-
- Thread starter
- #21
καντε το τεστ δυναμομετρησης πριν και μετα αμα θελετε με τελικο ποπαυ και φιλτροχοανη κν με σωληνα παροχης φρεσκου αερα στην χοανη και αμα δεν δειξει 5-7 άλογα στο δυναμομετρο ξαναμιλαμε....
στο χαρτί βλέπεις ότι θέλεις,στην πράξη είναι το θέμαturbomaniac said:καντε το τεστ δυναμομετρησης πριν και μετα αμα θελετε με τελικο ποπαυ και φιλτροχοανη κν με σωληνα παροχης φρεσκου αερα στην χοανη και αμα δεν δειξει 5-7 άλογα στο δυναμομετρο ξαναμιλαμε....
με 7-8 άλογα από ολόσωμη βλέπεις διαφορά.γιατί να μην δεις και αυτά?turbomaniac said:με 5-7 άλογα τι περιμενεις να δεις στην πραξη?
scorpion said:με 7-8 άλογα από ολόσωμη βλέπεις διαφορά.γιατί να μην δεις και αυτά?
ενταξει, δεν θα τσακωθουμε τωρα για δυο άλογα.. Άλλωτε το μκ7 εχει πολυ καλύτερο ροικα χταποδι και πολλαπλή εισαγωγής και ετσι θα ανταποκρινεται καλύτερα στην μετατροπή φιλτρο τελικο απ' οτι το μκ6...Ximiki Veltiosi said:αααα καλα...αντε καληνυχτα!οταν ακουω "ηχηρα" ονοματα βελτιωτων και αλογα να τρεχουν στα λιβαδια ειναι ωρα για υπνο..
απο αυριο(σχημα λογου.. μην περιμενεις και εσυ πανω απο την οθονη γιατι εχω και διαβασματα) υποσχομαι να σε βοηθησω να καταλαβεις καλυτερα!Ευτυχως δεν πηγαν τσαμπα τα 2 χρονια που εκανα στα νιατα μου πανω στη μηχανικη κινητηρων εσωτερικης καυσης( και τους 2 τομους και ειχα παρει και καλο βαθμο..εχω να το παινευομαι)
η προταση ισχυει! ΜΚ7 1.4 με BMC, Maxogen , Pippercross ή ΚΝ και με τελικο Μιλτεκ,Akrapoovic, Puma speed 'η ποπαυ..whatever..
Γιατί η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια;Ximiki Veltiosi said:δεν εχεις πει και τιποτα...οποτε η γραψε κατι δομημενο η αστο!
επειδη δεν μου αρεσει ο τροπος που γραφεις..
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/35130.asp
• Αλλάζοντας εκκεντροφόρους, ο κύλινδρος δέχεται περισσότερο αέρα και χρειάζεται και περισσότερη βενζίνη, που επιτυγχάνεται με επέμβαση στο πρόγραμμα διαχείρισης του κινητήρα
μαλλον μαλακιες γραφουν και αυτοι!
αντε καληνυχτα ..αυριο μαθημα εξαγωγης!μην λεψεις...