kostg said:Επειγόντως 100άρα και βλέπεις αν θα στρώσει. Αν όχι, τότε κοιτάς κι άλλα πράγματα..
αυτο με τη ζεστη οντως ειναι μεγαλος βραχνας... το πρωτο καλοκαιρι που το ειχα παρει νομιζα οτι ειχε χαλασει και δεν παει...ειναι παντως γενικα γνωστο οτι με τη ζεστη εχει μειωμενη αποδοση ο κινητηρας απ'οτι οταν εξω εχει κρυο...ο αερας εχει λιγοτερα μορια οξυγονου και ετσι πεφτει η αποδοση...εδω δυσφορουμε εμεις με τη ζεστη...lefteris said:Η πλάκα είναι οτι ακριβώς το ίδιο πράγμα ήθελα να ρωτήσω!
Το αντιλαμβάνομαι πιο πολύ όταν είναι ανοιχτό το παράθυρο, ένας ψιλός μεταλλικός ήχος περίπου στο φάσμα των ~2000 στροφών και όταν βυθίζω τέρμα το πόδι μου στο γκάζι.Ακούγεται ένα τίκ...τικ-τικ, σάν μέταλλα που έχουν πυρώσει και κάνουν διαστολή.Δέν βλέπω κάτι περίεργο στην απόδοση (μπούκωμα-σκορτσάσριμα κλπ)
Κατι άσχετο...Εχει παρατηρήσει κανείς οτι το αμάξι δυσανασχετεί με την ζέστη και δέν τραβάει καλά τα μεσημέρια (λές και είναι turbo) ή είναι ιδέα μου, που μεσα στο λιοπύρι είμαι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας;
PanosWhite said:Καλησπέρα παιδιά ...εδώ και καιρό 2 μηνες + ακούω έναν λεπτό ήχο σαν μεταλλικό όταν πατάω γκάζι ... αυτό γίνετε αισθητό αρκετά όταν έχω περίπου 1700-2000 στροφές και πατήσω σχεδόν τέρμα γκάζι ακόμα και με την δεύτερη ταχύτητα ... βεβαια όσο ανεβαίνουμε ταχύτητα σε 3 - 4 - 5 και κάνω το ίδιο στις 2000 στροφές τότε ακούγεται πιο έντονα , ειδικά όταν βάζω 5 με το πολύ 2500 στροφές ακούγεται αρκετά... το κάνει dld σε σημείο όταν του δίνω γκάζι και προσπαθεί να ανεβάσει ταχύτητα απότομα αλλα σε σχετικά χαμηλές στροφές. Τι λέτε να είναι ? βενζίνη βάζω 97 άρα από την shell .
Δεν ξέρω τι φταίει πάντως μου την σπάει να το ακούω να το κάνει 4-5 φορες μέχρι να πάρει στροφές ....
PS. Δεν ξέρω πως ακριβώς ακούγονται τα πυράκια αλλα έχω ακούσει ότι κάνει σαν μεταλλικός λεπτός ήχος όπως εμενα .
Λέτε να είναι πυράκια η κάνω βλακεία που προσπαθώ να ανοίξω το αμάξι από τις 1800 + στροφές με δευτερα και καμια φορα σε ανηφόρα ??? μήπως πρέπει να το κάνω αυτό πάνω από τις 2500-3000 ?