Ευχαριστώ φίλε Γιώργο.
Λίγο δύσκολο για δοκιμές αφού βρίσκομαι Βουλγαρία ξενιτεμένος και πέρα από Θεσσαλονίκη δεν κατεβαίνω με το αμάξι.
Σε γενικές γραμμές με την αναβάθμιση ανέβηκε αρκετά η απόδοση άλλα το αμάξι δουλεύει πιο ψιλά τώρα.
Παρατήρησα το εξής:
Πηγαίνω με 3η και 4500 στροφές, το πατάω μέχρι τις 7000+ και πάει μέτρια, το ρίχνω 4500 για λίγο και στο δεύτερο πάτημα πάει Πολύυυυ καλύτερα, αλλάζει και ο θόρυβος.
Λέτε να φταίει που έχω κάνει μόνο 50 χιλιόμετρα από τότε που το έφτιαξα και η ECU δεν έχει στρώσει;
Παρατήρησα στις οδηγίες “
Your ECU will have to learn these cams and will take 20-40mins steady driving to fully map itself.” κάτι που δεν έκανα, διορθώνετε αυτό εάν ξαναπεράσω το πρόγραμμα;
Επίσης για την 60mm πεταλούδα δίνει: “
We recommend a 100mile run-in period for the ecu to fully adjust to the increased airflow”
Όσο για τις 7450 λέει “
Still No need to swap valve springs”, “
The exhaust cam is still the Perfectly profiled by 200spec item we allready use but the inlet cam has had a mild profile and lift change to give a little more power all the way to 7800 revs(where available) and will still run with the Original Ford springs.”.
Είναι επικίνδυνο να φθάνει ο μαμάς κινητήρας σε τόσες στροφές και χωρίς αλλαγμένα ελατήρια;;;
Η βύθιση που προκαλεί ο εκκεντροφόρος είναι 10.06mm, νομίζω μέχρι 11mm αντέχουν τα ελατήρια, δεν είμαι σίγουρος κάπου το είχα διαβάσει.
Λέτε να ρίξω λίγο τον κόπτη στις 7200, μου δίνει την δυνατότητα να πειράξω το πρόγραμμα πριν το φορτώσω στην ECU.
Σιγουρα πανω απο 7.450 πρεπει να εχεις και κατι αλλο μεσα στο μοτερ αλλιως για σου μοτερακι.
Τι άλλο να έχω μέσα;;;
Μου πρότειναν
ΕΑΝ χρησιμοποιώ 100αρα βενζίνη να προσθέσω 2 μοίρες στο Global Spark, κάτι που δεν έκανα καθώς πέρασα το πρόγαμα με τα default. Πоια η άποψη σας για αυτό;
Το μίγμα μου είπαν να μην το εμπλουτίσω εκτός και εάν δείξει ότι αποδίδει καλύτερα στο δυναμόμετρο.