο οσο διαφημιζεται.
 
Last edited:

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Τα πάντα ανακυκλώνονται, πόσο μάλλον τα υπερπολύτιμα μέταλλα που υπάρχουν στις μπαταρίες και στους ηλεκτροκινητήρες. Το πρόβλημα είναι, όπως και με τους φορτιστές, το δίκτυο των σημείων ανακύκλωσης, το μέγεθος, το εύρος και η γεωγραφική κατανομή κυρίως. Με τις κοινές μπαταρίες που η προσπάθεια ανακύκλωσης έχει ξεκινήσει πριν αρκετά χρόνια, πλέον η συντριπτική πλειοψηφία τους ανακυκλώνεται πλήρως, είναι θέμα χρόνου να συμβεί το ίδιο και με τα αυτοκίνητα.
 
Last edited:

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Με ξενερώνει ΆΠΕΙΡΑ το γεγονός ότι στο ηλεκτροκίνητο δεν ακούς τίποτα, είναι λες και οδηγείς συγκρουόμενο, αλλά ας μην είμαι οπισθοδρομικός, θα πάω με το ρεύμα των καιρών. Αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πώς θα δουλέψουν οι υποδομές ειδικά στην Ελλάδα. Αν μιλάμε για αυτοκίνητα όπως το νέο Corolla ας πούμε που δεν είναι 100% ηλεκτρικό αλλά κάνει συνεχώς εναλλαγές για να σου φορτίζει τη μπαταρία χωρίς τη χρήση φορτιστή τότε ΟΚ.
Αν πάμε σε 100% ηλεκτρικές λύσεις πως θα γίνει η δουλειά? κάθε 10 μέτρα φορτιστές στους δρόμους (ειδικά κέντρο Αθήνας)? Εγκατάσταση φορτιστών σε όλες τις πυλωτές? Στα σπίτια που δεν έχουν πυλωτές τί γίνεται? Το δίκτυο της ΔΕΗ θα αντέξει να φορτίζουν χιλιάδες αυτοκίνητα όταν τα καλοκαίρια μόνο με τα air condition έχουμε συνεχώς διακοπές? Στην Ελλάδα που έχει από τα πιο ακριβά ρεύματα στην Ευρώπη τελικά συμφέρει κάτι τέτοιο?
Δεν το έχω ψάξει ιδιαίτερα αλλά όταν ακούω ηλεκτροκίνηση αυτά είναι τα πρώτα ερωτήματα που σκέφτομαι. Μπορεί να μην ισχύουν και να το έχω πιο μεγάλο στο μυαλό μου απ' ότι είναι, αν ξέρει κάποιος θα ήθελα πολύ να με διαφωτίσει!
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Για όλα υπάρχουν ήδη απαντήσεις και λύσεις, μην κοιτάτε εδώ στην Ελλάδα που έχουμε μείνει -πολλά- χρόνια πίσω. Το μοναδικό ζήτημα είναι o αριθμός και το εύρος του δικτύου ταχυφορτιστών, κυρίως στα βενζινάδικα και τα ΣΕΑ, κατά τα άλλα δεν υπάρχει ζήτημα. Φορτίζουμε σπίτι ή γραφείο, υπάρχουν ήδη φορτιστές σε parking, πολυκαταστήματα, στους σταθμούς, τα μηχανοστάσια, υπάρχουν ήδη εκατοντάδες δημόσια προσβάσιμοι φορτιστές στους δρόμους, στους χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης (βέβαια είναι αργοί, δεν είναι για να φορτίσεις πλήρως), στις πιάτσες taxi κλπ. Όλες οι νέες κατοικίες έχουν υποχρεωτικά θέσεις φόρτισης στα parking τους, και είναι πανεύκολο να βάλεις σε οποιαδήποτε pilotis.

Το δίκτυο μια χαρά αντέχει, ακόμα και ο στόχος του 2030 (3 στα 10 καινούρια να είναι BEV) και του 2035 (απαγόρευση νέων ταξινομήσεων ΜΕΚ) δεν είναι ζήτημα, ούτε η επάρκεια ισχύος. Μην σας πω ότι, με τους έξυπνους φορτιστές, οι μπαταρίες των BEV δουλεύουν υπέρ του δικτύου (λόγω αποθήκευσης) παρά κατά της ευστάθειας.

Όσο για τις τιμές, ακόμα και με φθηνή βενζίνη-πετρέλαιο-LNG/CNG, τα ηλεκτροκίνητα ήταν στο 1/3 ως το 1/5 του κόστους, με τις τωρινές τιμές καυσίμων ούτε καν μπαίνω στη σύγκριση ;)

Και μην ξεχνάμε ότι οποιοδήποτε ηλεκτρικό είναι πολλά δευτερόλεπτα ταχύτερο από το αντίστοιχο με ΜΕΚ και όχι μόνο σε ευθείες, όλοι λένε για τις τιμές τους αλλά ξεχνάνε ότι παίρνουν επιδόσεις supercar και έχουν το 1/3 του κόστους χρήσης.
 

BloodMage

Original poster
Member
Jun 8, 2021
135
49
28
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8 ST
LOCATION
MK8.5 ST2 Frozen White
πάντως ένα test drive που είχα πάρει το mach-e το τετρακίνητο με τα 350 άλογα έπαθα την πλάκα της ζωής μου
εγώ που είμαι "κατά" των suv και "κατά" της ηλεκτροκίνησης. Αναθεώρησα εντελώς μόνο με 45 λεπτά οδήγησης (του ήπια το αίμα)
τότε φοράγαμε ακόμα μάσκες και το χαμόγελο έβγαινε έξω από την μάσκα για αρκετές ώρες μετα
με βλέπω άνετα μετα απο 10 χρόνια με ένα τέτοιο αμάξι. που θα έχουμε τότε και τις υποδομές και θα έχουν πέσει και τα κόστη
 

theoanag

Member
May 23, 2018
115
49
28
Επειδη ειμαι μεγαλος σε ηλικια 55 και οι πιτσιρικαδες εδω ισως με παρεξηγησουν ενα πραγμα θα πω .Μαθετε να μην μπαινετε σε καλουπια που σας βαζουν.Πηγα 3ημερο στη Μανη και στη Αρεοπολη ειχε και παρελαση καθησα να πιω καφε.παραδιπλα 2 νεαροι με τις κοπελες τους επι 1,5 ωρα ασχολουνταν με το ηλεκτρικο που πηγαν, απο οτι καταλαβα ειχαν κανει μια φορτηση και μηλουσαν συνεχεια που θα βρουν το βραδυ οικιακο, που θα πανε την αλλη μερα, ειχαν και τους χαρτες στο google να δουν αποστασεις αυτονομια και φορτηστες, που θα φορτησουν στη επιστροφη, και εαν θα εχει φορτηστη ελευθερο σε ΣΕΑ λογω μεγαλης κινησης ελεγαν να φυγουν πρωι την Κυριακη και χιλια δυο αλλα να μην τα πολυλογω.Στο σπηλαιο του Δηρου για οποιον δεν εχει παει το συστηνω 2 κοπελες μπροστα προσπαθουσαν σε μια διαδρομη με βαρκα 30 λεπτων να φγαλουν σελφι για να την ανεβασουν καπου αν και απαγορευοταν, δεν πιστευω οτι ευχαριστηθηκαν ουτε καταλαβαν που πηγαν και τι δεν ειδαν.Με το αυτοκινητο ασχοληθηκα 2 λεπτα που εβαλα πετρελαιο στην επιστροφη.Σε ολα τα υπολοιπα κοιταξα να περασω καλα για την παρτη μου και την οικογενεια μου.Αυτα τα ολιγα. Η υγεια και η ελευθερια ειναι τα σημαντικοτερα αγαθα που μπορει να εχει καποιος ολα τα υπολοιπα φτιαχνονται.
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,036
155
63
Μοντέλο
MK6
Περισσοτερο ενδιαφερον εχει η υδρογονοκινηση για την οποια δεν γινεται προπαγανδα.
Υπαρχουν κατασκευαστες οι οποιοι προτιμουν την υδρογονοκινηση.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread