Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
καντε το τεστ δυναμομετρησης πριν και μετα αμα θελετε με τελικο ποπαυ και φιλτροχοανη κν με σωληνα παροχης φρεσκου αερα στην χοανη και αμα δεν δειξει 5-7 άλογα στο δυναμομετρο ξαναμιλαμε....
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
turbomaniac said:
καντε το τεστ δυναμομετρησης πριν και μετα αμα θελετε με τελικο ποπαυ και φιλτροχοανη κν με σωληνα παροχης φρεσκου αερα στην χοανη και αμα δεν δειξει 5-7 άλογα στο δυναμομετρο ξαναμιλαμε....
στο χαρτί βλέπεις ότι θέλεις,στην πράξη είναι το θέμα
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
αααα καλα...αντε καληνυχτα!οταν ακουω "ηχηρα" ονοματα βελτιωτων και αλογα να τρεχουν στα λιβαδια ειναι ωρα για υπνο..

απο αυριο(σχημα λογου.. μην περιμενεις και εσυ πανω απο την οθονη γιατι εχω και διαβασματα) υποσχομαι να σε βοηθησω να καταλαβεις καλυτερα!Ευτυχως δεν πηγαν τσαμπα τα 2 χρονια που εκανα στα νιατα μου πανω στη μηχανικη κινητηρων εσωτερικης καυσης( και τους 2 τομους και ειχα παρει και καλο βαθμο..εχω να το παινευομαι)

η προταση ισχυει! ΜΚ7 1.4 με BMC, Maxogen , Pippercross ή ΚΝ και με τελικο Μιλτεκ,Akrapoovic, Puma speed 'η ποπαυ..whatever..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
scorpion said:
με 7-8 άλογα από ολόσωμη βλέπεις διαφορά.γιατί να μην δεις και αυτά?

δεν βλεπεις κατι περισσοτερο απο 1 αμαξι διαφορα. πιο πολύ η φασαρια απο το τελικο παρα η δουλεια...




Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1410273938[/time]
Ximiki Veltiosi said:
αααα καλα...αντε καληνυχτα!οταν ακουω "ηχηρα" ονοματα βελτιωτων και αλογα να τρεχουν στα λιβαδια ειναι ωρα για υπνο..

απο αυριο(σχημα λογου.. μην περιμενεις και εσυ πανω απο την οθονη γιατι εχω και διαβασματα) υποσχομαι να σε βοηθησω να καταλαβεις καλυτερα!Ευτυχως δεν πηγαν τσαμπα τα 2 χρονια που εκανα στα νιατα μου πανω στη μηχανικη κινητηρων εσωτερικης καυσης( και τους 2 τομους και ειχα παρει και καλο βαθμο..εχω να το παινευομαι)

η προταση ισχυει! ΜΚ7 1.4 με BMC, Maxogen , Pippercross ή ΚΝ και με τελικο Μιλτεκ,Akrapoovic, Puma speed 'η ποπαυ..whatever..
ενταξει, δεν θα τσακωθουμε τωρα για δυο άλογα.. Άλλωτε το μκ7 εχει πολυ καλύτερο ροικα χταποδι και πολλαπλή εισαγωγής και ετσι θα ανταποκρινεται καλύτερα στην μετατροπή φιλτρο τελικο απ' οτι το μκ6...
το μκ6 με την πολλαπλή εισαγωγής που έχει μετα τις 5000 πεθαινει και γι΄αυτο παιρνει λίγα πραγματα απο Φιλτρο Τελικο (3-4 άλογα)
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
οπως εχει καταλαβει δεν τσακωνομαι, αλλα οταν ακουω πραγματα ανω ποταμων και προσπαθω να σου εξηγησω 2-3 πραγματα να κανουμε μια σοβαρη κουβεντα με επιχειρηματα και ας ειναι και λαθος, τουλαχιστον εχεις προσπαθησει!Και εγω προσπαθω δεν ειμαι κανενας παντογνωστης, διαβαζω, γραφω λαλακιες, με διορθωνουν, ξαναδιαβαζω και μαθαινω. Σκοπος στα forum περαν της ανταλλαγης ιδεων και λαλακιων  ειναι να μπορεσουν και αυτοι που διαβαζουν και δεν ξερουν να σχηματισουν μια ολοκληρωμενη και προπαντως σωστη αποψη.

Ωστοσο δεν μπορω να ακουω οτι ενα καλοσχεδιασμενο ξερο τελικο και μια χοανη με ενα ramair θα σου δωσει 7 αλογα. Στο εχω τονισει σε αλλο thread την αναπνοη του κινητρα τη καθοριζουν τα εκκεντρα, δωσε 100 τονους αερα,..δεν θα αλλαξει κατι.!Στα αρχικα σταδια βελτιωσης αν δεν μπεις στη διαδικασια αλλαγης της προπορειας προαναφλεξης( ignition advance - ignition timing) σε μεγαλυτερα σταδια πληρωσης εντος του κυλινδρου, αλογα δεν θα δεις.Ειναι τυχαιο που η συγκεκριμενη τεχνικη ειναι και το "ταβανι" στο προγραμματισμο ενος βασικου ΦΠΕ, μετα για να δεις κανα πονυ να ξεπεταγεται πας σε εκκεντρα;

Ειμαι σιγουρος οτι μπερδευεις το "φιμωμενο" κινητηρα που εχει ονομαστικη ισχυ "Χ" κ λογο των νομοθετικων πλαισιων αποδιδει "Χ-Υ=Ω" και αν του βελτιωσεις την αναπνοη απλα θα ενεργοποιησει επιπλεον δυναμη απο την υπαρχουσα ονομαστικη δηλ αντι για "Ω" στο τροχο θα μπορεσει να απελευθερωσει κατι παραπανω(1-2 αλογα) απο την υπαρχουσα ονομαστικη δυναμη. Σε καμια περιπτωση δεν γινεται να παραξει ή να αποδοσει επι πλεον απο την ονομαστικη και αυτο λογο οτι τα εκκετρα δεν ανοιγουν παραπανω αλλα και λογο των παραγωμενων εργων που κοστιζουν σε τριβες αρα και απωλεια ιπποδυναμης. Δεν ειναι τυχαιο πως οταν μπαινεις σε διαδικασια μεγαλου σταδιου βελτιωσης ενος κινητηρα εκτος απο αυτα που σου "δινουν" αλογα μελετας και βελτιωνεις και ολα εκεινα τα μερη του κινητηρα τα οποια σου "κοστιζουν" σε απωλειες.(τροχαλιες, βολαν, ρουλεμαν, συστηματα συγκρατησης). Με αποτελεσμα να μειωνεις τις οποιες παραγωμενες απωλειες διαμεσου των τριβων προς τερψην της μεγαλυτερης δυνατης αποδοσης στους τροχους.Μακρυγωρω το ξερω και μπηκα σε αλλα λιβαδεια και χωραφια...

Αυξάνοντας την αβάνς  αυξάνουμε την ισχύ του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών, και συνήθως ψηλά-αναλογως της τεχνολογιας που διαθετει καθε κινητηρας. ο λόγος που ο σπινθήρας της ανάφλεξης δίνεται πριν το Ανω Νεκρο Σημειο (προπορεία), είναι γιατί η καύση απαιτεί συγκεκριμενο χρόνο για να ολοκληρωθεί, και η μέγιστη πίεση στο θάλαμο καύσης ν 'αναπτυχθεί λίγο μετά το Ανωτερο Νεκρο Σημειο(ειναι το σημειο κορυφωσης διαδρομης του πιστονιου) . Οπου εκει εχει το pick με τη μέγιστη απόδοση του κινητήρα διαμεσου την πληρωσης. Συνηθως Η αβάνς λενε πως οφειλει να ειναι διαφορετική ανα φάσμα στροφών ανάλογη των φορτίο του κινητηρα.

αυτα για την εισαγωγη συνοπτικα.

αναμενω τα σχολια σου.
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
<<την αναπνοη του κινητηρα τη καθοριζουν τα εκκεντρα>> το γραφεις ξανα και ξανα και είναι λαθος!!!!
δεν συνεχιζω αλλο
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
δεν εχεις πει και τιποτα...οποτε η γραψε κατι δομημενο η αστο!

επειδη δεν μου αρεσει ο τροπος που γραφεις..

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/35130.asp


Αλλάζοντας εκκεντροφόρους, ο κύλινδρος δέχεται περισσότερο αέρα και χρειάζεται και περισσότερη βενζίνη, που επιτυγχάνεται με επέμβαση στο πρόγραμμα διαχείρισης του κινητήρα


μαλλον λαλακιες γραφουν και αυτοι!

αντε καληνυχτα ..αυριο μαθημα εξαγωγης!μην λεψεις...


Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1410274127[/time]
αλλο ενα αρθρο αναφορικα με τα εκκεντρα και τη συναρτηση τους με την αναπνοη!

Κινητήρας VTEC

Κινητήρες VTEC: Υψηλές αποδόσεις, αλλά μόνο όταν χρειάζεται. Η πιο υψηλή ειδική ισχύς που διατίθεται στην αγορά.

Η ιδέα του VTEC (σύστημα μεταβλητού χρονισμού και ηλεκτρονικού ελέγχου ανύψωσης βαλβίδων) αποτελεί ορόσημο του κινητήρα Honda. Τα χαρακτηριστικά ρεκόρ επιδόσεων που συνοδεύονται από μια σημαντική ευελιξία σε χαμηλές και μεσαίες στροφές εξασφαλίζουν μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία σε σχέση με την οικονομία στην κατανάλωση.
Η αρχή στην οποία στηρίζεται ο VTEC συνίσταται στην εξασφάλιση της ιδανικής αναλογίας του μίγματος αέρα/βενζίνης στην φάση της εισαγωγής, αλλά και στην ποσότητα καυσαερίων στη φάση της εξαγωγής, σε ολόκληρο το εύρος των στροφών του κινητήρα. Ιδανικά, στις υψηλές στροφές, οι βαλβίδες θα έπρεπε να παραμείνουν ανοικτές για περισσότερο χρόνο, ώστε να δώσουν στο μίγμα επαρκή χρόνο για να ξεπεράσει την αδράνεια και να μπει στο θάλαμο καύσης, ή στα καυσαέρια να βγουν από τον κύλινδρο.

Ωστόσο, αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα σε χαμηλές ή μεσαίες στροφές, όταν οι βαλβίδες εισαγωγής, παραμένοντας ανοικτές για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα επέτρεπαν την είσοδο μεγαλύτερης ποσότητας αέρα και η ανάμειξή με το καύσιμο δεν θα ήταν και η καλύτερη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ομοιογένεια στο μίγμα άρα και ομαλή λειτουργία του κινητήρα.

Με το σύστημα VTEC, η Honda κατάφερε να επιτύχει τον ιδανικό χρόνο ανοίγματος των βαλβίδων σε ολόκληρο το εύρος των στροφών λειτουργίας του κινητήρα, διαφοροποιώντας και το χρόνο ανοίγματος, αλλά και το βύθισμά τους στις χαμηλές ή μεσαίες στροφές, από εκείνο στις ψηλές.

Σε κάθε πλευρά των κυλίνδρων αντιστοιχεί ένας εκκεντροφόρος που ανοίγει τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής. Κάθε κύλινδρος διαθέτει από τέσσερις βαλβίδες (δύο εισαγωγής και δύο εξαγωγής), ενώ το σύστημα VTEC επενεργεί μόνο στις εισαγωγής, (πλην των περιπτώσεων Legend, S2000), όπου το VTEC επενεργεί και στις βαλβίδες εξαγωγής. Για το άνοιγμα των δύο βαλβίδων εισαγωγής φροντίζουν τα αντίστοιχα έκκεντρα του εκκεντροφόρου. Αυτά τα δύο έκκεντρα είναι κατάλληλα σχεδιασμένα για να προσφέρουν στον κινητήρα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές. Ανάμεσα στα δύο αυτά έκκεντρα υπάρχει και ένα τρίτο το οποίο πατάει σε ζύγωθρο (κοκοράκι) που δεν έχει βαλβίδα για να ανοίξει. Μόλις οι στροφές ξεπεράσουν ένα προκαθορισμένο όριο, η ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα δίνει εντολή, και με την βοήθεια της πίεσης του λαδιού, ένας πείρος εμπλέκει τα ζύγωθρα των βαλβίδων με το μεσαίο. Επειδή το μεσαίο έκκεντρο είναι σχεδιασμένο για τις υψηλές στροφές δίνει μεγαλύτερο χρόνο ανοίγματος και μεγαλύτερη διαδρομή στις βαλβίδες. Αυτό έχει σαν συνέπεια το μεσαίο ζύγωθρο εκκεντρο να παρασύρει τα άλλα δυο και οι βαλβίδες να ανοίγουν για περισσότερο χρόνο και με μεγαλύτερο βύθισμα, ενώ τα άλλα δύο έκκεντρα απλώς να ακολουθούν. Έτσι βελτιώνεται η αναπνοή του κινητήρα και δίνει καλύτερη ροπή και μεγαλύτερη ιπποδύναμη σε αυτές τις στροφές.
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
Ximiki Veltiosi said:
δεν εχεις πει και τιποτα...οποτε η γραψε κατι δομημενο η αστο!

επειδη δεν μου αρεσει ο τροπος που γραφεις..

http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/35130.asp


Αλλάζοντας εκκεντροφόρους, ο κύλινδρος δέχεται περισσότερο αέρα και χρειάζεται και περισσότερη βενζίνη, που επιτυγχάνεται με επέμβαση στο πρόγραμμα διαχείρισης του κινητήρα


μαλλον μαλακιες γραφουν και αυτοι!

αντε καληνυχτα ..αυριο μαθημα εξαγωγης!μην λεψεις...
Γιατί η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια;

« Όλοι οι άνθρωποι έχουν μια φυσική επιθυμία για  γνώση » διεκήρυττε ο Αριστοτέλης πριν από αιώνες  στο έργο του ΄΄Μετά τα Φυσικά΄΄. Αυτή η επιβλητική δήλωση επικράτησε στο πέρασμα των χρόνων βρίσκοντας την απόλυτη έκφρασή της στη  συγκαιρινή πραγματικότητα. Και αυτή η επιθυμία για γνώση όχι μόνο του εαυτού μας αλλά και του κόσμου που μας περιβάλλει αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κίνητρα δημιουργίας πολιτισμού και καλλιέργειας της λογικής μας ικανότητας. Ωστόσο, παρά τα πολύ σημαντικά βήματα που έχουν γίνει μέχρι σήμερα προς την κατάκτηση της ουσιαστικής γνώσης, δεν παύουν να ισχύουν έννοιες όπως η ΄΄ημιμάθεια΄΄ ή η ΄΄αμάθεια΄΄ για πάρα πολλούς ανθρώπους.

http://www.filologosnet.gr/%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BC%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1/
 

Ximiki Veltiosi

Pro Member
May 30, 2014
483
1
0
44
Αθηνα
Σου παρουσιαζω 2 αρθρα εκ των οποιων το ενα μεσα απο την επισημη σελιδα της Ιαπωνικη Honda και εσυ μου γραφεις για ημιμαθειες;Κατι σε τεκμηριωση των αποψεων σου,  μηχανολογικης φυσης που να μπορω να διαβασω και να κατανοησω εχεις;

η ηρθες εδω σαν αξιος μαϊντανος που εισαι με μισολογα και φιλοσοφικες λιθους να μας εκφερεις την αποψη σου μεσα απο "δανεικα" δοκιμια περι πολιτισμου και να προσπαθησεις να με προσβαλλεις;

απο τα post σου δεν βλεπω να εχεις αποτυπωσει και καμια ιδιαιτερη αποψη-γνωση στο αντικειμενο του μηχανολογικο τομεα...

Σημερα σε βαζω τιμωρια να γραψεις 100 φορες "δεν θα το ξανακανω" να το φερεις αυριο σε παρακαλω. Σε περιμενω στη συζητηση περι εξαγωγης μην ληψεις θα σου βαλω απουσια.

p.s : και μην το συνεχισεις σε παρακαλω γιατι μετα απο καποιο σημειο ξεφευγω!
 

Nikos_By_Tntt

Member
Dec 29, 2014
108
0
16
32
Athens
Καλησπέρα στην ομάδα..
Τελικά αν βάλεις ένα ήσυχο τελικό και μια χοάνη θα υπαρχει κάποια βελτιώσει αποδωσεις,θα είναι ορατή στον δρόμο?
Και αν αξίζει τα λεφτά κάτι τέτοιο!
Ευχαριστω!
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Το τελικό δεν σου δίνει κάτι...μόνο εμφάνιση αφού το θες ήσυχο...και η χοάνη απλά κάνει ωραίο ήχο...από επιδώσεις δεν θα δεις και πολλά.

Οι αισθητή διαφορά είναι στις μεγάλες αλλαγές που λέει ο turbomaniac (μοτέρ κτλ).
 
May 11, 2019
2
0
0
Καλησπέρα παιδιά μπηκα πρόσφατα στην ομάδα και έχω ένα Ford fiesta 1.4 97hp του 2009 και θέλω την αποψησα σας το τη ΦΠΕ ποιας εταιρίας ? Εάν έχετε κάποιο γνωστό που μπορώ να επισκεφτώ και κόστος ? ευχαριστω..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread